Ένα κουτί μεταμορφώνεται

 Αγαπημένες φίλες και φίλοι, επισκέπτες και επισκέπτριες,

καλό μήνα Φλεβάρη να ευχηθώ ολόψυχα σε όλες και όλους. Μια ευχή που έχουμε απόλυτη ανάγκη καθώς ο Γενάρης δεν ήταν και τόσο φιλικός μαζί μας. Κρατάμε τις θετικές μας διαθέσεις. Το αγωνιστικό μας πείσμα και τη δημιουργική αύρα μας και συνεχίζουμε με κάθε τι, που μας κρατά ζωντανούς.

Σήμερα έχω να σας παρουσιάσω ένα μικρό ξύλινο κουτί, από αυτά που θεωρώ χρηστικά αλλά και είναι και αγαπημένα μου. Είναι αυτά τα μίνι "σεντούκια" που σου ωθούν τη φαντασία και τη διάθεση να δουλέψεις πάνω τους και να τους δώσεις τη μορφή που αγαπάς.

Για πάμε λοιπόν να δούμε το ξύλινο κουτί μας στην πορεία μεταμόρφωσής του.

Εικόνα 1


Ιδού το ξύλινο κουτί μας. Με διαστάσεις: 16 Χ 12 Χ 9 εκατοστά. Έπρεπε να επιλέξω μια διχρωμία για αυτό και η επιλογή μου ήταν σε δύο χρώματα με έντονη αντίθεση. Ένα αγαπημένο μπλε σκούρο και το αρμονικό του κίτρινο. Όπως το βλέπετε, ήδη χωρίστηκαν τα χρωματικά μέρη στις αντίστοιχες πλευρές και η συνέχεια ανήκει στην περαιτέρω διακόσμηση και επεξεργασία του.

Εικόνα 2


Στην εικόνα 2, (ομολογώ η ποιότητα της φωτογραφίας δεν είναι και η πλέον ποιοτική), έχει ήδη γίνει η εξωτερική διακόσμηση, την οποία πιστεύω να δούμε καλύτερα στις εικόνες που ακολουθούν.


Εικόνα 3


Με ριζόχαρτο επενδύθηκε το καπάκι από το κουτί και δεξιά-αριστερά έβαλα πατίνα σε απόχρωση του χρυσού.


Εικόνα 4


Εικόνα 5

Οι εικόνες 4 και 5 δείχνουν το εσωτερικό μέρος του κουτιού, με εμφανείς κάποιες ατέλειες για να έχει και ένα ύφος παλαιότητας. Δεν ξέρω πώς σας φαίνεται και αν οι χρωματικές αντανακλάσεις είναι κατατοπιστικές. 


Εικόνα 6

Τέλος, στην εικόνα 6, έχουμε μια ακόμα άποψη, πιο γενική από το μικρό μας κουτί. Έτοιμο στη χρήση του λοιπόν με κάθε διάθεση και λειτουργικότητα.


Θεωρώ ότι δεν σας ταλαιπώρησα έτσι; Σύντομο το θέμα μου σήμερα σε παρουσίαση αν και σε κατασκευή ήταν λίγο "μπελαλίδικο" καθώς οι πολλές γωνίες και έδρες είχαν θέματα με το χρωματισμό.


Κλείνοντας, να ευχηθώ σε όλες και όλους όμορφο μήνα. Να προσέχετε τους εαυτούς σας. Βλέπετε ότι είμαστε παντελώς απροστάτευτοι από την πολιτεία. Να αντέχετε, να αγωνίζεστε και να διεκδικείτε. Τα, κάθε είδους, δρώμενα της δικτυακής μας γειτονιάς, μάς κρατούν ζωντανούς. Να τα ακολουθείτε! Τέλος, σας δίνω και το σύνδεσμο από το προσωπικό βιβλιογραφικό μου blog: Ανθολογία



Σχόλια

  1. ΘΑΥΜΑΣΙΟ!!! Δεν περίμενα τίποτε λιγότερο από εσένα, Γιάννη μου. Πανέμορφη η διχρωμία που διάλεξες και υπέροχη η διακόσμηση του σπιτιού. Πολλά φιλιά και καλό μήνα, φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Μία μου. Και σε ευχαριστώ πάντα για τα ενθαρρυντικά σου λόγια. Λειτουργούν τόσο υποστηρικτικά. Καλό σου μήνα.

      Διαγραφή
  2. Όταν παίρνεις την τέχνη στα σοβαρά δεν ψάχνεις για εύκολες λύσεις. Σκοπός της δημιουργίας είναι η εσωτερική ανάγκη, η αξιοποίηση των αισθήσεων, το ένστικτο, το δικό σου όραμα, η δύναμη που σε συγκινεί, σε ενθουσιάζει, σε παρακινεί να συνεχίσεις. Κι αυτό το ταξίδι μέχρι να φτάσεις στο τέλος, δεν είναι υπέροχο;
    Μπράβο Γιάννη μου αρέσει και ο χρωματισμός και η λογική του παλαιού!
    Να είσαι καλά!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα βρε Αννίκα μου. Αυτή η αίσθηση της παλιάς γοητείας του περασμένου χρόνου, πόσο όμορφη τελικά είναι! Φυσικά σκοπός μας, με τις δημιουργίες κάθε είδους, είναι η εσωτερική μας ανάγκη και αρμονία. Να αξιοποιήσουμε τις αισθήσεις, το όνειρό μας.
      Σε ευχαριστώ πολύ αγαπημένη μου φίλη για κάθε σου παρουσία.

      Διαγραφή
  3. I think that your box is lovely and perfect to keep beautiful things inside of it, I like the colors you have chosen and the golden shades complete the old look of it.
    Happy month of February!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dear Diana,
      That's why i made this box. To keep beautiful things inside it. I started with candies in Christmas. I'm glad you liked the colors and these shades of gold.
      Thank you very much dear friend. You are always here with your warm words.
      Best regards and happy February.

      Διαγραφή
  4. Να το χαρείς το κουτί σου Γιάννη μου. Το έκανες όμορφο και με χαρούμενα χρώματα. Μπράβο σου.
    Καλό δημιουργικό μήνα και από εδώ
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Άννα μου! Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Χάρηκα πολύ που σου άρεσε να το ξέρεις. Καλό μήνα κορίτσι μου με κάθε μου ευχή.

      Διαγραφή
  5. Λατρεύω κι εγω τα κουτιά Γιάννη μου κι εχω φτιάξει ουκ ολίγα,αλλα τα χρησιμοποιώ ήδη άλλα περιμένουν,αλλα χαρίζονται.Παρααμένουν πάντα μία πρόκληση και χαίρομαι που κι εσυ τ αντιμετωπίζεις το ίδιο και τα μεταμορφώνεις με ευαισθησία και τέχνη. Οντως παρουσιάζουν δυσκολίες ειδικά το εσωτερικό,αλλά τα κατάφερες μία χαρά!
    Νάσαι καλά αγαπημένε μου φίλε, να προσέχεις τον εαυτό σου και να μας τέρπεις με τα κάθε είδους έργα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χαίρομαι σαν παιδί Χαρά μου. Το ξέρεις, το βιώνεις και εσύ. Οι φωτογραφίες δεν ήταν καλές. Νομίζω το αδικεί. Του χαλάει την στιλπνότητα. Όμως η σημασία είναι η χαρά που νιώθουμε και αυτό που μοιραζόμαστε μεταξύ μας σε κάθε δημιουργία μας καλή μου φίλη. Να τα χαιρόμαστε τα κουτάκια μας λοιπόν κορίτσι μου και ...πάμε για άλλα. Φιλιά και καλό μήνα ψυχή μου.

      Διαγραφή
  6. Όπως το λες Ρένα μου, ο καλύτερος τρόπος να ξορκίσεις το κακό. Η δημιουργία, η τέχνη, το μοίρασμα. Είναι το καλύτερο. Και να που η συμμετοχή σου εδώ, συμβάλλει αποφασιστικά. Σε ευχαριστώ Ρένα μου για τα ωραία σου λόγια αλλά κύρια για τα αισθήματα. Τα φιλιά μου. Καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την απάντηση σου τη βλέπω, το δικό μου σχόλιο που πήγε;
      Όλο κόλπα μας κάνει ο Google.

      Διαγραφή
    2. Δεν φταίει εδώ η blogspot Ρένα μου αλλά εγώ! Ναι, είχαν σταλεί 3 δικά σου ίδια σχόλια και είπα να σβήσω τα 2 που περίσσευαν. Έλα όμως που έσβησα και τα τρία! Οπότε εγώ είμαι ο ...ένοχος. Σε ευχαριστώ καλή μου φίλη και συγγνώμη για την αναστάτωση. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  7. Ε αυτά είναι, ο μεγάλος δημιουργός φαίνεται.
    έχω ένα μικρό τέτοιο ξύλινο κουτάκι πάνω στο γραφείο μου και φυλάω τα μέμορι στικ μέσα, είναι πολύ όμορφα πράγματα και είσαι τυχερός που μπορείς να φτιάξεις τέτοια αντικείμενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμμ να μια πολύ όμορφη χρήση για ένα τέτοιο κουτί φίλε μου! Μού έδωσες μια λαμπρή ιδέα για να το αξιοποιήσω. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Να είσαι καλά και να δημιουργείς πάντα.

      Διαγραφή
  8. Φανταστική η μεταμόρφωση του ξύλινου κουτιού !!! Μου άρεσαν ιδιαίτερα τα χρώματα που χρησιμοποίησες αλλά και η αίσθηση του παλιού αντικειμένου που δίνεις στο έργο σου !!! Μπράβο Γιάννη μου, και καλή συνέχεια σε ότι ωραίο κάνεις !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλιο μου, η γνώμη σου ξέρεις πόσο μετράει. Ειδικά σε χρωματικά θέματα. Και φυσικά την χρειάζομαι και σε ευχαριστώ. Κάθε σου παρατήρηση σημαντική. Προσπαθούμε να νιώθουμε καλά με αυτές μας τις δημιουργίες Στέλιο μου, όσο μπορούμε. Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου.

      Διαγραφή
  9. J'ai donc découvert ce blog cette nuit, après avoir parcouru les autres… Blogspot donc, une plateforme de blog qui a ceci de particulier qu'elle n'informe pas ses abonnés de la publication des nouveaux articles!!!
    Quelle jolie boite. Lorsque j'ai parcouru rapidement la page sans savoir et avant la traduction, je n'ai vu que les images. Conditionné comme nous le sommes actuellement par la propagande publicitaire, je n'ai pu m'empêcher de penser à l'Ukraine par les couleurs, bien que elles soient différentes pour ce qui concerne l'oriflamme nationaliste du moment... Jolie boite! J'ai vu l'idée d'y loger des accessoires informatiques, Qu'en est-il aujourd'hui? D le 1er février date de cet article...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Bienvenue cher ami sur le blog ! Ma joie est grande. Les couleurs de la boîte sont complètement aléatoires. J'aime ce couple. Oui, je suis d'accord, vous pouvez utiliser la boîte dans de nombreuses utilisations pour de petites choses. Bonne continuation et merci beaucoup pour le commentaire.

      Διαγραφή
  10. I didn't know you had this box hobby. I occasionally decorate some of them but they are not so beautiful. I really like that you are so creative, it's a good thing. You also use beautiful colors and the contrast is great. Now I look at all the other wonderful things you do.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Welcome Hamlet to this blog of mine. You give me great pleasure to know that. Creation is a breath in our lives. Take a look here in peace. A big thank you with my heart.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου