Ζωγραφο ...μαχίες

Αγαπημένοι μου φίλοι και φίλες,
κατ' αρχήν να σας καλωσορίσω στην νέα εικαστική μορφή του "ΤΕΧΝΟΣΠΙΤΟΥ". Ήθελα με αυτή τη φόρμα να αναδείξω και να έχω μια αίσθηση γκαλερί παρουσίασης καθώς το θέμα του ιστολογίου είναι κατασκευές κάθε είδους. Δεν ξέρω αν το πέτυχα, δεν ξέρω αν σας αρέσει. Σίγουρα έχει κάποια αρνητικά χαρακτηριστικά το θέμα. Προσπάθησα όμως πολύ για να βρω το καλύτερο και κατέληξα σε αυτό που ...βλέπετε.

Η Φόρμα του μπλογκ έχει το μεγάλο πλεονέκτημα να επιλέξετε εσείς τον τρόπο που θέλετε να βλέπετε τα θέματα.
Πως;
Πάνω αριστερά στην γραμμή εργαλείων υπάρχουν μια σειρά επιλογές που μπορείτε να κάνετε επιλέγοντας τη μορφή προβολή:
  • Magazine-περιοδικό
  • Κλασική
  • Flipcard
  • Μωσαϊκό
  • Sidebar
  • Στιγμιότυπο
  • Time sline
Επίσης δεξιά υπάρχει η αναδυόμενη στήλη με άλλα θέματα και εικόνες του μπλογκ.
Σας αφήνω να δοκιμάσετε τις επιλογές σας.




Πάμε τώρα στο θέμα μας!

Ζωγραφο ...μαχίες

Θα συνεχίσουμε με πίνακες ζωγραφικής που έκανα τελευταία. Με έχει πιάσει μια δυνατή έφεση στη ζωγραφική. Είναι ίσως το πεδίο της έμπνευσης τέτοιο. Πάμε λοιπόν να δούμε του τελευταίους πίνακες ζωγραφικής μου, που παίρνω το θάρρος να μοιραστώ μαζί σας.

Τα υλικά είναι ακρυλικά χρώματα με όλη τη ..δυσκαμψία που παρουσιάζουν.
Το ταμπλό είναι χαρτί 300 γρ. με επένδυση σκληρού χαρτονιού.
Οι διαστάσεις στους πίνακες είναι:  25 Χ 35 εκατοστά.

Πίνακας 1: Παράθυρο στο χιόνι

Πίνακας κλασικού θέματος με φόντο μια χειμωνιάτικη εικόνα από το παράθυρο σπιτιού.


Πίνακας 2 Σχήματα στο χρώμα

Ένα ακόμα έργο αφηρημένης τέχνης στο είδος του Abastract πάνω σε αυστηρά γεωμετρικά σχήματα.



Πίνακας 3:  Στο φως του φαναριού

Φόρμα σε δύο χρώματα, μαύρο κόκκινο. Ομολογώ στο ακρυλικό χρώμα πολύ δύσκολο το "σβήσιμο" των χρωμάτων.



Πίνακας 4: Δέντρο στο σύθαμπο

Με ελαφρά μοντέρνες διαθέσεις. Παιχνίδι στις ανταύγειες του μαύρου και κόκκινου στην αλλαγή της μέρας.


Πίνακας 5: Στο φως του φεγγαριού


Κλασικό θέμα στις ανταύγειες του φεγγαριού Ανταύγειες τριών χρωμάτων: Μαύρο, μπλε, λευκό.



Αυτές ήταν φίλες και φίλοι οι τελευταίες μου δημιουργίες ζωγραφικής. Με φέρνουν πίσω αρκετά χρόνια, στην νεανική εποχή της ζωής μου ξυπνώντας μου άπειρες αναμνήσεις. Στη διάθεσή σας για κάθε σχόλιο.

Σχόλια

  1. Πολλά πολλά μπράβο!!! Όλα πραγματικά εξαιρετικά 👍👍👍😍😍😍 αν πρέπει να ξεχωρίσω δύο θα διάλεγα το δεύτερο και το τέταρτο,απίθανα ☀️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφοκλή μου σε ευχαριστώ πολύ αγαπητέ φίλε. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  2. Γιάννη μου, με γεια το νέο στυλ στο μπλογκοσπιτάκι σου. Το πόσο μου αρέσει που αποφάσισες επιτέλους να ασχοληθείς με τη ζωγραφική, δε λέγεται! Οι πίνακές σου εξαίσιοι! Τα γεωμετρικά σχήματα είναι πολύ δύσκολο να γίνουν με ακρυλικά, μπράβο. Το "σβήσιμο" στα ακρυλικά ναι, είναι δύσκολο, προσπάθησε με λάδια και θα ενθουσιαστείς. Τα θέματά σου είναι όλα υπέροχα. Ξέρεις πόσο αγαπώ ιδιαίτερα τα τοπία, γι' αυτό λάτρεψα το πρώτο, το τέταρτο και το πέμπτο. Όσο για το τέταρτο, μ' αρέσουν πάντοτε πολύ οι αντανακλάσεις. Πολλά φιλιά, φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου, τα λόγια σου μου δίνουν έφεση και στήριξη για περαιτέρω. Ξέρω την αγάπη σου στο θέμα και την συμμερίζομαι. Προσπαθώ να γεμίζω το χρόνο μου δημιουργικά. Το λάδι το ξέρω, είναι τέλειο. Αλλά θέλει χώρο και περισσότερο κόστος. Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου.

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ, Γιάννη μου. Τα λάδια έχουν τις δυσκολίες τους. Έχεις προσπαθήσει με watercolors? Νομίζω θα ενθουσιαστείς. Φιλάκια!

      Διαγραφή
    3. Μία μου όχι δεν έχω προσπαθήσει με νεροχρώματα καθόλου. Λες να έχουν ενδιαφέρον; μπορεί να κάνουν καλύτερη μίξη;
      Καλησπέρα καλή μου.

      Διαγραφή
  3. Ωωωωωωωωωωω αρχίζοντας απο τον περιβάλλοντα χώρο για άνθρωπο με πίεση βλέπω μεγάάάλη πρόοδο!!!!χαχαχαχα Γιαννη μου βλέπω εκσυγχρονίζεσαι και καλά κανεις,εγω παραμένω κλασσική,γιατί η πολύ τεχνολογία με αποδιοοργανώνει.Ευχομαι καλοστέριωτο το νέο σου υπόβαθρο που όντως αναδεικνύει τις αναρτήσεις σου και ειναι πολύ φωτεινό και ξεκάθαρο!Για τα έργα τωρα.Εγω δεν εχω δουλέψει ακρυλικά σε τεχνικό επίπεδο,παιδαριωδώς ο.κ. αλλά αυτό δεν το υπολογίζω.Θαυμασα λοιπόν τα δικά σου και ξεχώρισα φυσικά οσο κι αν κι εμένα μου προκαλεί εντύπωση το δεύτερο μακράν,γιατί ειναι τόσο καλοφτιαγμένο,με τέτοιες εναλλαγές αποχρώσεων χωρίς να φαίνεται οτι σταματα΄το ενα χρώμα και αρχίζει το άλλο,τόσο ωραίο το παντρεμμα με άψογη γεωμετρία που εντυπωσιάζει σαν νάναι αφίσα!Επίσης μ άρεσαν πολύ τα δυο με τις σκιές των δέντρων.Το πρωτο ενω αγαπώ τα τοπία,νομίζω τ αδικεί η λάμπα και το φως του φαναριού εντοπίζεις κι εσυ την αδυναμία του το οτι φαίνεται σαν περίγραμμα το χρώμα γύρω απο το αντικείμενο.Μήπως το ανακάτεμα των χρωμάτων θα ήταν εύκολο με πινελιές απο πάνω προς τα κάτω και απο κάτω προς τα πάνω εναλλάξ;;;Μπορεί να λέω βλακεία αφού δνε τόχω δουλέψει αλλά έτσι δουλεύεται το χρώμα κιμωλίας οταν θέλουμε ν αναμείξουμε δυο χρώματα (πάνω και κάτω) χωρίς να ξεχωρίζουν αλλά να αναμειγνύονται φυσικά.Δοκιμασέ το,δεν εχεις τίποτα να χάσεις.
    Κατά τ αλλα σε θαυμάζω απεριόριστα γι αυτό το πάθος που βλέπω και την προσπάθεια να δοκιμάζεις νέα πράγματα,νέες τεχνικές,να πειραματίζεσαι και να εξελίσσεσαι.Συγχαρητήρια!Χαίρομαι πολύ και ανταποδίδω την εκτίμηση και μια μεγάλη αγκαλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου, προσφέρεις και εδώ την αύρα και την εμπειρία σου. Και σε ευχαριστώ για αυτό. Ομολογώ ότι το γεωμετρικό θέμα με τράβηξε και μένα. Εραστής παιδί μου της ...γεωμετρίας. Αδυναμίες και τεχνικά προβλήματα υπάρχουν πολλά. Η Ζωγραφική τεχνικά, στη μίξη χρωμάτων είναι ολάκερη επιστήμη. Το προσπαθούμε. Δεν είμαστε και υστερικοί.
      Κρατώ το πάθος που το χρειαζόμαστε Χαρά μου πράγματι. Και σε ευχαριστώ που η παρουσία σου το ενισχύσει θετικά. Την αγάπη μου και ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
    2. Εραστης της Γεωμετρίας;;;;Ουαουυυυυυ!!!Εγω δεν υπήρξα ποτέ.Ηταν το μάθημα πάντα που απεχθανόμουν και ουδέποτε κατάλαβα.Ισως ήταν και θέμα καθηγητού τότε τι ν αγαπούσαμε ή τι να αποφεύγαμε εφ όρου ζωής.Το βίωσα αυτό με τη φυσική χημεία,οταν για ενα Καλοκαίρι εκανα ιδιαίτερο με μια ξαδέλφη μου και μ ΄εκανε και οχι μονο τ αγάπησα αλλά τα αποσαφήνισα.Διότι αντιπαθούμε ο,τι δε καταλαβαίνουμε.Τλπ πάλι μ έπιασε η λογοδιάρροια για να καταλήξω οτι εξάσκησε αυτό που αγαπάς περισσότερο ακι τελειοποίησέ το.Αξίζει τον κόπο,γιατί αυτό το θέμα που ζωγραφισες δεν φαίνεται ως εργο αρχάριου.
      Σ ευχαριστώ που βρίσκεις τις γνώμες μου(γιατί κριτική δεν είναι και πώς θα μπορούσε άλλωστε)αξιες περαιτέρω σκέψης και τυχόν βοήθειας.Απο σένα περιμένω μεγάλα πράγματα,γιατί βλέπω πόσο παθιασμένος και δοσμένος είσαι σ αυτό.
      Γιάννη μου για αλλη μια φορά την αγάπη μου

      Διαγραφή
    3. Έχει μεγάλη σημασία η σχέση μας Χαρά με τον άνθρωπο που θα θελήσει να μας μάθει ή να μας διδάξει κάτι. Κάτι εξαιρετικά όμορφο και ενδιαφέρον μπορεί στα χέρια μιας τέτοιας σχέσης να καταστραφεί κυριολεκτικά. Έτσι έχουν δημιουργηθεί σε νέα παιδιά, σε όλους μας, τέτοιες αντιπάθειες.
      Η Γνώμη σου για μένα είναι διδαχή και δεν είναι αερολόγημα αυτό. Την κρατώ γιατί, τεχνικά και καλλιτεχνικά έχεις και άποψη και εμπειρία. Αλλά και χαρά να την μεταδόσεις.
      Καλησπέρα Χαρά μου και ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  4. Χαχαχα! τζον, είσαι ταμειακώς εντάξει; τ ανακάλυψα τυχαία περιδιαβαίνοντας την αρχική στο φέις. Μ άρεσε που λες πως είναι δύσκολο το σβήσιμο με τα πλαστικά χρώματα! ω, τζον, τίποτε δεν είναι δύσκολο άμα ξέρεις. Λοιπόν καλά πας, συνέχισε! καλησπέρα φίλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κώστα ....δάσκαλε καλησπέρα! Εμ τι να πω φίλε μου. Δεν έχω τις γνώσεις και την υποδομή σου πάνω σε αυτό το κομμάτι και τα βήματά μου είναι εμβρυικά.Περισσότερο για ανάγκη εσωτερικής έκφρασης. Σε ευχαριστώ πολύ για τη στήριξη, να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  5. Γιάννη, δεν έχω λόγια. Πέρα από την πολύ καλή συγγραφική σου πένα, πέρα από την εξαίρετη σινεμανια σου, πέρα απ' την αγάπη για τις βόλτες με το ποδήλατο, πέρα από το τεχνοσπιτο, που ήξερα, τώρα ανακαλύπτω και την έφεση σου στη ζωγραφική, με όμορφα αποτελέσματα. Μα που τον βρίσκεις τι χρόνο;;; Δημιουργία, δημιουργία, η αγαπημένη σου λέξη. Συνέχισε να μας φωτίζεις με την όρεξη σου για κάθε τι ωραίο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασίλη μου,
      συνταξιούχος γαρ αγαπητέ φίλε! Και επειδή ποτέ μου δεν υπήρξα άνθρωπος μήτε του καφενείου μήτε του καφέ αλλά άνθρωπος αεικίνητος, που δεν βάζει @@ κάτω, παλεύω ότι μπορώ δημιουργικά. Με γεμίζει σαν άνθρωπο και εκτονώνει τις ...κρίσεις μου.
      Σε ευχαριστώ αγαπητέ φίλε, να είσαι καλά και εσύ με τα συναισθήματά σου.

      Διαγραφή
  6. Καλορίζικο, καλορίζικη η γκαλερί πρέπει να πω, ναι; Θαυμάσιο. Καλή δημιουργική συνέχεια λοιπόν σε νέο χώρο.
    Κύριε ζωγράφε να πω ότι το γεωμερικό αφηρημένο σου είναι εξαίσιο. Τέλειο θα έλεγα. Και εκεί με ακρυλικά δουλεύεις; Εκεί μια χαρά το πας το χρώμα. Το ίδιο θα γίνεται και στους πίνακες.
    Μου αρέσουν όλοι ειδικά όμως ο 4ος!
    Μπράβο βρε Γιάννη πάντα με εκπλήσσεις ευχάριστα
    ΄Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου, ευχαριστώ από καρδιάς για τα λόγια και τα συναισθήματά σου. Ναι σε όλους τους πίνακες τα χρώματα είναι ακρυλικά και έχουν αυτή τη σκληρότητα. Δεν αναμιγνύονται εύκολα μεταξύ τους. Άλλα είναι με μεγάλη πυκνότητα άλλα είναι αραιά. Συνέπεια έχει κάποιο να απορροφά το άλλο με μεγάλη ένταση. Ίσως δεν ξέρω και τα μυστικά τους ακόμα.
      Σε ευχαριστώ κορίτσι μου. Για κάθε σου παρουσία, συμμετοχή, στήριξη και καλή καρδιά.
      Συνεχίζουμε.

      Διαγραφή
    2. Πιστεύω ότι το χαρτί δεν βοηθάει στην ανάμειξη χρωμάτων. Απορροφάει το χρώμα και επειδή τα ακρυλικά εύκολα στεγνώνουν δυσκολεύουν την ανάμειξη. Επίσης να ρευστοποιείς τα ακρυλικά σου όσο τα θέλεις να μην είναι το ένα πηχτό και το άλλο ρευστό. Δοκίμασε σε άλλη επιφάνεια αφού τη βάψεις πρώτα με γκέσο ασπρη. ΔΕΝ ΞΈΡΩ ΑΝ ΒΟΗΘΗΣΑ...

      Διαγραφή
    3. Επίσης,αν μου επιτρέπεται,υπάρχει ενα υλικό επιβραδυντικό του στεγνώματος των ακρυλικών χρωμάτων που χρησιμοποιούμε στο ντεκουπαζ ,το retarder.Ετσι μπορείς με την αναμιξη των χρωμάτων και του υλικού αυτού να δουλεύεις περισσότερη ώρα τα χρωματά σου χωρίς να στερεοποιούνται άμεσα.Δε χάνεις τίποτα Γιάννη μου να το δοκιμάσεις,εκτός του χαρτιού που λέει και η Αννουλα

      Διαγραφή
    4. Άννα, αυτό ναι είναι ένα μεγάλο θέμα. Έκανα το λάθος να χρησιμοποιήσω χρώματα με διαφορετική υφή και πυκνότητα. Αποτέλεσμα είχε το ένα να "ρουφήξει" το άλλο. Άρα πρέπει πριν να έχουν την ίδια αραίωση, αν μη τι άλλο πρέπει να χρησιμοποιηθεί ίδιας σειρά σωληνάριο χρώματος που εγγυάται την ίδια πυκνότητα. Βοήθησες Άννα μου όπως βοηθάς πάντα! Με κάθε τρόπο. Και κύρια με την καρδιά σου!

      Διαγραφή
    5. Χμμμμ Χαρά μου αυτό δεν το ήξερα! Ακόμα και τον καιρό που ζωγράφιζε η μητέρα μου δεν το ήξερα. Το ανάποδο ναι, δηλαδή το στεγνωτικό. Μάλιστα. Να λοιπόν πόσο χρήσιμη είναι η παρέμβασή σας.
      Υ.Γ. Και για να γελάσουμε γιατί ειλικρινά το έχουμε ανάγκη, με κάθε σεβασμό και αυτοσαρκασμό, το "επιβραδυντικό" το ήξερα ως "υλικό" αναστολής του οργασμού σε περιπτώσεις πρόωρης κορύφωσης. Χαχαχαχαχαχαχαχαχ. Δεν με παρεξηγείς ναι;

      Διαγραφή
    6. χαχχαχαχαχαχαα είσαι απίστευτος! Φυσικά και δεν σε παρεξηγώ, μ αρεσουν οι άνθρωποι με χιουμορ
      Και μια που το ξέρεις χρησιμοποίησέ το και στη ζωγραφική και πες μας τ αποτελέσματα

      Διαγραφή
    7. αχαχαχαχα! Διαβάζω τα σχόλια κι έχω λιώσει!Δεν υπάρχεις Γιάννη μου!

      Θα συμφωνήσω με την Χαρά για το retarder. Και στο ντεκουπάζ που κάνεις κατά καιρούς το χρειάζεσαι. Κι όταν κάνει ζέστη επίσης :)

      Διαγραφή
    8. Ναι, ναι κορίτσια, Χαρά και Αριστέα! Ειδικά όταν κάνει ...ζέστη και στην ...ηλικία μου το χρειάζομαι το ...retarder! To ...επιβραδυντικό βρε λέω! Για τα χρώματα! Για να αργούν να τελειώσουν ντε. Μπααααααα βρε ένα μυαλό που έχετε.
      Αριστέα μου φιλιά πολλά, σε ευχαριστώ κορίτσι μου.
      Χαρά μου, εδώ ...πορευόμαστε. Το χιούμορ μακραίνει τη ζωή μας.

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Ανθή μου! Πόσο ευχάριστη και γλυκιά έκπληξη είναι αυτή σου η συμμετοχή! Σε ευχαριστώ καλή μου φίλη. Από καρδιάς. Φιλιά.

      Διαγραφή
  8. ΜΠΡΆΒΟ φίλε Γιάννη, για τα καινούργια σου έργα.
    Εγώ ψηφίζω τα δύο δέντρα, όχι ότι δεν είναι καλά και τα υπόλοιπα.
    Το σβήσιμο των χρωμάτων είναι δύσκολο, αλλά με τον καιρό θα τα καταφέρεις.
    Συνέχισε να μας εκπλήσσεις.
    Καλό ξημέρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου καλησπέρα. Σε ευχαριστώ καλή μου φίλη για τα καλά σου λόγια και την παρατήρησή σου. Προσπαθώ όσο μπορώ. Καλό Σαββατοκύριακο καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφα και πραγματικά δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο ιδιαίτερα γιατί το κάθε ένα έχει τη χάρη του νομίζω... Καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου,
      σε ευχαριστώ πολύ. Χαίρομαι ειλικρινά που σου αρέσουν. Για μένα είναι ένα όμορφο δώρο όλο αυτό. Την καλησπέρα μου.

      Διαγραφή
  10. φίλε μου δεν με εκπλήσσει τίποτε πια με σένα, κρίμα που δεν ήμαστε κοντά θα έφτιαχνες πραγματική γκαλερί.Είναι όλα θαυμάσια, μπράβο για την έφεση σου αυτή και να ξέρεις πως η ζωγραφική είναι η καλύτερη εργασιοθεραπεία της ψυχής.όταν ζωγραφίζεις όλα περνούν από ήρεμη επεξεργασία στο μυαλό σου και η γαλήνη που σου δίνει μαζί με το αποτέλεσμα είναι ένα δώρο που δεν αγοράζεται. Προσπαθώντας να ξεχωρίσω κάποιο θα έλεγα ότι το 2ο είναι από τα πιο δύσκολα φίλε μου και ίσως διαφωνήσουν μαζί μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανένας δε διαφωνεί μαζί σου Αχτίδα μου,γι αυτό ολοι το θαυμάζουμε διπλά!

      Διαγραφή
    2. Γεωργία μου, καλή μου δασκάλα και φίλη. Σου άρεσε το γεωμετρικό ναι; Θα συμφωνήσω μαζί σου εμπειρικά. Με δυσκόλεψε πάρα πολύ καθώς κάθε του κομμάτι έχει τη δική του επεξεργασία. Ειλικρινά σε ευχαριστώ πάντα με την ενθάρρυνση και την καλή σου καρδιά.

      Χαρά μου ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  11. πω πω πω
    μα τι εφτιαξες παλι
    σε θαυμαζω τοσο πολυ
    πολυταλαντος εισαι φιλε μου

    σε φιλω πολυ
    καλο σκ να εχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου, σε ευχαριστώ πολύ. Νιώθω τη χαρά σου. Τη ζεστασιά της καρδιάς σου. Μια ώθηση για μένα παραπέρα. Καλό σου βράδυ καλή μου.

      Διαγραφή
  12. Πρωτα να σου ευχηθώ καλοριζικο το καινούργιο σου προφίλ..ευχαριστα με εξεπληξες με τις εικαστικες σου δημιουργιες..ένα μεγαλο μπράβο για την προσπαθεια αυτή και σιγουρα θα την εξελιξεις παρα πολύ όπως πιστευω.. η ζωγραφική είναι ενα πολύ όμορφο χόμπι...
    Οπως και τα σπιτακια που κατασκευασες όλα ειναι υπεροχα.. επειδη ξερω απο τον καλό μου πόση δουλεια και υπομονή χρειάζεται θα σου πω ότι έχεις κανει σπουδαία δουλεια....και
    Πολύ ωραια ιδεα να έχεις όλες σου τις δημιουργιες μαζεμενες ..
    Να περνας όμορφα με ότι κανεις ..αυτο εχει σημασία φιλε μου.. !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου και εγώ αυτό πιστεύω.
      Το να κάνουμε κάτι, ότι γεμίζει τον καθένα, είναι ένα φάρμακο, ένα ίαμα στα όποια σκοτάδια μας. Μας γεμίζει, μας ομορφαίνει τη ζωή και τις στιγμές.
      Σε ευχαριστώ με όλη μου την καρδιά για τα λόγια και τις σκέψεις σου που πάντα με ακολουθούν ζεστά.
      Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
    2. Φίλε μου είσαι πολυτάλαντος, έχεις και με τη ζωγραφική καλές σχέσεις και τα χρώματα σε υπακούν όπως και τα πιο απτά δομικά υλικά. Πάντα τέτοια!

      Διαγραφή
    3. Αγαπητέ μου φίλε καλησπέρα. Σε ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια και τα καλά σου λόγια. Να είσαι καλά. Πάντα να δημιουργούμε.

      Διαγραφή
  13. χεχε! Ξύπνησε για τα καλά ο καλλιτέχνης που κρύβει μέσα του το καρκινάκι. Φρίντα Κάλο! Μην ξεχνάμε... καρκίνος ήταν!
    Γιάννη, σε καταλαβαίνω απόλυτα για το θέμα με τα ακρυλικά. Ζωγράφιζα με λάδια , το ξέρεις. Έτσι ξεκίνησα. Δεν είναι τυχαίο που δεν ζωγραφίζω με ακρυλικά. Καμία σχέση.
    Για αυτό καταλήγω, αφού το έχεις το ταλέντο, αν μπορείς να διαθέσεις χρήματα πήγαινε προς την ελαιογραφία και θα με θυμηθείς! Αρχικά με ένα βιβλίο με τα πρώτα βήματα θα βοηθήσει. Θα μάθεις για τα υλικά, τα εργαλεία, τα χρώματα , την ανάμειξή τους κλπ κλπ
    Και μετά ποιος σε πιάνει!

    Είσαι εξαιρετικός, γνήσιο καλλιτεχνικό κι ανήσυχο πνεύμα.
    Σε λατρεύω!

    υγ: Το 2ο για μένα είναι το πιο δύσκολο και.... φοβερό έργο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου,
      ζούσα χρόνια με την μητέρα μου που ζωγράφιζε με λάδι. Και έβλεπε από κοντά την υφή και το βελούδο της ανάμιξης. Κοντά της έμαθα για τα χρώματα και τη χρήση τους. Και από τον πατέρα μου το σχέδιο το γεωμετρικό. Άμα τα βάλεις συνδυαστικά βγαίνουν πολλά καλά αποτελέσματα.
      Θα δω τι θα κάνω.
      Καρκινάκι γαρ, ανήσυχα πνεύματα είμαστε Αριστέα μου, τι να κάνουμε. Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου. Να είσαι καλά και ξέρεις ότι σε σένα οφείλω την πρώτη αρχή με το ντεκουπάζ ναι;
      Ναι, μου αρέσει πολύ ο γεωμετρικός πίνακας και σκέφτομαι επανάληψή του σε άλλο σχέδιο.
      Στέλνω φιλιά.

      Διαγραφή
  14. Δεν ξέρω αν είναι η έμπνευση, ο πειραματισμός, ο κόσμος των χρωμάτων και των αισθήσεων, ένα ξεχωριστό βίωμα ή μια φαντασίωση. Ότι κι αν είναι, είναι συγκινητικό! Κινείσαι στα τυφλά (εννοώ χωρίς γνώσεις) και τα καταφέρνεις υπέροχα.
    Ξέρεις Γιάννη μου, πολλές φορές (συμβαίνει και σε μένα) τα μάτια της ψυχής παγιδεύουν τις αισθήσεις και οδηγούν το χέρι. Τα υπόλοιπα σιγά-σιγά έρχονται μόνα τους. Εμείς πιστεύουμε σ’ εσένα!
    Εύχομαι πάντα επιτυχία και ανοιχτούς ορίζοντες.
    Καλό ξημέρωμα φίλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η πίστη των φίλων μας είναι ευλογία! Και όταν εκδηλώνεται με τέτοια διάθεση κάνει την καρδιά να χαμογελά διάπλατα. Αννίκα μου, ας αφήσουμε, καθώς λες, τις αισθήσεις μας να μας οδηγήσουν στα πατήματά τους. Και ότι ...προκύψει. Ευχαριστώ καλή μου φίλη για αυτό που δίνεις ολόγυρά σου.
      Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  15. Σε ζηλεύω, το ξέρεις!!!!
    Ο πίνακας με τα σχήματα αγαπημένος μου!
    Καλή συνέχεια, Γιάννη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Αλεξάνδρα μου. Σου άρεσε και σένα ε; Και εμένα ομολογώ. Και θέλει λίγο ...τρελή γεωμετρική φαντασία για τα σχήματα και τις χρωματικές επιλογές. Το κρατώ για έναν επόμενο.
      Σε ευχαριστώ για τα ζεστά σου λόγια να το ξέρεις. Στέλνω πολλά φιλιά και ευχές για μια όμορφη βδομάδα.

      Διαγραφή
  16. Τι καταπληκτική δουλειά Γιάννη μου!! Πόσο μου άρεσαν όλοι, δεν μπορώ να περιγράψω! Λάτρεψα λίγο παραπάνω το δεύτερο με τα σχήματα και τα χρώματα!!
    Μπράβο σου καλέ μου φίλε! Πολυτάλαντος και δημιουργικός, σε θαυμάζω!!
    Σε φιλώ
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαρίνα μου,
      σου άρεσε και σένα το γεωμετρικό ναι; Χμ, να που έχουμε κάπου κοινά γούστα σε αυτό το κομμάτι. Χαίρομαι που τα βρήκες άξια λόγου καλή μου φίλη. Ειλικρινά παίρνω δύναμη από τα συναισθήματά σου. Καλή συνέχεια με ένα μεγάλο ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  17. Μπράβο φίλε Γιάννη πραγματικά υπέροχα όλα τα έργα σου, χαίρομαι κάθε φορά που ανακαλύπτω άτομα με τόσο ταλέντο και αγάπη στην τέχνη. Εύχομαι να είσαι πάντα καλά και να συνεχίζεις τόσο όμορφα και δημιουργικά το ταξίδι στους μαγικούς δρόμους της τέχνης. Καλό μήνα και καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Στέλιο!
      Ξέρεις ότι για μένα η δουλειά σου θεωρείται υπόδειγμα. Και πηγή έμπνευσης. Τώρα τελευταία είχα μια έφεση στη ζωγραφική ή μάλλον στην απόπειρα ζωγραφικής. Χαίρομαι για τα λόγια και την αύρα που μου δίνεις. Για μένα δώρο.
      Να είμαστε καλά να δημιουργούμε. Καλό μήνα αγαπητέ φίλε.

      Διαγραφή
  18. Μεγάλε, ατελεύτητε Γιάννη.Μέσω των πολλαπλών ταλέντων σου έχεις γίνει χάρμα οφθαλμών στο διαδίκτυο. Ξέρεις κάτι ; Δεν χωράς παιδί μου στο διαδίκτυο . Τουλάχιστον αδικείσαι αν περιορίζεσαι σε αυτό .
    Να σ'έχει ο Θεός καλά .Να σε χαίρεται η οικογένειά σου, να σε χαιρόμαστε και όλοι εμείς, το επαναλαμβάνω , στο βαθμό που μας αναλογεί.
    Φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε Λυγερή μου! Ξέρεις καλά ότι η αγάπη των ανθρώπων, πόσο μάλλον των φίλων εδώ στη γειτονιά, είναι το καλύτερο εφαλτήριο για να βγάλεις από μέσα σου όμορφα και δημιουργικά πράγματα. Νομίζω το απολαμβάνω με την καρδιά μου και το κάνω. Σε αυτήν την εξαίρετη συνύπαρξη και πορεία.
      Ειλικρινά σε ευχαριστώ πάντα για την ενθάρρυνση και τα συναισθήματα που προσφέρεις άδολα.
      Καλή δύναμη.

      Διαγραφή
  19. Καλά, έχω μαγευτεί! Πόσα ταλέντα μπορεί να συγκεντρώνει ένας άνθρωπος; Σε γνώρισα ως έναν εξαιρετικά ταλαντούχο συγγραφέα. Στην πορεία έμαθα ότι είσαι εξαίρετος αναλυτής και κριτικός κινηματογράφου και τηλεόρασης. Ανακάλυψα ότι φτιάχνεις ένα σωρό υπέροχες κατασκευές. Και τώρα εδώ, άλλο ένα εξαιρετικό ταλέντο σου ξεδιπλώνεται. Τι να πω; Οι πίνακες είναι υπέροχοι! Ο πρώτος, κόλλησα με τη διαφάνεια της λάμπας, που αφήνει την εικόνα έξω από το παράθυρο να φαίνεται μέσα της. Ο δεύτερος, τον λάτρεψα.Γεωμετρικά σχήματα που μπλέκουν μεταξύ τους με το παιχνίδισμα των χρωμάτων. Ο τρίτος, μια πανέμορφη εικόνα με μόνο δύο χρώματα. Ο τέταρτος και ο πέμπτος, δέντρο σε φόντο χρωμάτων της δύσης και του φεγγαριού. Είσαι ταλεντάρα φίλε μου. Με ότι και να καταπιαστείς, μας καταπλήσσεις! Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου