Ένα Κουκλόσπιτο χτίζεται... Μέρος 5ο: Χολ ισογείου, κλιμακοστάσιο (A dollhouse is born)

 Φιλαράκια μου αγαπημένα, 

σήμερα θα επανέλθουμε σε ένα θέμα που έχουμε καιρό να το πιάσουμε.

Το ΚΟΥΚΛΟΣΠΙΤΟ

Για να κάνουμε μια ...αναδρομή στο παρελθόν να δούμε τις μέχρι τώρα εργασίες μας:

Μέρος 1ο-Σαλόνι

Μέρος 2ο-Καθιστικό

Μέρος 3ο-Βεράντα

Μέρος 4ο-Κουζίνα

Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας γνωρίσω ότι οι εργασίες στο μοντάρισμα του Κουκλόσπιτου συνεχίζονται.

Στο σημερινό 5ο μέρος θα δούμε δύο πράγματα:

Χολ ισογείου και Κλιμακοστάσιο

Κλιμακοστάσιο

Εικόνα 3


Εικόνα 1

Στην εικόνα 1 βλέπουμε το κλιμακοστάσιο του σπιτιού στην τελική του εικόνα. 

Στις εικόνες που ακολουθούν, το παρακολουθούμε σε κάποιες φάσεις της επεξεργασίας του.

Εικόνα 2








Εικόνα 4





Εικόνα 5

Έτοιμο λοιπόν. Στη συνέχεια θα δούμε πως αυτό θα τοποθετηθεί στο συνολικό σχέδιο.

Προχωράμε τώρα στο επόμενο δωμάτιο του σπιτιού

ΧΟΛ ΙΣΟΓΕΙΟΥ

Στην εικόνα 6, ξεκινάμε με την κατασκευή, την επεξεργασία και το χρωματισμό των πρώτων βασικών μερών του δωματίου όπως θα δούμε στη συνέχεια

Εικόνα 6

Στην εικόνα 7 έχει ήδη αρχίσει η συναρμολόγηση των τοίχων

Εικόνα 7


Στις Εικόνες 8 και 9 έχουμε έτοιμο το Χολ μας. Το δάπεδό του είναι έτοιμο σχεδιασμένο και διακοσμημένο το πάτωμά του.
Στην οροφή του φέρει δοκούς οι οποίοι θα στηρίξουν το Χολ του 1ου ορόφου όπως θα δούμε στα επόμενα στάδια της κατασκευής.


Εικόνα 8



Εικόνα 9


Η τοποθέτηση του Χολ ισογείου στο σύνολο του σπιτιού.

Για να δούμε μια μερική εικόνα λοιπόν, που και πως ακριβώς τοποθετείται το Χολ ισογείου στο συνολικό μας σχέδιο.

Θα παρακολουθήσουμε τις εικόνες 10, 11 και 12



Εικόνα 10

Δείτε λοιπόν την Εικόνα 10:  Στο ισόγειο, προς το παρόν βλέπουμε, από αριστερά, το Σαλόνι, στο κέντρο το Χολ, δεξιά του την Κουζίνα.
Στον 1ο όροφο βλέπουμε το καθιστικό. Πάνω ακριβώς από το Χολ ισογείου θα "πατήσει" το Χολ του 1ου ορόφου.



Εικόνα 11


Στην Εικόνα 11 έχουμε μια πιο μερική ματιά του Χολ και της Κουζίνας στο ισόγειο.



Εικόνα 12


Στην τελευταία εικόνα 12, έχουμε επίσης μια μερική εικόνα Χολ, κουζίνας και καθιστικού 1ου ορόφου.


Μέχρι εδώ φτάνουμε στο 5ο μέρος της κατασκευής μας φίλες και φίλοι.
Η συνέχεια προβλέπεται ενδιαφέρουσα καθώς μα περιμένει δουλειά, τόσο στο ισόγειο, αρκετή μάλιστα, όσο και στον πρώτο όροφο.
Υπομονή για να δούμε το Κουκλόσπιτο μας να μεγαλώνει.

Σας ευχαριστώ για την παρέα.



Σχόλια

  1. Πολύ μου αρέσει!!! Και στον πρώτον όροφο βλέπω καθιστικό, θα μπει και κρεβατοκάμαρα;
    Δεν ξεκινάς να ολοκληρώσεις και το σπίτι σου; Έτοιμος είσαι. Αντί για κλίμακα θα τα κάνεις όλα σε φυσικό μέγεθος. Τι λες;
    Περιμένω τη συνέχεια
    Θέλω να δω πώς θα ολοκληρωθεί.
    Θαυμάσιο γίνεται να το ξέρεις
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχα Άννα μου ας είσαι καλά. Μακάρι να μπορούσα να ολοκληρώσω έτσι και το πραγματικό σπίτι. Προς το παρόν περιοριζόμαστε εδώ με χαρά.
      Ναι, θα μπει κρεβατοκάμαρα και αρκετά ακόμα. Στο μοντάρισμα είμαι σίγουρος ότι θα βγουν προσθέσεις και θα τις δούμε εκεί πάνω. Το θέμα είναι να έχω και ....έπιπλα να το γεμίσω.
      Χαίρομαι ειλικρινά που σου άρεσε. Στέλνω φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  2. Ονειρεμένο σπίτι. Από κείνο το παράθυρο του πάνω ορόφου θα ήθελα να αγναντεύω μια θάλασσα...
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουάου! Ελένη μου να σε φιλοξενήσω για ουζάκι πολύ ευχαρίστως. Να απολαύσεις μια ανοιχτή θάλασσα. Να είμαστε καλά, να κάνουμε όνειρα. Ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη. Στέλνω καλησπέρες.

      Διαγραφή
  3. Δηλώνω συγκινημένη.
    Μου θυμίζει την πρώτη φορά που ανέβηκα στην ΑΘήνα,παιδάκι Γ΄Δημοτικού και κόλλησα στη χριστουγεννιάτικη βιτρίνα του ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ!!!!Τόση μαγεία μαζεμένη δεν χώραγε στα μάτια μου. Κια τωρα έρχομαι εδώ και με πιάνει η ίδια συγκίνηση γιατί βλέπω ένα έργο τόσο άρτιο και με τόση παιδικότητα αλλά και καλαισθησία που σχεδόν δακρύζω.
    Γιάννη μου θα περιμένω την ολοκλήρωση.Σ ευχαριστώ για τα συναισθήματα που μου γεννούν οι επισκέψεις μου στο σπιτικό σου,ειλικρινά υπόχρεη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα συναισθήματά σου μου προκαλούν μεγάλη συγκίνηση Χαρά μου. Συμμεριζόμαστε και οι δύο ανάλογες παραστάσεις στη ζωή μας. Δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω να το μοντάρω όπως πρέπει. Σίγουρα θα έχει ατέλειες και ελλείψεις. Βλέπεις δεν έχω την εσωτερική διακόσμηση. Αλλά θα δούμε πως θα πάει. Εγώ σε ευχαριστώ αγαπημένη μου φίλη για την τιμή των λόγων σου. Στέλνω τα φιλιά και την αγάπη μου.

      Διαγραφή
  4. Φίλε μου..ΜΟΝΟ εγώ μπορώ να νοιώσω πόσο δύσκολο είναι αυτό που κάνεις! Η μακέττα ήταν το πιο δύσκολο μου στις εξεταστηκές. Είχα βρει ένα συνάδελφο που με βοηθούσε να τις κάνω κι εγώ του έφτιαχνα για ανταλλαγή τα γραμμικά σχέδια. Μου είχε τύχει θυμάμαι τότε ένα...Φαρμακείο να φτιάξω. Το κουκλόσπιτο σου λατρεμένο θέμα και η σκάλα από τα πιο δύσκολα, δύο κλιμακόμετρα έχω ακόμα από τα χρόνια της Σχολής. Η δουλειά αυτή θέλει ακρίβεια στο μέτρημα και σταθερότητα στη τοποθέτιση. Σε θαυμάζω για το πολυτάλαντο χαρακτήρα σου, μπράβο καλέ μου για τη δουλειά στη σκάλα. Ο καλός μου φίλος Μάξιμος που με βοηθούσε τότε δυστυχώς "έφυγε" πολύ πολύ νωρίς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου καλησπέρα.
      Η σκάλα είναι πολύ δύσκολη και δυστυχώς, όπως βλέπεις, έχει ατέλειες πολλές. Καθώς δεν έχω την υψηλή εμπειρία να αποδώσω γεωμετρικά απόλυτα σωστά την κατασκευή. Στην συναρμολόγηση πάσχει εκεί το θέμα. Τα χέρια μας τρέμουν ας μην το ξεχνάμε και όργανα δεν έχουμε ακριβείας.
      Όμορφες εποχές μου περιγράφεις και αναπολείς. Με απωθημένα μας όνειρα που ποτέ δεν διεκδικήσαμε Γεωργία μήτε μας άφησαν να τα πιστέψουμε καν.
      Σε ευχαριστώ πολύ για την παρουσία σου. Κάθε σου βοήθεια δεκτή αγαπημένη μου φίλη.

      Διαγραφή
  5. Γιάννη μου, είναι εξαιρετικό!
    Πολλά συγχαρητήρια!
    Δεν ξέρω αν είναι τόσο δύσκολο όσο φαίνεται, ή, είναι ακόμη πιο δύσκολο, όμως πραγματικά είσαι άκρως ταλαντούχος!
    Και σίγουρα κατέχεις την αρετή της υπομονής και κατά συνέπεια της ισορροπίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου, στην ισορροπία τα χαλάμε λίγο καθώς πλέον τα χέρια δεν είναι σταθερά αλλά μήτε και τα μάτια σε καλή κατάσταση. Υποφέρω. Πάντως διάθεση υπάρχει, υπομονή ναι. Και μεράκι. Επίσης χώρος πλέον δεν υπάρχει και η ψυχολογία δεν είναι καλή.
      Τα λόγια σου βοηθούν αμέριστα να ανέβει και σε ευχαριστώ πολύ.
      Την καλησπέρα μου.

      Διαγραφή
  6. Η τέχνη με τα χέρια είναι μεράκι, είναι δώρο ζωής. Ένα σπίτι, έστω και κουκλόσπιτο ίσως είναι κι απωθημένο, σίγουρα όμως είναι ο απόηχος των σκιρτημάτων της καρδιάς και η ανάγκη να δημιουργήσεις. Κι αυτό γεννάει μεστές καλλιτεχνικές ανησυχίες υπέροχες. Μπράβο Γιάννη!
    Περιμένουμε την ολοκλήρωση.
    Καλημέρα, Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίκα μου, χτύπησες χορδή! Είναι φανερό ....μυστικό ότι η κατασκευή του σπιτιού αποτελεί βαθύ ονειρικό απωθημένο. Και όσα η ζωή μας στερεί για μια σειρά λόγους, τα ...χτίζουμε εμείς σε μικρογραφία για να ξεγελάσουμε την πραγματικότητα. Όμως και έτσι τα σκιρτήματα της καρδιάς είναι παρόντα και η καλλιτεχνική παρόρμηση παρούσα.
      Σε ευχαριστώ που είσαι εδώ αγαπημένη μου φίλη για να μοιραστούμε αυτές τις στιγμές.
      Καλή σου συνέχεια.

      Διαγραφή
  7. Γιάννη μου, Ευχαρίστως θα έμενα στο σπίτι που χτίζεις. Είναι ονειρικό!!! Πολλά φιλιά, φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε Μία μου! Όνειρα όμορφα χτίζουμε με τις κατασκευές μας. Ας είμαστε καλά. Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη. Θα δεις και τη συνέχεια. Καλό μήνα.

      Διαγραφή
  8. Μπράβο Γιάννη μου, οι δημιουργίες σου κάθε φορά μας αφήνουν έκπληκτους, πραγματικά πολύ ενδιαφέρον το κάθε στάδιο δημιουργίας, σε ευχαριστούμε και καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλιο μου, καλέ μου φίλε,
      συγγνώμη για την καθυστέρηση της απάντησης στο σχόλιό σου. Σε ευχαριστώ πολύ. Η άποψή σου για μένα είναι σημαντική και πολύτιμη το ξέρεις. Καλή συνέχεια αγαπητέ φίλε.

      Διαγραφή
  9. μπραβο Γιαννη αλλη μια φοβερη δουλειααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά καλή μου φίλη, σε ευχαριστώ πολύ ειλικρινά.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου