Φλόγα στις σκιές (Ζωγραφική...)

 Αγαπημένες φίλες και φίλοι,

η τελευταία μου δημιουργία ζωγραφικής στη διάθεσή σας και στην κρίση σας. Στο αγαπημένο μου χρώμα του ξύλου και στην ατμόσφαιρα του παλιού, έρχεται μια φλόγα μέσα από ένα κλασικό παλιό φανάρι να δώσει φως στις σκιές, που κάνουν το δικό τους παιχνίδι μπρος στην πόρτα του παλιού σπιτιού.



Το παλιό γυάλινο βάζο, συμπληρώνει το θέμα, στέκεται εκεί για να κουβαλά το άρωμα κάποιου σπιτικού γλυκού μαζί με τις αναμνήσεις και τη νοσταλγία του.

Λεπτομέρειες πίνακα:

Καμβάς από χαρτί ακρυλικού χρωματισμού, διαστάσεις: 21 Χ 30 εκατοστά.

Είμαστε λίγες μέρες πριν τα φετινά Χριστούγεννα. Εύχομαι σε όλες και όλους,

Καλά Χριστούγεννα

όμορφες γιορτινές μέρες. Υγεία, ειρήνη, δικαιοσύνη, αγάπη, χαμόγελο, έρωτας, αλληλεγγύη στον κόσμο μας.


 




Σχόλια

  1. Ωωωωω όργιο καλλιτεχνικής δημιουργίας!!! Μ'αρέσει κι αυτό. Περισσότερο ίσως από τα καλοκαιρινά. Είναι τα χρώματα, είναι ο φωτισμός σε αντίθεση με τη σκιά, δεν ξέρω μ'αρέσει πολύ
    Καλές γιορτές Γιάννη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την "αμαρτία" μου, Άννα μου και μένα μού αρέσει η ατμόσφαιρα του θέματος. Το ξύλινο χρώμα με τη σκίαση αλλά και τις αναλαμπές του αναμμένου φαναριού είναι πολύ φιλικά στο μάτι και δημιουργούν επιβλητικό αποτέλεσμα. Είναι δύσκολο στη ζωγραφική να αποδόσεις φως καθώς το σβήσιμο των χρωμάτων χάνει.
      Χαίρομαι πάρα πολύ, που σού άρεσε, καλή μου φίλη. Την καλησπέρα μου και καλές γιορτές.

      Διαγραφή
  2. Υπέροχο το έργο σου, Γιάννη μου! Πραγματικά, ό,τι πιο δύσκολο στη ζωγραφική να αποδώσεις το φως κι εδώ το έχεις καταφέρει εξαιρετικά!
    Καλά Χριστούγεννα να περάσεις, φίλε μου και να έχετε όλοι Υγεία! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου,
      ψυχή μου, χρόνια πολλά! Καλά Χριστούγεννα να έχεις και όλη σου η οικογένεια. Σε ευχαριστώ πολύ για κάθε παρουσία και ενθάρρυνση. Σημαντικό για μένα. Να περάσετε καλά.

      Διαγραφή
  3. Μια ζεστή εικόνα που ταιριάζει με τις μέρες και με τον καιρό βέβαια. Καλά Χριστούγεννα, φίλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσε, Μιχάλη. Χρόνια πολλά φίλε μου. Σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλά, Γιάννη μου!!! Και του χρόνου, με υγεία, αγάπη και χαρές στο σπιτικό σου!
    Πολύ όμορφος και επίκαιρος ο νέος σου πίνακας!!!! Απέδωσες υπέροχα το φως του φαναριού!!!
    Καλή Πρωτοχρονιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου, σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη. Η γνώμη σου για μένα πολύτιμη, το ξέρεις. Ευχαριστώ επίσης για τις ευχές σου, ανταποδίδω με όλη μου την καρδιά.

      Διαγραφή
  5. Κατ αρχάς ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ και απο εδώ! Και πώς να μην είναι με τόσο όμορφο και αισθαντικό έργο! Καλά βρε θηρίο ζωγράφισες πάνω σε μπάλα;;;ΥΠΕΡΟΧΟ! Και ως θέμα και ως εκτέλεση. Μ αρεσει πολύ αυτή η μυστικιστική απόδοση. Μπράβο Γιάννη μου. Την αγάπη μου πάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα Χαρά μου καλησπέρα. Όχι κορίτσι μου. Η δεύτερη εικόνα με τη μπάλα είναι ψηφιακή με πρόγραμμα επεξεργασίας. Καμία σχέση. Ο πίνακας είναι δικός μου.
      Ευχαριστώ για τις ευχές σου, καλή μου φίλη. Ναι αυτό το μυστηριακό ήθελα να αποδώσω με την εικόνα στις σκιές και στο φως. Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου