Ένα κουκλόσπιτο χτίζεται (Μέρος 7ο): Μπάνιο

 Καλησπερίζω φίλους-φίλες και ακόλουθους

Μπαίνουμε πλέον σε γιορτινές μέρες, όπως φυσικά αυτές θα τις βιώσουμε φέτος και ελπίζω για τελευταία φορά έτσι.  Θέλω να προσέχετε, να μην είστε φοβισμένοι, να μην δέχεστε άκριτα ότι μας σερβίρουν και να έχετε πάντα διάθεση θετική και διεκδικητική.

Σήμερα, εδώ, σας επαναφέρω στο αγαπημένο μας ΚΟΥΚΛΟΣΠΙΤΟ.

Σας δίνω τις προηγούμενες φάσεις κατασκευών που έχω παρουσιάσει για να ανατρέξετε αν θέλετε συνολικά:

Μέρος 1ο-Σαλόνι

Μέρος 2ο-Καθιστικό

Μέρος 3ο-Βεράντα

Μέρος 4ο-Κουζίνα

Μέρος 5ο: Χολ ισογείου και κλιμακοστάσιο

Μέρος 6ο: Κρεβατοκάμαρα

Προχωρώντας λοιπόν, σήμερα θα σας παρουσιάσω το τελευταίο δωμάτιο του σπιτιού.

Μέρος 7ο:  Το μπάνιο

Θα το βρούμε στον δεύτερο όροφο του κουκλόσπιτού μας. Ξεκινάμε λοιπόν:


Εικόνα 1

Εδώ βλέπουμε το ξεκίνημα της κατασκευής μας με τις δύο κεντρικές πλευρές του, οι οποίες παίζουν και το ρόλο της τοιχοποιίας.


Εικόνα 2

Στην Εικόνα 2, χωρίζουμε το χώρο σε δύο τμήματα. Το ένα, το μεγαλύτερο θα αποτελέσει το μπάνιο αυτό καθ' εαυτό. Το δεύτερο, το μικρότερο, είναι η προέκταση του χολ του 2ου ορόφου όπως θα το δούμε όταν κάνουμε τη συνολική παρουσίαση του έργου.


Εικόνα 3

Εδώ, στην εικόνα 3, όπως σας είπα πριν, βλέπετε συνολικά τον 2ο όροφο, χωρίς τη σκάλα. Το μπάνιο είναι στα δεξιά του ορόφου και βλέπετε και την προέκταση του χολ με μια μικρή υπερύψωση μπροστά.


Εικόνα 4

Έχω ήδη ξεκινήσει την εσωτερική διακόσμηση του μπάνιου στις πλευρές των τοίχων. Επένδυση με πλακάκι και υαλότουβλο. (Σε μικρογραφία εννοείται)


Εικόνα 5


Στην εικόνα 5 βλέπουμε να μπαίνει και η υποδομή για το χώρισμα του χώρου.


Εικόνα 6

Στην εικόνα 6, το χώρισμα χολ-μπάνιου, έχει ήδη αρχίσει να διαμορφώνεται αντίστοιχα και να παίρνει τους πρώτους χρωματισμούς.


Εικόνα 7


Τα πράγματα ...προχωρούν. Έχουμε την διακόσμηση στο χώρισμα χολ-μπάνιου και την κατασκευή μέρους ενός ακόμα τοιχείου που θα είναι στο μέρος του χολ.



Εικόνα 8


Το τοιχείο του χολ είναι έτοιμο ως κατασκευή. Απομένει όμως να στοκαριστούν οι αρμοί, να μπουν οι επενδύσεις κλπ.


Εικόνα 9


Στην εικόνα 9, οι εργασίες συνεχίζονται. Το τοιχείο έχει κατασκευαστεί και επεξεργαστεί. Στο πάνω μέρος ολοκληρώνεται η κατασκευή δοκού στήριξης.


Εικόνα 10

Τι έχουμε στην εικόνα 10: Έχουν ξεκινήσει, η διακόσμηση των τοίχων στο μπάνιο. Έχουν μπεί οι καθρέφτες, το δάπεδο και στο όλο δωμάτιο έχουν μπει και οι δοκοί στήριξης που θα επεξεργαστούν και αυτοί στη συνέχεια.


Η τελική εικόνα

Είμαστε έτοιμοι! Η κατασκευή έχει ολοκληρωθεί. Απομένει να τοποθετήσουμε και τα λοιπά μέρη στη θέση τους μαζί με τα αντίστοιχα έπιπλα που έχω ήδη κατασκευάσει. Κάποια από αυτά έχετε δει στην προηγούμενη ανάρτηση στο 6ο μέρος. Στη διάθεσή σας λοιπόν με πολλές εικόνες για να έχετε μια γενική και ειδικότερες λήψεις στο δωμάτιό μας.



Εικόνα 11

Εδώ, στην εικόνα 11,  έχουμε μια πρόσοψη του δωματίου. 

Εικόνα 12

Στην εικόνα 12, έχουμε μια μερική άποψη του χολ. Ένας καθρέφτης στον τοίχο, ένα μικρό έπιπλο μπροστά του και αριστερά του ένα ράφι για διάφορα πράγματα.




Εικόνα 13

Στην εικόνα 13 έχουμε μια μερική άποψη του μπάνιου μας. Αριστερά τι έπιπλο με τους δύο νιπτήρες και μερική άποψη της μπανιέρας.




Εικόνα 14

Στην εικόνα 14, πάμε σε μια κάτοψη. Έτσι μπορούμε να δούμε την μεσοτοιχία χολ-μπάνιου. Κατασκευή με μισό ξύλο και το υπόλοιπο με υαλότουβλα,



Εικόνα 15

Στην εικόνα 15 έχουμε μια άποψη στο χολ. Στο άνοιγμα που βλέπετε είναι η ακριβώς η είσοδος του κλιμακοστάσιου όπως θα δούμε στην γενική παρουσίαση του σπιτιού μας σε επόμενη ανάρτηση.


Εικόνα 16

Μια γενική άποψη του δωματίου και των δύο χώρων του από θέση κάτοψης.


Εικόνα 17

Στην εικόνα 17 έχουμε μερική άποψη του χώρου του νιπτήρα




Εικόνα 18:  Γενική άποψη του μπάνιου




Εικόνα 19: Μερική άποψη του μπάνιου

Αυτό αγαπημένες φίλες και φίλοι ήταν το μπάνιο με τμήμα του χολ μπροστά του. Με το δωμάτιο αυτό κλείσαμε όλο το κουκλόσπιτο σε δύο ορόφους. Είμαστε σχεδόν έτοιμοι. Σε επόμενη ανάρτηση θα σας παρουσιάσω πλέον όλο το κουκλόσπιτο αφού επεξεργαστώ λίγα ακόμα πράγματα εξωτερικά του. Θέλω να σας πω ότι το χάρηκα με την καρδιά μου. Μάλιστα ακόμα περισσότερο καθώς ξεκίνησα να φτιάχνω και μινιατούρες από έπιπλα και σκεύη του σπιτιού. Συνεχίζουμε λοιπόν.

Καλά Χριστούγεννα σε όλες και όλους.



Σχόλια

  1. Χαμόγελο ως τα αυτιά μου έχω. Το βλέπεις;;;;;
    Φοβερός είσαι. Και στις λεπτομέρειες.
    Μου άρεσε και αυτό το τμήμα...και μπανιέρα, και λεκάνη; Τι να πρωτοπώ!
    Περιμένω η αλήθεια είναι όλο το κουκλόσπιτο θα έχει φοβερό ενδιαφέρον
    Μπράβο Γιάννη μου
    Καλές γιορτές να περάσεις με υγεία πάνω από όλα
    Και να δημιουργείς!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Άννα σε "βλέπω"! Όπως σε βλέπω πάντα! Με τα μάτια της ψυχής σου και της καρδιάς σου. Ζεστή, δοτική, υποστηρικτική.
      Χαίρομαι και πεταρίζω και εγώ μαζί σου και μαζί σας. Τα μέρη του μπάνιου τα πάλεψα όπως μπορούσα. Κάποια έτοιμα, κάποια δικά μου, κάποια με επεξεργασία άλλων ετοίμων. Και ιδού το αποτέλεσμα. Τώρα μας έμεινε η .....αυλή λίγο και το σύνολο.
      Σε ευχαριστώ Άννα μου, μου δίνεις μεγάλη χαρά και αυτό είναι ανεκτίμητο. Συνεχίζουμε.

      Διαγραφή
  2. Μα πόσο πόσο πόσο ταλαντούχτος και πολυτάλαντος είσαι Γιάννη μου!
    Δεν υπάρχουν λόγια! Γινεται εκπληκτικό!
    Το καμαρώνω ήδη, φαντάζομαι εσύ!

    Καλημερα και φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κική μου.
      Σε ευχαριστώ καλή μου φίλη. Χαίρομαι που σου άρεσε. Προσπαθούμε να δώσουμε ομορφιά στη ζωή και στη δράση μας. Θα έχουμε συνέχεια καλή μου φίλη. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  3. Αααα, έκανες πολλή δουλειά στο μπάνιο! Το έπιπλο με τους νιπτήρες και τους οβαλ καθρέφτες από πάνω είναι πολύ ωραίο! Και τα γυαλότουβλα!!! Αλήθεια, αυτά τα υλικά πού τα βρίσκεις, Γιάννη?
    Αντε, με το καλό να το τελειώσεις και να μας το δείξεις στημένο ολόκληρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαριάννα μου. Λοιπόν, να ξέρεις ότι απολαμβάνω αυτή σου την παρουσία. Για μένα είναι διδακτική και κριτική καθώς πλουτίζει γνώσεις και εμπειρία.
      Tα υλικά αυτά τα βρίσκω στο
      https://www.pacoartcenter.gr/
      Μιλάμε για ποικιλία υλικών που είναι κορυφαία για κάθε είδους τέχνη.
      Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη, να είσαι καλά.

      Διαγραφή
    2. Αααα, θα το έχω υπ'όψιν μου για διάφορες κατασκευές που έχω στον νού μου για την εγγονούλα !!!! Σ'ευχαριστώ Γιάννη μου!!!!

      Διαγραφή
    3. Πιστεύω είναι το καλύτερο κατάστημα τέτοιων ειδών Μαριάννα μου. Μπορείς να το επισκεφτείς και να διερευνήσεις την ποικιλία των υλικών. Την καλησπέρα μου.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου