Ένα κουκλόσπιτο χτίζεται (Μέρος 6ο): Κρεβατοκάμαρα και Έπιπλα

 Πολλές καλησπέρες στις αγαπημένες φίλες και φίλους.

Τι έχουμε σήμερα; Μα φυσικά την κατασκευαστική μας συνέχεια στο κουκλόσπιτό μας καθώς προχωράμε ολοταχώς προς την ολοκλήρωσή του.

Σας υπενθυμίζω, παραθέτοντας τους σχετικούς συνδέσμους, που μπορείτε να δείτε τα προηγούμενα μέρη.


Μέρος 1ο-Σαλόνι

Μέρος 2ο-Καθιστικό

Μέρος 3ο-Βεράντα

Μέρος 4ο-Κουζίνα

Μέρος 5ο: Χολ ισογείου και κλιμακοστάσιο

Προχωράμε σήμερα λοιπόν στην επόμενη φάση 

Μέρος 6ο:  Κρεβατοκάμαρα και έπιπλα

Ένα από τα κύρια δωμάτια ενός σπιτιού θα δούμε σήμερα. Άφησα τη φαντασία μου ελεύθερη και με δεδομένα τα "έπιπλα" που είχα άρχισα να σχεδιάζω την κατασκευή. Να πω ότι πλέον πολλά διακοσμητικά άρχισα να τα επινοώ ή να τα κατασκευάζω.

ΕΠΙΠΛΑ

Εδώ θέλω την επιείκιά σας ναι; Με το χέρι, με τις ατέλειες της έλλειψης βιομηχανικών εργαλείων κοπής και συγκόλλησης και μια ...φαντασία να καλπάζει, έφτιαξα κάποια έπιπλα που θα τα δούμε να τοποθετούνται στα αντίστοιχα δωμάτια. Ξεκινάμε λοιπόν:

Εικόνα 1

Από το κουκλόσπιτο του εμπορίου, είχα αυτόν εδώ το μεγάλο έπιπλο που προορίζεται για τους νιπτήρες μπάνιου. Είπα λοιπόν να του κάνω κάποια μερεμέτια καθώς έχει κάποιες ελλείψεις.


Εικόνα 2

Είπα να προσθέσω νιπτήρες διπλούς και μια λειτουργική θέση ανάμεσα. Επίσης κάποια υλικά μπάνιου στο κάτω μέρος.


Εικόνα 3 Νιπτήρες μπάνιου-έπιπλο

Εδώ στην εικόνα3 έχουμε το έπιπλο μπάνιου στην τελική του μορφή. Έγινε πιο πλήρες και ελπίζω να σας αρέσει.


Εικόνα 4 Πορτατίφ

Εδώ θέλω το γέλιο σας! Το χρειαζόμαστε. Η φαντασία μου πήρε έναν ...φελλό και ένα καπάκι μπύρας. Με τις αναγκαίες προσαρμογές νομίζω φτιάξαμε ένα, αν μη τι άλλο, πρωτότυπο πορτατίφ.

(Ακόμα γελάτε ε;)


Εικόνα 5

Στην εικόνα 5 ξεκινώ να κατασκευάζω μια συρταριέρα.


Εικόνα 6

Στην εικόνα 6, έχουμε τη συρταριέρα μας σε επόμενο στάδιο. Ποιο είναι αυτό; Μα τα συρτάρια φυσικά. Που μου είχαν ξεμείνει, άγνωστο πως, σε ένα κουτί, έτοιμα για πέταγμα. Οπότε έχουμε την συρταριέρα μας στην τελική της μορφή.


Εικόνα 7 Συρταριέρα


Εικόνα 8 Μικρό κομοδίνο

Στην εικόνα 8 σας παρουσιάζω ένα μικρό κομοδίνο. Θα το δείτε και αυτό στην ανάλογη θέση του.





Εικόνα 9

Α εδώ θέλω το γέλιο και τις ....ανοχές σας! Από τα έπιπλα του μελλοντικού μπάνιου, λείπει η λεκάνη της τουαλέτας. Άντε τώρα να δούμε το πως. Και ιδού η έμπνευση. Κομμάτι αυγουλοθήκης η ....πρώτη έμπνευση. 


Εικόνα 10

Για δείτε εδώ την εξέλιξη στην εικόνα 10. Την τελική της μορφή θα τη δείτε μέσα στο μπάνιο στη θέση της. 


Και τώρα θα πάω στο τελευταίο έπιπλο για τώρα. Κάτι που αγαπώ πολύ και έβαλα αρκετό μεράκι στην κατασκευή του. Πάμε.

Εικόνα 11

Ξεκινάμε λοιπόν! Δεν σας λέω τι φτιάχνουμε. Θα το δείτε στην πορεία.


Εικόνα 12

Στην εικόνα 12 η επεξεργασία προχωρά στο επόμενο στάδιο


Εικόνα 13 Το ρολόι του παππού

Ιδού λοιπόν το αγαπημένο μου! Ένα μεγάλο ρολόι του παππού σε μικρογραφία για να τοποθετηθεί και αυτό στην ανάλογη θέση που του αρμόζει.

Εικόνα 13Α


Εδώ βλέπετε το χολ ισογείου με την κουζίνα και το ρολόι του παππού στην ακριβή του θέση.

Αυτά ήταν τα πρόσθετα έπιπλα που σας παρουσίασα. Θα τα δούμε στη συνέχεια στις αντίστοιχες θέσεις.


ΚΡΕΒΑΤΟΚΑΜΑΡΑ

Ώρα για ένα από τα βασικά δωμάτια του κουκλόσπιτού μας. Θα το περιποιηθώ με την αντίστοιχη αγάπη και το μεράκι. Ας ξεκινήσω λοιπόν.


Εικόνα 14

Εδώ ξεκινάμε το σχέδιο με την κατασκευή της βασική τοιχοποιίας


Εικόνα 15


Εδώ έχουμε την προσθήκη ενός ακόμα τοίχου και τις δύο μπαλκονόπορτες που έρχονται να λειτουργήσουν ως "άνοιγμα" θέασης στο εσωτερικό του.

Εικόνα 16

Στην εικόνα 16 έχουμε την διαμόρφωση του εξωτερικού τοίχου προς την πλευρά που είναι οι μπαλκονόπορτες. Ο τοίχος εξωτερικά βάφεται σε διχρωμία.


Εικόνα 17

Πάμε σιγά σιγά στην διαμόρφωση του εσωτερικού χώρου του δωματίου της κρεβατοκάμαρας.


Εικόνα 18


Στην εικόνα 18 παίρνουμε μια πιο σαφή εικόνα του πως διαμορφώνεται εσωτερικά η κρεβατοκάμαρα.



Εικόνα 19

Ορίστε! Έτοιμα και τα βιβλία μας. Θα μας χρειαστούν στην κρεβατοκάμαρα για τη μικρή μας βιβλιοθήκη.

Η κρεβατοκάμαρα στην τελική της μορφή

Είμαστε έτοιμοι! Πάμε να δούμε το δωμάτιό μας, πλήρως κατασκευασμένο, επιπλωμένο και διακοσμημένο ανάλογα.


Εικόνα 20




Εικόνα 21



Εικόνα 22



Εικόνα 23


Στην εικόνα 23 έχουμε μια πρώτη γενική άποψη της κρεβατοκάμαρας σε εσωτερική θέα. Όπως βλέπετε, το ...πορτατίφ μας βρήκε τη θέση του.


Εικόνα 24

Εδώ τα πράγματα είναι πιο ...αποκαλυπτικά. Οι ....πελάτες του κρεβατιού έχουν δίπλα τους τα βιβλια τους για συντροφιά το βράδυ και το πορτατίφ που μπορεί εύκολα να αλλάξει και τοποθεσία.



Εικόνα 25



Εικόνα 26



Εικόνα 27

Εδώ φιλαράκια μου τελειώνει η ...παρουσίαση της κρεβατοκάμαρας του κουκλόσπιτού μας.

Ελπίζω να σας άρεσε. Ελπίζω να το διασκεδάσατε. Και φυσικά, για μια ακόμα φορά, να επικαλεστώ την επιείκιά σας καθώς ότι βλέπετε είναι φτιαγμένο στο χέρι χωρίς μηχανική υποστήριξη. Συνεχίζουμε, γιατί έχουμε πολύ δουλειά στη συνέχεια. Σας φιλώ. Να προσέχετε την υγεία σας, να μην δειλιάζετε και μην μασάτε.





Σχόλια

  1. Δεν γελάω, χαμογελάω. Σε καμαρώνω για τη φαντασία σου το μεράκι σου και τις κατασκευές σου.
    Η λεκάνη τουαλέτας όμως μου προκάλεσε περιέργεια αλλά θα πρέπει να περιμένω έτσι;
    Ωραία, κρεβατοκάμαρα λοιπόν και κούνια μωρού; Μ'αρέσει και το ρολόι του παππού, ξέρω σ'αρεσουν τέτοια ρολόγια.
    Μπράβο...αντε και τη συνέχεια μην την αργείς ναι;
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Άννα μου και ειλικρινά σε ευχαριστώ για τη διάθεση και τα αισθήματά σου. Ναι θα την δείτε την τουαλέτα καθώς ...ξέχασα να την φωτογραφίσω. Χαχαχαχαχαχα. Το ρολόι του παππού είναι λατρεία μου. Πρόπερσυ, στο είπα, κάναμε ένα δώρο στο σπίτι μας με ένα τέτοιο ρολόι με εκκρεμές. Όχι όμως του παππού, το τεράστιο, αυτό που μπαίνει σε κομοδίνο, ύψος 50 εκατοστών. Είναι υπέροχο. Όχι δεν θα τα αργήσω, θα τα προσπαθήσω γρήγορα.
      Σε φιλώ και ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  2. Γιάννη μου, σαν το πορτατίφ δεν έχει! Αναγνώρισα αμέσως το καπάκι μπύρας πριν καν προχωρήσω κάτω από την εικόνα. Ο λόγος? Μα έχω μαζέψει τα ίδια καπάκια μπύρας που λατρεύω τόσο γιατί έχουν αυτό το μάτι. Α και μην ξεχάσω: Χρειάζομαι οπωσδήποτε μια συρταριέρα δίπλα στο γραφείο του υπολογιστή μου. Ο ξυλουργός δεν έχει φανεί ακόμη λόγω ιού. Δέχεσαι παραγγελίες? Χα, χα. Πολλά φιλιά, ταλαντούχε φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωωω φυσικά και δέχομαι παραγγελίες. Στη διάθεσή σας κυρία μου. Ναι Μία μου. Το καπάκι αυτό είναι εξαίρετο. Το θυμάμαι πολύ καλά. Και έχω και άλλα. Αμέ!
      Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη για τα όμορφα και ζεστά σου λόγια. Να είσαι καλά.
      Συνεχίζουμε.

      Διαγραφή
    2. Όταν λέω ότι είσαι μάστορας!
      Πολύ μου άρεσαν τα έργα σου και σήμερα. Και μου θύμισες τι μηχανευόμασταν παιδιά για τα παιχνίδια μας.
      Πολύ θα ήθελα να δω που το έχεις απλωμέν όλο αυτό το σπιτικό!

      Διαγραφή
    3. Φίλε μου καλησπέρα. Αυτό που λες στο τέλος είναι το μεγάλο θέμα. Και μάλλον ...άλυτο. Τι θέλω να πω. Δυστυχώς το σπίτι θα ενωθεί σε ένα σύνολο στο τέλος έτσι για να το ...γιορτάσουμε αλλά είναι αδύνατον να παραμείνει ...ενωμένο μόνιμα. Συνεπώς πάλι κάθε δωμάτιο θα πάρει τη θέση του και σε κάθε ...εορταστική περίπτωση θα το φέρνουμε στο φως. Τι να κάνουμε. Χώρος γαρ αγαπητέ φίλε.
      Σε ευχαριστώ πολύ να το ξέρεις. Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
    4. Αλλά να μας το βάλεις φωτογραφία όταν το απλώσεις όλο μαζί ε!

      Διαγραφή
    5. Εννοείται! Αυτό θα γίνει! Θα προσπαθήσω να είναι όσο το δυνατόν πιο παραστατικές. Ευχαριστώ πολύ αγαπητέ φίλε. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  3. Το ξαναλέω..αυτό που κάνεις είναι τόσο δύσκολο που σου αξίζουν χίλια ζήτω. Γέλασα με τον φελλό γιατί στην αρχή νόμιζα πως θα το έκαμνες μικρό τραπεζάκι ή σκαμπώ πουφ. Όταν το είδα φωτιστικόοοοοο...έδωσα συγχαρητήρια στη φαντασία σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκαμπουδάκι πουφ ε; Χμμ κρατώ την πρότασή σου Γεωργία μου. Μια χαρά τη βλέπω για έπιπλο παραπάνω. Για να δω στο τέλος στην τελική του ματιά. Την καλησπέρα μου και ευχαριστώ από καρδιάς.

      Διαγραφή
  4. Γιάννη μου, καλέ μου φίλε, ξαναπερνώ για να σου πω ότι έχω δωράκια για τα γενέθλιά μου στο μπλογκ μου. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι λες τώρα βρε Μία!!!! Τι να σου πω κορίτσι μου, ειλικρινά σε ευχαριστώ, τι να πω τώρα. Να είσαι καλά. Σπεύδω.

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφη η κρεβατοκάμαρα και ειδικά οι λεπτομέρειες στα έπιπλα είσαι σωστός καλλιτέχνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νατάσσα μου καλησπέρα καλή μου φίλη. Ειλικρινά σε ευχαριστώ πολύ. Όμορφες γιορτινές και υγιεινές μέρες να έχεις.

      Διαγραφή
  6. Κάθε φορά που περνώ από το όμορφο μπλογκόσπιτο σου θαυμάζω το μεγάλο ταλέντο, την φαντασία και την δημιουργικότητα σου. Έχεις την ικανότητα με τις υπέροχες μικρογραφίες σου να μας μεταφέρεις σε ένα μαγικό παραμυθένιο κόσμο. Μπράβο φίλε μου, υγειά στα χέρια σου και καλή συνέχεια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλιο, αγαπητέ φίλε, ειλικρινά σε ευχαριστώ. Μοιράζομαι τη χαρά σου που με γεμίζει ενθάρρυνση για τη συνέχεια. Σε ευχαριστώ για αυτό που εισπράττω. Να είμαστε καλά, να δημιουργούμε φίλε μου.

      Διαγραφή
  7. Αααα,αυτά δεν τα είχα δεί! Το προχώρησες αρκετά το κουκλόσπιτό σου, Γιάννη μου! Και βλέπω και πώς έφτιαξες επιπλάκια, έως και βιβλία! Καλά, και το πορτατίφ και η λεκάνη έχουν μεγάλη πλάκα! Το ρολόϊ του παππού μου άρεσε πολύ και ταίριαξε στον διάδρομο. Το υπνοδωμάτιο είναι πολύ ωραίο και πλήρως επιπλωμένο! Καλή συνέχεια με τα υπόλοιπα δωμάτια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου πως το βλέπεις ; αχΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ, Καλό έτσι; Έχει το γούστο του με τα μικρά έπιπλα. Και τώρα θαρρώ έχω ανεβάσει και εμπειρία στην κατασκευή τους βλέποντας ανάλογες μεθόδους και εφαρμογές. Καλά, το πορτατίφ είναι ...συλλεκτικό κομμάτι χαχαχαχα. Το ρολόι του παππού είναι μεγάλη μου αγάπη και νομίζω μου πέτυχε. Το απόλαυσα.
      Να είσαι καλά αγαπημένη μου φίλη, ειλικρινά σε ευχαριστώ πάντα.

      Διαγραφή
  8. μια χαρα σε βρισκωωωωωωωωωωω
    μου αρεσε πως εσωσες τον νεροχυτη που δεν ειχες
    ελα να δεις πως το μετετρεψα και γω
    εχει ενδιαφερον να βλεπεις πως φτιαχνεις ο καθενας με το ιδιο υλικο κατι!!!
    θα το βρεις στην ετικετα "κουκλοσπιτο"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Σοφία μου θα έρθω! Πραγματικά έχει ενδιαφέρον να βλέπει ο καθένας τη δημιουργία του άλλου. Οι ιδέες κυκλοφορούν. Σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου