Έπιπλα μινιατούρες (Μέρος 1ο) Κρεβατοκάμαρα

 Φίλες και φίλοι μου,

είμαστε ξανά εδώ συντροφιά. Σε μια καινούργια χρονιά. Που, προσωπικά, δεν ξεκίνησε καλά, αλλά οφείλουμε να απλώνουμε το χέρι μας στη ζωή και στη συνέχισή της. Δεν έχουμε άλλο δρόμο. Κάθε τι άλλο δεν έχει επιστροφή.

Σε προηγούμενες απόπειρές μου, άνοιξα μια πόρτα στην κατασκευή μικρών αντικειμένων και επίπλων. Έχω βρει λοιπόν ένα καινούργιο αντικείμενο που, χρηστικά, είναι "θησαυρός" για να αποτελέσουν βάση σε μινιατούρες επίπλων. Ποια είναι αυτά; Χμ, τα ΣΠΙΡΤΟΚΟΥΤΑ! Ναι, μην απορείτε. Κάνουν θαύματα. Και με τη σχετική επεξεργασία, (Επικάλυψη) μας δίνουν αυτό που θέλουμε να πάρουμε.

Στο πρώτο αυτό μέρος λοιπόν θα δούμε τα έπιπλα μιας κρεβατοκάμαρας, σε κλασικό μοτίβο. Πάμε λοιπόν!

ΚΡΕΒΑΤΙ

Εικόνα 1

Εικόνα 2

Εικόνα 3

Στις πρώτες τρεις εικόνες έχουμε το κρεβάτι μας! 
Η στρώση του είναι με ντεκουπάζ σε επιφάνεια από κάτω φουσκωτού υλικού συσκευασίας.
Ο χρωματισμός είναι με κάσια και φέρει ανταύγειες χρυσής πατίνας.

ΤΟΥΑΛΕΤΑ

Εικόνα 4



Εικόνα 5





Εικόνα 6

Στις εικόνες 4,5 και 6 έχουμε την τουαλέτα μας! Ιδού λοιπόν! Στη διάθεσή σας
Βλέπετε πόσο χρήσιμα είναι τα σπιρτόκουτά μας ως ...συρτάρια.

ΠΑΡΑΒΑΝ

Κρεβατοκάμαρα κλασική, μιας κάποιας εποχής, χωρίς παραβάν δεν υπήρχε. Για πάμε να το δούμε λοιπόν.

Εικόνα 7




Εικόνα 8

Η εικόνα 7 μας δείχνει την προετοιμασία της κατασκευής του παραβάν και η εικόνα 8 μας το δείχνει στην τελική του μορφή.

Δεν σας έχω μιλήσει ακόμα για μια πολυθρόνα που κλείνει τον κύκλο των επίπλων της κρεβατοκάμαράς μας. Θα την δούμε στο σύνολό της. Μαζί με τα δύο πορτατίφ που επίσης έφτιαξα για τα κομοδίνα μας.
Για πάμε λοιπόν να δούμε την:

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ

Εικόνα 9



Εικόνα 10



Εικόνα 11



Στις εικόνες 9,10 και 11, φίλες και φίλοι, έχουμε την τελική επίπλωση της κρεβατοκάμαράς μας.
Σας την παραδίδω λοιπόν στην κρίση σας με τη δική μου χαρά αλλά και την επιφύλαξη για τις ατέλειές της, που δεν είναι και λίγες.




Σχόλια

  1. Χαμογελώ ξέρεις πόση ώρα; Μπράβο βρε Γιάννη μου μπράβο! Σε καμαρώνω να ξέρεις γιατί έκανες μια πληρη μίνι κρεβατοκάμαρα σε επαγγελματικό επίπεδο. Σπιρτόκουτα λοιπόν...και τα σπίρτα μέσα μην τα πετάς κάτι θα βρεις να τα κάνεις.
    Το παραβάν το λάτρεψα.
    Είναι αξιοθαύμαστο αυτό με τις μινιατούρες γιατί είναι μικρές και το πώς τις κρατάς για να τις βάψεις...θέλει υπομονή γι αυτό είσαι άξιος θαυμασμού
    Τι άλλο έχει σειρά;
    Καλή συνέχεια
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Άννα μου!
      Τα σπιρτόκουτα είναι σπουδαία διακοσμητική ανακάλυψη. Τα είδα σε κάποιες εφαρμογές και τα ...υιοθέτησα με την πρώτη. Εξαίρετη γεωμετρία και χρήση. Ναι, τα κομμάτια είναι μικρά. Σε όλα υπάρχει επικάλυψη με χαρτόνι και μετά το βάψιμο. Χρησιμοποιώ τσιμπιδάκι για τα βαψίματα στις μικρές επιφάνειες. Το παραβάν είναι με γλωσσοπίεστρα μεγάλα.
      Τι να κάνουμε βρε Άννα μου. Να έχουμε να ακονίζουμε μυαλό και χέρια γιατί ο κίνδυνος της άνοιας καραδοκεί.
      Χμμμμ μας περιμένει στη συνέχεια το γραφείο ναι!
      Ευχαριστώ πολύ για τη χαρά που μου δίνεις, στέλνω φιλιά.

      Διαγραφή
  2. Γιάννη το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό. Λάτρεψα όμως την τουαλέτα. Τι όμορφη και τι καταπληκτικές λεπτομέρειες.
    Μπράβο σου. Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου, σου άρεσε ε; Χαίρομαι καλή μου πολύ. Η αλήθεια είναι ότι και εγώ την απόλαυσα. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  3. Γιάννη μου χίλια μπράβο για την κρεβατοκάμαρα σου! Πολύ ωραία έγινε πραγματικά! Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου, σε ευχαριστώ πολύ. Χαίρομαι ιδιαίτερα που σου άρεσε. Καλό σου βράδυ.

      Διαγραφή
  4. Ξέρεις πως αγαπώ τις μινιατούρες έστω και αν τις βρίσκω κουραστικές από το καιρό που ήμουν φοιτήτρια και μας ζητούσαν μακέτες! Θα φανώ απαιτητική αν σε ρωτήσω αν μεταχειρίζεσαι κλιμακόμετρο; πρόσεξα πως η πολυθρόνα είναι λιγάκι μεγαλύτερη ως ορος το κρεβάτι. Συγνώμη καλέ μου, είναι υπέροχα όλα, αν θες σου στέλνω τα μέτρα σε έπιπλα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου όχι δεν χρησιμοποιώ κλιμακόμετρο γιατί δεν ξέρω να το δουλεύω καλά. Ναι, το παρατήρησα και εγώ, η πολυθρόνα είναι πιο μεγάλη σε σχέση με τα άλλα. Με το μάτι προσπαθώ να τα συγχρονίσω. Αν έχεις κάποια ιδέα και πρόταση, ευχαρίστως να με ενημερώσεις. Και σε ευχαριστώ πολύ.
      Την καλησπέρα μου.

      Διαγραφή
  5. Όχι Γιάννη πες μου, αυτές οι κατασκευές δεν είναι μια άμεση επικοινωνία με την αισθητική, την αρμονία, το καλό γούστο κυρίως όμως μια ψυχολογική ασπίδα για όλες αυτές τις άθλιες συνθήκες που μας επιβάλλονται. Οι ψυχικές μας ανάγκες πως θα μπορούσαν να παρεκκλίνουν από ένα τρόπο να βρούμε διέξοδο, ή μια στιγμή χαράς και ικανοποίησης. Και νομίζω πως βρήκες ακριβώς τον τρόπο να δραπετεύεις σ’ αυτό τον μικρόκοσμο των κατασκευών σου.
    Υπέροχος είναι Γιάννη μου και μπράβο σου. Και στο γραφείο λοιπόν! Καλή συνέχεια!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίκα μου,
      ψυχοθεραπεία κάνουμε ακριβώς όπως το λες. Ένας τρόπος να βρούμε διέξοδο από την ασχήμια που ζούμε. Ένας τρόπος να κάνουμε όνειρα, έστω και ουτοπικά. Να δημιουργήσουμε πράγματα που δεν πρόκειται να χαρούμε στην πραγματική ζωή.
      Σε ευχαριστώ Αννίκα μου. Χαίρομαι τόσο που σου άρεσαν. Να είσαι καλά. Φιλιά.

      Διαγραφή
  6. Μπράβο Γιάννη μου! Πολύ καλή η επιλογή των σπιρτόκουτων για τις μινιατούρες, και βέβαια η πιό καλή τους χρήση είναι στα συρτάρια. Με πρόλαβε η Γεωργία, αφού ήθελα κι εγώ να σου επισημάνω τον μεγάλο όγκο της πολυθρόνας σε σχέση με τα υπόλοιπα, αλλά είμαι σίγουρη πως όσο φτιάχνεις τόσο θα συνηθίζεις να τα προσαρμόζεις στην κλίμακα των υπόλοιπων, ακόμα και αν τα φτιάχνεις με το μάτι. Με το καλό να μας δείξεις και τα υπόλοιπα.
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου, δύσκολες πολλές φορές οι αναλογίες. Πρέπει να βρω τρόπο να τις μετρώ. Θα δω πως μπορεί να με βοηθήσει η Γεωργία με το κλιμακόμετρο και τις διαστάσεις. Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη, να είσαι καλά. Προχωράμε.

      Διαγραφή
  7. Γιαννη μου, τι να πω!
    Ειναι υπεροχα! Όλα!
    γεια στα χερια σου!!!!

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μοιράζομαι τη χαρά σου Κική μου. Ευχαριστώ πολύ καλή μου. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  8. Μπράβο Γιάννη.
    Εξαιρετική η κρεββατοκάμαρα σου.
    Πολύ κσλη κσι η ιδέα σου να χρησιμοποιήσεις τα σπιρτόκουτα για συρτάρια.
    Το παραβάν μου άρεσε πάρα πολύ, το θεωρώ απαραίτητο για κάθε κρεββατοκάμαρα, αλλά πού χώρος στα διαμερίσματα.
    Όπως και μια άνετη φαρδιά πολυθρόνα για διάβασμα το μεσημεράκι, αν υπάρχει χώρος φυσικά.
    Τα καλά της καραντίνας, λοιπόν, γινόμαστε δημιουργικοί κι εφευρετικοί και περνάμε τέλεια.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ καλή μου Ρένα. Πράγματι η πανδημία γεννάει δημιουργικότητα. Και την θεωρώ μια, πρώτης τάξης, απάντηση σε όλο αυτό που περνάμε. Σε ευχαριστώ για τα σχόλια. Καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  9. Εσυ και η Χαρά έχετε βαλθεί να μας τρελανετε!!! Υπέροχη η κρεβατοκάμαρα!! Χίλια μπράβο!!! Πες μου ότι το κόκκινο στο παραβαν είναι από τα σπιρτοκουτα το πλαινο που ανάβουμε τα σπίρτα;Επίσης και ένα τιπς...για πομολα στα συρτάρια μπορείς να χρησιμοποιήσεις σκουλαρίκια!! Υπάρχουν κάτι μικρά σαν μπιλιτσες με τα οποία τρυπας το σπιρτοκουτο και τα στερεωνεις με το κουμπωμα που έχουν!! Ειναι σαν πομολα!! Καλό;ελπίζω να σε βοήθησα και να μη σε μπέρδεψα!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινά μου, ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη για τα καλά σου λόγια. Χαίρομαι που σου άρεσε. Εντάξει η Χαρά παραδίδει μαθήματα δεν το συζητάμε.
      Όχι, το κόκκινο στο παραβάν είναι βαμμένο χρώμα, δεν έχει σχέση με το σπιρτόκουτο.
      Όσον αφορά τη συμβουλή σου για τα σκουλαρίκια, την κρατώ, αν και δεν έχω πρόσβαση στο υλικό.
      Καλό Σαββατοκύριακο καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά λόγια και των δύο αλλά κι εγω αρχάρια είμαι και αυτοσχεδιάζω. Αφου δεν εχεις πρόσβαση σε γυναικεία αξεσουάρ Γιάννη μου μια άλλη πρόταση ειναι οι καρφίτσες με τα χρωματιστά κεφαλάκια. Αυτά είναι εύκολο να τα προμηθευτείς,απο καταστηματα ραπτικής αλλά ίσως εχιε και το Τζάμπο. Και επ ευκαιρία να πω εδώ οτι κι εγω με το μάτι τα φτιάχνω γιατί απο κλίμακες δεν σκαμπάζω. Φιλιά πολλά και στους δυο σας

      Διαγραφή
    3. Α Χαρά μου σε ευχαριστώ πολύ. Αυτό είναι εξαιρετική πρόταση, φτηνή και εύκολα προσβάσιμη. Και θα την έλεγα και όμορφη. Θα το κάνω τελικά έτσι Χαρά μου. Όσον αφορά κλίμακες, ξέρω να τις δουλεύω στο σχέδιο κανονικά απλά πρέπει εδώ να γνωρίσεις τις αναλογές στα μέτρα των επίπλων για να τις εφαρμόσεις στο σχεδιασμό. Εντάξει, το κάνουμε περίπου με το μάτι τι να κάνουμε. Φιλιά και από μένα Χαρά μου.

      Διαγραφή
  10. Μπράβο Γιάννη μου είναι και πάλι υπέροχη κατασκευή σου, συγχαρητήρια και καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλιο μου αγαπητέ φίλε, σε ευχαριστώ πολύ.
      Να είμαστε καλά να δημιουργούμε σε δύσκολους καιρούς. Καλό βράδυ φίλε μου.

      Διαγραφή
  11. Γιάννη μου αγαπημένε νάξερες πόσο χαίρομαι οταν βλέπω τις μινιατουρες σου!!!Βγάζουν μία τρυφεράδα και μία παιδικότητα μαζί με έμπνευση απίστευτη !
    ΑΝυπομονώ για τη συνέχεια και να δω που θα τα βάλουμε και οι δυο μας. Πρόβλημα η αποθήκευση οταν η δημιουργία δεν σταματά. Σου εύχομαι να μη στερέψεις ποτέ απο ιδέες και έμπνευση. Την αγάπη μου και το θαυμασμό μου πάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου,
      σου έχω πει πολλαπλές φορές για την ...χαρά που μου δίνει η παρουσία και η αγάπη σου. Λειτουργείς ως δύναμη και αύρα θετικής έμπνευσης. Ο ένας δίνει στήριξη και έμπνευση στον άλλο. Να σου πω να γελάσεις, διάλεξα τις μινιατούρες για να μπορώ να τις ....χωρέσω σε χώρο. Τι θα κάνουμε με αυτό το κομμάτι είναι ένα μεγάλο θέμα. Αλλά, δεν πειράζει βρε Χαρά. Το θέμα είναι να περνάμε καλά και να γεμίζουμε το χρόνο μας δημιουργικά. Σε καλησπερίζω καλή μου και σου στέλνω ένα μεγάλο ευχαριστώ με όλη μου την καρδιά.

      Διαγραφή
  12. Πολλή δουλειά και καλό αποτέλεσμα βλέπω πάλι συγχαρητήρια για άλλη μία φορά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σε ευχαριστήσω με τη σειρά μου Νατάσσα μου για το χρόνο, τη ματιά και τα λόγια σου. Την καλησπέρα μου.

      Διαγραφή
  13. Καλά φίλε μου μεγαλούργησες όπως πάντα. Μου θύμισες δε και τα παιδικά μου χρόνια που έπαιζα με τα playmobil και οι ελλείψεις σε εξοπλισμό καλύπτονταν με αυτοσχεδιασμό, σπιρτόκουτα για τραπεζάκια, καπάκια για καθίσματα. Μια φορά είχα φτιάξει και ένα έλκηθρο με κομμάτια από μανταλάκια (ήταν ξύλινα τότε). το παραβάν το έφτιαξες με ξυλάκια παγωτού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γουίλ.
      Χαχαχαχαχα τι θυμόμαστε τώρα έτσι; Όμορφα παιδικά χρόνια που αυτοσχεδιάζαμε με τα παιχνίδια μας για να συμπληρώσουμε καταστάσεις και ...αφραγκίες.
      Λοιπόν, το παραβάν είναι με ξυλάκια παγωτού ναι με την αντίστοιχη επεξεργασία.
      Χαίρομαι πολύ που σου αρέσει. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και την παρουσία σου.
      Καλησπέρα φίλε μου.

      Διαγραφή
  14. Ααααα Γιάννη δεν ξέρω τι να πρωτοχαζεψω εδώ μέσα!!! Υπέροχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωωω πόσο όμορφο και ενθαρρυντικό σχόλιο. Σε ευχαριστώ πολύ Σοφία!

      Διαγραφή
  15. Υποκλίνομαι στην εφευρετικότητά σου στο να δημιουργείς τις μινιατούρες σου είναι ο καλύτερος τρόπος να εκτονώνεις την ενέργεια σου αυτόν τον καιρό της κλεισούρας..
    Οι δημιουργίες είναι το φάρμακο μας...στην κρεβατοκάμαρά σου δεν λείπει τίποτα ουτε το παραβάν...καλά που το σκέφτηκες; τέλειο!!
    Καλή συνέχεια σε ότι σε ευχαριστεί να κάνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου