Ψηφιακή Ζωγραφική γεμάτη νοσταλγία...

Σήμερα λέω να σας ταξιδέψω αρκετά χρόνια πίσω στις πρώτες ψηφιακές μας εμπειρίες. Τότε που οι Υπολογιστές μας είχαν εγκατεστημένο ενσωματωμένα το κλασικό πρόγραμμα της: ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ.

Σας μεταφέρω τώρα πίσω στα 2004, όταν είχαμε τα Windows Me (Millenium) στους υπολογιστές μας. Όπως θυμάστε το πρόγραμμα αυτό της ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ, το οποίο, βρίσκεται ακόμα και σήμερα στο λειτουργικό των Windows, δημιουργούσε αρχεία εικόνων τύπου .bmp

Για τους "μυημένους" του είδους μιλάμε για χρωματικό μοντέλο, που δεν σήκωνε χρωματικές μίξεις. Με λίγα λόγια κάθε χρώμα ήταν αυτόνομο δοσμένο και δεν μπορούσες να κάνεις φωτοσκιάσεις ή άλλες μετατροπές. 

Ο Τρόπος χρωματισμού τότε ήταν πολύ συγκεκριμένος. Κάνω μια σύντομη αναφορά. Ξεκίναγες το σχέδιό σου κάνοντας το περίγραμμα με τα ψηφιακά μολύβια. Στην συνέχεια έκανες μεγέθυνση στο μοτίβο που ήθελες να επεξεργαστείς. Μια μεγέθυνση που έφτανε σε πολύ μεγάλα ζουμ. Έτσι είχες μπροστά σου τον καμβά ως μικρά τετραγωνάκια, δηλαδή τα pixels της εικόνας σου. Εκεί σου έδινε τη δυνατότητα να χρωματίσεις κάθε ένα από αυτά ξεχωριστά σχηματίζοντας το όλο χρωματικό σου παζλ. Όταν επανέφερες το ζουμ στο κανονικό 100% τότε είχες μπροστά σου την εικόνα σου.

Αυτή, φίλες και φίλοι, ήταν και η πρώτη μου καλλιτεχνική ενασχόληση με τον Υπολογιστή. Πριν δηλαδή τα blogs και τις άλλες πλατφόρμες.

Έπιασα λοιπόν τότε και έκανα αρκετούς Ψηφιακούς Πίνακες ζωγραφικής που, για μένα, είναι φορτωμένοι άπειρη νοσταλγία και όμορφες μνήμες. Πίνακες με περιεχόμενο, κατά το πλείστον, από τοποθεσίες της πατρίδας μας. Ήρθε η στιγμή, αφού τους έκανε ένα ρετουσάρισμα, τους "φόρεσα" κορνίζες να σας τους παρουσίασω και να τους μοιραστώ μαζί σας.

Πάμε λοιπόν να κάνουμε ένα ταξίδι πίσω στα όμορφα εκείνα χρόνια:

"ΠΙΝΑΚΕΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ"

Blue Star Ιθάκη

Ένα καράβι που δέθηκε πάρα πολύ συναισθηματικά με την Σύρο και τις Κυκλάδες. Στην δεκαετία 2000-10 έκανε τα δρομολόγια της περιοχής. Ένα καράβι το οποίο μας ταξίδεψε πολλές φορές στο λατρεμένο μας νησί, στο οποίο ζήσαμε υπέροχες οικογενειακές και προσωπικές στιγμές. Σήμερα δεν είναι πια στις Ελληνικές θάλασσες. Έχει αντικατασταθεί με αρκετά πιο σύγχρονο πλοίο και ταξιδεύει κάπου στον μακρινό Ευρωπαϊκό Βορρά.

Blue Star I

Και αυτό δεν θα μπορούσε να λείψει από τους πρώτους μου πίνακες ψηφιακής ζωγραφικής. Μεγάλο καράβι, όμορφο, κουβαλά όνειρα και ελπίδες στα Ελληνικά νησιά μας.


Δρόμος στη Σαντορίνη
Σαντορίνη. Μαγική! Πανέμορφη! Ο χρωματικός συνδυασμός γαλάζιου-λευκού και η κυκλαδίτικη αρχιτεκτονική δίνει θαύματα. 


Ζωγραφιά στη Σύμη

Εδώ άφησα τις Κυκλάδες και ταξίδεψα με τον νου στα Δωδεκάνησα. Στην υπέροχη Σύμη. Ζωγράφισα λοιπόν αυτήν την κλασική εικόνα από το λιμάνι της χώρας του νησιού. Κυριαρχεί το πράσινο και το γήινο χρώμα.



Θαλασσογραφία

Εδώ η φαντασία αφέθηκε να ζωγραφίσει μια κλασική θαλασσογραφία από τις όμορφες θάλασσες της πατρίδας μας. Και ένα σκαρί, παραδοσιακό, να αρμενίζει με τα πανιά του και τα χρώματά του σε όμορφα ταξίδια.


Θέα στο πέλαγος

Ένας πίνακας γεμάτος ανοιχτή θέα στο πέλαγος. Μια πανδαισία πράσινου, γαλάζιου και γης. Σας προσκαλώ να πιούμε το καφεδάκι μας στο τραπεζάκι με φόντο τη θάλασσα.



Κλασικό σπίτι-Νυχτερινό

Στο φως του ασημένιου φεγγαριού, μια παραδοσιακή γειτονιά της πόλης βγαλμένη μέσα από το παρελθόν. Λουσμένη στο φως και στις αναμνήσεις. Από τις πλέον αγαπημένες μου δημιουργίες. Είναι επεξεργασμένη με νεώτερη τεχνική μέσω Phοtoshop για να γίνει δυνατή η σκίαση των χρωμάτων.


Αυτά προς το παρόν σήμερα. Η ....Έκθεση πινάκων ψηφιακής ζωγραφικής θα επανέλθει ...δριμύτερη καθώς έχω και άλλα έργα να σας παρουσιάσω.

Τα φιλιά μου και όμορφο καλοκαίρι.



Σχόλια

  1. Γιάννη μου, έρχομαι να πιούμε το καφεδάκι μας με θέα το πέλαγος! Πω πω, πανέμορφος ο πίνακάς σου, όπως όλοι. Δεν έχω λόγια για τα blue star, για την υπέροχη Σαντορίνη, τη μαγευτική Σύμη, τη θαλασσογραφία σου και, φυσικά, το νυχτερινό σπίτι. Μαζί με τον καφέ θα φτιάξουμε και τα συμβόλαια!!! Θέλω και το νυχτερινό σπίτι, και το μπαλκόνι με τη θέα και το σπίτι στη Σαντορίνη!!! Χα, χα!!! Μπράβο σου, φίλε μου. Πάντα τέτοια. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Μία μου! Καλοδεχούμενη πάντα και το ξέρεις. Πόσα χρόνια πίσω με πήγε αυτή η ανάρτηση να ήξερες. Εκεί πέρα στο 2000 στα πρώτα βήματα στην πλατφόρμα αυτή.
      Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη. Καλό τριήμερο.

      Διαγραφή
    2. Γιάννη μου, είναι αυτό που λένε ότι "η ζωή κύκλους κάνει". Πάντως εγώ, ούτε τότε, ούτε τώρα ξέρω να ζωγραφίζω ψηφιακά. Αν αποφασίσω να μάθω, να ξέρεις ότι θα προστρέξω στη βοήθειά σου για τυχόν απορίες. Πολλά φιλιά, φίλε μου.

      Διαγραφή
    3. Μία μου καλησπέρα και πάλι. Χαίρομαι που σου άρεσε! Είμαι πάντα στη διάθεσή σου αγαπημένη μου φίλη. Σε ότι σου αρέσει ή ζητήσεις. Να είσαι πάντα καλά και δημιουργική.

      Διαγραφή
  2. Podoba mi się ta podróż w czasie , kartki są bardzo oryginalne . Zapomniałam jak malowało przy pomocy komputerowego programu w 2004 roku. Pozdrawiam:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. I really thank you for you comment. Please can you repeat it in English language as i cannt translate it ?
      Thank you very much.

      Διαγραφή
  3. Γιάννη μου, ξαφνιάστηκα με τους ωραίους ψηφιακούς σου πίνακες! Παρ'όλο που ήμουν η πρώτη που απέκτησα υπολογιστή στην εταιρεία και εκπαίδευσα μετά τους συναδέλφους στον χειρισμό των προγραμμάτων δεν ασχοληθηκα ποτέ με την ζωγραφική, ενώ πάντα ζωγράφιζα με το χέρι!!!
    Περιμένω να θαυμάσω και τα υπόλοιπα έργα σου!
    Κσλημέρα και χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου καλησπέρα!
      Κοίτα ήταν και είναι ένα πρόγραμμα λιτό και απλό. Όπως βλέπεις με χρωματικό μοντέλο συγκεκριμένο. Δεν μπορείς να κάνεις μίξεις εκτός αν μπεις σε άλλο πρόγραμμα επεξεργασίας.
      Είναι όμως πολύ όμορφο. Εγώ το δούλευα με μεγάλη συγκίνηση καθώς τα θέματά του ήταν μέσα στο καλοκαίρι και φορτωμένα αναμνήσεις.
      Ευχαριστώ καλή μου φίλη σε φιλώ.

      Διαγραφή
  4. Πανέμορφα Γιάννη!!
    Μ' εντυπωσίασαν πραγματικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πάρα πολύ Μαρία μου. Δεν έχουν την ψυχή της αληθινής ζωγραφικής, να τα λέμε αυτά, αλλά έχουν τη δική τους ομορφιά και κυρίως προσοχή στη λεπτομέρεια.
      Καλό απόγευμα κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  5. Τι έκανες τώρα! Πόσο θα ήθελα να μπορούσα να ταξιδέψω σε κάποιο νησί. Πόσο υπέροχα είναι τα νησιά μας! Πόσο μου αρέσουν τα ταξίδια, αλλά δυστυχώς δε καταφέρνω να ταξιδέψω. Πανέμορφες οι ψηφιακές ζωγραφιές σου!Σε ταξιδεύουν στα Πανέμορφα νησιά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Δύναμη της νοσταλγίας Ειρήνη μου είναι μεγάλη. Έτσι με επηρέασε και εμένα τότε. Και σήμερα έχω ακριβώς την ίδια αίσθηση. Η Ομορφιά των Ελληνικών νησιών. Ας είμαστε καλά, ας κάνουμε όνειρα και βλέπουμε.
      Καλή βδομάδα καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα φίλε μου και καλό πια καλοκαίρι. Με βρίσκεις άσχετη με αυτό το θέμα, δεν έχω δοκιμάσει ούτε μία φορά αν και έβλεπα τέτοια. Θα σου πω πάντως πως είναι ευκολότερο και γρηγορότερο να το ζωγραφίσεις κανονικά.Πάντως θαυμάζω κάποιες δημιουργίες με υπολογιστή και αν και ο υπολογιστής μπήκε στη ζωή μου σε ηλικία που δύσκολα τα..μάθαινα αν μπορούσα θα πήγαινα σε σεμινάρια για τέτοια. Εύχομαι να σε βρίσκω σε..ακρογιαλιά και να θυμάσαι ότι υπάρχει πάντα πρόσκληση από μένα για..κάμπινκ σε κτήμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποια ακρογιαλιά Γεωργία μου; μέσα κλεισμένοι είμαστε σαν ποντίκια. Δεν προβλέπεται τίποτα. Ίσως κανένα μπάνιο και αυτό με μεγάλο κόστος. Δυστυχώς!
      Ω σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου για την υπέροχη πρόσκληση, να είσαι καλά. Δεν μπορούμε να φύγουμε. Υπάρχουν σοβαρές οικονομικές προτεραιότητες και ανάγκη παρουσίας εδώ συνεχής. Ευχαριστώ για τη ζεστασιά της καρδιάς σου.
      Όσον αφορά τη ζωγραφική, φυσικά και δεν συγκρίνεται με την ...πραγματική, τι λέμε τώρα έτσι ;

      Να είστε καλά, να περνάτε όμορφα.

      Διαγραφή
  7. ου μα ίντα ωραία που ένουν ούλλα , αρέσαν μου πολλά
    ούλλα τσιαι το καθένα ξεχωριστά
    τσιαι οι εικόνες αλλά τσιαι οι εξηγήσεις που κάτω

    ευχαριστούμε που τα μοιράστηκες μαζί μας

    {τα κυπριακά βγήκαν αυθόρμητα και τα άφησα}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου έχω πει Δελφινάκι ότι χαίρομαι να εκφράζεσαι με τη γλώσσα της καρδιάς σου. Είναι αληθινή, αυθόρμητη και όμορφη γεμάτη ποίηση.
      Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη και χαίρομαι που σου άρεσαν.

      Διαγραφή
  8. Δεν έχω λόγια να περιγράψω πόσο με εντυπωσιάζουν όλα τα έργα σας!!Από την μια οι πίνακες με τα ακρυλικά ,που καμάρωνα νωρίτερα και από την άλλη η ψηφιακή αυτή ζωγραφική!!!Σίγουρα το σπίτι σας, θα είναι γεμάτο από ταξιδιάρικα έργα!!!Καλές δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πανέμορφη η αύρα και τα λόγια σου καλή μου φίλη. Σε ευχαριστώ πολύ με την καρδιά μου. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου