Ένα Κουκλόσπιτο ...χτίζεται: Μέρος 2ο: Σαλόνι (A Doll House is ...born)



Φίλες και φίλοι μου,
θυμάστε και παλιότερα εδώ:   Ένα σαλόνι στο εσωτερικό του όπου σας είχα μιλήσει για ένα Κουκλόσπιτο που έμεινε παντελώς στη μέση καθώς η εταιρεία που πουλούσε τότε τα τμήματά του, σταμάτησε τη διανομή. Έτσι έμειναν τότε στην μικρή μου κόρη πολλά από τα εσωτερικά του αυτά έπιπλα και σκεύη. 
Δεν είναι αμαρτία να πάνε χαμένα σε κάποια κούτα μιας αποθήκης; Έτσι λοιπόν ....αποφάσισα να στήσω εγώ αυτό το λησμονημένο κουκλόσπιτο από το μηδέν με τη δική μου σχεδίαση και παρουσίαση.

Σήμερα λοιπόν κάνουμε παρέα εδώ την αρχή:

Μέρος 1ο:  Κουκλόσπιτο-Σαλόνι καθιστικό


Εικόνα 1
Ξεκινάμε λοιπόν, όπως βλέπουμε στην Εικόνα 1 με την αρχική κατασκευή των τοίχων του δωματίου και τον χρωματισμό τους.


Εικόνα 2

Η διαμόρφωση των τοίχων μας με τα αντίστοιχα παράθυρα και πόρτες έχει ήδη ξεκινήσει όπως βλέπουμε στην Εικόνα 2. Βαδίζω σύμφωνα με το σχέδιο που έχω κατά νου. Υλικό χρήσης ψηλό κόντρα πλακέ 9 χιλιοστών, το οποίο διαμορφώνεται εύκολα σχετικά με το μεγάλο κοπίδι.


Εικόνα 3

Στην Εικόνα 3 βλέπουμε το αποτέλεσμα της κοπής για τη δημιουργία του παραθύρου στον τοίχο.


Εικόνα 4

Εδώ έχουμε φτιάξει το σκελετό στα κουφώματα του παραθύρου και προχωρώ στην σχεδίαση της πόρτας.


Εικόνα 5

Έχουμε εδώ την Εικόνα 5. Ο χρωματισμός που διάλεξα είναι απόχρωση γήινων παστέλ χρωμάτων που ταιριάζουν στο κλασικό παραδοσιακό στυλ που έχει η επίπλωση στο κουκλόσπιτό μας.
Κρεμάστηκε το κουρτινόξυλο, έτοιμη και η πόρτα στο δωμάτιό μας. Τοποθετήθηκε και ο τοίχος. Είμαστε έτοιμοι να προχωρήσουμε.


Εικόνα 6

Εικόνα 7

Οι εικόνες 6 και 7 δείχνουν την επεξεργασία του τρίτου τοίχου όπως αυτόν τον βλέπουμε εξωτερικά του δωματίου με την κατασκευή παραθύρου.


Εικόνα 8

Στην εικόνα 8, είμαστε έτοιμοι να δούμε το δωμάτιό μας σε πλήρη διάταξη χώρου και διαμόρφωση στους τοίχους του. Σε ένα κουκλόσπιτο, η πρόσοψη παραμένει "ανοιχτή" για να μπορούμε να "βλέπουμε" στο εσωτερικό του καθώς δεν επέλεξα να κατασκευάσω πρόσοψη ανοίγματος για τεχνικούς λόγους.


Εικόνα 9

Έτοιμη και η κουρτίνα του 2ου παράθυρου κρεμασμένη στη θέση της με το κουρτινόξυλό της. 


Εικόνα 10

Ήρθε η ώρα να διαμορφώσουμε και την πρόσοψη στο καθιστικό-σαλόνι μας. Στην εικόνα 10 βλέπουμε την αρχή της σχετικής κατασκευής με το παράθυρο αριστερά της.


Εικόνα 11

Εδώ προσθέτω ένα σοβατεπί διακοσμητικό στην πρόσοψη για να βελτιώσουμε αισθητικά την εικόνα. Το βλέπετε στην εικόνα 11.


Εικόνα 12

Στην εικόνα 12 έχουμε σχεδόν έτοιμη την τελική εικόνα του Σαλονιού-καθιστικού μας. Είμαστε έτοιμοι να  ....μεταφέρουμε τα έπιπλά μας για να έχουμε και την τελική εικόνα.


Εικόνα 13

Ιδού λοιπόν το σαλόνι καθιστικό μας, με το γραφειάκι του, το χαλάκι του, τα σεμεδάκια του παρακαλώ....



Εικόνα 14

Στην εικόνα 14, η θέα μας από μια άλλη οπτική γωνία.



Εικόνα 15


Χαρείτε το λοιπόν στη διάθεσή σας...



Εικόνα 16


Εικόνα 17


Και μια τελευταία κάτοψη στην εικόνα 17

Αυτό λοιπόν, φίλες και φίλοι, είναι το πρώτο μας δωμάτιο στο, υπό κατασκευή, Κουκλόσπιτό μας.
Συνεχίζουμε...


Σχόλια

  1. Δεν είναι απλά ωραίο... Είναι τέλειο! Ανυπομονώ για το επόμενο μέρος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου, ευχαριστώ πολύ. Προχωράμε ταχέως! Να είσαι καλά καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  2. Ώστε βρήκαν τη θέση τους τα κουκλοέπιπλα. Εδώ το θέμα είναι η διακόσμηση. Αν είχες άλλες κουρτίνες...Και αυτό δίπλα στην πόρτα να υποθέσω ότι είναι βιβλιοθήκη; Να ζωγράφιζες πχ βιβλία;
    Τι άλλα έπιπλα έμειναν; Γιατί έχεις φτιάξει και τραπεζαρία σωστά; Κουζίνα θα δούμε;
    Καλή συνέχεια
    Τα φιλιά μου πολυτεχνίτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου κάτι κάναμε ε; Όχι δεν το έκανα για βιβλιοθήκη. Απλά διακόσμηση στην υφή του τοίχου. Βιβλιαράκια έχω, τα είχα βάλει στο πρώτο δωμάτιο. Τι άλλο μένει ε; Θα γίνει ένα Μπαλκόνι εξωτερικού χώρου ισόγειο. Μια κουζίνα σίγουρα και μια κρεβατοκαμαρα. Για αυτά έχουμε ...έπιπλα. Για μπάνιο έχω τα μισά, δεν βγαίνουν. Βάλε στα υπόψη και μια σκάλα; ε;
      Έχουμε δουλειά στο μέλλον. Και όλα αυτά πρέπει να ταιριάξουν συνθετικά σαν παζλ σε ενιαίο χώρο.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου. Στέλνω φιλιά.

      Διαγραφή
  3. Γιάννη μου ,,,μπράβο!
    Εξαιρετική η δουλειά σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Εν αρχή ην...." Ένα αναλώσιμο υλικό που υπομονετικά περίμενε τη σειρά του να λάμψει σε μια δεύτερη ευκαιρία.
    Δυσκολεύομαι να βρω λέξεις. Αλήθεια!
    Οι κατασκευές σου προεκτάσεις του μυαλού ενός πολυτεχνίτη, πραγματογνώμονα, τελειομανή, με άποψη και καλαισθησία.
    Εντύπωση μου κάνει η κατεργασία των υλικών, η λεπτομέρεια, η σχέση δημιουργίας και δημιουργού.
    Η ομορφιά της τέχνης σε όλο της το μεγαλείο.
    Μπράβο Γιάννη μου!
    Καταπληκτικό!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίκα μου αν αγαπάς κάτι φαίνεται στον τρόπο που το επεξεργάζεσαι και το δουλεύεις. Από ένα κομμάτι ξύλο μέχρι ένας πίνακας ζωγραφικής.
      Πολλές φορές στην πράξη μεταφέρουμε απωθημένα και ανεκπλήρωτα της σκέψης μας. Όσα ονειρευτήκαμε. Και τότε τα αναπλάθουμε σε μικρογραφία για να γεμίσουμε το κενό.
      Είναι πράγματι υπέροχη αυτή η σχέση.
      Αννίκα μου σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  5. Είσαι κατασκευαστής ονείρων!
    Πολλά πολλά μπράβο και καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω τι λες τώρα Μαρία μου! Ευχαριστώ από καρδιάς για τα καλά σου λόγια κορίτσι μου. Καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  6. Έπρεπε να σε έχω γνωρίσει μερικά χρόνια πιο πριν που είχα τις ανηψούλες μου μικρές! Θα ξετρελαίνονταν με αυτό σου το έργο!
    Πολύ καλό όπως όλα όσα κάνεις, αγαπημένη λεπτομέρεια το βιβλίο πάνω στο γραφειάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα αγαπητέ φίλε. Πόσο με χαροποιούν τα λόγια σου να είσαι καλά. Μοιραζόμαστε όμορφες στιγμές, τι να κάνουμε. Όσο μπορούμε. Ειλικρινά σε ευχαριστώ από καρδιάς.

      Διαγραφή
  7. Φανταστικό!!!! Καλό μήνα, Γιάννη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου καλησπέρα σου. Σε ευχαριστώ πολύ ειλικρινά. Καλό μήνα να έχεις.

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Ω καλώς όρισες Αριάδνη! Να είσαι καλά. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Καλό μήνα να έχεις.

      Διαγραφή
  9. Γιάννη μου τι υπέροχα πράγματα ειναι αυτα;
    Θερμα θερμα συγχαρητηρια!
    Εχω μεινει αφωνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα Κική μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη. Να είσαι καλά.Προσπαθούμε να δημιουργούμε όσο μπορούμε.
      Στέλνω φιλιά για όμορφη ημέρα.

      Διαγραφή
  10. Φίλε Γιάννη μπράβο και πάλι, τα έργα σου είναι φανταστικά και υποδηλώνουν το μεράκι και την αγάπη στην τέχνη σου !!! Εύχομαι καλό χειμώνα, καλές γιορτές και καλή συνέχεια στο δημιουργικό σου έργο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά για τις ευχές σου και τα συναισθήματά σου αγαπητέ φίλε. Σε ευχαριστώ από καρδιάς. Αμήν!

      Διαγραφή
  11. Πολύ ωραίο και αυτό το σπιτάκι σου και με πολύ δουλειά και μεράκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νατάσα μου ευχαριστώ πολύ,
      καλές γιορτές καλή μου φίλη, όπως τις επιθυμείς με τα όνειρά σου. Καλησπέρα.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου