Φάρος στην θαλασσόπετρα

 Αγαπημένοι φίλοι και φίλες,

Ο Αύγουστος γέρνει στο τέρμα του, το καλοκαίρι συνεχίζεται. Πολύς κόσμος έχει επιστρέψει όμως αρκετοί ακολουθούν το ρυθμό και την κάψα του καλοκαιριού. Η πανδημία μάς κλείνει για τα καλά το αποκρουστικό της μάτι αλλά εμείς θα πορευτούμε, χωρίς φόβο αλλά με μέτρα στο επερχόμενο Φθινόπωρο.

Σήμερα στις καλλιτεχνικές μου δημιουργίες, θα επανέλθω στις διακοσμητικές ξυλοκατασκευές. Μόνο που αυτή τη φορά θα το συνδυάσουμε με κάτι από τη φύση. Μια κατασκευή εμπνευσμένη από τη θάλασσα και τη ζωή των ανθρώπων κοντά της.

Φάρος στη θαλασσόπετρα



Οι στιγμές στην παραλία αφήνουν, εκτός των άλλων, τα μάτια να ταξιδέψουν ολόγυρά μας. Έτσι λοιπόν πριν λίγες μέρες βρήκα μια πέτρα, μεγάλη θα έλεγα, που μου τράβηξε την προσοχή αμέσως. Η μία από τις δύο επιφάνειες της μου άνοιξε την έμπνευση για κάποια δημιουργία. και η σκέψη μου πήγε είτε σε ένα σπιτάκι, είτε σε ένα ξωκλήσι είτε σε έναν φάρο. 

Ξωκλήσι στο βράχο  Ήταν η πρώτη μου δημιουργία πάνω σε πέτρα θάλασσας. Αυτή τη φορά η πέτρα ήταν πολύ μεγαλύτερη και έτσι ξεκίνησε η κατασκευή. Ας το δούμε.


Εικόνα 1


Εδώ έχουμε την πέτρα μας στην αρχική της μορφή. Πολύ βαριά, είναι πάνω από πέντε κιλά. Ήδη στα δεξιά έχω ξεκινήσει να δημιουργώ ένα πλάτωμα με μικρά βραχάκια για να στηρίξω την κατασκευή.


Εικόνα 2

Στην Εικόνα 2 βλέπουμε το πλάτωμα όπως έχει δημιουργηθεί με τις ανάλογες στηρίξεις.


Εικόνα 3

Στην 3η εικόνα βλέπουμε το κύριο σώμα του φάρου, από χάρτινο ρολό κουζίνας, το οποίο θα μας δώσει την περαιτέρω επεξεργασία του.


Εικόνα 4

Η κατασκευή μας, στο πρόπλασμα, έχει προχωρήσει. Έχει χτιστεί δίπλα ένα μικρό σπιτάκι και έχει γίνει και το σχετικό επίχρισμα.


Εικόνα 5

Εδώ βλέπουμε ότι το σπιτάκι έχει προχωρήσει σημαντικά. Επίσης έχω διαμορφώσει και σκαλάκια τόσο από το φάρο όσο και από το σπιτάκι.


Εικόνα 6

Στην εικόνα 6 έχω διαμορφώσει και τον κορμό του φάρου σε αρκετά προχωρημένο επίπεδο. Ομολογώ ότι η επεξεργασία είναι δύσκολη γιατί η πέτρα είναι πολύ βαριά και δεν μπορεί να μετατοπιστεί εύκολα.


Εικόνα 7

Προχωρώ στην εικόνα 7. Εδώ ένα μικρό φαναράκι έχει τοποθετηθεί πάνω στον κορμό του φάρου για να διαμορφωθεί στο επάνω μέρος του, όπως θα το δούμε στην τελική του μορφή.


Εικόνα 8

Ιδού οι λεπτομέρειες του φωτιστικού του φάρου. 


Όλα είναι έτοιμα για να ...εγκαινιάσουμε το φάρο μας. Στο ταπεινό μας μπαλκόνι. Να τον ανάψουμε με ένα κεράκι και το φως του να λάμψει στο σκοτάδι της νύχτας.

Εικόνα 9



Εικόνα 10

Στις εικόνες 9 και 10 έχουμε μερικές απόψεις με έμφαση στις λεπτομέρειες της κατασκευής.


Εικόνα 11

 

Εικόνα 12

Στις εικόνες 11 και 12 πλέον έχουμε το φάρο μας να λάμπει. Και να λειτουργεί. Ευχαριστώ πολύ που ήσασταν κοντά μου εδώ παρέα και σε αυτήν την παρουσίαση. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη χαρά από το να έχεις να μοιράζεσαι τη δική σου με φίλους και φίλες.

Καλή συνέχεια καλοκαιριού να έχουμε παιδιά.



Σχόλια

  1. Γιάννη είσαι καλλιτέχνης. Μπράβο σου. Υπέροχος ο φάρος σου. Εύχομαι να φωτίζει πάντα το δρόμο για την έμπνευση.
    Καλό μεσημέρι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου!
      Τον άναψα! Χαχαχαχαχα, έβαλα κεράκι και φώτισε στο μπαλκόνι. Αχ μωρέ καλό μου κορίτσι. Παιδιά γινόμαστε με όλα τούτα για να νιώθουμε όμορφα και να μοιραζόμαστε τη χαρά. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Στέλνω τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  2. Τι καλά όταν γίνεσαι παιδί και φτιάχνεις όμορφες κατασκευές! Αγαπώ πολύ τους φάρους και είναι όμορφος ο δικός σου. Αιγαιοπελαγίτικος!!!
    Και συμβολικός μια και χρειαζόμαστε φως για να αποφεύγουμε κακοτοπιές, ναι;
    Μ'αρέσει και το φαναράκι μπορείς να του βάλεις και λαμπάκι για φωτάκι της νύχτας, ετσι;
    Φιλιά πολλά και γεμάτα αλμύρα Ιονίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου, ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα και τόσο συναισθηματικά σου λόγια. Πόσο καλό μου κάνουν. Προς ώρας έβαλα κεράκι στο φαναράκι και λειτουργεί μια χαρά. Μπορεί να βάλω και φωτάκι με μπαταρία για πιο ελεύθερη χρήση αλλά και το κεράκι είναι μια χαρά. Και εγώ λατρεύω τους φάρους, υπέροχα πλέον μνημεία της θάλασσας.
      Αχ γεύομαι την αλμύρα και την Ιόνια αύρα καλή μου φίλη. Καλή σας συνέχεια.

      Διαγραφή
  3. Καλύτερη θέση από το μπαλκόνι σου δεν θα μπορούσε να έχει. Πανέμορφος ο φάρος σου, Γιάννη μου. Να τον χαρείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλός είναι Μία μου. Φωτίζει μια χαρά το βραδάκι. Τι να κάνουμε καλή μου φίλη. Μπας και ομορφύνουμε λίγο τη ζωή μας. Ειλικρινά σε ευχαριστώ πολύ Μία μου, να είσαι καλά. Καλή συνέχεια καλοκαιριού.

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφος έγινε !!! Με τόσο απλά υλικά δημιούργησες κάτι πανέμορφο !!!!
    Να τον χαρςίς !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου ναι. Απλά υλικά όπως λες. Και κέφι. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και συναισθήματα. Να είσαι καλά. Οι ευχές σου πολύ γλυκές. Όμορφη συνέχεια στο καλοκαίρι σου.

      Διαγραφή
  5. Φίλε μου είσαι μάστορας, δεν είναι μόνο ότι πιάνει το χέρι σου, βρίσκεις τρόπο να αξιοποιείς τα υλικά που έχεις δίνοντας υλική υπόσταση στην φαντασία σου. Πολύ μου αρέσει ο φάρος σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε μου καλησπέρα, καλή βδομάδα. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Τα υλικά της φύσης πάντα προσφέρονται για όμορφες εμπνεύσεις και δημιουργίες. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  6. Όταν και μια πέτρα στα χέρια σου πείθεται να....μιλάει πως να σωπάσει η έρμη ψυχή μου και να μην εκραγεί από θαυμασμό,ενθουσιασμό,αγάπη,χαρά και να μην φωνάξει δυνατά
    ΜΠΡΑΒΟ !!!!!!!Γιάννη μου σε αγαπώ;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυγερή μου, κάθε κομμάτι της φύσης, όσο άψυχο και να δείχνει, έχει τη δική του γλώσσα στην ψυχή μας αλλά και στη ζωή. Μπορεί να ταιριάξουμε όμορφα πράγματα πάνω του. Έτσι το σκέφτομαι και έτσι έπραξα. Ταπεινά και ήρεμα. Τώρα, για τα συναισθήματα και την ενθάρρυνσή σου δεν έχω παρά να σε ευχαριστήσω και να υποκλιθώ κορίτσι μου. Να είσαι καλά. Καλή βδομάδα.

      Διαγραφή
  7. Γιάννη μου, τι να πει κανείς για τις τεχνοτροπίες σου!
    Πραγματικά δεν υπάρχουν λόγια!
    Ειναι εξαιρετικα ολα οσα δημιουργεις!
    Εισαι πολυταλαντος καλε μου φιλε και σου αξιζουν ολα τα καλα!
    Να εχεις ενα ομορφο Φθινόπωρο!

    φιλια πολλα!

    * ειμαι καλα να ξερεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό θέλω να ξέρω Κική μου. Να είσαι καλά. Δημιουργικά και να περνάς όμορφες στιγμές. Σε ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια. Καλή βδομάδα να έχουμε και να περνάμε καλά. Μετράει.

      Διαγραφή
  8. Απ' το λιμάνι (του σπιτιού σου) πως θα μπορούσε να λείπει ένα φάρος φτιαγμένος με τόση μαεστρία που θα ζήλευε ο κάθε τεχνίτης. Να φωτίζει πάντα Γιάννη μου την κάθε στιγμή σας.
    Υπέροχος είναι. Γειά στα χέρια σου!
    Καλή εβδομάδα και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίκα, μαζί με τα φωτεινά σου λόγια, τυλιγμένα στην αλήθεια της καρδιάς σου και στην καλοσύνη των συναισθημάτων σου. Να είσαι καλά καλή μου φίλη. Να έχουμε καλή βδομάδα και στέλνω φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
    2. Γιάννη μου το είδα το σχόλιό σου στο blog. Μια ευχή, και να ακριβώς αυτό που εννοώ για την ομορφιά της ψυχής και τη δύναμή της που μας στηρίζει.
      Πολύ σ' ευχαριστώ γι αυτό.
      Με όρτσα τα πανιά θα πορευτούμε και τον Σεπτέμβρη, να συνεχίσουμε το ταξίδι μας. Φτάνει να μαστε όρθιοι.
      Φιλιά!
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
    3. Όρθιοι θα είμαστε Αννίκα μου. Το σκεφτόμαστε θετικά και το εννοούμε. Κόντρα μπάντα που λέγανε και οι ναυτικοί. Εγώ σε ευχαριστώ κορίτσι μου για όλα. Καλό μήνα να έχεις.

      Διαγραφή
  9. Μου αρέσουν οι φάροι κι έτρεξα αμέσως να δω τον δικό σου.
    Πολύ ωραία δημιουργία με πολλές λεπτομέρειες.
    ΜΠΡΆΒΟ Γιάννη.
    Εύχομαι το φως του φάρου σου να βοηθήσει τα πλοία να αποφύγουν τα βράχια, μεταφορικά και κυριολεκτικά.
    Καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ όμορφη, ζεστή και αισθαντική ευχή Ρένα μου. Και σε ευχαριστώ από καρδιάς για αυτήν. Χάρηκα πολύ που σου άρεσε ειλικρινά. Στέλνω φιλιά και ευχές για ένα καλό μήνα.

      Διαγραφή
  10. ωχ που πήγε το σχολιο μου ... τέλος πάντων ξαναγράφω.
    Μου αρέσει ως ιδέα για φαναράκι κήπου άλλα δεν είμαι σίγουρη αν μπορεί να αντέξει την πιθανή βροχή ο σωλήνας του Φάρου.
    Φυσικά και το γνωρίζω πως είναι δικό μου και αυτό γιατί μου αρέσει πολύ η ιδέα με το σπιτάκι. Θα πρέπει όμως να ανοιξεις το παράθυρο αλλά να του βάλεις και κουρτίνες γιατί θα μας ματιάσουν το τζάκι ... Βέβαια θα μου πεις ποιος θα βρεθεί σε αυτή την ερημιά των βράχων, εμ γι αυτό σκέφτηκα να το βάλω στο κήπο να ανάβει το βράδυ:)
    σε φιλώ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα Μάνια μου, απόλαυση μοναδική είσαι! Ναι, έχεις δίκιο, δεν είναι να ...ξεχειμωνιάζει έξω ο φάρος. Θα έχουμε αλλοίωση υλικών και ζημιά. Για αυτό και πριν τα πρωτοβρόχια θα αλλάξει θέση και θα γίνει εσωτερικός. Να φωτίζει από εκεί. Τώρα για το ...μάτιασμα τι να σου πω. Ελπίζω να μην το ...υποστούμε αλλά εκεί στις ερημιές που να βρεθεί ντε κόσμος. Αλλά ποτέ δεν ξέρεις.
      Στέλνω ευχές και φιλιά για καλό μήνα πέρα εκεί μακριά.

      Διαγραφή
  11. Μοναδικό! Λάτρεψα τις λεπτομέρειες. Εντυπωσιάστηκα για το πως μετέτρεψες το ρολό από χαρτί, την προετοιμασία για την στήριξη που έκανες με τα βραχάκια. Και τελικά δεν είναι μόνο μια πανέμορφη δημιουργία, αλλά και χρήσιμη, αφού βρήκε ήδη τη θέση της στο μπαλκόνι και σας δίνει χαρά με το φως της. Γεια στα χέρια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ειρήνη μου, έχει και τη χρησιμότητά του με την έννοια της διακόσμησης με ένα όμορφο διακριτικό φως στο μπαλκόνι. Ειδικά τις νύχτες του καλοκαιριού είναι πανέμορφο. Σε ευχαριστώ πολύ για τα συναισθήματά σου, χάρηκα που σου άρεσε Ειρήνη μου. Ας είμαστε καλά να απολαμβάνουμε όμορφες στιγμές μας. Καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  12. Αχ τι μου θύμησες τώρα με την κατασκευή σου φίλε...τον καιρό που ο δικός μου ασχολούνταν με τις δικές του κατασκευές..τώρα τα έχει παρατήσει γιατί δεν μπορεί πια...
    Κανε το τώρα μου μπορείς η δημιουργία είναι χαρά και προπαντός όταν την βλέπεις τελειωμένη.!
    Ο φάρος σου να φωτίζει όλες τις όμορφες στιγμές σου και να σου θυμίζει πως όπου φάρος ..εκει΄και η ελπίδα..!!!
    Καλο Φθινόπωρο να πούμε; να περνάς καλά με ότι αγαπάς να κάνεις καλό σου ξημερωμα..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα καλή μου φίλη. Στέκεσαι σε μια μεγάλη αλήθεια. Που την συνειδητοποιώ μέρα τη μέρα. "Κάνε το τώρα που μπορείς!" Μην αναβάλλουμε τίποτα για αύριο. Όλα περνούν από τη χάρη που μας δίνει το παρόν για να χαρούμε κάτι.
      Σε ευχαριστώ πολύ για την καλή σου καρδιά και τις ευχές σου Ρούλα μου, να είσαι καλά. Τα λόγια σου για το φάρο φωτίζουν κάθε ψυχή.

      Διαγραφή
  13. Φίλε Γιάννη ομολογώ ότι κάθε πέρασμα από το ωραίο σου ιστολόγιο είναι και μια έκπληξη. Ο φωτεινός φάρος σου είναι πραγματικά υπέροχος και μας ταξιδεύει σε μακρινές θάλασσες !!!Μπράβο και καλή συνέχεια στα όμορφα και δημιουργικά σου ταξίδια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλιο αγαπητέ φίλε,
      σε ευχαριστώ πολύ απ την καρδιά μου για τα λόγια και το πέρασμά σου. Να είμαστε καλά να δημιουργούμε.

      Διαγραφή
  14. Γιάννη αν και άργησα να δω την δημιουργία σου την χάρηκα γιατί οι φάροι είναι από τα αγαπημένα μου "κτηρια". Πολύ όμορφη κατασκευή και με ζωηρά χρώματα. Ένας φάρος χρειάζεται στον καθένα μας να μας γεμίζει ελπίδα. Νάσαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ειρήνη μου, αναζητούμε πάντα ένα φάρο στη ζωή μας. Τον έχουμε ανάγκη, τον χρειαζόμαστε στις σκοτεινές ώρες και στιγμές.
      Χάρηκα πολύ που σου άρεσε η κατασκευή. Ειλικρινά τα λόγια και τα αισθήματά σου είναι για μένα πολύ θετική στήριξη. Σε καλησπερίζω.

      Διαγραφή
  15. Νάξερες πόσο μ αρεσουν αυτά τα έργα σου που δείχνουν μία παιδικότητα και μία ευαισθησία που δεν την συναντάς εύκολα Γιάννη μου!!!!Εξαίρετος ο Φάρος σου κι ευχομαι να φωτίζει κάθε σου βήμα και ν αποφεύγεις τις κακοτοπιές που τριγυρίζουν όλους μας.Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου! Ωωωωωω συγγνώμη καλή μου φίλη. Ειλικρινά πως έχασα αυτό σου εδώ το σχόλιο. Αδιόρθωτος! Ειλικρινά σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  16. Πολύ πολύ χαριτωμένο λάτρεψα την ιδέα του φάρου με φαναράκι μπράβο Γιάννη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου, αγαπώ τους φάρους από παλιά. Εμβληματικά κτίσματα. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε. Σε ευχαριστώ.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου