Κηροπήγιο από κλαδί δέντρου

 Υπάρχει εδώ γύρω στους ...εραστές της διακόσμησης η κλασική άποψη: "Τίποτα δεν πάει χαμένο"

Ξέρω ότι την ασπάζεστε πολλοί και την εφαρμόζετε όσοι έχετε το μεράκι και το χόμπυ της χειροτεχνικής διακόσμησης.

Η διδαχή σας και σε μένα, έχει πιάσει τόπο. Από διάφορες εργασίες στον κήπο του παλιού σπιτιού της πεθεράς μου, είχα κρατήσει ένα μικρό κομμάτι από κλαδί δέντρου, κομμένο με πριόνι. Φυσικά η πρώτη σκέψη ήταν να πεταχτεί με τα υπόλοιπα όμως, θες η φαντασία, θες κάποιο ένστικτο, με ώθησε να το κρατήσω σε μια γωνιά. ΄Πού ξέρεις;

Ήρθε λοιπόν η ώρα της ταπεινής έμπνευσης και ιδού το αποτέλεσμα:

Εικόνα 1

Ιδού λοιπόν ταλαιπωρημένο, πληγωμένο αλλά και πολλά ...υποσχόμενο εν τω σχήμα του. Δεν βίσκετε; Είναι σαν να σάς κοιτάζει κατάματα και να σάς λέει:  "Δεν γίνεται να με ...πετάξεις, έτσι βολικά, που είμαι κομμένο".

Όπερ και εγένετο, φίλες και φίλοι. Το κλαδάκι άρχισε να βάφεται στο χρώμα, τι άλλο, μα του ξύλου, στο πιο σκούρο του, με χρώμα κιμωλίας.

Εικόνα 2

Η επεξεργασία δεν έμεινε εκεί. Περιελάμβανε χρυσή πατίνα στον κυρίως κορμό, που του δίνει μια γλυκιά μεταλλική υφή και στην επιφάνειά του ένα χρώμα ανοιχτό στο γήινο.


Εικόνα 3

Ένας καλός φίλος, καλλιτέχνης ξυλουργός, πριν χρόνια, με είχε διδάξει και παρουσιάσει τη χρησιμότητα του τρυπανιού "φτερού". Ένα ειδικό τρυπάνι, στα χιλιοστά που επιθυμείτε για να κάνετε τη θήκη που επιθυμείτε. 

Η διάμετρος στα κλασικά κεριά κηροπηγίου είναι 22 χιλιοστά. Έτοιμη η θήκη μας, υποδοχή για το κερί μας.


Εικόνα 4

Είμαστε έτοιμοι! Πάμε για τη χρήση του; Φύγαμε!


Εικόνα 4

Ιδού κάτι απλό, λειτουργικό και φυσικό για να αγκαλιάσει το κεράκι σας και να φωτίσει το χώρο αλλά και την καρδιά σας.



Εδώ, παρεούλα με την αγαπημένη μου λάμπα, την οποία επίσης αναβάθμισα καθώς λατρεύω την μπρούτζινη βάση της. 


Ιδού και μια ....ονειρική ψηφιακή απόδοση της φωτογραφίας μας, για να ταξιδέψουμε στον κόσμο της φαντασίας και του σουρρεαλισμού

(LunaPirc Free Online Photo Editor)

Να είστε πάντα καλά, να χαμογελάτε, να δημιουργείτε.



Σχόλια

  1. Η πρώτη του 2024 και κάνω ποδαρικό;;;Ευχομαι να φέρω γουρι στη φετινή χρονιά φίλε μου ακριβέ! Το κηροπήγιό σου ευφ'ανταστο.Ομολογώ οτι όσο διάβαζα προσπαθούσα να σκεφτώ την δική σου έμπνευση αλλά δεν... Απόδειξη οτι για το ίδιο πράγμα διαφορετικά μάτια βλέπουν άλλα. Μ αρεσε πολύ η λιτή του εμφάνιση. Καλή χρονιά λοιπόν με υγεία και ομορφες δημιουργίες που χαϊδέυουν την ψυχή. Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου, καλώς ήλθες πρώτη! Ποδαρικό εδώ, τιμή μου και χαρά μου, να το ξέρεις.
      Ναι, δεν είναι τίποτα το σπουδαίο. Μόνο έτσι όλα τα φυσικά υλικά. Η ομορφιά στο λιτό.
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα, Χαρά μου.

      Διαγραφή
  2. Η δεύτερη, για ποδαρικό, πιάνεται; Για καλό ήρθα και γω, καλέ κύριε!
    Γιάννη μου πολλες φορές οι ιδέες είναι σαν τα όνειρα. Σουλατσάρουν στο κεφάλι μας μέχρι να βρούν την κατάλληλη θέση και σιγά-σιγά ζωντανεύουν και ψάχνουν διέξοδο. Και να, ένα απλό κομμάτι ξύλου, με την κατάλληλη επεξεργασία και σεβασμό στην ύλη, αλλά και πολλή αγάπη, έγινε ένα όμορφο, χρηστικό κηροπήγιο! Σε έναν κόσμο που όλα εκφράζονται με την αγάπη για την τέχνη, είναι σπουδαίο αυτή η εσωτερική παρόρμηση να δημιουργεί .....απλά να δημιουργεί. Η ομορφιά είναι στην ψυχή του καθενός.
    Να είσαι καλά Γιάννη μου, να δημιουργείς ομορφιές και με την ευκαιρία της ονομαστικής εορτής σου εύχομαι Χρόνια Πολλά και κάθε χαρά και ευτυχία στην οικογένειά σου! Να έχετε μια όμορφη, φωτισμένη Χρονιά!
    Φιλιά γιορτινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίκα μου, σε ευχαριστώ πολύ, αγαπημένη μου φίλη. Κρατώ τις ζεστές σου ευχές, που τόσο καλό κάνουν στην καρδιά μου.
      Φυσικά και πιάνεται ως ποδαρικό η επίσκεψή σου. Άλλωστε, κάθε σου επίσκεψη, σε οποιαδήποτε ώρα και στιγμή, έχει τη δική της ξεχωριστή σημασία.
      Καλή βδομάδα, καλή μου.

      Διαγραφή
  3. Κι εγώ η τρίτη...Καλή χρονιά στο Τεχνόσπιτό σου ΓΙάννη. Χρόνια πολλά για τη σημερινή ημέρα. Γιορτάζες και το φωνάζεις!
    Ωραία η κατασκευή σου. Ελπίζω να μην έχει μαμούνια το ξύλο...Μ'αρέσουν τα κηροπήγια και όσο πιο φυσικά τα υλικά τόσο καλύτερα
    Καλή σου μέρα όλη μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται καλόδεχτη, Άννα μου. Τι λέμε τώρα, το ρωτάς;
      Ευχαριστώ για τις γλυκές σου ευχές.
      Το ξύλο ήταν καθαρό, δεν είχαμε θέμα. Και εγώ έχω ένα κάτι με τα κηροπήγια και τώρα τελευταία απέκτησα και με τις λάμπες πετρελαίου.
      Καλησπέρα Άννα μου.

      Διαγραφή
  4. Τίποτε δεν πάει χαμένο!!! Ξέρεις βέβαια πως κι εγώ υποστηρίζω αυτή την άποψη, και μάλιστα φανατικά!!!! Κοίτα να δείς τί όμορφο κηροπήγιο έγινε αυτό το μικρό κομμάτι ξύλου! Μιά χαρά το περιποιήθηκες, με το άνοιγμα για το κερί (αυτό εγώ δεν θα μπορούσα να το κάνω αφού δεν έχω το ειδικό τρυπάνι) και με το ωραίο του βάψιμο. Να το χαρείς το όμορφο κηροπήγιό σου!!!
    'Εχω κι εγώ λατρεία και στις λάμπες πετρελαίου και τις έχω στολισμένες στο σπίτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, με τις λάμπες πετρελαίου, έχω πάθει ...υστερία, Μαριάννα μου. Βλέπω και κάτι μεγάλες, επιτραπέζιες, μπρούτζινες γύρω στα 80 εκατοστά ύψος και τρελαίνομαι, αλλά είναι πανάκριβες, απρόσιτες, καλή μου φίλη.
      Υπάρχουν δύο είδη τρυπανιών. Αυτό που ανοίγει τρύπες για κεριά ή ότι άλλο, λέγεται τρυπάνι φτερού, σε διάφορες διαστάσεις. Δεν είναι ακριβό. Γύρω στα 5-6 € το καθένα κάνει. Επίσης υπάρχει και τρυπάνι, που μπορείς να ανοίξεις τρύπες για ρεσώ! Το χρησιμοποιούν οι ξυλουργοί για τους μηχανισμούς των ντουλαπιών.
      Χάρηκα, που σού άρεσε, κορίτσι μου, μέσα στη λιτότητά του.
      Φιλιά.

      Υ.Γ. Δώσε μου λινκ να δω τις λάμπες σου στο σπίτι, αν τις έχεις σε φωτογραφίες.

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, φίλε μου, να είσαι καλά. Την καλησπέρα μου.

      Διαγραφή
  6. Κανένα κομμάτι ξύλου δεν πάει χαμένο!Υπέροχο το κηροπήγιο κ.Γιάννη ,όσο για την τελευταία φωτογραφία δεν έχω λόγια!!Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, καλή μου φίλη. Σε ευχαριστώ, με την καρδιά μου, για τα καλά σου λόγια. Χαίρομαι που σού άρεσε. Καλό σου μήνα.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου