Ζωγραφική και ...γεωμετρία

 Η γεωμετρία ανέκαθεν ήταν κλάδος των μαθηματικών που μιλά μαζί μας σε μια δική της γλώσσα. Έχει αυτό που λέμε το άρωμα της τέχνης, της αρμονίας των γραμμών, των επιφανειών και των όγκων. Ο συνδυασμός τους παράγει υπέροχες εμπνεύσεις και οδηγεί σε μια γόνιμη φαντασία κάθε τέχνη.

Σήμερα, σε αυτήν την ανάρτηση, σας παρουσιάζω κάποια ταπεινά έργα μου ζωγραφικής σε καθαρά γεωμετρικούς ρυθμούς. Κάποιους τους έχετε δει παλιότερα σε μεμονωμένες αναρτήσεις και παρουσιάσεις. Τώρα εδώ τους δίνω σαν μία μικρή συλλογή:

Πάμε λοιπόν:

Είδος χρώματος: Ακρυλικά 

Διαστάσεις καμβά: 25 Χ 35 εκατοστά

Πίνακας 1

Αφηρημένα γεωμετρικά σχήματα 


Πίνακας 2

Ανάγλυφη επιφάνεια στον καμβά πάνω σε ξύλο


Πίνακας 3

Συνδυασμός αφηρημένων και κανονικών γεωμετρικών σχημάτων


Πίνακας 4



Και η μικρή αυτή συλλογή κλείνει με τον επόμενο πίνακα


Πίνακας 5

Αυτή η μικρή συλλογή κλείνει με τους πέντε αυτούς πίνακες αγαπημένες φίλες και φίλοι. Ξέρω ότι είναι καθαρά θέμα γούστου αυτή η τεχνοτροπία αλλά εδώ μου άρεσαν δύο πράγματα: Η μίξη των χρωμάτων καθώς και η αντιπαραβολή των σχημάτων.

Ευχαριστώ για το χρόνο σας!

Όμορφες γιορτινές μέρες να έχουμε και να προσέχετε!








Σχόλια

  1. Wow, lovely art work! I really like all of them, though my favorite is the third one, it makes me feel as if I'm looking to a stained glass of an ancient building. You are so talented!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. My dear Diana! I really appreciate your feelings. Thank you very much dear friend.
      Your words is a beautiful present for these. Best regards from me Diana!

      Διαγραφή
  2. Γιάννη μου, όλοι οι πίνακές σου είναι όμορφοι αλλά λάτρεψα τον νούμερο 4. Ευχαρίστως τον έβαζα στο σαλόνι μου αν είχε μεγαλύτερες διαστάσεις. Τι να πω, φίλε μου? Χίλια μπράβο. Συνεχίζεις να με εκπλήσσεις ευχάριστα. Συνέχισε να ζωγραφίζεις, είσαι υπέροχος. Στέλνω πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Μία μου, θα πω την ...αμαρτία μου. Και μένα περισσότερο από όλους, αυτός μου αρέσει πιο πολύ. Αυτός ο συνδυασμός μαύρο-κόκκινο είναι αγαπημένος μου.
      Ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου για τα καλά σου λόγια, να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  3. Ναι θυμάμαι όσους μας έδειξες. Μου αρέσουν πολύ κυρίως ο 4 και ο 5. Μπράβο Γιάννη και ένα χόμπι που δεν χρειάζεται χώρο αποθήκευσης
    Να σαι καλά φίλε μου να δημιουγείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε Άννα μου πως καταλαβαίνεις τον ....καημό μου! Ναι, οι πίνακες αποθηκεύονται εύκολα και αλλάζονται εύκολα στην τοποθέτησή τους. Ευχαριστώ ψυχή μου, συνεχίζουμε να δημιουργούμε και να μένουμε όρθιοι καλή μου. Φιλιά.

      Διαγραφή
  4. Πόσο όμορφοι είναι !!!!
    Ο ένας πιο ωραίος απ τον άλλον.....Μπράβο σου, φαίνεται ότι το χέρι σου είναι προέκταση της ψυχής σου !!!!!!!
    Να είσαι καλά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή σου η κουβέντα Ρένα μου, με συγκίνησε πολύ. Ειλικρινά σε ευχαριστώ αγαπημένη μου φίλη. Καλές γιορτές να έχεις.

      Διαγραφή
  5. Μπράβο Γιάννη.
    Υπέροχοι οι πίνακες σου.
    Στα μοντέρνα σημερινά σπίτια, ταιριάζουν πολύ.
    Συνεχίζουμε ακάθεκτοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ένα είδος που έχει τη δική του ομορφιά Ρένα μου. Αυτή η ένταση των χρωμάτων είναι που μου αρέσει μαζί με τα σχήματα. Ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη. Συνεχίζουμε φυσικά.

      Διαγραφή
  6. Μου αρέσουν! Μου αρέσουν όλα.. όλα..όλα, γιατί αγαπώ αυτό το τρόπο έκφρασης. Βέβαια αν τα έβλεπε ο Δημήτρης θα του..σηκωνόταν οι τρίχες! Όποτε ζωγράφιζα κάτι τέτοιο που μου ζητούσαν πελάτες φρίκαρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xaxaxaaxaxaxa κλασικός ο Δημήτρης ναι Γεωργία μου; Τον νιώθω και τον σέβομαι. Ευχαριστώ καλή μου φίλη και δασκάλα μας. Να είσαι καλά γιατί πάντα μας εμπνέεις. Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  7. Η αναφορά σου στα γεωμετρικά σχήματα μου θύμισε το καλειδοσκόπιο, μου άρεσε να παίζω ώρες μαζί του όταν ήμουν μικρή.
    Δεν τους είχα δει ποτέ αυτούς τους πίνακές σου, φυσικά ο πίνακας νούμερο τρία είναι δικός μου ναι? ναι χαχαχαχαχα Σε πειράζω
    Σοβαρά, πιστεύω πως είναι ωραία ιδέα, τώρα τις γιορτές, να κάνουμε δώρο έναν πίνακα, και αυτοί οι πίνακες που μας παρουσιάζεις εδώ έχουν το ενδιαφέρον ενός δώρου.
    Καλή συνέχεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Μάνια μου, χαίρομαι κορίτσι μου που σου άρεσαν. Ο αρ. 3 σου αρέσει ε; Το κρατώ στα υπ' όψη καλή μου. Δεν τους είχες δει; Χμμμμ είχα κάνει παλιότερα μια σχετική ανάρτηση. Σε αυτήν εδώ έχει προστεθεί ένας ακόμα νεώτερος.
      Είναι όμορφα τα δώρα, έχουν τη δική τους χάρη. Να στείλω φιλιά και ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  8. Γιάννη μου οι πίνακες σου είναι όλοι υπέροχοι, εντυπωσιακά γεωμετρικά σχήματα, μοντέρνα τεχνοτροπία και ωραία φωτεινά χρώματα !!! Μπράβο φίλε μου και καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Στέλιο μου που σού άρεσαν! Η γνώμη σου είναι σημαντική για μένα και η γνώση σου πολύτιμη. Σε ευχαριστώ πολύ αγαπητέ φίλε. Καλή μας συνέχεια.

      Διαγραφή
    2. Φίλε μου είσαι ανεξάντλητος, αφού ακόμα και η γεωμετρία μπορεί να σε εμπνεύσει, τι να πω; Υποκλίνομαι στην τέχνη σου.
      Προσωπικά ήμουν της άλγεβρας πάντως!

      Διαγραφή
    3. Α η Άλγεβρα φίλε μου ήταν άλλο κεφάλαιο, μεγάλο. Την σεβόμουνα ναι! Δεν μπορώ να πω ότι ήταν αγαπημένη μου. Είχαμε μια σχέση κάπως ...μακριά κι αγαπημένοι ένα πράγμα. Η γεωμετρία όμως, παρά το ότι έδειχνε πιο προσιτή, ήταν ουσιαστικά απρόσιτη και πολύ εγκεφαλική.
      Ευχαριστώ μία ακόμα φορά για τα λόγια σου Γουίλ. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  9. Λατρεύω την ζωγραφική σε όλες τις τις μορφές φίλε μου και οι δικοί σου πίνακες έγιναν πολύ όμορφοι για το είδος τους τα ζωντανά τους χρώματα και οι γραμμές είναι προσωπική προτίμηση και εκφράζουν την έμπνευση του ζωγράφου! Εντυπωσιακός ο πίνακας 4 μπράβο, όχι ότι οι ΄'αλλοι είναι κατώτεροι ναι;
    Να είσαι καλά και να συνεχίσεις να αγαπάς ότι κάνεις .
    Καλες γιορτες να περάσεις με όσους αγαπάς Καλά Χριστούγεννα!!🎄✨

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου, να σου πω την ...αμαρτία μου, και εμένα ο 4ος πίνακας είναι η αδυναμία μου σε αυτό το είδος. Δεν ξέρω αλλά μου βγήκε μάλλον ο καλύτερος. Σε κάθε περίπτωση αγαπημένη μου φίλη, σε ευχαριστώ πολύ για κάθε σου συναίσθημα.
      Να είσαι καλά, να έχουμε όμορφες γιορτινές μέρες.

      Διαγραφή
  10. Effectivement, comme cela a été dit ailleurs dans un commentaire, ce sont à des vitraux que l'on pense. Mais peut-être y avez-vous pensé en réalisant un de ces tableaux...?
    J'ai récemment vu le travail de Claude Viallat dans une église d'Aigues-Mortes -Provence-France où il a réalisé des vitraux à propos de son travail. Le premier pourrait faire penser au travail qu'a réalisé Soulages pour l'Abbaye de Conques, sinon que Soulages a utilisé un verre translucide sans aucune coloration, mais on retrouve justement la "Géométrie"..., même si Soulages n'a utilisé quasiment de des lignes géométriques "parallèles"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Je serai d'accord avec vous. J'adore les vitraux. Mais je ne connais pas l'art. Merci beaucoup pour l'info et pour le commentaire. Bonne continuation.

      Διαγραφή
    2. En ce qui concerne Pierre Soulages pour l'Abbaye de Conques, il a réalisé ce type de travail: https://www.tourisme-conques.fr/fr/conques/vitraux-de-soulages`
      Et à Propos de Claude Viallat et de Notre Dame des Sablons : http://artsplastiquesmaupassant.blogspot.com/2010/07/autour-du-vitrail-xxsiecle-claude.html

      Διαγραφή
    3. Merci beaucoup pour vos suggestions Henri. (Votre nom;). J'ai déjà visité les deux blogs et ils sont merveilleux. Bonne nuit mon ami.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου