Ζωγραφο...μαχίες ΙΙ

Ζωγραφο ...μαχίες
(Μέρος 2ο)

Φίλες και φίλοι
Σε αυτήν την ανάρτηση:  Ζωγραφο ...μαχίες  σας είχα παρουσιάσει πέντε (5) μικρούς πίνακες ζωγραφικής μου σε ακρυλικό χρώμα.

Σήμερα θα συνεχίσω την παρουσίαση με το 2ο μέρος αυτού του έργου.
Έχω λοιπόν να σας δείξω τέσσερις (4) νέους πίνακες ζωγραφικής, επίσης σε ακρυλικά χρώματα με διαφορετική θεματολογία, τους οποίους και παραδίδω στην κρίση σας.

Πάμε λοιπόν:

Πίνακας 1:  Χιόνι στην Πόλη
Ένα αστικό τοπίο σε ένα δρόμο μιας μικρής πόλης στολισμένης στο λευκό του χιονιού στο βράδυ που έρχεται

Στην συνέχεια θα πάμε σε φυσικό περιβάλλον. Σε ένα θέμα που απεικονίζει την εγκατάλειψη.


Πίνακας 2:  Εγκαταλειμμένο κτίριο στο δάσος
Ο Πίνακας αποτελεί μεταφορά προσωπικής μου φωτογραφίας του εγκαταλειμμένου τηλεγραφείου στο δάσος της Δεκέλειας στον ευρύτερο χώρο των πρώην Βασιλικών κτημάτων και κτιρίων.

Συνεχίζουμε με κάτι Ανοιξιάτικο. Ένα τοπίο ανοιχτού χώρου με φόντο τη θάλασσα

Πίνακας 3:  Με θέα το γαλάζιο της θάλασσας

Και θα κλείσω με τον τελευταίο πίνακά μου με ένα από τα αγαπημένα μου θέματα:
"Εγκαταλειμμένα κτίρια"




Πίνακας 4: Εγκαταλειμμένο αρχοντικό

Μέρος του εσωτερικού ενός εγκαταλειμμένου παλιού αρχοντικού σπιτιού.


Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας και την προσοχή σας.





Σχόλια

  1. Πανέμορφοι πίνακες Γιάννη μου! Εξαιρετικές και αυτές οι δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Μαρία μου που σου άρεσαν! Σε ευχαριστώ πολύ. Καλά να είσαι καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
    2. Φίλε την πανοπλία σου ξέχασες
      (α. μην τα κάνεις αυτά!)
      ανησυχούμε τα μάλα για σένα...
      Συμβουλή Πάτα και λίγο γη θα βρει το κεφάλι σου σε κάνα σύννεφο

      Διαγραφή
    3. Υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να αεροβατείς αγαπητέ ανώνυμε; Όμορφο, ανθρώπινο. Σε ευχαριστώ πολύ, να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  2. Γιάννη μου, τα σπίτι σου είναι πανέμορφα. Το "μπαλκόνι" στη θάλασσα με τρελαίνει. Εκεί όμως που φαίνεται πράγματι το ταλέντο σου είναι στο εγκαταλειμμένο αρχοντικό. Καθαρές πινελιές και προοπτική τονισμένη με τα τετράγωνα και τα ορθογώνια σχέδιά σου. Μπράβο, φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αλήθεια Μία μου και μένα με "τράβηξε¨το παλιό αρχοντικό. Γενικά το θέμα με τα εγκαταλειμμένα κτίρια ασκεί πάνω μου μια ιδιαίτερη γοητεία και θα το δουλέψω ανάλογα. Σε ευχαριστώ ειλικρινά για τις παρατηρήσεις.

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφοι πίνακες! Ο 4ος "Εγκαταλειμμένο αρχοντικό" νομίζω είναι από τους πιο ωραίους που έχω δει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δώρα μου. Μεγάλη χαρά καλή μου φίλη η παρουσία σου εδώ και τιμή μου. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Ναι αυτό το θέμα με τα εγκαταλειμμένα κτίρια, γράφω και παραπάνω, με τραβάει πολύ. Καλές δημιουργίες να σου ευχηθώ.

      Διαγραφή
  4. Πάρα πολύ όμορφοι και οι τρεις πίνακες. Τους κοίταξα με προσοχή, στην αρχή θέλησα να ξεχωρίσω τον πρώτο πίνακα, αλλά τελικά με "τράβηξε" περισσότερο ο δεύτερος. Ίσως γιατί κάτι τέτοιο έχει υπάρξει στο μυαλό μου σαν εικόνα, δε ξέρω το πως και το γιατί. Πράσινο και "σκοτεινό", φύση κι εγκατάλειψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ειρήνη μου. Καταλαβαίνω τι λες ναι. Μέσα στη φύση ένα εγκαταλειμμένο κτίριο φορτωμένο με αναμνήσεις έχει τη δική του επιρροή.
      Σε ευχαριστώ που μοιράζεσαι εδώ τα συναισθήματα και τις παρατηρήσεις σου καλή μου φίλη. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα κ Ζωγράφε!!! Μου αρέσουν όλα δεν ξέρω ποιο να πρωτοδιαλέξω... Πάνω σε μουσαμά δούλεψες ή ξύλο;
    Αν πρέπει να επιλέξω νομίζω ότι το εγκαταλειμμένο κτίριο στο δάσος είναι το πρώτο που μου έκανε κλικ
    Μπράβο Γιάννη συνέχισε
    Και μια ιδεα. Μπορείς πχ να κάνεις ένα εγχείρημα με θέμα Εγκαταλειμμένα κτίρια και να έχεις μόνο τέτοια θέματα. Μου αρέσουν και εμένα και σου στέλνω και φώτο αν θες απο εγκαταλειψη κτιρίων που πάντα φωτογραφίζω...
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Ε όχι και ζωγράφος. Το προσπαθούμε Άννα μου. Λες να τα κατάφερα; Το υλικό είναι χαρτί 300 γραμμαρίων ειδικό για ακρυλικά χρώματα και επίσης έχω προσθέσει και σαν "πλάτη" χαρτόνι σκληρό. Βέβαια το κανονικό υλικό είναι τελάρο με μουσαμά αλλά για ...οικονομικούς λόγους πορεύτηκα έτσι για αρχή.
      Ναι, αυτό το θέμα με τα εγκαταλειμμένα κτίρια μου αρέσει, εσωτερικά ή εξωτερικά και αν έχεις υλικό με ενδιαφέρει.
      Σε ευχαριστώ πολύ και στέλνω τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  6. Όσο πας ,και καλυτερεύεις, δώσε προσοχή στις προπτικές, άντε έλα στη Θεσσαλονίκη για πίττα από τον Δημήτρη και προοπτική από μένα. Μη ξεχνάς πως διαθέτω φιλοξενεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου σε ευχαριστώ πολύ αγαπητή μου δασκάλα! Σε ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις και το ενδιαφέρον σου. Τόσο, όσον αφορά τη φιλοξενία σου, ειλικρινά σε ευχαριστώ από καρδιάς. Να είστε καλά μέσα απ την καρδιά μου! Καλησπέρα Γεωργία μου.

      Διαγραφή
  7. Γιαννη μου, πολυταλαντος!
    Πραγματικα ολα ενα προς ενα!
    Συγχαρητηρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου χαίρομαι που σου άρεσαν αγαπημένη μου φίλη. Να είσαι καλά ψυχή μου. Την καλησπέρα μου.

      Διαγραφή
    2. Ξέρεις την έκφραση όταν κάποιος κάνει κάτι πολύ καλά που λένε ζωγραφίζεις; Ε εσύ ζωγραφίζεις! Μόνο που είναι και κυριολεκτικό! Πάντα τέτοια!

      Διαγραφή
    3. Will ευχαριστώ πολύ αγαπητέ Φίλε! Ο λόγος σου είναι μια ακόμα ενθάρρυνση για μένα. Επίσης αντεύχομαι σε κάθε σου δημιούργημα.

      Διαγραφή
  8. Μπράβο Γιάννη μου είναι υπέροχα όλα τα έργα σου. Εύχομαι καλή συνέχεια γεμάτη έμπνευση και δημιουργία !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλιο αγαπητέ φίλε σε ευχαριστώ πολύ! Για μένα η καλύτερη ενθάρρυνση τα λόγια σου. Να είσαι καλά φίλε μου.

      Διαγραφή
  9. Να σε πιάσει ο Πλιατσικας να σου πω εγώ χαχαχαχα
    Μου αρέσει που τολμάς :)
    Στον πρώτο μου αρέσουν τα φωτισμένα παράθυρα σημείο ζωής :)
    Περιττό, γνωρίζεις τον ιδιοκτήτη ε? χαχαχα
    καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την! Ο ...Πλιάτσικας είναι ...ενημερωθείς! Έχει δει τα πρώτα, έχει σχολιάσει. Τι να κάνω. Δεν διεκδικώ θέση σε τίτλο "ζωγράφος". Απλά μου βγαίνει μια διάθεση βρε Μάνια μου και την εφαρμόζω. Άλλωστε μην ξεχνάς. Η θετή μου μάνα ήταν ζωγράφος χρόνια.
      Α βάλαμε και εδώ ...χέρι ιδιοκτησίας; Πωπωπωπωπω ε ρε να δω τι θα κάνω χαχαχαχα.
      Φιλιά στέλνω και ένα μεγάλο ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  10. Συγχαρητηρια Γιαννη! Όλοι οι πινακες εχουν κατι ξεχωριστο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριάδνη μου,
      χαίρομαι πολύ καλή μου φίλη για τα καλά σου λόγια. Να είσαι καλά. Εύχομαι το καλύτερο.

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφοι και χαρούμενοι πίνακες Γιάννη μου! Σου φτιάχνουν τη διάθεση με αυτά τα ζωντανά χρώματα! Να είσαι καλά και να προσέχεις, αυτές τις δύσκολες μέρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτεινή μου κρατώ το γλυκό σου χαμόγελο και τις τόσο ζεστές σου ευχές. Σε ευχαριστώ πολύ αγαπητή φίλη για την παρουσία σου. Να είσαι καλά και δύναμη να έχεις.

      Διαγραφή
  12. Γιάννη μου χαιρομαι που δεν εγκαταλείπεις το χρώμα αντίθετα συνεχίζεις να εξασκείσαι και να μεταφέρεις τις δικές σου εικόνες που μόνο εγκατάλειψη δεν δείχνουν,αλλά μεγαλείο ψυχής!
    Συνεχισε γιατί οι μέρες μας ζητανε χρωμα και αισιοδοξία
    Σου ευχομαι καλή δύναμη κι ομορφες δημιουργίες αποκαραντίνωσης ;)
    Με όλη μου την αγάπη και την έννοια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου καλησπέρα,
      κάθε σου λόγος και συναίσθημα είναι και ένα βήμα μπροστά για μένα. Μια ενθάρρυνση, μια στήριξη. Το παλεύω ναι. Συνεχίζω τη ζωγραφική όσο μπορώ. Με ξεκουράζει. Άλλωστε ξέρεις πολύ καλύτερα εσύ.
      Σε ευχαριστώ καλή μου και να είσαι καλά. Βαστάμε.

      Διαγραφή
  13. Είναι υπέροχοι, ο ένας πίνακας καλύτερος από τον άλλον!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, ευχαριστώ για τα τόσο όμορφα λόγια σου.

      Διαγραφή
  14. Πανέμορφοι οι πίνακές σου Γιάννη μου. Πιο συγκεκριμένα και πιο... πυκνά τα θέματα από την πρώτη φορά. Το εγκαταλελειμμένο κτήριο στο δάσος, όπως και το εγκαταλελειμμένο αρχοντικό, με μάγεψαν πραγματικά. Είναι όλοι πανέμορφοι και είναι άδικο να διαλέγω, αλλά αυτοί οι δύο εκτός από την ομορφιά από τις πινελιές σου, μου δημιούργησαν και συναισθήματα, καθώς βγάζουν μια θλίψη και γι' αυτό τους ξεχώρησα. Μπράβο σου φίλε μου, είσαι αληθινός καλλιτέχνης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου φίλη, το εγκαταλελειμμένο κτίριο στο δάσος είναι από τα κτίρια στα τέως βασιλικά ανάκτορα στο Τατόι. Μου τράβηξε αμέσως την προσοχή και αυτό και πολλά άλλα σε αυτήν την ερήμωση. Τα έχω φωτογραφίες και είπα να το παραστήσω.
      Επίσης ναι, το αρχοντικό της ερήμωσης είναι και για μένα πολύ εμβληματικό συναισθηματικά. Σε ευχαριστώ για την κατάθεση της ψυχής σου στα έργα μου καλή μου φίλη, με συγκινείς.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου