Ψηφιακή ζωγραφική γεμάτη νοσταλγία (Μέρος 2ο)


Στον ανωτέρω σύνδεσμο, φίλες και φίλοι, είχα ξεκινήσει να σας παρουσιάζω ένα νοσταλγικό ταξίδι πίσω στο χρόνο. Στις πρώτες δημιουργίες ψηφιακής ζωγραφικής από τον Υπολογιστή στο γνωστό μας πρόγραμμα των Windows.

Σας είχα παρουσιάσει τις πρώτες μου δημιουργίες. Σήμερα εδώ, θα κλείσω την αναφορά στο όμορφο αυτό παρελθόν με το 2ο μέρος των ψηφιακών "πινάκων ζωγραφικής".

Πάμε λοιπόν:

Μπαλκόνι στο Αιγαίο

Ένα όμορφο γραφικό μπαλκόνι με φόντο το Αιγαίο πέλαγος. Ένα μπαλκόνι Κυκλαδίτικου σπιτιού ντυμένο στο λευκό και στο γαλάζιο. Ελάτε για ένα ουζάκι!


Μυκονιάτικο

Στο πανέμορφο Νησί των ανέμων, στην κοσμοπολίτικη αλλά και ταλαιπωρημένη αισθητικά Μύκονο, ξέρω ότι δεν μπορούμε να πάμε. Ίσως κάποιοι και να μην θέλουμε. Βέβαια η μαγική ομορφιά της δεν αλλάζει. Είναι χαρισμένη απ τη φύση. Σας αφήνω να χαρείτε έναν πίνακα συνόλου με φόντο το κεντρικό λιμάνι.


Νυχτερινό λουσμένο στο φεγγαρόφωτο

Από τους πιο αγαπημένους μου πίνακες ομολογουμένως. Το φως του φεγγαριού λούζει στο κίτρινο να κατάλευκα Κυκλαδίτικα σπίτια. Ένας ουρανός μ' αστέρια λαμπυρίζει πάνω από τα μαγεμένα μάτια μας. Ελάτε να πάρουμε ένα ποτό δίπλα στην πισίνα.


Σαντορίνη

Εδώ θα ταξιδέψουμε στην Σαντορίνη. Στο μαγικό αυτό νησί των Κυκλάδων μας. Θα σταθούμε σε ένα από τα υπέροχα μπαλκόνια της και θα θαυμάσουμε τη θέα. Μια παραδοσιακή αυλή  λουσμένη στο λευκό με την ανταύγεια της γαλανής θάλασσας. Κοπιάστε. 


Σπίτι

Α εδώ! Λοιπόν: Αυτό ήταν το πρώτο, κατάδικό μου, αρχιτεκτονικό σχέδιο μιας κατοικίας, όπως ακριβώς την ονειρευόμουνα! Μην γελάσετε! Είναι όμορφο να κάνουμε όνειρα. Έστω και άπιαστα. Στολίζουν την ψυχή μας. Πως σας φαίνεται το σχέδιό μου; ..... Πόσο να το ...κοστολογήσω για να χτιστεί; Σας περιμένω για φιλοξενία.
Και επίσης. Αυτός ήταν ο ΠΡΩΤΟΣ πίνακας ψηφιακής ζωγραφικής που έκανα παιδιά. 


Χαλκιδική

Θα φύγουμε. Θα ταξιδέψουμε Βόρεια. Στην υπέροχη Χαλκιδική. Στο στολίδι αυτό της φύσης μας. Ένας πίνακας συνόλου με ένα σύμπλεγμα σπιτιών με φόντο τον πανέμορφο κόλπο. Το πράσινο παντού.


Κτήμα στη Χίο

Ξανοιγόμαστε στο Βόρειο Αιγαίο. Στην γραφική Χίο. Θα παραμείνουμε στην ανοιχτή φύση και θα πάμε να επισκεφτούμε ένα κτήμα. Την κεντρική του είσοδο και το κτίσμα του με μορφή μικρού πύργου. Αφήστε τον εαυτό σας να χαρεί τη φύση. 


Εδώ, φίλες και φίλοι, τελειώνει το ταξίδι. Έχω και 1-2 ακόμα Πίνακες, οι οποίοι είναι στη μέση. Νομίζω αξίζει τον κόπο να ασχοληθώ μαζί τους και να τους τελειώσω. 

Σας ευχαριστώ για την υπέροχη συντροφιά σας.



Σχόλια

  1. Λες να επρεπε να σπουδάσεις αρχιτέκτονας ; Αχμμμ όπως και μέχρι δεν ξεχνάμε πως και αυτά δικά μου είναι :) αλλά αν θέλει κάποιος του δίνουμε μετά από συμφωνία χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχα Μάνια μου!
      Καλά το μαράζι της αρχιτεκτονικής το είχα και το έχω. Συνεπώς νάτο που βγαίνει σε τέτοιες περιπτώσεις. Τι να κάνουμε; απωθημένα!
      Κρατάς τίτλους έτσι ; χαχαχαχαχαχα
      Να σε χαρώ! Πολλά φιλιά και ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  2. Εγώ δηλαδή τώρα τι να διαλέξω? Τη Μύκονο, τη Σαντορίνη ή το σπίτι? Γιάννη, μου βάζεις δύσκολα! Χα, χα. Πανέμορφοι οι ψηφιακοί σου πίνακες, φίλε μου. Μπράβο και χίλια μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου,
      διαθέτουμε ...πληθώρα προσφορών! Πάρε το χρόνο σου και θα έρθουν και οι επιλογές σου.
      Την καλησπέρα μου καλή μου φίλη και σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
    2. Λοιπόν, φίλε μου. Θα μου κάνεις καλή τιμή και θέλω και σπίτι στη Σαντορίνη και σπίτι στη Μύκονο. Αρχιτέκτων εσύ, ε? Χα, χα. Πολλά φιλιά, Γιάννη μου.

      Διαγραφή
    3. Έτσι θα σε αφήσω Μία μου; Ότι καλύτερο θα γίνει μην έχεις καμία ανησυχία! Για να τα απολαύσεις με τον καλύτερο τρόπο. Σε ευχαριστώ κοπέλα μου για την καλή σου καρδιά και διάθεση. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  3. Γιάννη είσαι φανταστικός, το ξέρεις; Στο λέω κι εγώ για να το εμπεδώσεις:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω Κυρία μου! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Μαρία μου. Εντάξει. Μην υπερβάλλουμε.
      Κρατώ τα όμορφα λόγια σου κορίτσι μου για παραπάνω. Σε φιλώ. Όμορφο Σ/Κ.

      Διαγραφή
  4. ου μα ίντα ωραία που ένουν
    ρομαντικά τσιαι όμορφα
    τσιαι έτσι που ένουν μαζεμένα ούλλα καταλαβαίνεις τσιαι την ομορφκιά της Ελλάδας μας
    ο πρώτος σου πίνακας με το σπίτι των ονείρων σου άρεσε μου πολλά τσιαι η ζωγραφκιά αλλά τσιαι το σπίτι το ίδιο
    περιμένω τσιαι τα άλλα που εννά τα τελειώσεις


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου, πόσο χαίρομαι που σου αρέσουν. Για μένα το καλύτερο κουράγιο. Και η ενθάρρυνση στην προσπάθεια. Θα συνεχίσουμε και με τα άλλα ναι.
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα καλή μου φίλη. Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  5. Γιάννη μου μας ξεδιπλώνεις ένα ένα τα ταλέντα σου και μας εκπλήσσεις ευχάριστα φίλε μου....δεν γνωρίζω σχεδόν τίποτα για την ψηφιακή ζωγραφική, αλλά τα έργα σου με έκαναν να την εκτιμήσω και διάλεξα και σπίτι....λοιπόν αυτό το κτήμα στη Χίο μου έκλεψε την καρδιά.... Περιμένω τη συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωω Κλαυδία μου χαλάλι σου καλή μου φίλη!
      Η ψηφιακή ζωγραφική, μέσω Η/Υ δηλαδή, ήταν η πρώτη μου καλλιτεχνική ενασχόληση εδώ, στα πρώτα μου βήματα. Λόγω καλοκαιριού τα ξαναβρήκα τώρα και τα ανέσυρα στην επιφάνεια.
      Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου να περνάς καλά.

      Διαγραφή
  6. Μπράβο φίλε Γιάννη πραγματικά πολύ όμορφα όλα τα ψηφιακά έργα σου. Έχω δοκιμάσει και εγώ παλιά αλλά όχι με τόσο εντυπωσιακά αποτελέσματα. Καλό καλοκαίρι και καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλιο καλησπέρα,
      ευχαριστώ πολύ αγαπητέ φίλε. Να είσαι καλά. Να περνάς όμορφο καλοκαίρι.

      Διαγραφή
  7. Καταπληκτικά!!!!
    Πολύ και καλή δουλειά!!!
    Το ζεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου άρεσαν Ρένα μου; χαίρομαι καλή μου φίλη. Από τις πρώτες ενασχολήσεις με τον Η/Υ ...καλλιτεχνικά. Σε ευχαριστώ πολύ. Να είμαστε καλά να δημιουργούμε.

      Διαγραφή
  8. Χάρμα οφθαλμών όλα. Δεν με εντυπωσιάζεις πλέον.

    Εγώ θα τολμήσω να σε ρωτήσω φίλε ,"Τι δεν μπορείς να φτιάξεις;"

    Με εργοδηγό την καρδιά και την φαντασία σου ποιος ξέρει τι μας επιφυλάσσεις ακόμη!

    Καλό σου Καλοκαίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη Λυγερή μας!
      καλή μου ελπίζω να περνάς όμορφες καλοκαιρινές στιγμές. Αυτή ήταν η πρώτη μου ...καλλιτεχνική ενασχόληση Λυγερή μου με τον υπολογιστή. Όμορφα ρομαντικά χρόνια κοπέλα μου.
      Ευχαριστώ που πέρασες και που είσαι εδώ. Φιλιά και να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  9. Μου αρέσει αυτή η συλλογή από πίνακες θαλασσινούς από καλοκαίρι και λουλούδια! Σου γαληνεύουν την ψυχή! Τα φιλιά μου Γιάννη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς αυτό Μαίρη μου.
      Σου γαληνεύουν την ψυχή και σου φτιάχνουν την διάθεση. Ένα κύμα δροσιάς και απεραντοσύνης σε κυριεύει.
      Ευχαριστώ κοπέλα μου. Στέλνω φιλιά καλοκαιρινά και ευχές για καλό μήνα.

      Διαγραφή
  10. Έχεις ταλέντο σε αυτό που κάνεις Γιάννη προχώρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω Νατάσσα μου σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και την ενθάρρυνση. Να είσαι καλά. Όμορφα να περνάς.

      Διαγραφή
  11. Δεν είχα περάσει τόσον καιρό να δώ και την δεύτερη ανάρτηση με τους ψηφιακούς σου πίνακες...πώς περνάει έτσι ο χρόνος;;;
    Πραγματικά, έχεις κάνει πολλή δουλειά, Γιάννη μου!
    Μου άρεσε το σπίτι των ονείρων σου...εύχομαι μια μέρα να το αποκτήσεις!!
    Επίσης ξεχώρισα το κτήμα στην Χίο!!!
    Με το καλό να τελειώσεις κι αυτά που έχεις αφήσει στην μέση, καλέ μου φίλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ περνάει ο χρόνος Μαριάννα μου, περνάει. Μάλλον, εμείς περνάμε μέσα σε αυτόν.
      Ευχαριστώ για την παρουσία σου και κάθε σου σκέψη αγαπητή μου φίλη. Ειλικρινά η αύρα σου είναι τόσο θετική κάθε φορά.
      Καλά να περνάς και να δημιουργείς.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου