Φιλική πρόκληση 138 (Friendly challenge 138): "Θάλασσα"

 Καλό καλοκαίρι και επίσημα φίλες και φίλοι.

Άντε να αλλάξει λίγο η ψυχολογική μας διάθεση καθώς το έχουμε απόλυτη ανάγκη.

Καλοκαίρι λοιπόν και δικτυακά δρώμενα! Και μάλιστα καλλιτεχνικά


Η αγαπημένη μας δικτυακή φίλη, η Μία, στο πάντα δημιουργικό blog της

Craftartista


φιλοξενεί αυτή τη φορά μια πολύ όμορφη φιλική πρόσκληση

Φιλική πρόσκληση 138

"ΘΑΛΑΣΣΑ"

Συντονιστείτε εδώ:

https://craftartista.blogspot.com/2021/06/friendly-challenge-no-138-reto-amistoso.html

για να παρακολουθήσετε τις συμμετοχές

Κάτι από θάλασσα λοιπόν με την προσωπική μας σφραγίδα για να μπορέσουμε να δηλώσουμε όλες και όλοι το αποτύπωμα της λατρείας μας.

Με φόντο το καλοκαίρι λοιπόν σας κοινοποιώ τη δική μου συμμετοχή στο όμορφο αυτό δρώμενο:


Ανάγλυφος πίνακας θαλασσογραφίας


Έκανα λοιπόν μια κλασική θαλασσογραφία με υδατοχρώματα. Ένα ηλιοβασίλεμμα που μου αρέσει.

Η συνέχεια έπαιξε στη φαντασία. Βρήκα και ξεχώρισα όστρακα που έχω μαζέψει από το βυθό της θάλασσας, τα οποία μπήκαν στην κατάλληλη θέση για ένα όμορφο σύνολο.



Εδώ έχουμε μια μερική εικόνα του πίνακα. Στην παραλία έχω βάλει και άμμο για να έχουμε όμορφη υφή.

Τέλος εδώ σας δίνω μια ακόμα γενική εικόνα του έργου.



Αυτή, φίλες και φίλοι, είναι η ταπεινή μου δημιουργία στην όμορφη αυτή φιλική πρόσκληση.

Η Θάλασσα είναι αγαπημένη μας. Γεμάτη ζωή, έμπνευση και ομορφιά.

Ας τη χαιρόμαστε όσο μπορούμε


Σημείωση: Για όσους ενδιαφέρονται να ακολουθούν τακτικά τις αναρτήσεις του blog, μπορείτε στον σύνδεσμο της σελίδας που σας κοινοποιώ να κάνετε subscribe με το mail σας και να παίρνετε άμεσα ειδοποίηση για κάθε νέα ανάρτηση. Ευχαριστώ.

Επικοινωνία-Follow the blog





Σχόλια

  1. Γιάννη μου, ταπεινή συμμετοχή λες αυτό που έφτιαξες? Μα πρόκειται για έναν πανέμορφο πίνακα, μοναδικό στη φαντασία και στην υλοποίησή του. Πολύ μου αρέσουν τα κοχύλια, αλλά η προσθήκη της άμμου είναι η λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά. Μπράβο, φίλε μου. Και σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τη συμμετοχή σου στη Φιλική Πρόκληση 138.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς Μία μου σε ευχαριστούμε για τη καλή διάθεση, την αύρα της δημιουργίας που μας δίνεις για να παραθέσουμε έργα μας και συμμετοχές μας. Ναι ομολογώ η άμμος ήταν μια ιδέα της στιγμής που βγήκε τελευταία ώρα και ήταν καλή.
      Σε ευχαριστώ γλυκιά μου να είσαι καλά για όλα.

      Διαγραφή
  2. Μπράβο για τη συμμετοχή σου. Καλοκαιρινή και όμορφη. Μικτή τεχνική για έναν όμορφο πίνακα. Μπράβο και στη Μία μας που ακούραστα δημιουργεί και παρακινεί σε δημιουργίες. Κρίμα που εγώ δεν μπόρεσα να λάβω μέρος...
    Καλά να περάσεις αυτό το καλοκαίρι με όμορφα ηλιοβασιλέματα.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου, ξέρουμε ότι είσαι εδώ κοντά μας πάντα. Είτε τη μία είτε την άλλη φορά. Αυτό το ξέρουμε, το ζούμε. Η Μία μας ζουζούνι είναι και δημιουργεί. Να είμαστε όλοι καλά να ξεπερνάμε τις γκρίζες σκέψεις. Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου.

      Διαγραφή
  3. Υπέροχο καταπληκτικές λεπτομέρειες χάρηκα που σε βρήκα θα τα λεμεεε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τιμή μου και χαρά μου Σοφία η παρουσία σου και το σχόλιό σου. Να είσαι καλά αγαπητή μου φίλη.

      Διαγραφή
  4. Ficou maravilhoso! Adoro quadros que misturam pintura com outros elementos.Beijos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dear Carla, i really thank you for your kind words and comment. Regards from me. Have a nice summer.

      Διαγραφή
  5. It has been great !!
    I love your artworks with reciclate elements.
    Art and sea are always a good combinación.
    Kisses from Spain

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dear Isabel,
      It's a great honour for me your kind words. I really thank you. I agree that the sea always inspires art.
      Nice to meet you here my good friend.
      Best regards from here.

      Διαγραφή
  6. What a beautiful creation, I love the composition with the background and the seashells!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. My dear Diana,
      wellcome to my blog. I really want to thank you for your kind words. Have a nice summer. My best wishes.

      Διαγραφή
  7. Muy buena composición!
    A mi los cuadros con conchas me gustan mucho!
    Enhorabuena!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Dear Marta!
      Your wellcome to my blog. Thank you very much for your kind comment. You have my best wishes for your live. Regards.

      Διαγραφή
  9. Qué bonito el cuadro!!! me encanto como pusiste las conchas pequeñas... pero está precioso todo. Un beso

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. My dearest Myriam,
      wellcome to my blog. I really thank you for your nice comment. I tried for something small and good. I 'm really glad you liked it.
      My best regards to you, kisses.

      Διαγραφή
  10. Τα κοχύλια στην άμμο μοιάζουν με ομπρέλες... ε λοιπόν εκεί κάτω χώθηκα... πάρα πολύ μου αρέσει στην παραλία αυτή η γλυκιά ώρα του ηλιοβασιλέματος :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουάου Μάνια μου! Ομπρέλα ε; Χμμμμ όστρακο για ομπρέλα είναι κάτι πανέμορφο και πρωτότυπο. Αυτό το ευρηματικό σου μυαλό κάνει θαύματα. Φιλιά καλοκαιρινά στέλνω κορίτσι μου. Ευχαριστώ και να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  11. So gorgeous work with marine colours, sand and seashells. I love it!!! Besitos...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dear Mariela, dear friend. Wellcome to my blog. I appreciate your kind words. Thank you very much for your wishes. Kisses!

      Διαγραφή
  12. Γιάννη μου με απλά υλικά έφτιαξες έναν μοναδικό πίνακα. Είναι τόσο όμορφα τοποθετημένα όλα.
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου καλησπέρα κορίτσι μου, προσπάθησα να εντάξω στον πίνακα τα όστρακα της παραλίας. Να δώσουν τη δική τους εικόνα και παρουσία. Χαίρομαι που σου άρεσε καλή μου φίλη. Να είσαι καλά. Την καλησπέρα μου κορίτσι μου. Καλό καλοκαίρι.

      Διαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. Oh Thank you dear friend for your kind regards. Have my best wishes for everything you dream and for your summer.

      Διαγραφή
  14. Υπέροχος ο πίνακας σου φίλε μου.
    Είναι το είδος που λατρεύω και δυστυχώς δεν έχω άλλο χώρο να κρεμάσω.
    Το κοχύλια αλήθεια μοιάζουν με ομπρέλες ή με αμμόλοφους.
    Να περνάτε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω Ρένα μου, σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη για τα καλά σου λόγια. Ειλικρινά χάρηκα που σου άρεσε. Δεν έχεις χώρο ε; Εμ αυτό είναι το θέμα μας ρε γμτ. Και εγώ πλέον δεν έχω χώρο που να βάζω τα έργα αυτά. Τι να κάνουμε. Να είσαι καλά για την ενθάρρυνση καλή μου φίλη. Φιλιά.

      Διαγραφή
  15. Πολύ όμορφος και ζωντανός ο πίνακάς σου, με ωραία χρώματα και με θησαυρούς της θάλασσας λατρεμένους. Καλό μήνα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου καλή μου φίλη, καλό μήνα κορίτσι μου. Να είσαι καλά. Σε ευχαριστώ πολύ και εύχομαι καλό καλοκαίρι να έχεις.

      Διαγραφή
  16. Γιάννη μου πολύ χαίρομαι που βλέπω καλλιτεχνική δραστηριότητα ξανά.
    Ο πίνακάς σου αγαπημένος!
    Σου ευχομαι ένα όμορφο και ήρεμο Καλοκαίρι μακρυά απο κάθε αναποδιά.
    Την αγάπη μου πάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την ευχή σου θα την χρειαστούμε Χαρά μου γιατί οι ατυχίες πάνω μας πέφτουν κατά ριπάς. Σε άσχημη κατάσταση. Ευτυχώς έχουμε την υγεία μας. Χάρηκα που σου άρεσε κορίτσι μου, παίρνω από την αύρα σου, το ξέρεις. Στέλνω τα φιλιά μου και τις ευχές μου, καλό καλοκαίρι.

      Διαγραφή
  17. Και εκεί που λέω ότι τα έχω δει όλα να και κάτι καινούριο που αποδεικνύει πόσο πιάνουν τα χέρια σου και πόσο δημιουργικός είσαι! Μάζευα και εγώ κοχύλια αλλά ποτέ δεν σκέφτηκα να κάνω κάτι τέτοιο, είσαι μεγάλος καλλιτέχνης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ φίλε μου Γουίλ σε ευχαριστώ! Εντάξει μην το παρακάνουμε. Δεν είμαι δα καλλιτέχνης. Μαστορεύουμε για να περνάμε καλά φίλε μου. Να έχεις όμορφες καλοκαιρινές μέρες. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  18. Συγχαρητήρια Γιάννη μου, για την συμμετοχή σου μ'αυτόν τον ωραίο θαλασσινό πίνακα, στο δρώμενο της Μίας μας! Πολύ χαίρομαι όταν βλέπω να αξιοποιούνται οι θησαυροί της θάλασσας!!!
    Καλή εβδομάδα και καλό καλοκαίρι, φίλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου, καλησπέρα κορίτσι μου, καλό σου μήνα. Καλό καλοκαίρι να έχεις. Χάρηκα που σου άρεσε. Κάθε αντικείμενο που έχει σύνδεση με τη θάλασσα είναι λατρεμένο καλή μου φίλη. Έχει τη δική του αύρα. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

      Διαγραφή
  19. Beautiful composition, and very very seaworthy !!!
    Greetings.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Your wellcome dear Herminia in my blog. I really thank you for your kind words and comments. My best regards and wishes for a nice summer.

      Διαγραφή
  20. Γιάννη μου, ο πίνακας είναι πανέμορφος, άκρως καλοκαιρινός! Αυτή η μικτή τεχνική που χρησιμοποίησες τον κάνει αυτομάτως ξεχωριστό!!! Μπράβο για τη συμμετοχή σου, αλλά μπράβο και στη Μία μας για την πρωτοβουλία της!!! Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα κορίτσι μου. Σε ευχαριστώ πάντα για τη ζεστή σου παρουσία, τα ζεστά σου λόγια και τη στήριξή σου. Καλό καλοκαίρι να έχουμε και να περνάς όμορφα σου εύχομαι.

      Διαγραφή
  21. Έψαχνα στο διαδίκτυο για κατασκευές με κοχύλια και είδα τις τόσο όμορφες δημιουργίες! Πανέμορφες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου σε ευχαριστώ πολύ ειλικρινά. Όσο μπορούμε να δημιουργούμε. Να είσαι καλά και εύχομαι όμορφο καλοκαίρι.

      Διαγραφή
  22. Καλημέρα Γιάννη.
    Χαθήκαμε,αλλά όχι για πάντα.
    Πολύ ωραίο το έργο σου.!!
    Μπράβο.Αποπνέει θαλασσινή πρωινή αύρα κι ελπίδα.Καλή επιτυχία.Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γιούλη μου. Καλώς όρισες και πάλι καλή μου φίλη. Όχι φυσικά δεν χανόμαστε. Μπορεί να αργούμε να συναντηθούμε αλλά είμαστε πάντα εδώ με τις δημιουργίες μας και το μεράκι μας. Σε ευχαριστώ φίλη μου πολύ και να σου ευχηθώ καλή συνέχεια ενός κακού δυστυχώς καλοκαιριού.

      Διαγραφή
  23. Γιάννη μου μπράβο πραγματικά είναι υπέροχη η θαλασσινή σου συμμετοχή στον καλοκαιρινό διαγωνισμό της Μίας. Ο συνδυασμός των υλικών αλλά και των χρωμάτων είναι εκπληκτικός και το έργο σου μυρίζει καλοκαίρι, θάλασσα και αλμύρα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλιο μου σε ευχαριστώ πολύ. Χαίρομαι που σου άρεσε φίλε μου. Μακάρι να μπορούσε να γεμίσει με μια θετική αύρα το φετινό μας καλοκαίρι που πραγματικά είναι το χειρότερο των τελευταίων χρόνων. Καλή δύναμη να σου ευχηθώ φίλε μου.

      Διαγραφή
  24. Πολύ όμορφες δημιουργίες πάντα τέτοιες συμμετοχές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νατάσσα μου, σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου