Έπιπλα Μινιατούρες (Μέρος 2ο): Γραφείο

 Καλησπέρα στους φίλους και φίλες επισκέπτες/επισκέπτριες,

Να ευχηθώ ολόψυχα Καλή Άνοιξη και απαλλαγμένη όσο γίνεται από την κατάρα της πανδημίας αλλά και από άλλα γκρίζα που "ευαγγελίζονται" οι κρατούντες. Ξεκινάμε Άνοιξη με θετική αύρα και ενέργεια να σας παρουσιάσω τις επόμενες δημιουργίες μου.

Για να θυμηθούμε λίγο εδώ τι είχαμε δει τελευταία:  Έπιπλα μινιατούρες (Μέρος 1ο): Κρεββατοκάμαρα

Είχα ξεκινήσει να σας παρουσιάζω τις μινιατούρες μου, αρχής γενομένης από την Κρεββατοκάμαρα. Σήμερα θα συνεχίσουμε για να σας παρουσιάσω ένα Γραφείο με όλη του τη σχετική επίπλωση. Πως το ακούτε; Είμαστε έτοιμοι; Αφήνουμε τα λόγια και πάμε στην ουσία λοιπόν. Ξεκινάμε.



Γραφείο

Εικόνα 1

Εν αρχή ην λοιπόν τα ....σπιρτοκουτα! Ναι! Όπως είδαμε και στο πρώτο μέρος, τα σπιρτόκουτα αποτελούν άριστο υλικό και πρακτικό για τη δημιουργία μίνι επίπλων με έτοιμα δοσμένα τα συρτάρια τους. Εδώ λοιπόν ξεκινάμε το γραφείο.


Εικόνα 2

Εδώ έχω φτιάξει τις δύο συρταριέρες και το πάνω μέρος, την επιφάνεια του γραφείου και είμαι έτοιμος για την συναρμολόγηση.


Εικόνα 3

Στην εικόνα 3 έχω έτοιμο το γραφείο και έχω περάσει με επένδυση από χαρτόνι όλη την επιφάνειά του με εξαίρεση φυσικά τα συρτάρια τα οποία θέλω να ανοίγουν.


Εικόνα 4

Όπως βλέπετε το γραφείο μας έχει αρχίσει να βάφετε, με κάσια, να περνιέται με χρυσή πατίνα και να διακοσμούνται τα συρτάρια του με επιφάνεια και πόμολα.


Εικόνα 5

Ένα γραφείο, δεν μπορεί να είναι άδειο. Συνεπώς έφτιαξα και τα ...συνοδευτικά του: Βιβλία, μελανοδοχείο, πορτατίφ. Δείτε λοιπόν το γραφείο μας έτοιμο στις εικόνες 5,6,7,8


Εικόνα 6




Εικόνα 7




Εικόνα 8

Όπως βλέπετε φίλοι μου, το γραφείο μας είναι έτοιμο! Τι έχουμε για τη συνέχεια; Μα φυσικά πολυθρόνα και καρέκλες και λοιπά έπιπλα γύρω του. Για πάμε να δείτε, τι έχω για τη συνέχεια.


Πολυθρόνα


Εικόνα 9



Η πολυθρόνα μας ξεκίνησε. Κάποια κουτάκια από ....χάπια, ναι μη γελάτε, θα αποτελέσουν τη βάση για την κατασκευή της. Είδατε τα χαπάκια; Δεν πετάμε τίποτα παιδιά, το έχω διδαχθεί καλά από τις ...συναδέλφισσες στις κατασκευές.


Εικόνα 10


Στην εικόνα 10, η πολυθρόνα μας αρχίζει και ντύνεται στην πλάτη και στη βάση της, βάφεται και διακοσμείται. 

Εικόνα 11


Στην εικόνα 11, η πολυθρόνα μας είναι έτοιμη. Αναπαυτική και ...μεγαλοπρεπής για τον ...κύριο ή κυριά που θα χρησιμοποιήσει το γραφείο. Προχωρώ στα παρακάτω καθώς μας περιμένει πολύ δουλειά λέμε!

Τραπεζάκι-Καρέκλες




Εικόνα 12

Ένα τραπεζάκι όπως το βλέπετε στην αρχή της κατασκευής του για να μπει ακριβώς μπροστά από το γραφείο μας.




Εικόνα 13


Και δύο καρέκλες φυσικά για τους επισκέπτες μας που και αυτές θα πλαισιώσουν το γραφείο με το τραπεζάκι.

Προχωρούμε στη συνέχεια. Τι έχουμε; Τι έχουμε; Μα φυσικά κάτι φωτιστικό!

Φωτιστικό δαπέδου


Εικόνα 14


Τι μπορεί να σου κάνει ένα καπάκι από ...βερνίκι παπουτσιών! Μα φυσικά μπορεί, με την κατάλληλη επεξεργασία, να σου δώσει το κάλυμμα του φωτιστικού. Συμφωνείτε; Έχει και όμορφο χρώμα. 



Εικόνα 15


Στην εικόνα 15, το βλέπουμε σε προχωρημένη κατάσταση, με επενδύσεις, και τις στηρίξεις του. Για να φτάσουμε στην εικόνα 16 και να το έχουμε μπροστά μας στην τελική του μορφή.




Εικόνα 16



Λοιπά συνοδευτικά έπιπλα

Τι θα λέγατε να φτιάξουμε έναν "καλογερο" για το γραφείο μας; Νομίζω αναγκαίος και λειτουργικός. Δύσκολη η κατασκευή του καθώς απαιτεί μικρά τρυπάνια και επεξεργασία στα τμήματά του. Για πάμε όμως να δούμε τι έχω κάνει:


Εικόνα 17

Εδώ βλέπετε την πρώτη φάση της κατασκευής του καλόγερου. Και στις εικόνες 18,19 τον βλέπετε έτοιμο στην τελική του μορφή.

Εικόνα 18



Εικόνα 19


Προχωρώ παρακάτω φίλοι και φίλες μου για να πάμε στο επόμενο έπιπλο, που θα είναι μια συρταριέρα με τα συνοδευτικά της σαν διακόσμηση. Για να δούμε τι έχει γίνει εδώ.


Εικόνα 20

Χμμμ αν αναρωτιέστε για το διακοσμητικό, είναι δικής μου σχεδίασης και δεν ξέρω αν σας αρέσει. Είναι από διάφορα υλικά και μικρές χάντρες. Αν σας πω ότι μοιάζει με Αργιλέ τι θα λέγατε;

ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ

Ωπ εδώ είμαστε! Εδώ μιλάμε για έρωτα, μιλάμε για έναν λατρεμένο μου έπιπλο, στο οποίο δίνω μεγάλη αξία και συμβολισμό μέσα σε ένα σπίτι και πόσο μάλλον σε ένα γραφείο. Έφτιαξα δύο βιβλιοθήκες. Μια διπλή και μια μονή. Φυσικά με τα αντίστοιχα βιβλία τους. 
Η βάση για την κατασκευή της βιβλιοθήκης; Θα γελάσετε αν την δείτε. 
Για πάμε λοιπόν!


Εικόνα 21

Αυτή είναι η βάση για μια μονή βιβλιοθήκη. Τι είναι τώρα αυτό; Μα ένα κουτάκι με κάψουλες καφέ εσπρέσσο για τις μηχανές παρασκευής. Χρησιμοποίησα τρία τέτοια, ένα μονό, δύο διπλά. Φυσικά, επενδύθηκαν μέσα έξω με χαρτόνι σκληρό, βάφτηκαν, δουλεύτηκαν και δείτε τι ακριβώς έχει γίνει.

Στις εικόνες 22,23,24 βλέπετε τα στάδια κατασκευής για τη μεγάλη διπλή βιβλιοθήκη. Επενδύσεις, βάψιμο, μέσα-έξω, στηρίγματα για ράφια, ράφια. πόμολα


Εικόνα 22




Εικόνα 23




Εικόνα 24

Στην εικόνα 24 έχουμε τη μεγάλη βιβλιοθήκη έτοιμη, χωρίς τα βιβλία της. Η κατασκευή των βιβλίων είναι μια ιδιαίτερη περίπτωση που απαιτεί μεγάλη λεπτομέρεια και υπομονή. 



Εικόνα 25

Δείτε πως ξεκινά η βάση της δέσμης των βιβλίων. Με την ανάλογη μέτρηση φυσικά. Και μετά μπαίνει η επένδυση, δηλαδή τα εξώφυλλα, όπως τα βλέπετε στην εικόνα 26

Εικόνα 26


Για τα εξώφυλλα των βιβλίων, θέλω προσωπικά να ευχαριστήσω την αγαπημένη μας φίλη Χαρά, που βρήκε στο PINTEREST άπειρες σειρές εξωφύλλων και μου τις έστειλε. Χαρά μου σε ευχαριστώ πολύ!

Η Χαρά μας είναι εδώ:   Κάντο με αγάπη  Η τελική εικόνα για τη διπλή βιβλιοθήκη είναι μπροστά σας στις εικόνες 27,28. Α! έκανα και ένα μικρό ρολόι στο κα΄τω δεξί ράφι για διακόσμηση.

Εικόνα 27




Εικόνα 28


Ακολουθεί έτοιμη, με την ίδια τεχνική και η μονή βιβλιοθήκη, στην εικόνα 29


Εικόνα 29


Και τώρα έτοιμοι για τη ....μεγάλη ώρα! Να τα δούμε όλα αυτά μαζί στον ίδιο χώρο. Ως έπιπλά πάντα, γιατί δεν έχω κατασκευάσει δωμάτιο. Απλά θα τα δούμε ενιαία στη θέση τους. Εξαίρεση, ο καλόγερος ο οποίος φτιάχτηκε μετά και δεν είχα προλάβει να τον βάλω στο σύνολο που θα δείτε.



Εικόνα 30





Εικόνα 31





Εικόνα 32





Εικόνα 33





Εικόνα 34


Αυτό λοιπόν, φίλες και φίλοι μου, είναι το γραφείο μας σε ένα συγκεκριμένο σύνολο επίπλων. Θέλω να πιστεύω ότι σας κράτησα καλή συντροφιά. Το παραδίδω στην κρίση σας και στις απόψεις σας. 
Θα συνεχίσω με την κατασκευή τέτοιων σειρών επίπλων και για άλλα δωμάτια. Μένετε ...συντονισμένοι στο "Τεχνόσπιτο" και προχωράμε πάντα με χαμόγελο και αγάπη.


Μην ξεχνάτε να ακολουθήσετε το blog μου των λογοτεχνικών μου έργων εδώ:  Ανθολογία  Ένα απλό κλικ είναι ή μια εγγραφή μέσω e-mail σας.

Επίσης, να θυμίσω την νουβέλα φαντασίας "Το δάσος της λήθης" που τρέχει στο δρώμενο του Γιώργου Δερβεντλή εδώ:  My Little Stories/Μουσικές ιστορίες

Τέλος, έχουμε και την Σινεφιλ πανδαισία μας, για τους κινηματογραφόφιλους εδώ:  Cinefil Και να δείτε τι θέμα έχει ανέβει τελευταίο.

Την αγάπη μου, να προσέχετε τους εαυτούς σας




Αν θέλετε να ακολουθείτε το "Τεχνόσπιτο" μπορείτε να εγγραφείτε μέσω e-mail εδώ:

Σχόλια

  1. εξαιρετικό αποτέλεσμα!
    συγχαρητήρια Γιάννη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου ευχαριστώ, χάρηκα πολύ που σου άρεσε κοπέλα μου. Καλή σου βδομάδα.

      Διαγραφή
  2. Γιάννη μου τι να πω φανταστική δουλειά.οταν τα βλέπω κ διαβάζω την περιγραφήειναι σαν να είμαι κι εγώ εκεί.δεν έχω λογια μπράβο σου κ πάλι!¡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ καλή μου ευχαριστώ για τα λόγια και τη χαρά σου. Αυτή η αίσθηση της παρουσίας και συμμετοχής με συγκινεί. Να είσαι πάντα καλά να ευχηθώ.

      Διαγραφή
  3. Τι έκανες βρε;;;;;;;;; Γελάωωωωωωωω τι όμορφα πράγματα είναι αυτά; Και δερματόδετα βιβλία; Πες ότι τα έχεις διαβάσει όλα τώρα να τρελαθούμε.
    Βρε Γιάννη τι όμορφα που είναι; Τι έξυπνα; Τι κομψά;
    Σε χαίρομαι Μπράβο
    Μήπως να σε λέω Χαρούλη;;;;; Σου πάει κιόλας ε;
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου σου άρεσαν ; Πόσο χαίρομαι ειλικρινά. Μα νομίζω αυτό είναι το καλύτερο. Να νιώθεις τη χαρά των φίλων σου, τη ζεστή τους σκέψη, την αύρα τους στη δημιουργία τους. Τα βιβλία όλα κλασικά έτσι; Χαρούλη; Γιατί; Καλό είναι βρε το Γιάννης!
      Να είσαι καλά καλή μου φίλη. Στέλνω φιλιά.

      Διαγραφή
    2. χαχαχχαχαχα απέκτησα κι αδελφάκι!!!Γιατί οχι Χαρουλη;;;Τιμή μου!
      Γιάννη μου ξέρεις τι σκέφτομαι;;;αν μας διώξουν οι συζυγοί μας να βρουμε μία πτέρυγα να στεγασθούμε όλοι εμείς οι αλαφροϊσκιωτοι!χαχαχχαα μόνο μεταξύ μας συνεννοούμαστε και καταλαβαινόμαστε.Θα μοιραζόμαστε και εργαλεία και αξεσουάρ, ασχημα θάναι;
      Το δωμάτιο γραφείο ΤΕΛΕΙΟ!!!
      Κι εγω κάτι ακόμα ΠΩΣ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ;;;ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΚΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΣΙΝΕΦΙΛ;;;;Εγω γιατί δε μπορώ να κάνω ζάφτι ενα μπλογκ κι ενα φβ;;;;γιατιιιιιιιιιιιι;;;;
      Την αγάπη μου και το θαυμασμό μου πάντα <3

      Διαγραφή
    3. Καλώς την ....αδελφή ψυχή! Και εσύ στο κλαμπ Χαρά μου. Των τρελαμένων δημιουργών. Των εραστών της τέχνης. Τι να κάνουμε, μια τρέλα έχουμε και εμείς. Ας την απολαμβάνουμε βρε παιδί μου.
      Χαρά μου, εντάξει, ελεύθερο χρόνο έχω. Τον αφιερώνω σε αυτες τις δραστηριότητες και νιώθω καλά. Με κρατάει, μου κάνει καλό. Και ο ένας εμπνέει τον άλλον εδώ στη γειτονιά. Το ξέρεις.
      Σε ευχαριστώ για κάθε σου βοήθεια, στήριξη, συμμετοχή και καλά συναισθήματα. Την αγάπη μου με πολλές καλησπέρες.

      Διαγραφή
    4. Ευτυχώς που έχουμε αυτή την τρέλα και μας γλυτώνει ,προς το παρόν,απο την πραγματική! Γιάννη μου αντιστεκόμαστε κι αυτό είναι σωτήριο,χάρη σ αυτά τα μικρά τρελά αποκυήματα της φαντασίας μας και των χεριών μας.Μακάρι μέχρι τέλους καλέ μου.
      Εχεις πάντα την αμέριστη εκτίμηση και το θαυμασμό μου για όλες σου τις δημιουργίες, έργου και λόγου!

      Διαγραφή
    5. Τα λόγια, η παρουσία σου, η διάθεσή σου, η αύρα σου, μας συνοδεύει Χαρά μου! Και μας δίνει δύναμη να συνεχίζουμε. Ναι, ευτυχώς που αυτή μας η τρέλα μας κρατάει δρώντες και μάχιμους απέναντι σε ότι γίνεται γύρω μας. Συνεχίζουμε λοιπόν. Στέλνω την αγάπη μου με ευχές για όμορφη Κυριακή.

      Διαγραφή
  4. Μα τί ωραία πράγματα έφτιαξες, Γιάννη μου! Αναρωτιέμαι πόσο καιρό σου πήρε να τα ετοιμάσεις! Τα σπιρτόκουτα σίγουρα βολεύουν πολύ για την δημιουργία συρταριών, όταν όμως ανέφερες τα κουτάκια των φαρμάκων, είπα "ώπα...εδώ μου μυρίζει Χαρά!!!" χα χα χα!!! Η αγαπημένη μας φίλη μας ξεσηκώνει όλους με τις υπέροχες ιδέες της. (έχω μαζέψει κι εγώ έναν σωρό κουτάκια, όπως κατάλαβες!). Πολύ ωραία λοιπόν όλα τα επιπλάκια του γραφείου, οι δέ βιβλιοθήκες με τα υπέροχα βιβλία τους, είναι σαν να βλέπω ακριβώς τις δύο δικές μου που είναι τόσο φορτωμένες που φοβάμαι μην σπάσει κανένα ράφι κάποια μέρα!!!!
    Καλή συνέχεια με τα άλλα δωμάτια του σπιτιού!!!
    Καλή εβδομάδα και καλή 'Ανοιξη να έχουμε, Γιάννη μου, με υγεία πάνω απ'όλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ξεκινήσω Μαριάννα μου απ την αναφορά στις βιβλιοθήκες σου! Τρελαίνομαι αν ακούω άνθρωπο να έχει έτσι βιβλία σε βιβλιοθήκη έτσι σε τέτοιο μέγεθος. Λατρεία μου.
      Τώρα στο έργο. Ναι, μου πήρε αρκετό καιρό. Πολύ λεπτομέρεια, μικροδουλειά. Αυτό είναι δύσκολο γιατί μια αδέξια κίνηση παραμονεύει για ζημιά. Η κάσια σαν χρώμα βλέπω κάνει θαύματα. Τα κουτιά απ τα χάπια και όχι μόνο (οδοντόκρεμες κλπ) αποκτούν μια ακόμα σημαντική ....χρήση χαχαχα.
      Σε ευχαριστώ καλή μου φίλη για τα καλά σου λόγια. Να είσαι καλά.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  5. Εδώ σε αυτό το γραφείο μεγαλουργείς και γράφεις τα έργα σου; Τι έφτιαξες καλέ μου; Τι ωραίες μινιατούρες είναι αυτές και τι λεπτομέρεια στα βιβλία αλλά και επάνω στο γραφείο; Μπράβο Γιάννη μου με αφήνεις έκθαμβη! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη; Αν είχα τέτοιο γραφείο θα έκανα ...."παπάδες". Μιλάμε το ...φετιχ μου σαν χώρος.
      Αχ Μαίρη μου σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη για τα λόγια αλλά κύρια για τα αισθήματά σου. Δεν ξέρεις τι χαρά μου δίνεις. Σε ευχαριστώ πολύ. Καλή βδομάδα.

      Διαγραφή
  6. Γιάννη μου, μπορεί να έκοψα πρόσφατα το τσιγάρο αλλά ευχαρίστως κάπνιζα έναν αργιλέ στο υπέροχο γραφείο που ετοίμασες. Τι να πω? Άναυδη γι' ακόμα μία φορά. Χίλια μπράβο ταλαντούχε φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου, χίλια μπράβο που έκοψες το τσιγάρο. Απόφαση ζωής. Τώρα, έναν αργιλέ, εντάξει, θα τον σφίξουμε ρε παιδί μου. Και εγώ που δεν καπνίζω. Έτσι για το ίρτζι.
      Σε ευχαριστώ γλυκιά μου φίλη. Να είσαι καλά, που είσαι πάντα εδώ με τα καλά σου λόγια.
      Καλή σου βδομάδα.

      Διαγραφή
  7. Η 27 και η 32 αποκαλύπτουν όλη την δεξιότητά, την τεχνική και τη φαντασία σου Γιάννη. Δημιουργώντας αιχμαλωτίζεσαι στην ιδέα επειδή ακριβώς δεν είναι μόνο μια επιθυμία αλλά έχει άμεση σχέση και με το συναίσθημα. Είναι ολοφάνερο αυτό στις λεπτομέρειες από το στάδιο της σύλληψης της ιδέας μέχρι την εκτέλεση. Κι αυτό το λέω εγώ μεράκι. Αρκεί να δει κανείς τα βιβλία για να καταλάβει.
    Μπράβο Γιάννη! Συγχαρητήρια! Καλή συνέχεια! και
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εστίασες στην αγάπη μου Αννίκα έτσι; Στη βιβλιοθήκη και στο σύνολο του χώρου. Ομολογώ μέσα από τις μινιατούρες αυτές βγαίνει συναίσθημα και αγάπη στο χώρο. Ίσως και απωθημένο. Αρκεί να βγαίνει γόνιμα. Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη για τα καλά σου λόγια αλλά και το συναίσθημα το δικό σου. Είναι κρυστάλλινο. Καλή σου συνέχεια.

      Διαγραφή
  8. Γιάννη μου πρέπει να νοιώθεις περήφανος για τις κατασκευέςσου. Δεν ξέρω που να εστιάσω, λάτρεψα το...μελανοδοχείο, τον καλόγερο, ταβιβλία ένα ένα στη σύνθεση, δεν έχωλόγια, υπέροχη δουλειάκι εσύ κάθε φορά ένα σκαλοπάτι προς την κορφή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία, Αχτίδα μου! Η γνώμη και η ματιά σου, για μένα μετράει και από καθαρά καλλιτεχνική άποψη, πέραν της συναισθηματικής που είναι δεδομένη. Και για μένα δίνει μια ακόμα ώθηση στις όποιες καλλιτεχνικές μου ανεβασιές.
      Σε ευχαριστώ απ την καρδιά μου. Να είσαι καλά, και να ξέρεις, συνεχίζουμε να φωνάζουμε παρόντες. Φιλιά.

      Διαγραφή
  9. Γειά σου καλλιτέχνη Γιάννη με τα ωραία σου!!!Τα λάτρεψα όλα!!! Είσαι και νοικοκυρης!! Όλα τακτοποιημένα! Μπράβο σου!!!
    Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινά μου καλησπέρα! Βέβαια! Η νοικοκυροσύνη βασικό στοιχείο της δουλειάς μας χαχαχαχα. Χαίρομαι την παρουσία σου καλή μου φίλη, να είσαι καλά. Σε φιλώ και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

      Διαγραφή
    2. Είσαι πολυμήχανος, στο έχω πει ε; Και βέβαια με έχεις κερδίσει με τα σχόλια περί βιβλιοθήκης. Τα βιβλία είναι τρέλα, και αναρωτιόμουν πως τα κατασκεύασες.
      Διακοσμητής χώρων πρέπει να γίνεις (ή απλά συμφωνούν τα γούστα μας) πέτυχες σχεδόν απόλυτα το στυλ του γραφείου μου!

      Διαγραφή
    3. Αχ βρε Γουίλ, ξέρεις ότι αυτοί οι χώροι είναι το μεράκι μου, το φετίχ μου. Τα βιβλία τα έκανα με ξύλινα κυβάκια και μικρά χαρτονάκια τον κορμό και κολλημένη επένδυση από έξω τα εξώφυλλα. Υπάρχουν στο Πιντερεστ.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, ειλικρινά με δυναμώνουν πολύ. Καλή συνέχεια να έχεις.

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφα και καλοδουλεμένα τα επιπλα που έχεις φτιάξει ανυπομονώ να δω τα επόμενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νατάσσα μου, σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Σύντομα καλή μου φίλη, καλά να είμαστε, θα τα δούμε όλα εδώ. Την καλησπέρα μου. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  11. Πάντα όμορφες και θαυμαστές οι δημιουργίες σου φίλε Γιάννη. Κάθε φορά μέσα από τις μικρογραφίες σου αναδεικνύεται το μεγάλο ταλέντο και η αγάπη σου σε αυτό που κάνεις τόσο ωραία. Μπράβο φίλε μου, καλή δύναμη και καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλιο μου καλησπέρα σου. Χαίρομαι φίλε που σου άρεσαν. Χαίρομαι για τα θερμά σου λόγια και την ενθάρρυνσή σου πάντα δοτική. Να είμαστε καλά να δημιουργούμε. Καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  12. Γιάννη μου, τι όμορφα! Μου θυμιζεις τα παιδικά μου χρόνια, όταν έβαζα ό,τι μινιατούρα έβρισκα στο κουκλόσπιτο της Barbie! Χαχα... Είναι όλα τόσο υπέροχα, μπράβο για το μεράκι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω Φωτεινή μου, σε ευχαριστώ πολύ. Με κάνεις πολύ χαρούμενο με αυτές σου τις μνήμες καλή μου φίλη. Με φέρνουν και μένα σε νοσταλγική διάθεση. Σου εύχομαι κορίτσι μου να είσαι καλά, και όμορφες μέρες να έχεις.

      Διαγραφή
  13. Χρόνια πολλά Χριστός Ανέστη!!!
    Υπεροχο το γραφειο φαντασία και υπομονή στα υψη βλεπω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου, χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσε. Να είσαι καλά κορίτσι μου. Χριστός Ανέστη με όλες μου τις ευχές.

      Διαγραφή
  14. Τι λες τώρα !!!μα τι υπέροχη δουλειά ... Οι καρέκλες φοβερές η βιβλιοθήκη αχτύπητη καλά ο καλόγερος όλα τα λεφταααα ,!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου, ειλικρινά χαίρομαι που σου άρεσαν. Σε ευχαριστώ πολύ για τα ευγενικά σου λόγια, να είσαι καλά.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου