Μια πόρτα και μια άφιξη ...δώρων

 Καλησπέρα αγαπητές φίλες και φίλοι,

ελπίζω να καταφέρατε να ...στεγνώσετε μετά το πέρασμα του "Μπάλλου". Ελπίζω επίσης, το πέρασμα αυτό, να ήταν ανώδυνο δίπλα σας.

Συνεχίζουμε τις Φθινοπωρινές μας παρουσιάσεις. Με γνώμονα την αίσθηση της δημιουργίας και της θετικής αύρας. Σήμερα έχω μία ακόμα κατασκευή, την οποία ζήτησε ο αγαπημένος μικρός που προσέχει η μεγάλη μου κόρη. Ω Ναι! Μια νέα του παράκληση έφτασε ως γλυκιά παραγγελία και ο ....Τζεπέτο έπιασε πάλι δουλειά. Τι; Μα μου ζήτησε να του φτιάξω κάτι απλό! Μια απλή ανοιγόμενη πόρτα! Ναι! Τόσο απλό! Μερικές φορές τα παιδιά ζητούν πράγματα απλά αλλά είναι εκείνα που θα τα βάλουν στο δικό τους κόσμο. Πάμε λοιπόν:

Εικόνα 1

Ξεκινάμε λοιπόν την παρουσίαση της νέας κατασκευής. Εδώ, στην εικόνα 1, έχουμε ξεκινήσει το κύριο σώμα της πόρτας μας. Υλικό ξύλο με ακρυλικά χρώματα και τον αντίστοιχο μικρό μεντεσέ για να λειτουργήσει. Χρησιμοποίησα έναν μεντεσέ καθώς οι δύο μικρότεροι, θα απαιτούσαν 4 τρύπες στον κορμό της πόρτας, γεγονός επίφοβο να ανοίξει το ξύλο.


Εικόνα 2

Στην εικόνα 2 κατασκευάζω την κάσα της πόρτας μας πάνω στην οποία και θα στηριχθεί. Ξεκινώντας πρώτα από τις δύο πλευρικές δοκούς.


Εικόνα 3




Εικόνα 4

Στις εικόνες 3,4 η πόρτα μας είναι έτοιμη. Τόσο η κάσα όσο η βάση μαζί με την πάνω στήριξη. Την έχετε λοιπόν μπροστά σας καθώς και ο μικρός ήδη στα χέρια του, έτοιμος να απολαύσει το δικό του παιχνίδι.




Για τη συνέχεια σας έχω κάτι άλλο. Μια άφιξη δώρων που με γέμισε με χαρά και πολύ όμορφα συναισθήματα! Η αγαπημένη μας δικτυακή φίλη, η Μία, πριν καιρό, γιόρτασε τα γενέθλια του εξαίρετου δημιουργικού της blog.

**Craftartista**

Είχα την τύχη και τη μεγάλη χαρά να είμαι ανάμεσα στους τυχερούς της κλήρωσης που έκανε για αυτήν την επέτειο. Με το πέρασμα λοιπόν της καραντίνας, ήρθε η γλυκιά στιγμή να παραλάβω το πακέτο των δώρων μου. Και ιδού τι ακριβώς παρέλαβα!

Εικόνα 5



Εικόνα 6




Εικόνα 7

Ένα δέμα-θησαυρό θα το χαρακτήριζα καθώς ήταν γεμάτο καλούδια πανέμορφα και εξαιρετικά χρήσιμα για το αγαπημένο μας χόμπυ. Και τι δεν περιείχε λοιπόν η κούτα:

Μια εξαίρετη πένα, πινέλα βαφής, χαρτοπετσέτες ντεκουπάζ, κόλλα, ένα εξαίρετο σημειωματάριο. μικρό μπρελόκ αλλά και ένα μικρότερο σημειωματάριο. Ακρυλικά χρώματα και τέμπερες, βενζινόκολλα και τέλος τρία εξαίρετα κουτιά, διαφόρων διαστάσεων σαν μικρά σεντούκια, τα οποία λατρεύω, έτοιμα για τη σχετική τους διακόσμηση. 

Μία μου, ειλικρινά σε ευχαριστώ απ' την καρδιά μου για το πακέτο σου αυτό. Εύχομαι στο blog σου πάντα να είναι εκεί, να μας γεμίζει χαρά και ομορφιά με τις δημιουργίες σου αλλά και τις καλλιτεχνικές σου δραστηριότητες. Την αγάπη μου καλή μου.

Σας θυμίζω ότι στο blog της Μia, πάντα τρέχουν διάφορα καλλιτεχνικά-δημιουργικά δρώμενα, τα οποία να τα παρακολουθείτε καθώς είναι εξαίρετα και μας γεμίζουν με ομορφιά. Λεπτομέρειες μπορείτε να βρίσκετε πάντα στο blog της.


Αυτά τα ωραία λοιπόν φίλες και φίλοι! Εύχομαι σε όλους αντοχή, υπομονή και αγωνιστικότητα σε όσα έχουμε μπροστά μας. Σας θυμίζω το λογοτεχνικό δρώμενο που τρέχει στη γειτονιά μας αυτή τη στιγμή:

Μίνι Σκυτάλη #3 από την Mary Pertax στην "Γήινη ματιά"

Επίσης σας θυμίζω να περνάτε από το  Cinefil για τις κινηματογραφικές σας περιηγήσεις και την Ανθολογία το blog των προσωπικών μου λογοτεχνικών έργων όπου μπορείτε να βρείτε όλη μου τη βιβλιογραφία.

Ευχαριστώ που πάντα είστε εδώ!



Σχόλια

  1. Είμαι σίγουρη ότι ο μικρός θα ξετρελάθηκε. Μπράβο Τζεπέτο υπέροχη! Και πόσα παιχνίδια θα κάνει ο μικρός...η φαντασία των παιδιών ανεξάντλητη!
    Όσο για τα δώρα σου χρηστικά και πανέμορφα. Να τα χαρείς και να τα δημιουργήσεις όμορφα. Θα μας δείξεις όταν τα φτιάξεις ε;
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου, έχω τρελή περιέργεια να δω τι ακριβώς παιχνίδι θα κάνει ο μικρός με μια ...πόρτα! Πραγματικά θα ρωτήσω την κόρη μου. Εμείς, προς το παρόν, παίρνουμε τη χαρά του.
      Ναι φυσικά, ότι φτιάξω θα το δείτε αγαπημένη μου φίλη, σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  2. Πάντα τυχερός φίλε μου όπως είσαι πάντα πρόθυμος για το μικρό σου φίλο, ορίστε και με νέο εξοπλισμό για τα θαυμαστά σου έργα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου για τα καλά σου λόγια. Να είμαστε καλά να ζούμε όμορφες στιγμές.

      Διαγραφή
  3. Κοίτα να δεις τι έχω χάσει τόσο καιρό που είχα να περάσω τι έχεις κάνει εδώ μέσα, η πόρτα σου έγινε καταπληκτική και πίστεψε με ξέρω τι λέω αφου επί τρία χρόνια είχα τον σύζυγο να τις κατασκευάζει και ξέρω τι χρόνος χρειάζεται....Κανε τωρα που μπορείς ο δικός μου πια τα έχει παρατήσει γιατί τα χέρια του δεν τον βοηθάνε πια για λεπτομέρειες...
    Πω πω..πω..έκανα ετσι βιαστικά μια βόλτα στα προηγούμενα που έχασα αλλά ευτυχώς είναι το καλό με τις αναρτήσεις ότι πάντα βρίσκονται εκεί και μπορούμε να τις δούμε όσοι δεν τις έχουμε δει...
    Θα το κάνω σιγά σιγά σαν περίπατο κάθε φορά που θα έχω ελεύθερο χρόνο...βλέπεις η οικογένεια μεγάλωσε...
    Πολύ ωραία τα δωράκια σου από την Μία που είναι μια λάρτς φίλη με τα δώρα της χρησιμότατα !! να τα χαρείς όλα !!!
    Να είσαι καλά να κάνεις ότι αγαπάς. Η ανακαίνιση στο μπλοκ πολύ ωραία με γειά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη Ρούλα μας. Μην έχεις άγχος καλή μου φίλη. Δεν χάνεται τίποτα από τις αναρτήσεις μας. Εδώ είναι όλες και όποτε έχει κάποιος χρόνο ή διάθεση, μπορεί να τις δει. Χαίρομαι που σου άρεσε. Εντάξει, μικροπράγματα για να ομορφύνουμε λίγο τις στιγμές μας.
      Ευχαριστώ πολύ Ρούλα μου για την παρουσία σου.

      Διαγραφή
  4. Γιάννη μου, τι υπέροχη πόρτα είναι αυτή! Και πόσο όμορφο το γαλάζιο χρώμα που επέλεξες! Μπράβο, φίλε μου. Είμαι βέβαιη ότι ο μικρούλης ενθουσιάστηκε.
    Και πόσο χαίρομαι που έλαβες επιτέλους τα δωράκια μου για σένα. Να τα χαρείς. Ελπίζω να τα χρησιμοποιήσεις στις πανέμορφες δημιουργίες σου. Και με την πένα να συγγράψεις το νέο σου βιβλίο / μυθιστόρημα. Πολλά πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωω πόσο όμορφες ευχές! Κορίτσι μου καλό, ειλικρνά με συγκινείς. Η πένα ναι είναι ένα κλασικό στολίδι πάντα που παραπέμπει σε δημιουργικές εποχές. Ο μικρούλης την χάρηκε την πόρτα, παίζει διάφορα και χαιρόμαστε εμείς.
      Όσο για τα πολύτιμα υλικά σου, να είσαι σίγουρη ότι θα πιάσουν εξαιρετικό τόπο.
      Καλή βδομάδα κοπέλα μου.

      Διαγραφή
  5. Μα τόσο όμορφη πόρτα, πώς να μην χαρεί ο μικρός ;;;;
    Εύγε, κάνεις πολύ ωραία δουλειά και βέβαια να χαρείς τα όμορφα και χρήσιμα δώρα !!!!! Καλή συνέχεια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι μπορούμε βρε Ράνια μου! Μικρά, μεγάλα πράγματα να μπορούμε να χαρούμε λίγο και να δώσουμε επίσης χαρά σε αγαπημένα πρόσωπα. Και το να μοιράζεται η χαρά και η αγάπη είναι μια ευλογία. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια καλή μου φίλη. Όμορφη συνέχεια να έχεις.

      Διαγραφή
  6. Γιάννη μου τι όμορφη ιδέα! Μπράβο φίλε μου!
    Μπορείτε να συνδυάσετε την πορτούλα με ένα παραμύθι, παίζοντας!
    Να χαρείς τα δωράκια σου, είμαι σίγουρη ότι πιάσανε τόπο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Φωτεινή μου. Τα δωράκια της Μίας σίγουρα πιάσανε τόπο και παρακαταθήκη για τις επόμενες δημιουργίες. Όσον αφορά την πορτούλα, ο μικρός ήδη ανέπτυξε τη δυναμική του μ'αυτήν και τα παιχνίδια του.
      Σε ευχαριστώ κορίτσι μου για την ευαισθησία σου. Να είσαι καλά σου εύχομαι.

      Διαγραφή
  7. Καλό μήνα να χεις Γιάννη!! Αχ τα παιδιά είναι τόσο ενθουσιώδη που μας παρασέρνουν όλους με την απλότητά τους!! Γεια στα χέρια σου, θα την έχει καταευχαριστηθεί την πόρτα του!! Ετοιμάσου και για τα υπόλοιπα δωμάτια πάντως!! 😁😁
    Πολύ όμορφα τα δώρα σου, να τα χαρείς όλα!! 🎃🌹

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλένα μου καλησπέρα σου καλή μου φίλη! Ελπίζω πάντα να είσαι καλά, δημιουργική και υγιής. Τα παιδιά μάς δίνουν χαρά και για μας αυτό είναι ευλογία. Λες να υπάρξει συνέχεια; Δεν ξέρω, εδώ είμαστε πάντως.
      Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  8. Γιάννη μου λατρεύω τις παλιές πόρτες και η δική σου πραγματικά είναι υπέροχη, μπράβο φίλε μου είμαι σίγουρος ότι ο μικρός σου φίλος θα ενθουσιαστεί πολύ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα Στέλιο μου καλησπέρα. Του άρεσε ναι! Και εννοείται για μένα είναι μεγάλη η χαρά στα μάτια του. Να σε ευχαριστήσω φίλε για την παρουσία και τα όμορφα λόγια σου.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου