"Το δάσος της λήθης", το "βασίλειο του Φόριεν": Χειροποίητος χάρτης

 Αγαπημένοι μου φίλοι και φίλες,

σήμερα έχω να σας παρουσιάσω κάτι εντελώς διαφορετικό ως προς το θέμα. Αναφέρομαι σε ένα έργο ζωγραφικής, που όμως έχει μια πολύ συγκεκριμένη και ιδιαίτερη αναφορά. Ποια είναι αυτή;

Αφορά έναν χάρτη!



Έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία στους χάρτες, πόσο μάλλον όταν αυτοί έχουν μια παλιά μορφή και αναφέρονται σε ξεχωριστούς κόσμους. Ας γίνω όμως πιο συγκεκριμένος:

Να θυμίσω σε όσους το γνωρίζουν είτε ως αναγνώστες είτε ως απλή πληροφορία αλλά και σε εκείνους, που δεν το ξέρουν, το μυθιστόρημά μου φαντασίας "Το δάσος της λήθης", που μπορείτε να το βρείτε εδώ:

"Το δάσος της λήθης"  ως αναφορά και γενική παρουσίαση

"Το δάσος της λήθης" / Wattpad ως αναρτημένο e-book

"Το δάσος της λήθης" / Ηδύποτον blog αναφορά

Η έμπνευσή μου, φίλες και φίλοι μου, ήταν να κάτσω να φτιάξω εγώ, χειροποίητα, έναν χάρτη, που αναπαριστά το χώρο δράσης του έργου. Ας ρίξουμε λοιπόν μια ματιά στις φάσεις δημιουργίας του.

Εικόνα 1

Όλα ξεκίνησαν από εδώ για να σχεδιαστεί και να χρωματιστεί ο ήδη υπάρχων ψηφιακός χάρτης. 


Εικόνα 2

Εδώ ξεκίνησα το χωρισμό του χάρτη στα δύο βασικά του μέρη, στο θαλάσσιο και στο στεριανό. Για να πάμε μετά στην περαιτέρω επεξεργασία του.


Εικόνα 3

Όπως βλέπετε στην εικόνα 3, έχει προχωρήσει αρκετά η επεξεργασία και των δύο τμημάτων. Το θαλάσσιο και το στεριανό μέρος.


Εικόνα 4

Στις εικόνες που θα ακολουθήσουν, αρχής γενομένης από την εικόνα 4, έχουμε την τελική μορφή και επεξεργασία του χάρτη μας. Στα δεξιά και κάτω έχουμε τη σήμανση του βασιλείου του Φόριεν, στο οποίο και εκτυλίσσεται η κύρια δράση του μυθιστορήματος. Στο κέντρο έχουμε το πολυθρύλητο "δάσος της λήθης"


Εικόνα 5

Η εικόνα 5 τραβιέται στα αριστερά για να μας δείξει το ΒΑ μέρος του χάρτη μας όπως αυτό οριοθετείται.


Εικόνα 6

Στην εικόνα 6 έχουμε μερική άποψη του ΒΑ μέρους του χάρτη μας. Εδώ οριοθετείται η λίμνη του Μπέλουαρ, θέατρο βασικών γεγονότων της πλοκής, το "πέρασμα του γκρίζου λύκου" ψηλά στο "Βουνό των σκιών". Πιο ψηλά βλέπουμε τον ποταμό Βάεριλ, που πηγάζει από τη λίμνη, περνά ανάμεσα στα βουνά και χύνεται στη θάλασσα της Ουτόλια, στα ερείπια της αρχαίας πόλης της Κράγια. Ψηλά στο βουνό των Σκιών οριοθετείται και ο περιβόητος "Ακρόπυργος της Κράγια", τοποθεσία μεγάλης σημασίας στην όλη πλοκή.


Εικόνα 7

Η εικόνα 7, οριοθετεί το ΒΑ άκρο του χάρτη μας. Δίνω έμφαση στην κλασική πυξίδα, στην οποία έδωσα εντελώς κλασική μορφή, ελπίζω να σας αρέσει.


Εικόνα 8

Εδώ έχουμε την τελική μορφή του χάρτη σε γενική καθολική άποψη. 

Οι διαστάσεις του καμβά είναι 35 Χ 25 εκατοστά, σε χαρτί ακουαρέλας 300 γραμμαρίων.

Τα υλικά άπαντα είναι ακρυλικά χρώματα και έχει χρησιμοποιηθεί και μαρκαδόρος μελάνης. 

Έτσι λοιπόν, για μια ακόμα φορά, ζωντανεύει μπροστά μας το "Δάσος της λήθης" και το "Βασίλειο του Φόριεν", όπου οι ήρωες του μυθιστορήματος έγραψαν τη δική τους φανταστική ιστορία σε κάποιους άλλους τόπους και κόσμους. Η Αρμάντια, ο βασιλιάς Ζάρεκ, ο σοφός Άλαντ του βασιλείου, ο πρίγκηπας Μέλιαν, γιος του βασιλιά, η βασίλισσα Άλμπα, η νεαρή Ελεάνορ, μνηστή του πρίγκηπα, ο καλοκάγαθος Έλνταρ, οι γονείς της Ελεάνορ, Έντγκαρ και Έλντα αλλά και το τρομερό ον του δάσους, ο καταραμένος Σάγκρος.

Ο χάρτης είναι στη διάθεσή σας να σάς ταξιδέψει πάλι εκεί για να θυμηθείτε ή να διαβάσετε. Οι σύνδεσμοι είναι στη διάθεσή σας αγαπημένοι μου φίλοι και φίλες.

Ευχαριστώ.



Σχόλια

  1. Ένα έργο που αγάπησα από την αρχή έως το τέλος, αποκτά μια υλική προέκταση μέσα από αυτό το χάρτη.
    Μπράβο Γιάννη, για τον κόπο, την έμπνευση και το μεράκι σου!
    Απίθανο αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου, πάντα θυμάμαι την παρουσία και συμμετοχή σου στο "Δάσος". Με αγάπη και νοσταλγία. Ευχαριστώ για μια ακόμα προσφορά από τα γλυκά σου συναισθήματα μαζί και με την παρότρυνσή σου να κάνουμε κάτι όμορφο και ωραίο. Καλή βδομάδα.

      Διαγραφή
  2. Ε είσαι φοβερός!! Έκανες και χάρτη!!Μου αρέσει και θα πω μπράβο γιατί με εκανε να ξαναπερπατήσω τη μνήμη μου στους τόπους που οι ήρωές σου στο έργο σου με μάγεψαν.
    Μπράβο μπράβο
    Καλή Σαρακοστή
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Σαρακοστή Άννα μου! Υγεία και ειρήνη στον κόσμο. Θυμάμαι πάντα, με αγάπη, την παρουσία και τη στήριξή σου σ' αυτό το έργο. Το ζούμε λοιπόν ξανά καλή μου φίλη.
      Να έχουμε καλή βδομάδα.

      Διαγραφή
  3. Φίλε μου η φανταστική δουλειά σου και πάλι μας ταξιδεύει μαγικά, μπράβο Γιάννη μου για την υπέροχη έμπνευση και το ωραίο έργο σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλιο, αγαπητέ φίλε σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Η έμπνευση αντιμάχεται την κατάθλιψη. Το παλεύουμε φίλε μου. Την καλησπέρα μου.

      Διαγραφή
  4. Γιάννη μου έκανες φανταστική δουλειά για ένα υπέροχο έργο φαντασίας.
    Μπράβο φίλε μου, και περιμένω σύντομα και άλλες ζωγραφικές οπτικοποιήσςις του "δάσους".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργο φίλε μου, μην ξεχνάμε ότι μια δική σου πρωτοβουλία και έμπνευση μουσική έδωσε το ερέθισμα να γραφτεί αυτό το έργο. Και τώρα απολαμβάνουμε και τα ...απόνερά του. Ευχαριστώ καλέ μου φίλε, να είσαι καλά. Καλή μας συνέχεια.

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Ράνια μου, σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη. Καλή μας συνέχεια και εμπνεύσεις.

      Διαγραφή
  6. Μπράβο Γιάννη.
    Μου αρέσουν οι χάρτες. Θέλω να ξέρω πού βρισκόμαστε στην πορεία του έργου.
    Δεν θυμάμαι αν το διάβασα όλο.
    Θα το πάρω πάλι από την αρχή μόλις βρω χρόνο.
    Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου, είναι στη διάθεσή σου σε πολλές πηγές. Αν θέλεις κάποια οδηγία, είμαι στη διάθεσή σου. Ναι, οι χάρτες είναι αδυναμία μου καλή μου φίλη, τους αγαπώ πολύ και χαζεύω στον κόσμο τους.
      Σε ευχαριστώ πολύ Ρένα μου για το σχόλιο.

      Διαγραφή
  7. Wow! I didn't know you were a writer, congratulations on your book! Your map is wonderful, I love how you made the compass rose and the names of each place, is beautiful!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Diana, good evening my dear friend .
      I am glad you liked the map. Yes, i am a writer too and thank you for your good feelings. Have a nice week with good inspirations.

      Διαγραφή
  8. Και χαρτογράφος, Γιάννη μου;! Εντυπωσιάστηκα!!! Πολύ ωραίος ο χάρτης σου και ιδού η ευκαιρία για μένα να διαβάσω , μόλις μπορέσω, το Δάσος της Λήθης, που δεν είχα καταφέρει να το παρακολουθήσω όταν το δημοσίευσες.
    Καλή εβδομάδα και καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω αλήθεια θα ήταν για μένα μεγάλη τιμή αγαπημένη μου φίλη. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Προσπαθούμε να δημιουργήσουμε απέναντι σε ότι άσχημο συμβαίνει στη ζωή μας Μαριάννα μου. Να είσαι καλά. Καλή βδομάδα κοπέλα μου.

      Διαγραφή
  9. Ε είσαι μεγάλος καλλιτέχνης το έχουμε πει αυτό! Μήπως να φτιάξεις και τους δικούς μου;
    Το βιβλίο είναι ολοκληρωμένο; Να αρχίσω το διάβασμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ευχαριστώ πολύ φίλε μου. Ναι το βιβλίο έχει κλείσει. Είναι στη διάθεσή σου. Να είσαι καλά. Στέλνω ευχές για καλή βδομάδα.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου