Πυξίδα σε χάρτη ζωγραφικής

 Καλησπέρα αγαπημένες φίλες και φίλοι!


Πείτε μου πώς είστε; Πώς περνάτε το φετινό σας καλοκαίρι; Ξέρω, είναι δύσκολες οι καταστάσεις έως και βασανιστικές θα μπορούσα να πω, χωρίς ίχνος υπερβολής. Όμως, παραμένουμε δυνατοί, χαμογελαστοί. Υψώνουμε ανάστημα σε κάθε τι γκρίζο, διεκδικούμε και επίσης, δημιουργούμε!

Με λίγα λόγια κάνουμε αυτό, που μάς αρέσει, που μάς γεμίζει.

Καιρό έχω να σάς δείξω κάτι δημιουργικό. Ήρθε η ώρα να επανέλθω δημιουργικά με τις ταπεινές μου εμπνεύσεις. 

Και αυτή τη φορά θα μείνουμε στη ζωγραφική μόνο, που θα σας παρουσιάσω κάτι διαφορετικό. Οι κάθε μορφής χάρτες, κύρια όσοι σημαδεύουν τις παλιές εποχές, μιλούν ιδιαίτερα στην καρδιά μου. Όμως κάθε χάρτης έχει την πυξίδα του. Είδα λοιπόν κάπου μια υπέροχη τέτοια πυξίδα χάρτη και χωρίς δεύτερη σκέψη, αποφάσισα να την ζωγραφίσω.

Ιδού λοιπόν η παρουσίασή της:

Εικόνα 1

Όλα ξεκινούν, αχνά, από εδώ, όπου έχουμε το πρώτο επίπεδο χάραξης.


Εικόνα 2

Στην εικόνα 2, βλέπετε το βασικό σχήμα της πυξίδας να αρχίζει να αποκτά "σάρκα και μορφή".

Για να μην σάς κουράζω, δεν έχει νόημα, σάς δίνω αμέσως μετά την τελική μορφή της πυξίδας για τη δική σας κριτική.


Εικόνα 3



Εικόνα 4




Εικόνα 5


Όπως μπορείτε να δείτε, ο δημιουργός της πυξίδας, είναι άμεσα επηρεασμένος από τις δημιουργίες του μεγάλου λογοτέχνη φαντασίας J.R.R. Tolkien 

Η γραμματοσειρά, το ύφος είναι απόλυτα βγαλμένο από τη δική του αισθητική στο τεράστιο έργο του.

Στη στεφάνη της πυξίδας μπορείτε να διαβάσετε το:

  "Not those who wander are lost"

 (Κανείς από όσους περιπλανιούνται δεν είναι χαμένος)


Ελπίζω να σάς άρεσε αυτή μου η ταπεινή δημιουργία. Αποτελεί εισαγωγή για κάτι, που θα ακολουθήσει. Κάτι πιο μεγάλο, πιο δύσκολο και συνάμα πιο λατρεμένο. Ένα σας λέω. Έχει σχέση με Τόλκιν και αποτελεί μεγάλη έκπληξη. Καλό καλοκαίρι σε όλες και όλους. Είμαστε εδώ, κοντά ο ένας στον άλλον.

Κλείνοντας να θυμίσω ότι το μυθιστόρημά μου, συνεχίζεται να δημοσιεύεται στο προσωπικό μου μπλογκ "ΗΔΥΠΟΤΟΝ" και μπορείτε να του ρίξετε μια ματιά εδώ:

"Τα δώρα της Αρμονίας"




Σχόλια

  1. Γιάννη μου όπως πάντα τα ταλέντα σου πολύπλευρα. Πολλή όμορφη η δημιουργία σου και όπως πάντα τέλεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω μια αγάπη για τα γεωμετρικά σχέδια, Αχτίδα μου! Μού αρέσουν πολύ και όποτε μπορώ, τα δουλεύω. Σε ευχαριστώ καλή μου φίλη. Την καλησπέρα μου.

      Διαγραφή
  2. Και σε μένα αρέσουν τα γεωμετρικά σχήματα και οι πυξίδες.
    Νομίζω κρύβουν κάποιο μυστήριο.
    Ελπίζω να καταφέρω να διαβάσω το παλιό πριν αρχίσεις το καινούργιο.
    Καλό καλοκαίρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου, δεν έχεις άδικο. Σίγουρα κρύβουν ένα άγνωστο τουλάχιστον. Και πολλές φορές, μυστήριο. Η φύση αυτή καθ' εαυτή του σχεδίου, η σύνδεσή του με ταξίδια. Και αν είναι και παλιές πάμε και σε συνθήκες φαντασίας.
      Δεν κατάλαβα, Ρένα μου, τι εννοείς "να προλάβεις να διαβάσεις το παλιό".
      Ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη. Καλή σου βδομάδα.

      Διαγραφή
  3. Κι εσύ φανατικός του Τόλκιν ακολουθείς τα χνάρια του. Ωραία η πυξίδα σου. Για να δούμε τι ετοιμάζεις στο μέλλον...
    Καλημέρα Γιάννη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, Άννα μου. Αγαπημένος συγγραφέας μαζί με τον κόσμο του. Το ξέρεις, το έχουμε συζητήσει ξανά. Χαίρομαι που σού άρεσε η πυξίδα. Τώρα ετοιμάζω κάτι πιο σύνθετο. Θα επανέλθω κορίτσι μου σίγουρα. Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο.

      Διαγραφή
  4. Πολύ μου άρεσε η πυξίδα, μου θύμισε τους πρώτους χάρτες που φτιάχτηκαν και είχαν κάτι τέτοιες περίτεχνες απεικονίσεις. Είσαι μεγάλος δημιουργός φίλε μου και είμαι περίεργος να δω τι σου ενέπνευσε ο Τόλκιν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσουν πολύ αυτές οι παλιές περίτεχνες απεικονίσεις, Γουίλ. Κύρια σε γεωγραφικά σήματα και σχήματα. Πυξίδες, χάρτες, περγαμηνές, πάπυροι. Έχουν τη δική τους ιστορία και παράδοση. Ευχαριστώ πολύ φίλε μου για τα καλά σου λόγια, να είσαι καλά. Είμαστε εδώ και συνεχίζουμε.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου