Ένα Κουκλόσπιτο ...χτίζεται: Μέρος 1ο: Σαλόνι



Αγαπημένοι μου φίλοι και φίλες. Καιρό έχουμε να τα πούμε εδώ έτσι ; Για να θυμηθούμε λοιπόν λίγο τις δημιουργίες μας. Συνεχίζω στις Ξυλόγλυπτες κατασκευές διακόσμησης αλλά σήμερα θα σας δείξω κάτι εντελώς καινούργιο σε κατηγορία που έφτιαξα.
Για πάμε λοιπόν αφήνοντας πίσω τα πολλά λόγια:

Ένα Σαλόνι από το ...εσωτερικό του

Η Πηγή της έμπνευσης

Πριν πάρα πολλά χρόνια, με την μικρή μου κόρη, μαζεύαμε μια εξαιρετική συλλογή αντικειμένων εσωτερικού χώρου, που προορίζονταν για ένα μεγάλο Κουκλόσπιτο. Δυστυχώς η εταιρεία διανομής, μέσα από ένα περιοδικό, σταμάτησε κάποια στιγμή και έτσι, δυστυχώς, μείναμε με τα μισά υλικά, που ήταν εξαίρετα και καλαίσθητα ποιοτικά.

Τα αντικείμενα αυτά παρέμεναν χρόνια σε κούτες μέχρι που ήρθαν στην επιφάνεια. Έτσι αποφάσισα να τα ...ενεργοποιήσω και να τους δώσω το χώρο και τη βολή τους.
Τα πράγματα αυτά αποτελούσαν ένα μικρό Σαλόνι αλλά ήταν ημιτελή και σε κακή κατάσταση. Αποφάσισα λοιπόν την ...ανακαίνισή τους όπως και τη συμπλήρωσή τους.

Εικόνα 1: Ο Μπουφές στην αρχική του κατάσταση
Εικόνα 2

Στην Εικόνα 2 βλέπουμε τον Μπουφέ ...ανακαινισμένο με τα νέα του χρώματα και βερνικωμένο ανάλογα.

Εικόνα 3:  Οι καρέκλες στην αρχική τους κατάσταση

Από τη συλλογή αυτή δυστυχώς έλειπε το τραπέζι, το οποίο είχε χαθεί. Έτσι δημιουργήθηκε η ανάγκη να φτιαχτεί απ την αρχή μια καινούργια ροτόντα.

Εικόνα 4

Στην Εικόνα 4 φαίνεται η καινούργια μας ροτόντα σχεδιασμένη απ την αρχή ακόμα ατελής.

Εικόνα 5:  Η καινούργια ροτόντα στο στάδιο της κατασκευής της

Εικόνα 6
Στην εικόνα 6 βλέπουμε την νέα μας τραπεζαρία, στην τελική της μορφή, ανακαινισμένη, έτοιμη για ...τοποθέτηση.

Εικόνα 7
Στην Εικόνα 7 βλέπουμε την μεγάλη κλασική Σερβάντα σε φάση ανακαίνισης και αυτή.


Είμαστε έτοιμοι με τα βασικά έπιπλα του σαλονιού μας. Φυσικά δεν θα είναι τα μόνα που θα μπουν σε αυτό. Όμως τώρα πρέπει να ξεκινήσουμε την κατασκευή του Σαλονιού ως δωματίου και να επιλεγεί ακριβώς ο τρόπος χωροταξικά με τον οποίο αυτό θα παρουσιαστεί.

Σχεδιασμός και Κατασκευή του δωματίου

Ήρθε η ώρα να σχεδιάσουμε και να ξεκινήσουμε την κατασκευή του δωματίου, που θα φιλοξενήσει τα έπιπλά αλλά και την διακόσμησή του.

Εικόνα 8: Το πάτωμα και ο πρώτος "τοίχος" σε αρχική μορφή

Εικόνα 9

Στην εικόνα 9 έχουν γίνει αρκετά πράγματα: Έχει κατασκευαστεί το κάδρο στον τοίχο με τις δύο απλίκες να το πλαισιώνουν. Αριστερά έχει μπει ταπετσαρία στον τοίχο και έχουμε έτοιμα και τα ράφια της βιβλιοθήκης. Απομένουν τα ....βιβλία.


Εικόνα 10: Τα ...βιβλία μας στην αρχική τους μορφή

Εικόνα 11

Στην εικόνα 11 έχουμε τοποθετήσει τα ...βιβλία μας στην βιβλιοθήκη, έχουμε προσθέσει αριστερά τον δεύτερο "τοίχο" τον οποίο έχουμε ήδη ξεκινήσει να διακοσμούμε με την ταπετσαρία.


Εικόνα 12

Τι ετοιμάζω στην εικόνα 12; ένα κομμάτι της στέγης του δωματίου, θα δείτε ότι αυτή θα αποτελείται από δύο μέρη σε δύο κλίσεις. Το σχέδιο που βλέπετε είναι υαλότουβλα ως φωτισμος στέγης.

Εικόνα 13: Τοποθετημένο το ένα τμήμα της στέγης


Εικόνα 14

Στην Εικόνα 14 επίσης έχουν προχωρήσει αρκετά πράγματα:  Δεξιά κατασκευάζω ένα πάσο στο δωμάτιο. Αριστερά στον τοίχο έχει προστεθεί ένα όμορφο πιάτο διακόσμησης και επίσης έχει φτιαχτεί το πάτωμα με το χρώμα και το φινίρισμά του.


Εικόνα 15

Στην Εικόνα 15 σας έχω το δωμάτιο με την στέγη του. Η έκπληξη είναι η γυάλινη επιφάνεια που συμπλήρωσε το πρώτο κομμάτι. Έχει γίνει και αντίστοιχη διακόσμηση στο πάνω μέρος.


Εικόνα 16
Τι ετοιμάζω εδώ; Χμμμμ την πλαϊνή είσοδο στο σαλόνι. Θα δώσουμε στον τοίχο αυτό ανοιγόμενη λειτουργία για να μπορούμε να προβάλουμε το εσωτερικό του.


Εικόνα 17

Στην Εικόνα 17 έχουμε έτοιμο σχεδόν τον ανοιγόμενο τόιχο του δωματίου. Θα δείτε την προσαρμογή του.


Εικόνα 18

Δείτε τη λειτουργία του ανοιγόμενου "τοίχου". 


Εικόνα 19

Στην Εικόνα 19 έχουμε την τελική μορφή του πλαϊνού ανοιγόμενου τοίχου. Είμαστε έτοιμοι να τοποθετήσουμε στο σαλόνι μας τα πράγματα και να του δώσουμε την τελική του μορφή. Ας το κάνουμε λοιπόν.


Η ΤΕΛΙΚΗ ΜΟΡΦΗ

Εικόνα 20:  Μια πρώτη άποψη


Εικόνα 21


Εικόνα 22




Εικόνα 23


Εικόνα 24


Εικόνα 25


Εικόνα 26: Κόντρ πλονζέ πλάνο για να αναδείξω τη στέγη


Εικόνα 27


Εικόνα 28:  Κάτοψη του δωματίου. Λήψη κάθετα από ψηλά

Αυτό, φίλες και φίλοι, ήταν το Σαλόνι μας με το εσωτερικό του. Ήταν η πρώτη μου κατασκευή πάνω στο είδος αυτό. Δηλαδή ένα πλήρες δωμάτιο σπιτιού με τις λεπτομέρειές του. Το παραδίδω στην κρίση και στην κριτική σας.



Σχόλια

  1. Εντάξει, Γιάννη μου. Μετά από αυτό δεν αναλαμβάνεις μόνον το χτίσιμο του νέου μου σπιτιού αλλά και τη διακόσμησή του!!!!!!!! Χα, χα. Φιλάκια ταλαντούχε φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου!
      Προσλαμβάνομαι! όλη την παραγωγή του σπιτιού σε μένα. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Να είσαι καλά μάτια μου.

      Διαγραφή
  2. Γιάννη συνεχίζεις να μας εκπλήσσεις.....με τις δημιουργίες σου !!! Επιπλα, τοιχοποϊες, διακόσμηση, βαψίματα, φινιρίσματα, όλα άψογα !!! Ολοκλήρωσες ένα εντυπωσιακό σαλόνι, περιμένουμε να δούμε και τα υπόλοιπα δωμάτια του κουκλόσπιτου .... Συνέχισε με ζήλο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κλαυδία μου,
      χαίρομαι πολύ που σου άρεσε καλή μου φίλη. Θα δούμε για τη συνέχεια. Τι θα μας προκύψει.
      Φιλιά πολλά, να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  3. Φίλε μου μόλις γύρισα από το κτήμα και ξεκινώ το σερφάρισμα από εσένα και τι βλέπουν τα ματάκια μου; Ότι αγαπώ..μινιατούρες υπέροχα διαμορφωμένες με δικό σου τρόπο. Λοιπόν όταν η εγγονή μου ήταν μικρή αγόρασα κι εγώ από περιοδικό ένα τέτοιο κουκλόσπιτο 2όροφο, στο τέλος το σταμάτησαν αφού εγώ ξόδεψα τα μαλλιοκέφαλα μου για αμέτρητα τεύχη.Όμως τότε δούλευα και δεν είχα χρόνο να το φτιάξω, το παρέδωσα στους γονείς της και..η τύχη του αγνοείται.Είμαι σίγουρη ότι θα κάνεις ένα υπέροχο σπιτάκι με θαυμάσια διαρρύθμιση και επίπλωση χρυσοχέρη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου το αρχικό κουκλόσπιτο δεν υπάρχει. Τα υποτιθέμενα μέρη του που θα αποτελούσαν τους τείχους του και λειψά ήταν και τα χρησιμοποίησα αλλού. Επίσης και τα μέρη του είναι εντελώς λειψά.
      Άρα ότι γίνει θα γίνει απ το μηδέν. Δηλαδή να δω τα υπόλοιπα που υπάρχουν αν συναρμολογούν ενιαία κάποιο χώρο να το κάνω.
      Αλλά έχουμε και ένα επίσης μεγάλο πρόβλημα. Χώρο Γεωργία μου. Πλέον κάθε κατασκευή τριών διαστάσεων είναι απαγορευτική λόγω χώρου.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Φιλιά πολλά ειλικρινά για κάθε σου ευχή.

      Διαγραφή
  4. Είχα κι εγώ παρόμοιες καρεκλιτσες και μπουφε με το αρχικό. Η κατασκευή σου φοβερή! Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου άρεσε Ειρήνη; Χαίρομαι καλή μου φίλη. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Καλό μήνα να έχεις κοπέλα μου.

      Διαγραφή
  5. Κι εγώ σε προσλαμβάνω😁😁😁😁😁
    ΜΠΡΆΒΟ χίλια ΜΠΡΆΒΟ φίλε Γιάννη .
    Δεν υπάρχεις λέμε.
    Καταπληκτική δουλειά.
    Δεν χορταίνω να το βλέπω .
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου! Ποιος τη χάρη μου! νέο συμβόλαιο! να έρχονται προτάσεις λοιπόν! αχ τώρα με κάνεις και σκέφτομαι διάφορα Ρένα μου. Που έχουν να κάνουν με τον βιοπορισμό.
      Σε ευχαριστώ πολύ Ρένα μου για τα καλά σου λόγια, να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  6. Ξέρεις κάτι; Από τα μικρά ξεκινούν οι επιπλοποιοί! Από τα μικρά και οι αρχιτέχτονες. Μακέτες! Ναι μια μακέτα είναι το δικό σου σαλόνι. Τραπεζαρία δηλ είναι και θα την ήθελα στο εξοχικό...σε φυσικό μέγεθος βέβαια. Τι άλλο θα δούμε; Μπράβο Γιάννη πολύ ωραία δουλειά. Και να η αρχή για κουκλόσπιτα που τα αγαπούν τα κοριτσάκια. Να σαι καλά και δημιουργικός πάντα.
    Καλό γλυκό μήνα Γιάννη μου
    Να σου φέρει ομορφιές όσες θέλεις
    Καλημέρα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Άννα μου! Γλυκάκι περγαμόντο για την πρωτομηνιά με πολλές ευχές! Ναι, έτσι με μακέτα ξεκινάνε αυτές οι σπουδές. Και στις σχολές στα Πανεπιστήμια έτσι γίνονται οι μελέτες και τα έργα. Εμείς τα σχεδιάζουμε στις καρδιές μας.
      Δεν ξέρεις πόσο χάρηκα που σου άρεσε. Σαν μικρό παιδί ένα πράγμα. Σε ευχαριστώ πολύ Άννα μου για τα καλά σου λόγια. Κουκλόσπιτα ε; Βιομηχανοποιημένη η κατασκευή τους Άννα μου. Αν τα δεις, το εξωτερικό τους ακολουθεί τέτοιες νόρμες.
      Τι να πω για τις ευχές σου. Γεμάτες αγάπη.
      Καλό μήνα καλή μου.

      Διαγραφή
  7. Ω! Εδώ εκτελούνται πάσης φύσεως εργασίες. Μπράβο Γιάννη είσαι πολυτάλαντος.
    Καλό μήνα και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κόπιασε Ελένη μου! Καλώς όρισες. Πιάσε καρεκλίτσα. Να φέρω γλυκάκι κουταλιού και νεράκι δροσερό. Ευχαριστώ καρδιά μου. Να είσαι καλά. Καλό μήνα να έχεις με τις ευχές μου.

      Διαγραφή
  8. Για να μην ξεχνιόμαστε και αυτό είναι δικό μου!
    Πάμε παρακάτω, είχα πάρει και εγώ αυτό τη σειρά. Γενικά ήταν μια εταιρεία που έβγαζε διάφορες συλλογές.
    Θυμάμαι όταν έφευγα από την Ελλάδα φωτογράφισα κάποια μετά τα χάρισα ...
    Μου ξύπνησε αναμνήσεις αυτή η προσπάθεια σου να σαι καλά
    Το τραινάκι η δική σου λεπτομέρεια με κάνει και χαμογελώ
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάνια μου,
      χαίρομαι που σου ξύπνησα όμορφες αναμνήσεις. Ναι ήταν μια εταιρεία που τα έδινε όλα αυτά. Δεν θυμάμαι ρε παιδί μου. Έδινε cd, έδινε για κέντημα, έδινε το κουκλόσπιτο. Ήταν υπέροχα όλα αυτά.
      Όσοι τυχεροί τα μάζεψαν. Αλλά ήταν και ακριβά έτσι;
      Κόπιασε λοιπόν στο σαλόνι να πιούμε καφεδάκι ναι. Κερνάω και γλυκάκι κουταλιού.
      Φιλιά πολλά κορίτσι μου και σε ευχαριστώ από καρδιάς.

      Διαγραφή
  9. Μόλις πέρασα και απόλαυσα το όμορφο και φιλόξενο σαλόνι σου. Πραγματικά φίλε μου οι καλλιτεχνικές σου δημιουργίες είναι φανταστικές. Αναμένω με ανυπομονησία να γνωρίσω και τα υπόλοιπα δωμάτια του ωραίου σπιτιού σου. Καλό απόγευμα και καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα αγαπητέ φίλε!
      Χαρά και τιμή μου τα ζεστά σου λόγια. Να είσαι καλά. Συνεχίζουμε σε όσο μπορούμε δημιουργικά μονοπάτια.
      Καλή βδομάδα.

      Διαγραφή
  10. Πολύ μου άρεσε, ωραίος ζεστός χώρος το σαλονάκι σου.
    Συγχαρητήρια για τη δημιουργική σου δύναμη, φτιάξε και ένα αναγνωστήριο-βιβλιοθήκη για να γράφω εκεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κόπιασε αγαπητέ φίλε! κερνάω ποτάκι. Και μάλιστα στη βιβλιοθήκη. Ονειρικό μέρος για μας τους βιβλιοφάγους. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την παρουσία και το σχόλιο.
      Καλή βδομάδα.

      Διαγραφή
  11. Πολυτεχνίτης αλλά καθόλου ερημοσπίτης!
    Γεια σου Γιάννη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευρυτάνα φίλε μου, χαμογελώ με την καρδιά μου!
      Να είσαι καλά για το χιούμορ και την παρουσία σου.
      Καλή συνέχεια να έχεις.

      Διαγραφή
  12. Φοβερή δουλειά θέλει πολύ υπομονή και μεράκι για να φτιάξεις κατι τετοιο!!!!
    Καλή μεγαλοβδομαδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου καλώς ήλθες με τα καλά σου λόγια. Το έχουμε το μεράκι και οι δύο. Είναι όμορφο και σε εμπνέει. Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη. Καλή Μεγαλοβδομαδα να ευχηθώ.

      Διαγραφή
  13. Χριστός Ανέστη και καλό μήνα κ.Γιάννη
    μου αρέσουν πολλά οι μινιατούρες
    άρεσε μου πολλά και τούτη η νέα σου δημιουργία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το Δελφινάκι μας!
      Χριστός Ανέστη κορίτσι μου. Καλή σου μήνα. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε κορίτσι μου. Να είσαι καλά. Καλό μήνα και ευχαριστώ.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου