Βότσαλα ντυμένα με ...χρώματα

Βότσαλα και πέτρες της θάλασσας...

ριγμένα στην ακτή, στην αγκαλιά της άμμου ή στις σχισμές των βράχων. 

Βότσαλα φορτωμένες με το βάρος του αιώνιου χρόνου, με αμέτρητες αναμνήσεις, με εικόνες απλανείς, γεμάτες χρώμα. Πόσες άραγε ιστορίες έχουν να διηγηθούν στον επισκέπτη που θα τα πάρει στην αγκαλιά τους.

Βότσαλα καλογυαλισμένα από τα χάδια αλλά και την οργή της θάλασσας. Βότσαλα με όμορφα συμμετρικά σχήματα σαν κοσμήματα λαξευμένα απ' τη δύναμη της φύσης. Βότσαλα ασύμμετρα, γεμάτα ατέρμονες γωνιές και εξογκώματα.

Βότσαλα πολυτραγουδισμένα από το βουητό και τα ταξίδια των κυμάτων.

Τα πήρα στα χέρια μου προσεκτικά. Ήθελα να τα κρατήσω κοντά μου, να τα τυλίξω σε χρώματα, να τους δώσω νέες παραστάσεις. Να διηγηθούν τις νέες τους ιστορίες, να κάνουν το δικό τους όμορφο παζλ.

Ζωγραφική στα βότσαλα λοιπόν.

Δεν ξέρω αν τα κατάφερα. Οι γνώμες σας πολύτιμες.

Ας δούμε λοιπόν το αποτέλεσμα






































Είναι εδώ ολόγυρα, να μού κρατούν συντροφιά με τα τραγούδια και τις αναμνήσεις τους.


Καλό Φθινόπωρο 






Σχόλια

  1. πανέμορφα Γιάννη μου! γεια στα χέρια σου!
    μυρίζει καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μυρίζει, Κική μου. Να βαστάξουμε αυτό το άρωμα καλοκαιριού, αγαπημένη μου φίλη με όμορφες αναμνήσεις. Την καλησπέρα και το ευχαριστώ μου.

      Διαγραφή
  2. Τι καλά! Και ξέρεις τι ωραία θα ναι να χτιστούν σε ένα παρτέρι ή στην αυλή ανάμεσα στις πλάκες ;
    Μπράβο Γιάννη, διατηρείς το καλοκαίρι ολοζώντανο.
    Καλή συνέχεια
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή κι αν είναι μια υπέροχη ιδέα, Άννα μου! Αλλά πού είναι δα το παρτέρι και πού η αυλή; Αυτά λέω ντε. Χάρηκα που σού άρεσε, Άννα μου με την καρδιά μου. Ώρα σου καλή, αγαπημένη μου φίλη.

      Διαγραφή
  3. Καταπληκτικά. Και με διάφορα θέματα. Μπράβο, Γιάννη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου, σε ευχαριστώ πάρα πολύ κοπέλα μου, όμορφες μέρες να έχεις.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου