Δωμάτιο εγκαταλειμμένο στο χρόνο και στις μνήμες

Πάντα η εγκατάλειψη δημιουργεί πολύ δυνατά συναισθήματα. Ειδικά όταν αυτή αφορά χώρους μέσα στους οποίους γεννήθηκαν και μεγάλωσαν άνθρωποι. Ζωές, που πέρασαν, στιγμές που έγιναν νοσταλγία και ανάσες που μεταμορφώθηκαν σε αναμνήσεις.

Πάντα οι εικόνες εγκαταλειμμένων χώρων ασκούσαν πάνω μου πολύ μεγάλη επιρροή. Δυνατή συναισθηματική φόρτιση όταν η ματιά ταξιδεύει σε παλιά σαρακοφαγωμένα έπιπλα, σε μουχλιασμένους τοίχους, σε κατεστραμμένα πατώματα και ξεχαρβαλωμένα συρτάρια.

Κάπως έτσι, με τη διάθεση αυτή, προσέγγισα ένα ακόμα έργο μου ζωγραφικής.



Η πηγή της έμπνευσής μου ήταν και αυτή τη φορά, ο χώρος τέχνης ενός ακόμα αγαπητού φίλου και το blog του. Οι καλλιτέχνες της φωτογραφίας, ονομάζουν την κατηγορία αυτή του θέματος των εγκαταλειμμένων χώρων, ως URBEX.

"Το διάλειμμα φωτογραφίας" / "Pause photo" είναι το μπλογκ του αγαπητού φίλου Jean-Noel. Ταξίδεψα λοιπόν στον πραγματικό υπέροχο θησαυρό των φωτογραφιών του, σ' αυτήν την κατηγορία. Τι να διαλέξεις αλήθεια για να αποτυπώσεις, στη ζωγραφική, την έμπνευση. Από το θέμα του "L'hotel Myst" διάλεξα αυτήν εδώ τη φωτογραφία του:




Έτσι ξεκίνησε η δουλειά πάνω σε χάρτινο καμβά με ακρυλικά χρώματα. Για να μού βγει το παρακάτω ταξίδι:





Ώσπου να φτάσω στο τελικό αποτέλεσμα, όπως το βλέπετε στην αρχική εικόνα. Εσείς θα κρίνετε την ποιότητα της έμπνευσης. Εγώ, από καρδιάς, θέλω να ευχαριστήσω τον αγαπητό φίλο Jean-Noel, για την ευγενική του άδεια να χρησιμοποιήσω τα φωτογραφικά του άλμπουμ, προϊόν της εξαίρετης δουλειάς τους. Και να υποσχεθώ ότι σάς έχω ακόμα ένα τέτοιο έργο προσεχώς.

Διαστάσεις καμβά: 30 Χ 21 εκατοστά, ακρυλικά χρώματα

Καλή συνέχεια σε όλους...

H αρχική ανάρτηση του θέματος έγινε εδώ:  Ανθολογία και Τέχνη

Σχόλια

  1. Μπράβο Γιάννη. Κι εδώ ξαναβλέπω το έργο σου και μου αφήνει την ίδια ''γεύση'' συναισθημάτων. Συνέχισε δυναμικά. Μ'αρέσει το θέμα ''εγκαταλειμμένα σπίτια''.
    Καλό Σ/Κο να περάσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρω ότι συνοδεύεις κάθε μου στίγμα, Άννα μου και με συγκινείς. Σε ευχαριστώ.
      Και εγώ το λατρεύω το θέμα αυτό. Ήδη έχω προχωρήσει και ένα δεύτερο έργο, με το ίδιο θέμα, ας είναι καλά το υλικό του Jean. Σύντομα θα είναι έτοιμο.
      Καλό Σαββατοκύριακο, Άννα μου.

      Διαγραφή
  2. Με την πρώτη ματιά μου θύμισε το Δωμάτιο στην Αρλ του Βαν Γκογκ. Έξοχος πίνακας, φίλε μου, και έξοχη η φωτογραφία από την οποία άντλησες έμπνευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου, ευχαριστώ πάρα πολύ για την παρουσία και το ενθαρρυντικό σου σχόλιο για μένα. Να είσαι πάντα καλά, κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίο αυτό, το να εμπνέεσαι από τις φωτογραφίες φίλων σου και να τις αποτυπώνεις στους ζωγραφικούς σου πίνακες!!! Και το κάνεις με μεγάλη επιτυχία!!!
    Καλή συνέχεια, σου εύχομαι!!! Ανυπομονώ να θαυμάσω και άλλα σου έργα σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πάρα πολύ, Μαριάννα μου. Ειλικρινά. Το προσπαθώ καθώς οι φωτογραφίες πάντα εμπνέουν και δίνουν προτάσεις. Να είσαι καλά. Καλή σου βδομάδα.

      Διαγραφή
  4. A great work painting this ancient room in the old House. A wonderful acrílic work on paper.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Todo tiene su encanto, y has tenido el arte y la sensibilidad de captar su belleza.
    BESOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφη η φωτογραφία της έμπνευσης, αλλά η απόδοση στον καμβά ακόμα πιο όμορφη!!Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα ακόμα ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια, καλή μου φίλη. Να είσαι καλά και να δημιουργείς. Την καλησπέρα μου.

      Διαγραφή
  7. Εξαιρετικό αποτέλεσμα και τέλεια επιλογή. Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το σχόλιο και την ενθάρρυνση. Να είσαι καλά, καλή μου φίλη.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου