Ημερολόγιο τοίχου

 Καλησπέρα φίλες και φίλοι μου,

ελπίζω να σάς βρίσκω καλά. 

Οι γιορτάδες μέρες ήδη τρέχουν και βρισκόμαστε μία μόνο βδομάδα πριν τα Χριστούγεννα. Προσπαθούμε λοιπόν να βαστάμε καλή και δημιουργική διάθεση, απάντηση στα γκρίζα των ημερών, που ζούμε. Το μοίρασμα των στιγμών μας είναι μια απάντηση, ένα εργαλείο απέναντι στην παρακμή που κρέμεται στις ζωές μας και κάποιοι άρχοντες, θέλουν να επιβάλλουν.

Στο προκείμενο λοιπόν: Σήμερα έχω να σας δείξω την τελευταία ταπεινή μου δημιουργία, στο πνεύμα των ημερών. Καθώς οδεύουμε στο τέλος του χρόνου, έφτιαξα ένα:

Ημερολόγιο τοίχου με στικ σημειώσεων

Εικόνα 1

Το ημερολόγιο είναι φυσικά κρεμαστό στον τοίχο και αποτελείται από ένα μικρό ημερολόγιο και ένα μπλοκ με στικ σημειώσεων, που έχουν τη δική τους αξία.

Για να το δούμε λίγο αναλυτικότερα

Εικόνα 2

Αυτή είναι η βάση του, όπως φαίνεται στην εικόνα 2, φυσικά ξύλινη. Σε σχήμα πρόσοψης κλασικού σπιτιού. Πάνω σ' αυτήν θα ξεκινήσω τη διακόσμησή της.


Εικόνα 3


Στην εικόνα 3, βλέπουμε το ντεκουπάζ, που επέλεξα να κάνω με μια εποχιακή vintage εικόνα.

Το πάνω μέρος της πρόσοψης ντύθηκε με "κεραμίδια", για να δώσει ανάλογη υφή πρόσοψης σπιτιού στην όλη δημιουργία.


Εικόνα 4

Στην εικόνα 4, έχουμε την τελική εικόνα του ημερολογίου μας, που έχει διπλή λειτουργικότητα καθώς μπορεί να χρησιμοποιήσουμε και τα memo-sticks σημειώσεων για τις υπομνήσεις μας.

Καλοφόρετο λοιπόν!

Και μιας και μιλήσαμε για ημερολόγιο να σάς θυμίσω και τα προηγούμενα ημερολόγιά μου, από παλιότερες κατασκευές.


Εικόνα 5



Εικόνα 6



Εικόνα 7

Να ευχηθώ σε όλες και όλους Καλά Χριστούγεννα, από καρδιάς.

Ειρήνη, ανθρωπιά, δικαιοσύνη, αγάπη







Σχόλια

  1. Όμορφη η κατασκευή σου Γιάννη μου (όσο και οι προηγούμενες).Εύχομαι να μετράει μόνο χαρούμενες μέρες!
    Με την αγάπη μου Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ μακάρι βρε Αννίκα μου! Να μετράμε όμορφες μέρες στη ζωή μας. Μια ταπεινή δημιουργία να διατηρούμε το πνεύμα της θετικής σκέψης. Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου για το σχόλιό σου.

      Διαγραφή
  2. Και εκεί που λέω ότι δεν μπορείς να με ξαφνιάσεις πάλι, να που το καταφέρνεις. Είσαι ανεξάντλητος φίλε μου. Σου εύχομαι και το 2023 να είναι το ίδιο δημιουργικό και γεμάτο εμπνεύσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι Μιχάλη μου, το ημερολόγιο του 2023, να είναι ελπιδοφόρο για την ανθρωπότητα με αξίες διαφορετικές. Σού εύχομαι τα καλύτερα αγαπητέ φίλε και πάντα με τις εμπνεύσεις σου.

      Διαγραφή
  3. Μπράβο Γιάννη ωραία δουλειά. Θα προτιμούσα βέβαια με κάποιο τρόπο να μην καλύπτεται το θέμα του ντεκουπάζ...αλλά και χρήσιμα είναι και καλοδουλεμένα
    Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το είχα και εγώ προβληματισμό Άννα μου. Θα έπρεπε να βάλω άλλη επιφάνεια πάνω στην οποία να πατήσουν το ημερολόγιο και τα στικς. Ναι, έχεις δίκιο, το βλέπω και εγώ. Την καλησπέρα μου καλή μου φίλη και καλή σου βδομάδα.

      Διαγραφή
  4. Δικά μου ε; χαχαχα είχα καιρό να το πω
    Πολύ ωραία ιδέα για δώρα.
    Καλές γιορτές :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την! Αχ ναι, μού είχε λείψει πολύ αυτό, Μάνια μου! "Δικό μου". Να είσαι καλά κορίτσι μου, όμορφες γιορτινές μέρες να έχουμε. Στέλνω χρυσόσκονη πέραν του Ατλαντικού.

      Διαγραφή
  5. Είσαι χρυσοχέρης φίλε μου.
    Πολύ χρήσιμο ημερολόγιο.
    Τα στικάκια απαραίτητα για τους έχοντας κάποια ηλικία.
    Καλά Χριστούγεννα με υγεία και χαρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω Ρένα μου, πόσο σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και την παρουσία σου. Ναι, φροντίζουμε για ...μάς, καλή μου φίλη. Καλή χρονιά και χρόνια σου πολλά με αγάπη.

      Διαγραφή
  6. υπέροχο Γιαννη υπεροχοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο καλή χρονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου