Προσόψεις Σπιτιών: Μεγάλο αρχοντικό



Συνεχίζω φίλες και φίλοι την πορεία με τις διάφορες Ξύλινες κατασκευές. Το μεγάλο ζήτημα του χώρου με αναγκάζει να δίνω βάρος στις κατασκευές με την μορφή "Πρόσοψης Σπιτιού". Μια κατηγορία που είναι εύχρηστη, βολική και μπορεί να αναρτηθεί στον τοίχο σαν κάδρο.

Μεγάλο Αρχοντικό

Ξεκινάμε λοιπόν την επιλογή στην αρχή της ξύλινης επιφάνειας πάνω στην οποία θα δουλέψω. Νοβοπάν χοντρό σε διαστάσεις:  40 Χ 34 εκατοστά

Το Σχέδιο

Χωρίς σχέδιο δεν κάνουμε τίποτα. Πάνω σ' αυτό θα δουλέψουμε και η παραμικρή παρέκκλιση μπορεί να μας οδηγήσει σε αστοχία κατασκευής και προβλήματα που θα τα βρούμε μπροστά μας.

Εικόνα 1


Η Κατασκευή


Εικόνα 2
Εδώ βλέπουμε την έναρξη της Κατασκευής μας με την Κεντρική Είσοδο να αποτελεί και το κέντρο της όλης Πρόσοψης. 

Εικόνα 3

Η Δυσκολία στην εν λόγω Πρόσοψη είναι το Τρισδιάστατο του θέματος. Αυτό για να επιτευχθεί απαιτούνται να κατασκευαστούν πολλαπλά επίπεδα επιφανειών.

Εικόνα 4

Εδώ, όπως βλέπετε, έχω φτάσει σε προχωρημένο επίπεδο κατασκευής και έχει ήδη ξεκινήσει ο χρωματισμός, ο οποίος και αυτός με παίδεψε πάρα πολύ καθώς τα χρώματα απαιτούν πέρασμα σε πολλά "χέρια".

Εικόνα 5

Όλα πλέον έχουν πάρει το δρόμο τους. Σε αυτήν την πρόσοψη χρησιμοποίησα ένα καινούργιο υλικό. Τα μικρά "τουβλάκια" γυάλινα σε διάφορα χρώματα, τα οποία δίνουν μια εξαίρετη υφή στην επιφάνεια και μεγάλο ρεαλισμό απεικόνισης.

Η Τελική Εικόνα


Εικόνα 5

Εδώ βλέπουμε τελειωμένη την πρόσοψη πλέον με πλήρη διακόσμηση.

Εικόνα 6



Εικόνα 7

Και εδώ, όπως βλέπετε, έχουμε την πρόσοψή μας, έτοιμη, αναρτημένη πλέον στον τοίχο με προσοχή καθώς έχει ένα αξιοσημείωτο βάρος.

Η Πρόσοψη του Μεγάλου αρχοντικού, προστέθηκε και εκείνη στην γειτονιά των μικρών σπιτιών.

Στη διάθεσή σας για κρίσεις και παρατηρήσεις.


Σχόλια

  1. Πιστεύω ότι η εξέλιξη ΄σου είναι εντυπωσιακή! Πολύ ωραίο το αρχοντικό και μ'αρέσει πολύ και τα γυάλινα τουβλάκια που έβαλες. Θα έλεγα τα τουβλάκια επίσης που πλαισιώνουν το κάτω πάτωμα αν μείνουν ως πέτρα απομίμηση δηλ δεν θα ήταν καλό; Θα το ήθελα για σπιτι μου ξέρεις...
    Άντε να σχεδιάσεις τώρα και την πρόσοψη του σπιτιού σου!!
    Υπέροχο Γιάννη μπράβο σου!
    Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε Άννα μου,
      μεταφέρουμε τις κατασκευές μας στα όνειρά μας και τις προσδοκίες μας. Τα γυάλινα τουβλάκια είναι όλα τα λεφτά ! Τα βρήκα, με δική σου παραίνεση για το κατάστημα, στο DECO ART,στο οποίο υπάρχει θησαυρός υλικών.
      Σε ευχαριστώ πολύ Άννα μου για τη στήριξη και τα καλά λόγια. Φιλιά.

      Διαγραφή
  2. Ουαοοοο
    που ούλλα όσα έκαμες ,τούτο ελάτρεψα το πολλά
    πρώτον γιατί ,είναι αρχοντικό που τα λατρεύω τα αρχοντικά
    μου θυμίζουν παλιές καλές εποχές , ρομαντικά κλπ

    δεύτερον , γιατί έβαλες τσιαι το αγαπημένο μου χρώμα , το λιλά

    πολλά καλή δουλειά , μπράβο σου

    εφκήκαν μου τσιαι λλία κυπριακά μέσα μέσα :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά βρε Δελφινάκι !
      ξέρεις ότι θεωρώ τα Κυπριακά πολύ ποιητική και τραγουδιστική γλώσσα και μ αρέσει !
      Και μένα μ' αρέσει βρε συ το Λιλά σαν χρώμα πράγματι. Ναι είναι παλιό αρχοντικό, ρομαντικής εποχής. Σε ευχαριστώ πολύ για κάθε σου λόγο και σκέψη.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
    2. Εξανακουσα το τούτο παλιά στη τηλεόραση κάποιος ή κάποια που την Ελλάδα είπε ότι είναι τραγουδιστα τα κυπριακά ☺

      Διαγραφή
    3. Μα ναι ! συμφωνώ ! αν τα ακούσεις να τα μιλά κάποιος, κρύβουν μέσα τους μια ποιητική διάθεση, έναν ρυθμό με μέτρο.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
    4. Είναι όμως και βαρετή η προφορά μας
      Ενώ η ελληνική είναι πολύ γλυκιά

      Διαγραφή
    5. Καθόλου ! μια χαρά είναι Δελφινάκι !

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Γιάννη μου!
    Πανεμορφο έγινε το αρχοντικό σου και πολυ ομορφη η δουλεια σου!!Εχει πολυ δουλεια βλεπω και πολλες λεπτομέρειες!
    Και τα χρώματα αλλα και οι λεπτομερείς που το στολισες ειναι τελεια!!!Μπραβο σου!!! Καλή συνέχεια!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρα, η γνώμη σου πάντα σεβαστή και ξέρεις πόσο την υπολογίζω ! σε ευχαριστώ πάρα πολύ.
      Ναι είχε πολύ δουλειά, πολύ μεγάλος βαθμός δυσκολίας στο γεωμετρικό σχέδιο για να ταιριάξουν τα υλικά στη συμμετρία του ταμπλό. Και τα πολλαπλά επίπεδα που πρέπει να στήσεις σε μια επίπεδη επιφάνεια.
      Να είσαι καλά κορίτσι μου, όμορφες γιορτές να έχεις.

      Διαγραφή
  4. Έχω πάθει πλάκα. Είναι απλά Υ Π Ε Ρ Ο Χ Ο!!! Για τι να πρωτοπώ; Τα χρώματα,το σχεδιο; Το ότι είναι τέλειο φτιαγμένο; Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω Ειρήνη μου με συγκινείς !!
      ξέρεις η χαρά σου πόσο περνάει σε μένα ε ; να το ξέρεις αυτό. Είναι ένα υπέροχο συναίσθημα για κάθε δημιουργό.
      Σε ευχαριστώ με την καρδιά μου ειλικρινά.

      Διαγραφή
  5. Είναι ότι πιο άρτιο έχεις καταφέρει μέχρι τώρα!
    Φαίνεται και στη φωτογραφία έντονα η διαφορά και η εξέλιξη της τεχνικής που ακολουθείς. Λες πως διάλεξες άλλο υλικό καλύτερο αυτή τη φορά. Φαίνεται και στις φωτογραφίες. Το έχεις όμως εκτελέσει το σχέδιο και με μεγαλύτερη δεξιοτεχνία.
    Πολύ όμορφο! Έχω αδυναμία και στα χρώματα που διάλεξες που το κάνουν ιδιαίτερα εντυπωσιακό :)
    Εξελίσσεσαι φίλε μου. Μπράβο!
    Πολλά φιλιά, ζεστά κατά προτίμηση λόγω κρύου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου !
      η αγάπη, η ζεστασιά, η παρουσία των φίλων, είναι το καλύτερη εφαλτήριο για κάθε δημιουργό, οτιδήποτε και να κάνει.
      Αυτή η πρόοδος που αναφέρεις, ναι την νιώθω και εγώ, εκεί οφείλεται. Στο κίνητρο της αγάπης και του μοιράσματος.
      Λατρεύω και εγώ αυτήν την διχρωμία. Το υλικό ναι βελτιώνεται με το ψάξιμο στην αγορά. Σε αυτόν τον τύπο της κατασκευής το παν είναι το σχέδιο να το ξέρεις.
      Σε φιλώ και εύχομαι ζεστασιά πάντα στην καρδιά σου.

      Διαγραφή
  6. Hi, Giannis!

    I am speechless. What a stunning facade. Wonderful! Applause, applause and more applause
    Congratulations!

    Kisses and happy Thursday!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Oh Dear Ana !
      How happy i am under your above words ! Thank you very much my dear friend ! I Appreciate it.
      I Like all these structures conerning wooden houses.
      Many kissed from me.

      Διαγραφή
  7. Αμ εσένα επρεπε να ρωτήσω για το τσιμέντο!!τόσα σπίτια εχεις χτισει!!!χαχαχα!!!εχεις εξελλιχθει σε σούπερ εργολάβο!είναι υπέροχο!!!μπραβο για το μεράκι και την υπομονή σου!!καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχαχα Δέσποινα με έκανες να γελάσω με την ψυχή μου καλή μου φίλη !!! να είσαι καλά !
      Εργολάβος ε ; αχ, μάλλον μέσα μου παλεύει κάποιο απωθημένο δεν εξηγείται. Σχέδιο, αρχιτεκτονική, κατασκευές. Κάτι τέτοιο.
      Σε ευχαριστώ καρδιά μου. Να είσαι καλά για τα όμορφα λόγια σου.

      Διαγραφή
  8. Εκείνο που με κάνει ιδιαίτερα χαρούμενη είναι πως όλα αυτά που ειναι δικά μου, κάποια στιγμή θα μου εξασφαλίσουν μια τέλεια επιχείρηση ... δούλευε εσύ .... γρήγορα ξωτικό δούλεια είπα ... έχουμε να κάνουμε και δώρα :) :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα Μάνια,
      με έβαλες σε ....γραμμή παραγωγής έτσι ; χαχαχαχαχαχα
      με τα ξωτικά σε πλήρη διάταξη, επιρροή και έμπνευση. Να γιατί νιώθω λοιπόν τέτοια αύρα.
      Φιλάκια εκεί λέμε.

      Διαγραφή
  9. Γιάννη μου το έχω πει πολλές φορές είσαι πολυδιάστατος και είναι κάτι που θαυμάζω γιατί δείχνει ζωντάνια πνεύματος.Η πρόσοψη υπέροχη, θα σου πω πως αν θες καλό στρώσιμο στο χρώμα χωρίς επαναλήψεις να βάλεις πρώτο χέρι αστάρι και θα δεις την διαφορά .Προτίμησε τα πλαστικά χρώματα που μέσα θα βάζεις πάντα λίγο ατλακόλ. Τότε το χρώμα γίνεται σταθερό, πιο φωτεινό σε ποιότητα όχι σαν απόχρωση.Τα ακρυλικά χρώματα είναι ακριβώς αυτό και ας πουλιούνται ακριβότερα.Οι κατασκευές σου όπως βλέπεις γίνονται όλο και καλύτερες.Υπάρχει η μπάλτσα είδος ξύλου για μακέτες και αν πας σε καταστήματα υλικών για μακέτες και φοιτητές αρχιτεκτονικής. Βέβαια όλοι μας πια φτιάχνουμε κατασκευές με ότι πιο εύκολο και σχετικά φθηνό υλικό, προσφεύγουμε στην ανακύκλωση που το καιρό που έφτιαχνα στη Σχολή μακέτες ήταν πράγμα άγνωστο!!Φίλε μου υπέροχη δουλειά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου,
      ξέρεις πόσο πολύτιμες είναι οι συμβουλές σου έτσι ; και πήρα χαρτί και μολύβι και τις τσέκαρα !
      Ναι, έχεις δίκιο, όταν μπει αστάρι, η επίστρωση είναι απείρως καλύτερη δεν το συζητάμε.
      Τα balsa σε ράβδους, τα χρησιμοποιώ σαν δοκαράκια στήριξης και "κολόνες" σκελετού. Ναι είναι πολύ πρακτικά.
      Χμμμμ πλαστικά χρώματα με ακρυλικά χρώματα. Υπάρχει διαφορά σε αυτό ε ; δεν την ήξερα ! θέλω να πω τα πλαστικά είναι, ας πούμε, τα κλασικά που συναντάμε σε χρωματοπωλείο ναι ;
      Θέλω πάντα τις κατευθύνσεις και τις διορθώσεις σου. Μην διστάζεις να την διατυπώνεις.
      Ένα μεγάλο ευχαριστώ με την καρδιά μου.

      Διαγραφή
  10. Έχεις ξεφύγει, λέμε!!!! Δεν σε προλαβαίνουμε! Πανέμορφο Γιάννη μου, μπράβο σου!
    Καλά Χριστούγεννα εύχομαι! 🎄🌟

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου,
      χαίρομαι που σου άρεσε καλή μου φίλη ! Να είσαι καλά για τα αισθήματά σου και τα λόγια σου. Φιλάκια πολλά. Όλες μου τις ευχές.

      Διαγραφή
  11. Λοιπον εάν το περασεις με άλλα χρώματα θα αρεσει και σε μένα..Πανέμορφη προσπάθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα σου Κική ! ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και το σχόλιό σου. Δεν σου αρέσει αυτό το ζευγάρι με τα χρώματα ε ; ναι, φυσικά, μπορεί να γίνει σε όποιους συνδυασμούς θέλεις.
      Σε ευχαριστώ πολύ και να έχεις ένα όμορφο Σ/Κ.

      Διαγραφή
  12. "Πρόσοψη Αρχοντικού " είναι αυτό ή, "Θύρα Διάβασης" στον Παράδεισο των ονείρων ;
    Πως έγινε ρε Γιάννη αυτό; Πως και πόσο χρόνο σου πήρε να εξελιχθείς σε Καλλιτέχνη ( όχι αστεία) που ό,τι βλέπουν τα μάτια της ψυχής του και όχι μόνο, να το κάνει χειροποίητες δημιουργίες; Τι πολυσύνθετο ταλέντο είναι αυτό,πέρα από κάθε φαντασία ; Μυστήρια πράγματα !!!
    Κάλπασε Γιάννη ,κάλπασε !!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυγερή μου,
      απωθημένο ηλικίας είναι ! να σκεφτείς σαν ήμουνα παιδί, ο πατέρας μου με απαξίωνε στο θέμα της τεχνικής υποδομής. Έλεγε μάλιστα ότι δεν είμαι ικανός ...κατσαβίδι να πιάσω.
      Ήρθε ο καιρός στα χρόνια που τον ...έζησα, στα 58 μου να κάνω ότι έκανε εκείνος σε ...μικρογραφία !
      Δεν ξέρω, μου βγήκε αυθόρμητο όλο αυτό καλή μου φίλη. Με την στήριξη των φίλων εδώ με τις συμβουλές και την καθοδήγησή τους.
      Σε ευχαριστώ κορίτσι μου για τα αισθήματα και τα λόγια σου να είσαι καλά. Το ξέρεις πόσο με παροτρύνει όλο αυτό.

      Διαγραφή
  13. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΓΙΆΝΝΗ ΜΟΥ!!!!!!
    ΜΗ ΚΑΝΕΊΣ ΠΟΛΛΆ ΣΠΊΤΙΑ ΓΙΑΤΊ ΑΜΑ ΣΟΥ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΕΝΦΙΑ ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΕΙΣ ΧΑΧΑΧΑ!!!!! ΠΟΛΥ ΩΡΑΊΟ ΕΊΝΑΙ ΒΡΕ ΓΙΆΝΝΗ ΜΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχα Ελένη μου !! λες ; να πάθω τέτοιο χουνέρι ; πωπωπω καήκαμε !
      Ευχαριστώ καρδιά μου για την καλή σου καρδιά και τα λογάκια σου. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  14. Πολύ ωραία η πρόσοψη του αρχοντικού σου, Γιάννη μου! Και πόση δουλειά έχεις βάλει!!! Μπράβο σου που δοκιμάζεις και καινούργια υλικά! Ξέρεις, μου θύμισες τις μακέτες που έφτιαχνε η κόρη μου όταν σπούδαζε αρχιτέκτων και με πόση προσήλωση δούλευε πάνω τους για να τις τελειοποιήσει! Μπράβο και πάλι μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω Μαριάννα μου ! έχεις κόρη στο αντικείμενο ε ; πόσο όμορφο ! να δημιουργεί το κορίτσι να το χαίρεσαι.
      Προσπαθώ με καινούργια υλικά. Βέβαια είναι και ...ακριβά ομολογουμένως αλλά εντάξει, όσο αντέχουμε.
      Να μην μένουμε αδρανείς. Σε ευχαριστώ πολύ για τα λόγια και την παρουσία σου. Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  15. Γιάννη μου
    νάξερες πόσο θαυμάζω την καλλιτεχνική σου φλέβα !
    Τόση υπομονή,τόση λεπτομέρεια,ειλικρινα σε συγχαίρω.
    Ευχομαι ν απελευθερωνεις συνεχώς το παιδί που έχεις μέσα σου και να βλέπουμε συνεχώς δουλειά σου,να νοιώθουμε κι εμείς μικρά παιδιά,που παίρνοντας το κλειδί που εσυ μας δίνεις να μπαίνουμε στο μικρόκοσμο των ονείρων σου και να ονειρευόμαστε!
    Καλές Γιορτές με όλη μου την αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χαρά μου,
    τα λόγια σου είναι τυλιγμένα στη χαρά και στην ευγένεια ψυχής. Σε ευχαριστώ για την ενθάρρυνση. Τιμή μου μια δημιουργός σαν και σένα να κουβαλάει τέτοια λογάκια. Το παλεύω να και συνεχίζουμε, να είμαστε καλά.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φίλε μου σε θαυμάζω, αληθινά έργα τέχνης βγάζουν τα χέρια σου! Μου αρέσει το μεράκι σου και η καρδιά που βάζεις στις δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωω καλώς ήρθες και σε αυτό το σπιτικό αγαπητέ φίλε !
      Τα λόγια σου με τιμούν και με συγκινούν ιδιαίτερα. Κάνουμε ότι μπορούμε να μείνουμε ζωντανοί και δημιουργικοί.
      Σε ευχαριστώ πολύ ειλικρινά.

      Διαγραφή
  18. Πολύ ωραίο το αρχοντικό σου Γιάννη!!! Πολύ ωραία χρώματα και πολύ προσεγμένεες λεπτομέρειες!!! Είσαι πολυτάλαντος. Να είσαι καλά και καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεταξία μου καλησπέρα σου. Σε ευχαριστώ πολύ για τα ζεστά και ενθαρρυντικά σου λόγια. Συνεχίζουμε καλή μου φίλη.
      Καλή σου βδομάδα.

      Διαγραφή
  19. Γιάννη μου, το μεγάλο αυτό αρχοντικό μοιάζει βγαλμένο από παραμύθι! Πω πω χλιδή!!! Πατώματα, μπαλκόνια, σοφίτα, λεπτομέρειες και τόσα άλλα. Χίλια μπράβο, φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου