Συμμετοχή στην Φιλική Πρόσκληση #107 (Hostes Friendly Challenge 107)



Η Αγαπητή μας φίλη Ana, διοργανώνει με τη σειρά της  την 107η Φιλική Πρόσκληση.
Ο Σχετικός σύνδεσμός της είναι εδώ:


Θέμα:  "ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ"

(PREPARANDO LA NAVIDAD)

Τεχνική και Υλικά:  Ελεύθερα

Πάμε λοιπόν στην δική μου συμμετοχή.
Σκέφτηκα να δημιουργήσω κάτι διακοσμητικό και χρηστικό που να έχει σχέση με τα Χριστούγεννα.


Να λοιπόν η ιδέα !


Ένα απλό Οβάλ κουτί από ελαφρύ υλικό ξύλου.
Στην αρχή βάφτηκε σε δύο αποχρώσεις.
Και στη συνέχεια διακοσμήθηκε με μια απλή τεχνική Ντεκουπάζ με διάφορα διακοσμητικά υλικά.

Το αποτέλεσμα αναδεικνύεται στις παρακάτω φωτογραφίες










Αυτή, φίλες και φίλη είναι η δική μου συμμετοχή στο Δρώμενο αυτό.

Να ευχαριστήσω την αγαπητή Φίλη Ana, στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, για την όμορφη δημιουργική της αύρα και να ευχηθώ σε όλους όμορφες εμπνεύσεις.

Καλά Χριστούγεννα να έχουμε


Σχόλια

  1. Πολύ ωραία Γιάννη μου η συμμετοχή σου! Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου,
      σεμνή και απλή. Για να νιώθουμε τη θετική αύρα. Σε ευχαριστώ καλή μου για όλα. Όμορφα να περνάς.

      Διαγραφή
  2. Πω πω το τεχνόσπιτο έγινε διεθνές!!! Με το καλό να καλύψει τα μήκη και πλάτη της Γης!!
    Ωραία συμμετοχή. Βλέπω είσαι ακούραστος. Και τα χρώματα χριστουγεννιάτικα Μπράβο Γιάννη για τη συμμετοχή σου
    Φιλιά ΄πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου χαχαχχαχαχα γελάω με την καλή σου καρδιά. Πως το λένε ; Διεθνοποίηση ε ; ας είναι καλά η Μία με την παραίνεσή της και 2-3 εξαίρετες μπλογκερς στο εξωτερικό.
      Να είμαστε καλά να δημιουργούμε καλή μου φίλη.
      Φιλάκια.

      Διαγραφή
  3. Kαλησπέρα Γιάννη μου!
    Συγχαρητηρια για την συμμετοχή σου!
    Πανεμορφο το γιορτινό κουτάκι σου !Μου αρέσει πολυ η επιλογή των μοτίφ και των διακοσμητικών υλικών αλλα και υπέροχα και ταιριαστά και τα χρώματα!!Μπραβο σου!
    Καλη συνέχεια και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρα,
      μια ταπεινή μου δημιουργία και συμμετοχή. Έχω πολλά ακόμα να μάθω στο διάβα. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και την ενθάρρυνση καλή μου φίλη. Την καλησπέρα μου.

      Διαγραφή
  4. Hello, Giannis!

    Your boxes are a wonderful detail to give this Christmas, anyone who receives them will be enchanted, because in addition, they display all the charm of the NAvity.

    Thank you very much for the words that you dedicate me and also for having accompanied me in this challenge. Without you it would not have been possible.

    On Monday I will send the link so you can download the magazines.

    Kisses and happy weekend!


    Γεια σας, Γιάννη!

    Τα κουτιά σας είναι μια θαυμάσια λεπτομέρεια για να δώσετε αυτά τα Χριστούγεννα, ο καθένας που τους δέχεται θα μαγευτεί, γιατί επιπλέον δείχνουν όλη τη γοητεία της NAVity.

    Σας ευχαριστώ πολύ για τα λόγια που με αφιερώσατε και επίσης για τη συνοδεία μου σε αυτή την πρόκληση. Χωρίς σας δεν θα ήταν δυνατό.

    Τη Δευτέρα θα στείλω τον σύνδεσμο για να μπορέσετε να κατεβάσετε τα περιοδικά.

    Φιλιά και χαρούμενο Σαββατοκύριακο!

    My apologies if any translation is not right, I am using the google translator

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. My dear Ana,
    i have no words to thank you for your feelings and for all this internet action.
    It was my honour to participate in this friendly challenge with all of you.
    Giving you my best wishes and regards.
    Have a nice day.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου, σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη. Και εσείς με υγεία.

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Muito obrigado Carla pelos seus comentários gentis.

      Thank you dear Carla for your kind comment. Giving you my best wishes for Christmas.

      Διαγραφή
  8. Πανέμορφο το χριστουγεννιάτικο κουτί σου!
    Πολλά μπράβο για τη συμμετοχή σου!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου καλησπέρα σου,
      ευχαριστώ ψυχή μου για τα καλά σου λόγια.
      Καλό μήνα να έχεις.

      Διαγραφή
  9. Και μόνο που το κοιτάς, φτιάχνει η διάθεσή σου!
    Πολύ όμορφο το Χριστουγεννιάτικο κουτί σου, Γιάννη!
    *Μου άρεσε ιδιαίτερα η μπότα στο εσωτερικό!
    Μπράβο για τη συμμετοχή! Συνέχισε ακάθεκτος!
    Τα φιλιά μου! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα μου καλησπέρα σου.
      Χαίρομαι που σου άρεσε κοπέλα μου. Ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου και τη ζεστασιά των ευχών σου.
      Καλό μήνα να έχεις.

      Διαγραφή
  10. Πολλά όμορφη δημιουργία / συμμετοχή
    και μέσα και έξω
    άρεσε μου πολλά η σκέψη /ιδέα σου το κουτί να το κάμεις χριστουγεννιάτικα χρώματα κόκκινο και άσπρο εξωτερικά
    που μέσα άρεσε μου πολλά και η μπότα αλλά πιο πολλά το αγγελάκι

    πάω να επισκεφτώ το μπλογκ της Ana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου καλησπέρα σου.
      Όμορφο ε ; σου άρεσε ; χαίρομαι κορίτσι μου. Να είσαι καλά για τα ζεστά σου λόγια πάντα.
      Τα φιλιά μου και καλό μήνα.

      Διαγραφή
  11. Μπράβο, Γιάννη μου, σε χαίρομαι! Κι εύχομαι καλό μήνα, χαρούμενες γιορτές! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου,
      να είμαστε καλά κορίτσι μου. Καλό μήνα να έχεις και όμορφες γιορτινές μέρες.

      Διαγραφή
  12. Cute boxes always come in handy for little gifts aaaaand - one can use them afterwards for little bits and bobs too!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you very much dear Marjan for your kind words and feelings. My best wishes for Christmas to all of you.

      Διαγραφή
  13. Hi Giannis,

    The boxes are so nice, I understand you used decoupage, wich is a technic that I enjoy very much. Congrats!
    I don't understand a word of greek, but I curious about the che guevara's picture. I know he is well know in latinamerica, but in Greece lol.

    Thanks for you visit and have a nice week.
    Best wishes,
    Betto.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hello dear Betto !
      Thank you very much me dear friend. Your kind words encourage me for further action. I am new in decoupage art and i'm trying for the best.
      Che is a world legend in history. So, we have him in our heart too in Greece.
      Have a nice day.

      Διαγραφή
  14. Τα θερμά μου συγχαρητήρια για την όμορφη συμμετοχή σου, Γιάννη μου.
    Προχωράμε τώρα για το νούμερο 108, ΟΚ? Το διοργανώνει η Myriam (είναι η πρώτη που σχολίασε στην Ana). Σε φιλώ, καλή σου νύχτα, φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την καλησπέρα μου Μία μου !
      σε ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου και πάντα για την ενθάρρυνσή σου. Να είμαστε καλά να δημιουργούμε.

      Διαγραφή
  15. Me encantan las cajitas, y la tuya es una preciosidad!!
    Te felicito, bss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you very much Eva for your comment and participation. Have a nice day with my best wishes for Christmas.

      Διαγραφή
  16. These boxes are amazing Giannis! So beatiful in white and red , and with those lovely images for Christmas. Congratulations, besitos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Hi Mariela !
    thank you very much for your feelings and words. Giving you my best wishes for Merry Christmas.
    Have a nice day dear.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Απαντήσεις
    1. Hello Diana !
      thank you dear for your kind comments here in this small blog. Best wishes for you and Merry Christmas.

      Διαγραφή
  19. What beautiful boxes! I love your Christmas decoration.
    I stay as a follower and invite you to my blog.
    Regards!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hello M. Esther !
      than you for your kind visit here and your kind words.
      I really appreciate it. Thank you to be follower on this little blog.
      My best whishes to you. Regards.

      Διαγραφή
  20. Όχι επειδή ΟΛΑ μ΄αρέσουν από Σένα Γιάννη ,ούτε επειδή έχω μανία με τα μικρο-χαριτωμένα -εύχρηστα πράγματα.
    Το φίνο διακοσμημένο χειροποίητο κουτάκι είναι κάτι περισσότερο από ένα κ ο υ τ α κ ι .

    Επί του πρακτέου , είναι μια θαυμάσια θήκη για μπιζού,ή για παλιά αναμνηστικά γράμματα.Κι όταν του γίνει ένα εντυπωσιακό αμπαλάζ θα αποτελεί ένα θαυμάσιο πρωτότυπο δώρο κουτί με διάφορα μπομπόνια, γλυκιές μπουκιές για γλυκιές στιγμές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυγερή μου, διαβάζουμε τα παλιά πράγματα με τον ίδιο συναισθηματικό τρόπο.
      Και το βλέπω στη γραφή σου και στην έκφρασή σου. Αυτά τα μικρά πράγματα είναι γεμάτα ζεστασιά και τα λατρεύω.
      Τώρα έχουν και τη δική σου ζεστασιά κοντά τους.
      Σε ευχαριστώ καλή μου για όλα. Όμορφο μήνα να έχουμε.

      Διαγραφή
  21. Yo nunca he hecho nada en decoupage, te ha quedado un resultado muy bonito y muy navideño. Besos!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Me Está costando terminar de visitar a todas mis compañeras de reto.... Pero por fin llegué a tu blog!!! Muy bonita caja!!! Felicidades!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dear Stella Maris !
      i really thank you very much for your kind words. Sending my best wishes for Christmas.

      Διαγραφή
  23. Nice work! they will be great to store sweets or x-mas candys... I love them!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Hello dear Myriam !
    I certainly agree with your words. We, all of us, love candys !
    Thank you for your kind comment. Have a nice day and my best whishes for Christmas.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Me encantan las cajas, te ha quedado preciosa, perfecta para hacer un regalo.
    Un beso

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dear Amparo,
      thank you very much for your words. I really enjoy all of this. My best wishes for you and Merry Christmas.

      Διαγραφή
  26. Μιλάνε δεν μιλάνε άλλες γλώσσες να τους πεις πως όλα δικά μου είναι ... ορίστε μας... γίναμε και διεθνής ... ρε Γιάννη θα μας πάρουν τώρα τα κουτάκια μας? ωωωωω
    :) υπέροχα πράγματα και καταστάσεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάνια μου, λες ; ήρθανε να μας πάρουν τα κουτάκια ; όχι μωρέ ! μια χαρά είναι ο κόσμος. Ήρθε κοντά μας παρέα να μας επισκεφτεί για καφεδάκι και λογάκια.
      Έλα πάμε. Φιλάκια πολλά και λαμπερά.

      Διαγραφή
  27. Preciosa caja navideña! nos han gustado mucho los tonos de color elegidos y los motivos navideños escogidos, gran trabajo! Nos ponemos a seguirte para no perdernos ninguno de tus trabajos ;).

    besos,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dear friends,
      thank you very much for your presence here in my blog.I Really appreciate it.
      Best wishes for Christmas and my best regards too.
      Kisses

      Διαγραφή
  28. Η διεθνοποίηση βλέπω ότι προχωρά με γοργούς ρυθμούς, Γιάννη μου. Μπράβο σου. Τα θερμά μου συγχαρητήρια, φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μία μου, οφείλω να ομολογήσω ότι αυτό το χρωστώ σε σένα ! με το ερέθισμά σου για το άνοιγμα του μπλογκ. Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη. Να έχεις γιορτινές μέρες όμορφες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου