Ένα Κουκλόσπιτο ...χτίζεται. Μέρος 4ο: Κουζίνα (A dollhouse is born...)

Αγαπημένοι μου φίλοι και φίλες,
νομίζω είναι καιρός να επιστρέψουμε σε εκείνο το αγαπημένο κουκλόσπιτο που έχω ήδη ξεκινήσει να φτιάχνω. Παρέα εδώ έχουμε δει τις φάσεις κατασκευής του στα δύο μέρη που σας θυμίζω με τους συνδέσμους παρακάτω.



Πάμε λοιπόν να δούμε το επόμενο μέρος της κατασκευής.



Κουκλόσπιτο. Μέρος 3ο:  Κουζίνα

Κουζίνα
Εικόνα 1

Στην Εικόνα 1 βλέπουμε την κουζίνα μας στην τελική της μορφή. Επιπλωμένη και στολισμένη. Για να δούμε στη συνέχεια την πορεία που ακολουθήσαμε για να φτάσουμε στην τελική αυτή εικόνα.



Κουζίνα έναρξη κατασκευής
Εικόνα 2
Όλα ξεκινούν κάπου από εδώ, όπως βλέπουμε στην εικόνα 2. Με το δάπεδο και τον πρώτο τοίχο της κουζίνας καθώς και την πόρτα εισόδου.



Κουζίνα, Πόρτα εισόδου
Εικόνα 3


Στην εικόνα 3 έχουμε έτοιμο τον πρώτο τοίχο της κουζίνας με την πόρτα εισόδου, το κουρτινόξυλο και την κουρτίνα.



Κουζίνα-δάπεδο
Εικόνα 4

Στην εικόνα 4 έχουμε σε κάτοψη το δάπεδο διακοσμημένο ανάλογα.



Κουζίνα-κατασκευή ραφιού εστίας
Εικόνα 5

Στην εικόνα 5 έχει ξεκινήσει η κατασκευή του σκέπαστρου που θα μπεί πάνω από την εστία της κουζίνας μας.



Κουζίνα-τοποθέτηση βάσης νεροχύτη
Εικόνα 6

Εδώ, στην εικόνα 6, έχουμε προχωρήσει αριστερά στην κατασκευή του νεροχύτη και των ντουλαπιών κάτω από αυτόν.



Κουζίνα κατασκευή πρόσοψης
Εικόνα 7

Προχωράμε στην κατασκευή της κουζίνας, στην εικόνα 7, βλέπουμε την όψη με την αντίστοιχη διακόσμηση.

Έτσι έχουμε φτάσει στην τελική μορφή της κουζίνας μας, την οποία και βλέπουμε στις αμέσως επόμενες εικόνες. Επίσης θα δούμε και το δωμάτιο επιπλωμένο.



Κουζίνα κάτοψη
Εικόνα 8



Κουζίνα, πλάγια όψη γωνίας
Εικόνα 9



Κουζίνα
Εικόνα 10


Έτσι λοιπόν, έχουμε πλήρη και έτοιμη την εικόνα της κουζίνας μας.


ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ


Έχοντας προχωρήσει ήδη στην κατασκευή των τριών μερών στο κουκλόσπιτό μας, για να το δούμε στην συνολική του εικόνα και παρουσίαση.



Όψη τριών δωματίων
Εικόνα 11


Βλέπουμε λοιπόν την προσθήκη του πρώτου ορόφου. Στις εικόνες 11-12 βλέπουμε το Κουκλόσπιτό μας στην μέχρι τώρα ενιαία μορφή του.


Όψη 3 δωματίων
Εικόνα 12


Φυσικά δεν έχω τελειώσει! Έχουμε πολύ δουλειά ακόμα για να φτάσουμε στην τελική εικόνα. Ως τότε ....υπομονή.


Σχόλια

  1. Πω! Πω! Γιάννη μου συγχαρητήρια! Αχ! Καλέ να μην είμαι μικρή να μου φτιάξεις ένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου χαχαχαχαχαχαχα, κοίτα και εμείς παιδιά είμαστε. Λίγο μεγάλα αλλά παιδιά! Οπότε ....μέσα είμαστε. Ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη. Η χαρά σου είναι και δική μου ενθάρρυνση. Καλό σου βράδυ.

      Διαγραφή
  2. Γεια σου, γεια!

    Πολύς χρόνος χωρίς να περάσει εδώ, και τι έκπληξη για να βρείτε αυτό το σπίτι κούκλα σε πλήρη κατασκευή. Έχω ερωτευτεί εντελώς, η κουζίνα είναι όμορφη και δεν στερείται λεπτομέρειας. Ανυπομονώ για τις επόμενες παραδόσεις.
    Συγχαρητήρια!
    Φιλιά και χαρούμενο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. My Dear Ana! What a surprise! I really enjoy your post here. Thank you very much my dear friend for you kind words. I 'm trying for the best.
      Best regards to all of you.

      Διαγραφή
  3. Πω πω πω και μαρμάρινος νεροχύτης!!! Τι να πω; Ωραιότατο είναι!! Ένα κουκλόσπιτο κουκλί. Μπράβο Γιάννη...μπράβο
    Περιμένω εναγωνίως τα υπόλοιπα. Κοίτα, μην κάθεσαι και αργήσουμε να τα δούμε; οκ;Δούλευε!!!χααααα
    Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε Άννα! Υπερωρίες κάνω! Χαχαχαχαχαχαχα έχω τρελαθεί αυτόν τον καιρό έχοντας ανοίξει πολλά "μέτωπα" σε δραστηριότητες και πρέπει ομολογουμένως να βάλω μια τάξη. Μην ανησυχείς πάντως, δεν το αμελώ. Τρέχει κανονικά η ...κατασκευή. Τι να κάνουμε; Αν δεν μπορέσουμε να δούμε ένα όμορφο σπίτι στην πραγματική μας ζωή ας το δούμε τουλάχιστον στην εικονική μικρογραφία.
      Σε ευχαριστώ Άννα μου πολύ. Τα έπιπλα ναι είναι εξαιρετικά από εκείνη τη σειρά που είχε ξεκινήσει η εταιρεία να δίνει.
      Στέλνω φιλιά και προχωράμε.

      Διαγραφή
  4. Πόσο μου αρέσουν αυτά τα κουκλόσπιτα, δεν λέγεται!!!
    ΜΠΡΆΒΟ φίλε Γιάννη για την υπομονή σου στις λεπτομέρειες.
    Ευχαρίστως θα έμενα σ αυτό το σπίτι.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ και εγώ βρε Ρένα μου! Είναι να το ρωτάς; Αλλά που; Άσε τώρα και στενοχωριέμαι. Ξέρω ότι αγαπάς τα κουκλόσπιτα. Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη. Να περνάς όμορφα.

      Διαγραφή
  5. Λατρεύω τα κουκλόσπιτα και αυτό είναι πραγματικά καταπληκτικό !!!
    Πολύ προσεγμένο και με λεπτομέρειες που είναι πραγματικά πολύ θαυμαστές !!!!!
    Μπράβο, πολύ ωραία δουλειά !!!!! Καλή συνέχεια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου πόσο χαίρομαι που σου αρέσει! Ειλικρινά η χαρά σου αποτελεί στήριξη για μένα για τα περαιτέρω. Σε ευχαριστώ πολύ, να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  6. Έχω μια παρατήρηση. Τη κουζίνα πιστεύω έπρεπε να τη βάλεις στον κάτω όροφο. Το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας, η οικογένεια και κυρίως η νοικοκυρά την περνάει στην κουζίνα. Δε τη λυπάσαι πάνω κάτω συνέχεια; Πέρα από αυτό που με έκανε να αγανακτησω(χοχο) λατρεύω αυτό το κουκλόσπιτο. Αν ήταν να βαθμολογήσω όλα τα έργα που μας έχεις δείξει ως τώρα, αυτό θα ήταν στη κορυφή με διαφορά. Περιμένουμε και το υπόλοιπο. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη έχεις δίκιο. Αυτή ήταν ακριβώς και η παρατήρηση της ...γυναίκας μου! Χαχαχαχα. Κοίτα, έτσι κι αλλιώς τα δωμάτια είναι μετακινούμενα. Μπορούμε άνετα να κάνουμε αλλαγές, οπότε το αφήνω όταν θα ολοκληρώσουμε και θα έχουμε την τελική μορφή.
      Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη, να είσαι καλά.

      Διαγραφή
    2. Χαχαχα, ε μα... Πολύ χαίρομαι που μπορεί να γίνει αλλαγή. Ελπίζω να αναρτήσεις σύντομα το 4ο μέρος. Καλή συνέχεια!!!

      Διαγραφή
    3. Κάτι θα κάνω Ειρήνη, δεν θα μείνει έτσι. Εν αναμονή της ....άδειας κατασκευής. Χαχαχαχα. Μας κάνει νούμερα η ...πολεοδομία. Καλό σου βράδυ καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  7. Γιάννη πόσα ταλέντα πχια!!!
    Διάβασα κάπου (αν θυμάμαι καλά): "Ευτυχής όποιος την τέχνη κλείνει μέσα του και την αφήνει να γίνει ρόλος της ύπαρξής του" Δεν λέω τίποτα άλλο. Πραγματικά καταπληκτικό.
    Μπράβο Γιάννη!!!!
    Καλό βράδυ και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες να είναι έτσι βρε Αννίκα μου; Δεν ξέρω. Μερικές φορές ξέρεις η τέχνη νιώθεις να σου δίνει φτερά και ζωή. Μερικές φορές νιώθεις να σε τραβάει σε ένα δικό της σκοτάδι. Είναι παράξενες οι καταστάσεις και τα βιώματα. Μερικές φορές πολλά όμορφα πράγματα μπορεί να σε πνίξουν.
      Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη. Χαίρομαι ιδιαίτερα που σου άρεσε αλήθεια. Να έχεις ένα όμορφο βράδυ.

      Διαγραφή
  8. Ωωω! Πολύ ωραία και η κουζίνα του κουκλόσπιτου, Γιάννη μου! Σιγά-σιγά συμπληρώνονται οι χώροι και με τί φροντίδα και προσοχή στον διάκοσμό τους! Όταν με το καλό τελειώσεις την κατασκευή και την επίπλωση, σε φαντάζομαι να συμπληρώνεις και με επιπλέον διακοσμητικά στοιχεία, όπως π.χ. μερικά πιατικά/σκεύη στην όμορφη πιατοθήκη.
    Πω πω, ανυπομονώ να δώ και τα επόμενα δωμάτια!
    Καλή Κυριακή και καλή συνέχεια, φίλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου, ευχαριστώ πολύ για την ζεστή σου ματιά. Μωρέ δεν τα καταφέρνω καλά με τις μινιατούρες. Θες από άγνοια, θες από έλλειψη υλικών θες από το χέρι μου που δεν έχει καλή ευστάθεια. Θα ήταν εξαίρετο να συμπληρωθεί.
      Θα δεις και τη συνέχεια. Στέλνω καλησπέρες για όμορφη Κυριακή.

      Διαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Σου αρέσει Κική μου; χαίρομαι ιδιαίτερα αγαπητή μου φίλη. Να είσαι καλά για τα λόγια σου. Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  10. Τέλειο το κουκλόσπιτο, Γιάννη μου, και υπέροχη η κουζίνα. Λατρεύω την κουρτίνα! Χα, χα. Μήπως χρειάζομαι νέα κουρτίνα? Χμ, σε σκέψεις με βάζεις, φίλε μου. Πολλά φιλιά και θερμά συγχαρητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν κατάφερα να σε εμπνεύσω Μία μου και να εγείρω ...διαθέσεις τότε μια χαρά με βλέπω.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια κορίτσι μου. Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα.

      Διαγραφή
  11. Μπραβο!!!!
    Πολύ ωραίες κατασκευες με λεπτομέρειες και αψογο αποτελεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριάδνη σε ευχαριστώ πάρα πολύ αγαπητή φίλη. Κρατώ την ενθάρρυνσή σου για τη συνέχεια. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  12. Γεια σας! Μου αρέσουν οι μινιατούρες και οι κουκλόσπιτες, αυτή η κουζίνα ήταν όμορφη, μου αρέσουν όλες οι λεπτομέρειες!
    Χαιρετισμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Good evening my dear Esther! Thank you for your kind comment. We are trying the best.
      Best regards to you.

      Διαγραφή
  13. Πολύ όμορφο το κουκλόσπιτο που έφτιαξες, επίσης ενδιαφέροουσες και οι αλλαγές που έχεις κάνει στην ιστοσελίδα σου, με εξέπληξαν θετικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νατάσα μου καλησπέρα καλή μου φίλη.
      Χαίρομαι που σου άρεσε η νέα εμφάνιση. Να πω την αλήθεια δίνει έμφαση στην εικόνα καθώς είναι και το αντικείμενο τέτοιο. Μου αρέσει και μένα :)
      Ευχαριστώ για τα λόγια σου, να είσαι καλά. Να περάσετε όμορφα σου εύχομαι.

      Διαγραφή
  14. Κάποια στιγμή θα ήθελα και εγώ να φτιάξω ένα κουκλόσπιτο, αλλά σίγουρα θέλει πολλή δουλειά,υπομονή και λεπτοδουλειά.Είναι πολύ όμορφο να βλέπουμε πόσο όμορφα στήνεται η κουζίνα και όλο το σπίτι!!Είστε ένας καλλιτέχνης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλή η ιδέα σου. Το θέμα είναι ότι χρειάζονται οι μινιατούρες με τα υλικά. Το περιεχόμενο δηλαδή των δωματίων. Τα έπιπλα, τα διακοσμητικά. Στο εύχομαι με την καρδιά μου και σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου