Παλαίωση-Ντεκουπάζ, η πρώτη Απόπειρα


Όταν γύρω σου υπάρχουν άπειρες δικτυακές φίλες που τα δημιουργήματά τους αποτελούν καλλιτεχνίες υψηλής αισθητικής αλλά και όταν το έχεις στο αίμα σου να ακολουθείς τις προσκλήσεις της τέχνης τότε δεν χρειάζεται πολύ σκέψη για να κάνεις το επόμενο βήμα.

Έτσι λοιπόν πήρα την απόφαση να κάνω το επόμενο βήμα μου στην καλλιτεχνία του Ξύλου. Ο Σταθμός αφορούσε δύο πράγματα:

  • ΠΑΛΑΙΩΣΗ ΞΥΛΟΥ
  • ΝΤΕΚΟΥΠΑΖ ΞΥΛΟΥ
Έτσι, πάντα με βοήθειες, με παρακολούθηση βίντεο και ανίχνευση υλικών προχώρησα στην καλλιτεχνία που θα σας δείξω. Τα ελαττώματα και τα λάθη αρκετά. Πρώτη φορά είναι και δείξτε ανεκτικότητα και επιείκια.

ΕΝΑ ΕΞΑΓΩΝΟ ΚΟΥΤΙ

Εικόνα 1

Εικόνα 2

 Αγόρασα λοιπόν έτοιμο αυτό το πολύ όμορφο και πρακτικό εξάγωνο Κουτί και ξεκίνησα την διαδικασία της Παλαίωσης.


Εικόνα 3

Διάλεξα δύο χρώματα συμβατά μεταξύ τους αισθητικά με βάση το σιελ γαλάζιο εδώ που μου αρέσει πολύ και ένα πιο ανοιχτό στο κρεμ.


Εικόνα 4

Εσωτερικά τα χρώματα παρέμειναν όπως είναι εδώ στην Εικόνα 4 χωρίς άλλη επεξεργασία.


Εικόνα 5


Εδώ έχουμε προχωρημένη τη φάση της διακόσμησης. Προηγήθηκε παλαίωση, η οποία παρουσίασε κάποια θέματα καθώς δεν έκανα καλή χρήση στο κερί.
Ακολούθησε Ντεκουπάζ με το ανάλογο σβήσιμο και προσθήκη εξωτερικών διακοσμητικών.


Εικόνα 6

Στην συνέχεια προχώρησα στο Εσωτερικό ντεκουπάζ που πήγε σχετικά καλά για επίπεδο αρχάριου.

ΤΕΛΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ


Εικόνα 7
Εδώ έχουμε την τελική εικόνα στο Κουτάκι μου. 


Εικόνα 8



Αυτή Αγαπημένη μου Φίλοι και Φίλες ήταν η πρώτη οργανωμένη μου απόπειρα στην Παλαίωση και στο Ντεκουπάζ Ξύλου.

Το χάρηκα ομολογώ, Κράτησα και παρατήρησα τις ατέλειες που είναι αρκετές και ξέρω ότι με τη βοήθεια και την παρακίνησή σας θα πάω σε καλύτερα πράγματα.



Σχόλια

  1. Τέλειο Γιάννη μου , είσαι καταπληκτικός , τα χέρια σου κάνουν θαύματα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωωω ευχαριστώ πολύ....! να είσαι καλά για τα όμορφα λόγια. Εντάξει, υπερβολές. Πολλές ατέλειες και πολύς δρόμος μπροστά αλλά κάνουμε το κέφι μας.
      Ευχαριστώ για την παρότρυνση.
      Καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  2. πολυ ομορφο!....ισως μονο λευκο το μεσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε μου καλησπέρα σου.
      Λες να έμενε χωρίς σχέδιο ε ; ίσως.
      Να είσαι καλά και ευχαριστώ για τα λόγια σου.
      Καλή συνέχεια να έχεις.

      Διαγραφή
  3. Πολυτάλαντε Γιάννη έκανες καταπληκτική δουλειά!!!μπράβο σου!!!Υπέροχο κουτάκι!!!Εγώ τι δεν θα έκανα;δε θα έκανα ντεκουπαζ στον πάτο γιατί συνήθως βάζουμε πραγματάκια και χάνεται...Και έτσι όμως είναι υπέροχο!!!!καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινα ευχαριστώ καλή μου φίλη....!
      Πρακτικο το γυναικείο μυαλό....! ναι είναι μια άποψη αυτό που λες. Θα χαθεί ίσως και θα φθαρεί.
      Εγώ, να σου πω το έκανα για να επαναλάβω τη χρήση ντεκουπάζ για εξάσκηση και διακόσμηση.
      Σε ευχαριστώ για την παρατήρηση. Αυτό θέλω....! κρίσεις, απορρίψεις, παρατηρήσεις.
      Να είσαι καλά καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  4. Μπράβο Γιάννη μου μπράβο. Δεν ξέρω γιατί δεν είδα την ανάρτησή σου και γιατί δεν μου την έδειξε το blogroll μου. Αλλά ευχαριστήθηκα που καταπιάστηκες με τόσο όμορφη τεχνική. Εγώ θα έλεγα την παλαίωση να την κάνεις στις άκρες κυρίως εκεί στην κόψη που θα ξεφτίζει το χρώμα ώστε να φαίνεται σαν να έφυγε με τον καιρό. Μ'αρέσουν και τα χρώματα
    Μπράβο ξανά και ξανά
    Περιμένουμε και άλλες κατασκευές σου, ναι;
    Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου ναι. Σωστή παρατήρηση. Απλά δεν έστρωσα καλά το ενδιάμεσο κερί και έτσι η παλαίωση πήρε χαρακτηριστικά μπαλώματος. Την επόμενη φορά έχω καταλάβει τι πρέπει να γίνει σχετικό για να πάρει τα χαρακτηριστικά που λες.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τη γνώμη, τα λόγια και τις παρατηρήσεις σου.
      Να είσαι καλά

      Διαγραφή
  5. Συγχαρητήρια, Γιάννη μου, για το πρώτο σου έργο με την τεχνική του ντεκουπάζ!!!
    Πολύ όμορφο το κουτάκι σου!!! Για πές μου, στο καπάκι, έχεις βάλει εφημερίδα ή μήπως είναι έτσι το ριζόχαρτο ή η χαρτοπετσέτα?
    Με λίγη εξάσκηση θα καταφέρεις και την παλαίωση μιά χαρά! Μου άρεσαν πολύ και οι πεταλουδίτσες που πρόσθεσες γύρω-γύρω!
    Καλή συνέχεια, σου εύχομαι και welcome to the club του decoupage!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου καλησπέρα σου.
      Και σένα προσωπικά και άλλες φίλες εδώ, σας θεωρώ "δασκάλες" στην όλη μου προσπάθεια να δουλέψω τέτοια αντικείμενα και σας ευχαριστώ για την στήριξη.
      Λοιπόν, επάνω έχω βάλει απ' ευθείας χαρτοπετσέτα, όπως και παντού δηλαδή. Ομολογώ, την έκοψα στα άκρα με ψαλίδι και το σβήσιμο δεν έχει γίνει σωστά. Φαίνεται. Στην επόμενη κατασκευή, όπως θα δείτε, αυτό το κομμάτι το βελτίωσα ένα σκαλί παραπάνω.
      Και η παλαίωση να φανταστείς ήταν πρώτη φορά. Το κερί μου έκανε στρώματα γλόμπους που δυστυχώς στο τρίψιμο άφησαν σημάδια "πουα".
      Αυτά για πρώτη φορά και ευελπιστώ να συνεχίσω σε συνδυασμό με άλλες κατασκευές και υλικά.
      Σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  6. Και πού να έβλεπες το δικό μου το πρώτο. χχαχα Εγώ δεν το έβλεπα μόλις το έφτιαξα, προσπάθησα να το διορθώσω και έγινε ένα πρώτο δεύτερο χάλια επίσης. Μετά το έκρυψα. Μετά το ξαναβρήκα και το πέταξα άπονα. χαχαχα
    Αυτό είναι μια χαρά. Παρότι θα συμφωνήσω με τους προηγούμενους σχολιαστές για την παλαίωση στα άκρα που είπε η Άννα και για το σχέδιο στην εσωτερική βάση που είπε η Δέσποινα. Και θα σου πω ότι είναι πολύ ωραίο πραγματικά! Καλή συνέχεια γιατί σίγουρα εδώ που μπλέξαμε Γιάννη μου θα υπάρξει συνέχεια. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου γελάω με το κλείσιμο του σχολίου σου....!
      "Εδώ που μπλέξαμε"....χαχαχαχαχαχαχα, έλιωσα μιλάμε.
      Είναι ένα υπέροχο μπλέξιμο αυτό καλή μου φίλη. Αντί να λιώνουμε σε καρέκλες σε καφετέριες και καφενεία προτιμάμε να δημιουργούμε.
      Κράτησα τις σημειώσεις σας, είμαι δεκτικός μαθητής να το ξέρετε.
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα σου. Φιλιά.

      Διαγραφή
  7. Εύχομαι και σε μουσικό κουτί κάποια στιγμή Το οποίο με συνοπτικές δημοκρατικές διαδικασίες θα γίνει δικό μου !!!
    Φιλι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάνια μου χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα....!!!! θα πέσω απ την καρέκλα....!
      "με συνοπτικές διαδικασίες λέμε....."
      Φυσικά κορίτσι μου με όλη μου την καρδιά.
      Χμμμμ, μουσικό κουτί είπες ε ; θα εννοείς αυτά με τον μηχανισμό ; που ανοίγοντας παίζει μουσική ; αυτά δεν ξέρω που υπάρχουν και αν υπάρχουν μηχανισμοί για να τους βάλεις εσύ. Το κρατώ.
      Αν εννοείς κάτι άλλο να το δούμε.
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές και αυτόν σου τον σπινθηροβόλο αυθορμητισμό.
      Φιλιά εκεί.

      Διαγραφή
  8. Αααα είναι πάρα πολύ όμορφο!!!!! πραγματικά μου αρέσει πολύ!!!! γειά στα χέρια σου καλλιτέχνη μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως με βλέπεις Έλενα ;;;; κάτι κάνουμε ;
      άντε να με δω και στο είδος αυτό...! που πραγματικά είναι πανέμορφο. Ας είναι καλά εδώ οι γειτονιά και οι Κυρίες της αυλής, οι χρυσοχέρες που μου έβαλαν το ....μικρόβιο πρόσθετα στο υπάρχον δικό μου.
      Ευχαριστώ κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  9. Μεγαλούργησες Γιάννη!!!
    Τι επίπεδο αρχάριου μας λες, αυτό που βλέπω είναι φανταστικό! Μπράβο σου!!!
    Αν ξεκινάς έτσι, φαντάζομαι τι ομορφιές έχουμε να θαυμάσουμε στο μέλλον...
    Καλή συνέχεια φίλε μου
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου, υπερβάλλεις....!
      ακόμα είμαστε σε αρχέγονο στάδιο. Έχουμε στράτα μεγάλη μπροστά. Όρεξη και υγεία να έχουμε καλή μου φίλη.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια. Θέλω να πω ότι οι καλλιτεχνίες αυτές, κάθε είδους, γεμίζουν την ψυχή μας με γαλήνη, κάτι πολύ όμορφο.
      Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  10. Δεν σε φοβάμαι εσένα Γιάννη. Το επόμενο δεν θα έχει καμία ατέλεια. Για αρχή πάντως τα πήγες μια χαρά.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου λες ;
      να είσαι καλά κορίτσι μου για τις ευχές σου αλλά και την στήριξή σου.
      Σε ευχαριστώ πραγματικά. Θα το παλέψουμε. Εδώ είμαστε. Υπάρχουν και άλλα έργα στα σκαριά και θα τα δούμε παρέα.
      Καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  11. Αναπαλαίωση έχω ακούσει και έχω δει όπως όλοι μας. Αλλά για "ΠΑΛΑΙΩΣΗ" καινούριου αντικειμένου ούτε που το φαντάστηκα.
    Τι να σου πω ; Αρχίζω να σε θεωρώ ικανό για όλα....

    Περιττο να σου πω 'οτι μ' ενθουσίασε και το θεωρώ το κουτάκι σου χάρμα οφθαλμών...
    Μπράβο ρε Γιάννη. Πως μας βγαίνεις έτσι ;;;

    Φιλί ως ελάχιστη αμοιβή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυγερή μου, αν κάνεις μια βόλτα εδώ στα μπλογκ από τα κορίτσια και τις Κυρίες, θα δεις, στο κομμάτι των κατασκευών καλλιτεχνίας, πράγματα που δεν έχεις φανταστεί από ερασιτεχνικά χέρια.
      Ε μου μεταδόσανε κομμάτι από το μεράκι τους. Κόλλησα....!
      Δίνουμε ομορφιά σε πράγματα και γεμίζουμε τις στιγμές μας Λυγερή μου.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  12. Το ότι ασχολήθηκες εσύ ενας αντρας με τετοιες τεχνικες ανησυχίες φιλε μας δειχει ενα ανθρωπο γεματο καλλιτεχικό μερακι...
    ..δεν ξερω τιποτα απο τεχνικες παλαίωσης και τετοια ..ομως ξερω οτι βλεπω εδω ενα πολύ ομορφο κουτί ποα δεν θα πίστευα οτι το εκανε ενας πρωταρης..χι..χι.. μπραβο..καλη συνέχεια σε οτι κανεις... καλο σου βραδυ..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ρούλα μου νάσαι καλά για τα καλά σου λόγια και την ενθάρρυνση....! σε ευχαριστώ με την καρδιά μου καλή μου φίλη.
    Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε. Συνεχίζουμε.
    Ευχές για όμορφο βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπράβο για την ιδέα σου να το προσπαθήσεις
    η προσπάθεια μετρά άλλωστε
    εγω δεν ξέρω ουτε τεχνικές ούτε έκαμα ποτε μου , απο οτι βλέπω τις δημιουργίες των μπλογκερς ..πρωτη φορά βλέπω άντρα να κάνει ΔΙΠΛΟ ΜΠΡΑΒΟ
    μου αρεσει πολύ το ντεκαπαζ και ολα οσα φτιαχνουν με αυτο
    μου αρεσε πολύ το κουτι σου και μέσα και έξω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου καλησπέρα.
      Τι να πω τώρα εγώ για τα ζεστά σου λόγια ε ; να σε ευχαριστήσω με την καρδιά μου και για το θάρρος που μου δίνεις.
      Κοίτα δεν πιστεύω ότι υπάρχει "γυναικεία" και "αντρική" τέχνη. Μάλλον συνήθεια ακούγεται παρά αλήθεια. Για παράδειγμα λέμε η ραπτική είναι γυναικεία τέχνη. Δες όμως πόσοι διάσημοι μόδιστροι άντρες υπάρχουν.
      Επίσης λέμε ότι οι κατασκευές είναι αντρική δουλειά.
      Για δες όμως πόσες αρχιτεκτόνισσες γυναίκες μεγαλουργούν στην οικοδομή αλλά και στην τέχνη της.
      Χάρηκα που σου άρεσαν. Προχωράμε και στα επόμενα.

      Διαγραφή
  15. Γιάννη μου, η διακόσμηση του κουτιού σου είναι υπέροχη. Δεν υπάρχουν λάθη στην καλλιτεχνική δημιουργία, μόνο η έμπνευση του καλλιτέχνη. Σου ξαναδίνω το μαιλ μου, αν και το έχεις (craftartista@gmail.com). Για ο,τιδήποτε θελήσεις περί decoupage (και όχι μόνο), στείλε μου μήνυμα. Θα χαρώ να σε βοηθήσω. Σε φιλώ, φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω Μία μου,
      σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την διάθεσή σου και την στήριξή σου. Να είσαι καλά. Φυσικά και το κρατώ το μαιλ σου καθώς θα το χρειαστώ για περαιτέρω δουλειές και ψαξίματα.
      Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
    2. Και να επικοινωνήσεις, ΟΚ? Για ό,τι χρειαστείς. Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  16. Πανέμορφο είναι... όσο για τις ατέλειες που αναφέρεις δε μπορώ να τις διακρίνω έτσι απλά. Γρήγορη καλημερα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυγερή μου,
      μια ζεστή Κυριακή απόγευμα να σου ευχηθώ....!
      χάρηκα πολύ για την παρουσία σου και ευχαριστώ για τα λόγια σου. Να είσαι καλά κορίτσι μου.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου