Προσόψεις σπιτιών συνέχεια...


Καλησπέρα αγαπημένες φίλες και φίλοι. Ο Οκτώβρης ήδη πλησιάζει στα μισά του. Το Φθινόπωρο δηλώνει "παρών" και εμείς εδώ, προσπαθούμε να κρατήσουμε την καλλιτεχνική, δημιουργική μας διάθεση σε καλά επίπεδα.

Τι έχουμε λοιπόν σήμερα; Συνεχίζοντας τις κατασκευές με τις ΠΡΟΣΟΨΕΙΣ ΣΠΙΤΙΩΝ, θα πάμε σε κάτι επίσης διαφορετικό. Θα αφήσουμε την παραδοσιακή γραμμή αρχιτεκτονικής και θα δούμε κάτι σύγχρονο. Μάλιστα το φόντο παρουσίασης επίσης θα είναι διαφορετικό. Αφήνουμε τα λόγια και προχωράμε:

ΠΡΟΣΟΨΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΔΥΟ ΟΡΟΦΩΝ

Εικόνα 1

Η Επιφάνεια που εργάστηκα είναι αυτή εδώ. Χοντρό ξύλο κόντρα-πλακέ. Επάνω στο οποίο ήδη ξεκινάει η σχεδίαση της Πρόσοψης.

Εικόνα 2

Στην Εικόνα 2 βλέπουμε την έναρξη των ...εργασιών κατασκευής. Η Όψη χωρίζεται κάθετα σε δύο επιφάνειες. Στα αριστερά θα έχουμε παράθυρα και στα δεξιά η κεντρική είσοδος ισογείου και το μπαλκόνι του ορόφου.


Εικόνα 3

Στην Εικόνα 3 έχουμε προχωρήσει αρκετά στις κατασκευές όπως και στον χρωματισμό. Έχω επιλέξει δύο παλ χρωματισμούς στις αποχρώσεις του γαλάζιου και ροζ με τα διαχωριστικά να είναι στο κλασικό κόκκινο.


Εικόνα 4

Στην πρόσοψη επέλεξα ένα εντελώς διαφορετικό φόντο από τις άλλες φορές. Κάτι σαν κορνίζα που θα εντοιχίζει κατά κάποιο τρόπο την επιφάνεια της όψης. Εδώ στην Εικόνα 4 βλέπουμε την έναρτη της κατασκευής αυτής της κορνίζας.




Εικόνα 5

Στην Εικόνα 5 έχουμε προχωρήσει αρκετά. Παράθυρα, πόρτες αλλά και κορνίζα.


Εικόνα 6

Στην εικόνα 6 βλέπουμε ότι ξεκίνησα ήδη την βαφή της κορνίζας σε μαύρο χρώμα για να δημιουργήσω αντίθεση και να τονιστεί η επιφάνεια της όψης.


Εικόνα 7


Τα πράγματα στην εικόνα 7 έχουν προχωρήσει κατά πολύ! Έχουν μπει επενδύσεις, έχουν γίνει χρωματισμοί και υλικά διακόσμησης. Επίσης εδώ είναι εμφανής η χρήση ενός νέου υλικού που το χρησιμοποιώ πρώτη φορά! Αφορά, όπως βλέπετε τα λεπτά στρογγυλά ξύλινα sticks που περιβάλλουν τα παράθυρα αριστερά. Και όχι μόνο. Τι υλικό είναι; Θα γελάσετε! Ξύλινα καλαμάκια που χρησιμοποιούμε για τα ....σουβλάκια. Σας πληροφορώ είδα τη χρήση τους σε μακέτες και ....ξετρελάθηκα! Οπότε.....


Εικόνα 8

Στην εικόνα 8 τα πράγματα έχουν σχεδόν τελειώσει. Κορνίζα, όψη, χρώματα, επενδύσεις, σχέδια, διακόσμηση, μπαλκόνι. Και φυσικά η επιφάνεια έχει βερνικωθεί δίνοντας εξαίρετη λάμψη.


ΤΕΛΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ



Εικόνα 9


Εικόνα 10

Οι εικόνες 9 και 10 λοιπόν μας δίνουν την τελική εικόνα. Έχει προστεθεί η διακόσμηση πράσινου και είμαστε έτοιμοι!

Ευχαριστώ πολύ για την παρέα, τις γνώμες, την κριτική και τα σχόλιά σας.



Σχόλια

  1. Εγώ τώρα γιατί θέλω να κάτσω στο μπαλκονάκι μου λες; Για να αγναντέψω τη θάλασσα; Να πιω το καφεδάκι μου;, Να κουβεντιάσουμε;;;
    Είναι τόσο όμορφη αυτή η πρόσοψη που έφτιαξες, γειά στα χέρια σου Γιάννη.
    Καλλιτέχνης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να κάτσεις Στέλλα μου! να σου κάνω καφεδάκι απ τα χέρια μου. Και να τον πιεις με φόντο το πέλαγος. Να γαληνέψει η ψυχή σου και να κουβεντιάσουμε για ένα σωρό πράγματα. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ. Καλή βδομάδα να έχεις.

      Διαγραφή
  2. Ωραιότατο!!! Μπράβο σου Γιάννη. Και μ'αρέσει η ιδέα της κορνίζας. Το επόμενο πλιζ ας είναι μια πρόσοψη με δυο μέτρα μπαλκόνια, τι λες;
    Μου αρέσουν και τα χρώματα...Πολύ μου αρέσει να σαι καλά να φτιάξεις κι άλλα.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη!
      Χμμμμ Πρόσοψη με μπαλκόνια ε και μάλιστα μεγάλα. Να σου πω. Καθώς τα έχω ....απωθημένα κρατώ την ιδέα σου για εφαρμογή. Εδώ καλά να είμαστε, υλικά να βρίσκουμε στο δρόμο χαχαχαχαχα
      Τα χρώματα είχα μια αγωνία για το ταίριασμα. Η Κορνίζα ναι μου αρέσει και μένα πολύ.
      Σε φιλώ και να είσαι καλά που με παρακινείς.

      Διαγραφή
  3. Τα παιξα οταν είπες οτι ειναι ξυλάκια από καλαμάκια σουβλάκι. Πολλές φορές τυχαίνει να βλέπω Υπέροχες χρήσεις υλικών που δε θα μπορουσα να φανταστώ. Και μου αρέσει πολύ αυτό. Πανέμορφη κατασκευή! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χρηστικά είναι για τέτοιες δουλειές και κατασκευές. Κατ αρχήν είναι ...πάμφτηνα αλλά και η χρήση τους δίνει εξαιρετική λεπτομέρεια στο χρώμα του ξύλου.
      Ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη, να είσαι καλά. Υγεία να έχουμε να προχωράμε.

      Διαγραφή
  4. πολλά όμορφο με ωραία χρώματα
    και το μπαλκονάκι που μου αρέσουν πολλά τα μπαλκόνια
    και η λεπτομέρεια της πρασινάδας και η λάμπα στη πόρτα
    ακόμα μια φορά μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου να είσαι καλά.
      Τόσα όμορφα λόγια μου δίνουν ενίσχυση, ώθηση και δύναμη να συνεχίσουμε.
      Σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου. Για όλα, για κάθε σου παρουσία και συμμετοχή. Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  5. Δεν έχω λόγια για την όμορφη δημιουργία σου, φίλε Γιάννη.
    Θα έρθω κι εγώ για καφέ κι αν δεν μας χωράει το μπαλκόνι, θα κατέβουμε μπροστά στο δρόμο, όπως παλιά.
    Στη Θεσσαλονίκη τα ξυλάκια αυτά τα λέμε μόνο σουβλάκια. 😂😂
    Τα καλαμάκια είναι για τον φραπέ .
    Καλή συνέχεια και καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα σου Ρένα μου.
      Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα, γλωσσική ....διαφορά προσέγγισης νοήματος. Ναι, κάτι ήξερα από φίλους για τον όρο που χρησιμοποιούμε ο καθένας.
      Να έρθεις για καφεδάκι φυσικά με μεγάλη μου χαρά.
      Στέλνω φιλιά και ευχές για καλή βδομάδα και σε ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  6. Γιάννη μου ξέρεις πως τρελαίνομαι για τέτοια, το έκανες υπέροχο και μακάρι να ήμασταν κοντά θα σου δίδασκα ψηφιδωτό (δωρεάν μη τρομάζεις)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ψηφιδωτό ε! Κοίτα να δεις που τρελαίνομαι και το λατρεύω Γεωργία μου! Ας όψεται η απόσταση. Μένει όμως η προσφορά σου που είναι γλυκύτατη.
      Καλή βδομάδα καλή μου φίλη και να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  7. Σου αφήνω σχόλιο εδώ Γιάννη μου, αλλά αφορά όλες τις αναρτήσεις σου και τις δημιουργίες σου που έχασα τόσο καιρό!
    Είναι κ α τ α π λ η κ τ ι κ έ ς!! Τις αγάπησα όλες! Πολύπλευρο το ταλέντο σου καλέ μου φίλε! Ό,τι πιάνεις στα χέρια σου, το μετατρέπεις σε ομορφιά, νοσταλγική και μαγευτική! Μπράβο σου!
    Σε φιλώ
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου ευχαριστώ πολύ για κάθε σου λόγο και σκέψη.
      Στην πράξη βγάζουμε κάθε τι ωραίο που κρύβουμε μέσα μας. Μεράκι, πόθο, απωθημένο. Και ντύνεται με το όποιο ταλέντο μας.
      Σε ευχαριστώ πολύ καλό μου κορίτσι.

      Διαγραφή
  8. Γιάννη μου, αρχιτέκτονά μου, ένα μεγάλο μπράβο! Η κατασκευή σου είναι για άλλη μια φορά Υ-ΠΕ-ΡΟ-ΧΗ!!!!!!!!!! Πολλά φιλιά, φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου, εισπράττω τη χαρά σου και την προτροπή σου. Ευχαριστώ κορίτσι μου για τα καλά σου λόγια. Να είσαι καλά. Συνεχίζουμε.

      Διαγραφή
  9. Πολλή δουλειά κάνεις μπράβο πολύ όμορφο το αποτέλεσμα σε δικαιώνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Νατάσα μου για τα καλά σου λόγια και την ενθάρρυνσή σου. Καλή μας συνέχεια αγαπητή φίλη.

      Διαγραφή
  10. Γιαννη μου Καλό μας Φθινόπωρο!!!Εχεις δίκιο ,ο καιρός περνά κι εμείς συνεχίζουμε ακάθεκτοι τις δημιουργικές μας δραστηριότητες και πίστεψέ με ευγνωμονώ το θεό που μου έδειξε μια τέτοια διέξοδο!Εσυ πάλι βγφάζεις ολα σου τα αρχιτεκτονικά απωθημένα,χαχχαχα αλήθεια ήθελες να γίνεις αρχιτέκτονας;;; Αυτο αναρωτιέμαι κι εγω για τον εαυτό μου,απο την αγάπη που έχω στα κάθε λογής σπιτάκια.
    Ωρες περιδιαβαίνω στο PINTEREST και θαυμάζω την έμπνευση των δημιουργών απο τα πιο μικρά ,μεγέθους σπιρτόκουτου μέχρι τα πιο μεγάλα κατασκευαστικά,σπιτάκια.
    Θαυμάζω και τη δική σου επιμονή στη λεπτομέρεια που με θρησκευτική ευλάβεια απο το σκιτσάρισμα μέχρι την κατασκευή ακολουθείς.
    Νάσαι καλά και πάντα δημιουργικός!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι! Ακριβώς μέσα έπεσες Χαρά!
      Όταν ήμουν νέος όχι δεν είχα την παραμικρή "επαφή" με την κατασκευή. Όμως ήμουν πολύ καλός στο σχέδιο. Εξαιρετικός. Να φανταστείς η θετή μου μητέρα ήταν ζωγράφος. Όσοι πίνακες είχαν γεωμετρικά σχέδια (σπίτια, πόλεις κλπ), εγώ έκανα το σχέδιο πρώτα και μετά έπιανε εκείνη δουλειά.
      Συνεπώς η αγάπη μου υπήρχε όσον αφορά το σχέδιο.
      Στη συνέχεια ήρθε η επαφή με την κατασκευή, στα ...γεράματά μου! Άρχισα να αγαπώ τα παλιά σπίτια και να τα μελετώ. Αυτό συνδυάστηκε με την κρυμμένη μου αγάπη για το σχέδιο και ιδού το πάντρεμα τι έβγαλε.
      Μια ...μανία κατασκευής αρχιτεκτονικής.
      Και τώρα κάτι τέτοιο ετοιμάζω, θα το δεις σε λίγο καιρό. Ίσως να κρύβει κάτι όλο αυτό Χαρά. Κάτι βαθιά κρυμμένο απωθημένο ψυχολογικά.
      Θα ήθελα αγαπητή φίλη να "ενώσουμε" την αγάπη μας για το θέμα "κατασκευή σπιτιού" και να μοιραστώ και εγώ δικές σου σκέψεις και κατασκευές. Τις βλέπω άλλωστε στο μπλογκ σου.
      Περιμένω νέα σου και ειλικρινά σε ευχαριστώ.

      Διαγραφή
    2. Να λοιπόν που τίποτα δεν είναι τυχαίο!
      Υπήρχε καλλιτεχνική φλέβα στην οικογένεια και μπολιάστηκες και αν τότε δε σου βγήκε,βγήκε τωρα με ωριμότητα,υπομονή,επιμονή και υπευθυνότητα!
      Τωρα κατόπιν εορτής,αναρωτιέμαι και τίπτω τον εαυτό μου πόσο ξώφαρτσα πέρασα απο τη ζωή μου κάποια πράγματα.Κάτι που σήμερα παρατηρώ και εμβαθύνω,τότε στα χρονια της νειότης,που αλλα μας απασχολούσαν αυτά ήταν αμελητέα γιατί τα θεωρούσαμε δεδομένα.Τωρα στέκω με δέος μπροστά σε παλιά σπίτια,ερημωμένα,σιδερένιες πορτες,ρόπτρα, τις καλλιτεχνικές σιδεριές στα νεοκλασσικά που παλιά καθάριζαν τα παπούτσια τους πριν μπουν στο σπίτι και τόσα άλλα ,που πριν προσπερνούσα ελαφρα τη καρδία.
      Τωρα ολα αυτά είναι ζητούμενα,γιατί δημιουργούν σκέψεις,συναισθήματα,αναμνήσεις,πρόσωπα και έστω και ζωντανεύοντας μέσα απο τις δημιουργίες μας μας ξανακάνουν να ονειρευόμαστε.
      Καλό ξημέρωμα με όλη μου την εκτίμηση προσωπική και καλλιτεχνική και φυσικά θα τα λέμε Γιάννη μου

      Διαγραφή
    3. Ξέρεις τι συμβαίνει πιστεύω Χαρά μου; Ξέρεις τι είναι αυτό που βαραίνει στην γοητεία και στην επίδραση των παλιών αυτών πραγμάτων;
      Η Συναισθηματική φόρτιση που ασκούν επάνω μας. Δράττομαι της ευκαιρίας που αναφέρεις αυτό το μεταλλικό εξάρτημα που έξω στην αυλόπορτα καθαρίζαμε τα παπούτσια μας από τη λάσπη. Το θυμάμαι να το έχει κατασκευάσει ο πατέρας μου από νικέλιο παρακαλώ σκαλιστό στο εργοστάσιο που δούλευε. Πως λοιπόν τώρα να μην τραβά την προσοχή μας. Έτσι ακριβώς συμβαίνει με όλα εκείνα τα παλιά αντικείμενα που κάποτε λοιδωρήσαμε και πετάξαμε στα σκουπίδια και άπειρες φορές συναντάμε δίπλα σε κάδους σκουπιδιών.
      Σε "βρήκα" στο Pinterest Χαρά μου και σε ακολουθώ. Ξέρω ότι στις εικόνες και στις δημιουργίες σου θα συναντήσω αυτήν ακριβώς την αγάπη σου για τα αντικείμενα αυτά του ...πόθου.
      Την καλησπέρα μου δέξου μαζί με την συγκίνησή μου.

      Διαγραφή
    4. Σ αυτή μου την ανάρτηση https://kantomagapi.blogspot.com/2018/10/blog-post.html θα βρεις τις δικές μου απαντήσεις Γιάννη μου καλέ.
      Οσο για τα σιδερένια ποδόμακτρα,έργα Τέχνης ενίοτε,μιας άλλης εποχής,ας τ ανακαλύπτουμε χωμένα στα πεζοδρομια του σήμερα που δεν εκτίμησαν αρκούντως την αξία τους και ας μη τα προσπερνάμε,όπως και τα ρόπτρα, με την ελπίδα οτι κάποτε το Ελληνικό Κρατος δε θα θάβει έτσι αστοχα την ιστορία του, αντίθετα θα βρεί τρόπους να την αναδεικνύει και να την συντηρεί προπάντων.Ολες οι Ευρωπαικές πρωτεύουσες εχουν σαν στολίδι το ιστορικό τους κέντρο,εμείς κατεδαφίσαμε στο όνομα της αστυφιλίας ο,τι όμορφο διαθέταμε για να δημιουργήσουμε κουτιά ομοιόμορφα σα φυλακές να στεγαστούμε.ΚΡΙΜΑ!

      Διαγραφή
    5. Διάβασα, πάλι, την ανάρτηση-παρουσίαση αυτού του παλιού σπιτιού σου. Και, όπως λέω και εκεί, αυτό δεν είναι απλά μια παρουσίαση μιας υπέροχης κατασκευής αλλά λογοτέχνημα σπονδή στα ανθρώπινα συναισθήματα. Ένας ύμνος.

      Ερωτήσεις τώρα:
      -Μακετόχαρτο όταν λες εννοείς το κλασικό λευκό πλαστικό άκαμπτο υλικό;
      -Την υφή στα κεραμίδια πως την έδωσες.

      Καλησπερίζω καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
    6. Γιάννη μου καλημέρα και καλή εβδομάδα νάχουμε!
      κατ αρχάς θα σου συστήσω να ψάξεις στο PINTEREST την ενότητα PRESEPE. Θα μείνεις άναυδος με την τελειότητα των κατασκευών των Ιταλών,που εσυ με την σχεδίαση και την υπομονή που σε διακρίνει μπορείς να κάνεις θαύματα. Δες και δε θα χάσεις ;)
      Οσο για το υστερόγραφο, το μακετόχαρτο ειναι αυτό που χρησιμοποιούν οι αρχιτέκτονες για τις μακέτες. Είχα προμηθευτεί μέσω e shop της Αθήνας δύο μεγάλα μαύρα κομμάτια για να στηρίξω τις μικρές κορνίζες για την έκθεσή μου το '17 και μετά το χρησιμοποίησα σε διάφορες κατασκευές και σ αυτήν! Με βοήθησε πάρα πολύ.Μπορείς να το δοκιμάσεις.Κόβεται εύκολα,διαμορφωνεται εξ ίσου εύκολα
      Στα δε κεραμίδια,τυχαία είχα κόψει λωρίδες απο χαρτί οντουλέ και ήρθαν και ταιριαξαν μια χαρά.
      Δεν ήθελα να βαρύνω την κατασκευή ,επειδή αυτά τα παλιά κεραμίδια είναι απο μόνα τους βαρειά και προσπάθησα να χρησιμοποιήσω υλικά ελαφράς μορφής.
      Για τα λόγια σου σχετικά με την ανάρτηση με συγκινείς ακόμα μια φορά.Και δε σου κρύβω οτι κι εγω κάθε φορά που την διαβάζω με πιάνουν τα κλάματα γιατί ειναι ο απευκτέος φόβος μου αυτή η ερημιά του πατρικού μου,τωρα που εχει φύγει 7 χρόνια ήδη ο μπαμπάς μου και μένει ακόμα η μητέρα μου...αλλά το πεπρωμένο φυγείν αδύνατον!

      Διαγραφή
    7. Χαρά μου θα ξεκινήσω απ το τέλος της σημερινής σου σκέψης. Αυτήν ακριβώς την ερημιά του πατρικού, την είχα βιώσει και εγώ μετά το θάνατο της θετής μου μητέρας, που ήταν και η τελευταία κάτοικος του σπιτιού αυτού. Για κάποιο καιρό, πηγαίνοντας εκεί, σε ένα χώρο όπου όλα τα αντικείμενα ήταν στη θέση τους, πάγωνα από την ανατριχίλα. Σαν να βρισκόμουν σε μια κάψουλα χρόνου που έμεινε ακίνητη. Όμως δυστυχώς τα πρόσωπα έλειπαν. Τα ένιωθα μόνο ως παρουσίες. Όμως αυτό το ξεπέρασα όμορφα και οφείλεις να το κάνεις και εσύ δίνοντάς του νέα ζωή.

      Πάμε τώρα στα ...δικά μας:
      Οντουλέ χαρτί! Κοίτα να δείς τώρα ε; Βέβαια! Τα βρήκαμε τα κεραμίδια λοιπόν! Και ελαφριά και επενδύονται σε στέγη και βάφονται εύκολα. Τέλεια!

      Ναι, κρατώ το PRESEPE για αναλυτική ματιά Χαρά μου και θα επανέλθω επ αυτού.

      Σε ευχαριστώ πολύ για την συνεργασία σου αυτή αλλά και τον συντονισμό των συναισθημάτων μας σε αγαπημένους χώρους και πρόσωπα.
      Καλή βδομάδα.

      Διαγραφή
  11. Λοιπόν φίλε μου είσαι πηγή έμπνευσης, την επόμενη φορά που θα χρειαστώ περιγραφές για ένα σπίτι θα καταφύγω στα έργα των χειρών σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω τι λες τώρα φίλε μου!
      Αυτό με τιμάει ιδιαίτερα να το ξέρεις. Είμαι στη διάθεσή σου για κάθε τι που αφορά χώρο και παράσταση. Καλές εμπνεύσεις να σου ευχηθώ.

      Διαγραφή
  12. Δίκο μου και αυτό, το αναγνώρισα πως είναι δικό μου.. Εκείνο που βλέπω είναι πως έχουν αρχίσει να αρέσουν πολύ οι δημιουργίες σου, ανακαλύπτεις νέα υλικά... τρίβω τα χέρια μου ... χεχεχεχε χκξαδ΄λκφξα΄λσδκξφοςι
    Να σαι καλά Γιάννη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και αυτό; Απαπαπαπαπα, τι θα γίνει με σένα!
      Ναι Μάνια μου, προσπαθώ να πειραματιστώ με διάφορα υλικά τα οποία προστίθενται στις δημιουργίες. Και έτσι να που εσύ τρίβεις τα χέρια σου.
      Δεν μου λες; Προμοτάρεις μάντρα ...οικοδομών ε; χαχαχαχαχαχαχαχαχ
      Ευχαριστώ καλή μου για το χιούμορ και την παρουσία σου.

      Διαγραφή
  13. Παλιά σπίτια με ψηλά μπαλκόνια και περίτεχνες πόρτες, όπως ξέρεις είναι από τα πιο αγαπημένα μου θέματα στην ζωγραφική. Πραγματικά χαίρομαι κάθε φορά που βλέπω τα υπέροχα έργα σου, σίγουρα η κάθε επίσκεψη μου στο μπλογκ σου γίνεται πηγή έμπνευσης. Συγχαρητήρια και καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για μένα τιμή και ιδιαίτερη χαρά Στέλιο να μπορώ να αποτελώ μέρος της έμπνευσής σου. Πόσο μάλλον αν σου δίνω και κάποιο κίνητρο. Καλό μήνα αγαπητέ φίλε και προχωράμε δημιουργικά.

      Διαγραφή
  14. Γιάννη Καλημέρα!
    Δεν ξέρω πως έγινε και έχασα αυτή την ανάρτηση. (μάλλον είμαι αλλού)
    Και σήμερα (εντελώς τυχαία ομολογώ) μου δόθηκε η ευκαιρία να θαυμάσω τις δημιουργίες σου. Ευτυχώς!
    Γιάννη είναι υπέροχες κι αν ήθελα να βάλω τίτλο, στ' αλήθεια θα έβαζα: η αγάπη δημιουργεί με τα χέρια.
    Αυτή η λεπτομέρεια μοιάζει με ιεροτελεστία. Καταπληκτική κατασκευή, σαν ιδέα και σαν δημιούργημα. Το αλφάδι βέβαια....όλα τα λεφτά.
    Μπράβο και μπράβο Γιάννη! Τι άλλο να πω! Χαίρομαι στ' αλήθεια!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σου άρεσε Αννίκα μου; Χαίρομαι καλή μου φίλη. Χαίρομαι ειλικρινά. Μεταδίδεις και σε μένα την ενθάρρυνση που έχω ανάγκη. Και την τρυφερότητα των συναισθημάτων σου.
    Το αλφάδι ε; Χαχαχαχαχαχα και να δεις που έχει ξεφύγει σε κάποια σημεία. Και δυστυχώς δεν μπορείς να το αλλάξεις μετά. Ας είναι. Θα έχουμε και ατέλειες.

    Μου αρέσει Αννίκα μου ναι! Μου αρέσουν αυτές οι κατασκευές. Νιώθω να βγαίνει κάτι που είναι μέσα μου κρυμμένο πολλά χρόνια.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου