Σπιτική γωνιά σε Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση (Christmas decorated room)

 Φίλες μου και Φίλοι,

Είμαστε πια σε γιορτινή στράτα. Σε μέρες, που τουλάχιστον θέλουμε να τις νιώσουμε όμορφες, γιορτινές, ανθρώπινες, ζεστές. Είμαστε λίγες μέρες πριν τα φετινά Χριστούγεννα.

Εδώ στο "Τεχνόσπιτο", η γιορταστική μου ανάρτηση φυσικά και θα έχει θέμα κάτι εποχιακό. Κάτι που να αγκαλιάζει τις όμορφες αυτές μερες.


Πριν προχωρήσω στο δικό μου το θέμα θα ήθελα να κάνω αναφορά σε κάτι άλλο.

Το Δώρο της Μία για τα γενέθλιά της

Craftartista: Τα δώρα των γενεθλίων

Ένα γλυκύτατο όμορφο δώρο λοιπόν από την αγαπημένη μας φίλη, τη Μία, ήρθε να στολίσει εδώ το χώρο και το σπιτικό μας. Ένα δώρο για τα γενέθλιά της. Φτιαγμένο με τα δικά της χέρια αγκαλιά με μιά πανέμορφη κάρτα ευχών.



Μία μου, ειλικρινά σε ευχαριστώ πολύ και για τις ευχές και για το γλυκύτατο δώρο σου. Καλές γιορτές καλή μου φίλη.

Προχωράμε τώρα:

Σπιτική γωνιά σε Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση

Σαλόνι σε μερική άποψη

Είπα λοιπόν, μιας και το έχω όμορφο και δυνατό απωθημένο να φτιάξω το σαλόνι ενός σπιτιού σε μερική άποψη έτσι ώστε να μπορούμε να το απολαύσουμε σε Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση.

Εικόνα 1


Όλα ξεκινούν με υλικά από ξύλο. Το πάτωμα και οι δύο πλευρικοί τοίχοι, όπως τα βλέπουμε στην εικόνα 1

Εικόνα 2

Στην εικόνα 2 έχω ξεκινήσει την συναρμολόγηση του δωματίου, σε διαστάσεις 20 χ 20 εκατοστών. Και ήδη το τζάκι πήρε περίοπτη θέση στον έναν τοίχο.


Εικόνα 3


Το τζάκι μας έχει ήδη αρχίζει να επεξεργάζεται και να ετοιμάζεται εντατικά, Σχεδιασμός, χρώματα, στοκάρισμα κλπ.
Όμως πρέπει να φτιάξουμε και κάποια έπιπλά έτσι δεν είναι; Για να δούμε λοιπόν παρακάτω.


Εικόνα 4


Στην εικόνα 4, βλέπουμε τα μέρη ενός μεγάλου καναπέ, που θα μπεί στο σαλόνι μας. Επέλεξα και μια σχετική ταπετσαρία για το ντύσιμο. Σημειώστε ότι είναι η πρώτη μου φορά μιας τέτοιας κατασκευής επίπλων.


Εικόνα 5


Όπως βλέπετε, ο καναπές μας είναι έτοιμος. Μαζί και μεγάλο μέρος από το τζάκι στην πλάτη του. Οι διακοσμήσεις έχουν ήδη αρχίσει να μπαίνουν και το δωμάτιο να προχωρά.


Εικόνα 6


Στην εικόνα 6 βλέπουμε το εσωτερικό του δωματίου σε προχωρημένο στάδιο κατασκευής και διακόσμησης. Δεν έχουν μπει ακόμα όλες οι πινελιές όπως θα δούμε παρακάτω.



Εικόνα 7

Κατασκεύασα και δύο ακόμα έπιπλα. Μια πολυθρόνα και ένα φωτιστικό δαπέδου.


Εικόνα 8

Η εικόνα μας εδώ, μας παρουσιάζει έτοιμο το δωμάτιό μας, επιπλωμένο, χωρίς όμως την Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση. Για να ξεκινήσουμε σιγά-σιγά. Φυσικά και δεν έχουμε ξεχάσει τους πλαϊνούς τοίχους από την εξωτερική τους πλευρά. Έτσι θα τους αφήσουμε; Λέω όχι. Η εικόνα 9 μας δείχνει πως έχουν διακοσμηθεί.


Εικόνα 9


Πάμε τώρα να δούμε και το δωμάτιό μας σε πλήρη γιορτινή διάθεση. Καλώς ορίσατε λοιπόν να σας καλοδεχτούμε


Εικόνα 10




Εικόνα 11

Και βέβαια με αναμμένα τα λαμπάκια του. Τι; Χωρίς φωτισμό θα μέναμε;




Εικόνα 12





Εικόνα 13

Εικόνα 14


Ευχαριστώ φίλοι μου για την παρέα σας στο Χριστουγεννιάτικο σπιτικό μας και την επίσκεψή σας.

Σας εύχομαι ολόψυχα καλές γιορτές με υγεία, με δημιουργική διάθεση και με πολλά χαμόγελα.

Μην ξεχνάτε να περνάτε από το CINEFIL ΄Σας περιμένουν πάντα κινηματογραφικές ματιές και σε γιορταστική διάθεση.





Σχόλια

  1. Όμορφο! Και εορταστικό και με μεράκι φτιαγμένο. Μπράβο Γιάννη μου.Και η ζεστασιά από το τζάκι ήλθε ως εμένα που το έχω απωθημένο.
    Καλές γιορτές ήρεμες με υγεία πάνω από όλα
    Καλή εβδομάδα
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εσύ απωθημένο Άννα μου; Έλα να ενώσουμε τα απωθημένα μας που μας "βασανίζουν" δεκαετίες. Τι ζητάμε βρε Άννα; Ένα τζάκι! Μια ξυλόσομπα. Αυτό. Δηλαδή εμείς δεν έχουμε ένα δικαίωμα σ' αυτή τη ζωή να κάτσουμε μπροστά σε ένα αναμμένο τζάκι; Τι στο διάολο έχουμε κάνει ρε και δεν μας το δίνει. Ουφ, στενοχωρήθηκα τώρα ειλικρινά.
      Σε ευχαριστώ καλή μου φίλη για τα λογάκια σου και τα αισθήματά σου.
      Καλή βδομάδα να έχεις.

      Διαγραφή
    2. Δεν θέλω ξυλόσομπα είναι πανεύκολο να την εγκαταστήσεις εξάλλου. Ενα τζάκι θέλω και απαγορεύεται να μπει εδώ που μένω. Το έψαξα...απωθημένο δεν λες τπτ.

      Διαγραφή
    3. Η Ξυλόσομπα θέλει κι αυτή το ...μπουρί της και την καμινάδα της, μην το λες. Όχι βέβαια σαν το τζάκι αλλά τα θέλει. Εκεί δεν μπορεί να μπει τζάκι λόγω κέντρου θαρρώ ε; Κρίμα γμτ πραγματικά. Μεγάλο παράπονο. Ας μείνουμε εδώ το λοιπόν. Την καλησπέρα μου Άννα μου, καλό βράδυ.

      Διαγραφή
    4. Πάρτε και μένα στην παρέα σας. Που βλέπω τζάκι μόνον όταν με πάει ο σύζυγος για χειμερινές διακοπές! Φέτος βέβαια δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση. Ο ιός γαρ...

      Διαγραφή
    5. Α καλώς την! Να και ακόμα μία με απωθημένο το τζάκι. Μία μου καλώς όρισες στο ...κλαμπ. Χαχαχαχαχαχα, εγώ, μήτε σε διακοπές, σε πληροφορώ, το έχω δει. Γενικά στη ζωή μου ποτέ! Ναι πιστέψτε το! Μόνο ξυλόσομπα, με την οποία ζούσα πολλά χρόνια ως παιδί. Μακάρι να είχα και αυτήν.
      Καλησπέρα καλή μας φίλη.

      Διαγραφή
  2. Και φωτάκια;..είσαι φοβερός! Θα σου ομολογήσω πως είχα αρχίσει να σου φτιάχνω μικρά επιπλάκια με κλίμακα 20/100 , μέχρι και μίνι..πίνακες. Σου τα είχα για έκπληξη όμως με την καραντίνα στα ελτα γίνεται χαμός. Μία φορά που τόλμησα να πάω στις..8παρά 15 το πρωί και είδα ουρά μέχρι την αρχή του τετραγώνου. Φίλε μου υπέροχη η Χριστουγεννιάτικη γωνιά σου και μου άρεσε που έδειξες και τις δύο όψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. !!!!!!!!!!!
      Γεωργία μου τι λες τώρα! Εγώ τι να πω τώρα; Είναι σαν να τα πήρα. Ειλικρινά σε ευχαριστώ για τη δουλειά σου, τη σκέψη, την κίνησή σου. Με συγκινείς να το ξέρεις. Ε είπα να το φωτίσω το δωμάτιο αλλά είναι πολλά τα φωτάκια και δεν είναι διακριτικά, έπρεπε να βάλω πιο μικρά. Τέλος πάντων. Να είμαστε καλά φίλη μου να δημιουργούμε.
      Την αγάπη μου.

      Διαγραφή
  3. Μου θυμίζει πολύ τα "σπιτάκια "που έφτιαχνα μικρή με ότι αντικείμενα έβρισκα στην αυλή. Ένα μικρό σαλόνι "μικροαστού" πλούσιο όμως σε αισθήματα και αισθητική.Πόσο δημιουργικό το χόμπι σου Γιάννη! Πηγή ενέργειας για να μην μεγαλώνεις ποτέ!. Δεν ξέρω αλλά εμένα μ' αρέσει! Ιδιαίτερα ο απαλός φωτισμός!
    Γιάννη να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίκα μου, ευχαριστώ πολύ. Χάρηκα ειλικρινά που σου άρεσε. Και εγώ ακουμπώ σε αυτές τις δημιουργίες κομμάτι από τη διάθεσή μου όπως κάνουμε όλοι σε κάποια πράγματα. Είναι μια μορφή άμυνας και αυτό και δημιουργική. Στέλνω τα φιλιά μου. Να κρατάμε αναμνήσεις Αννίκα μου. Όμορφες γιορτές να έχεις.

      Διαγραφή
  4. Το πιο όμορφο χριστουγεννιάτικο σαλόνι! Μέχρι και χριστουγεννιάτικο δέντρο έχει, αλλά και Αη Βασίλη! Υ-ΠΕ-ΡΟ-ΧΟ, φίλε μου. Καταπληκτική κατασκευή. Για βραδιές αραχτοί στον καναπέ και το τζάκι να καίει. Μπράβο, Γιάννη μου.
    Και: Χαίρομαι που έλαβες το δωράκι για τα γενέθλιά μου. Και χαίρομαι πολύ που σου αρέσει η καρτούλα και το πλεκτό χειροποίητο πουλάκι. Σ' ευχαριστώ ξανά για τη συμμετοχή σου στο διαδικτυακό πάρτυ γενεθλίων μου. Πολλά πολλά φιλιά, φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου, σε ευχαριστώ για τα δωράκια σου. Κύρια για την αγάπη της παρουσίας σου κοντά μας, που τη δίνεις απλόχερα σε όσο περισσότερους φίλους μπορείς.
      Όσο για τη Χριστουγεννιάτικη σπιτική μας γωνιά εδώ, ε ναι, με όλα τα σχετικά ντυμένη για να προσμένει την Άγια νύχτα.
      Καλησπέρα καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφο το σαλόνι, στολισμένο για τις γιορτές, με τον αναπαυτικό του καναπέ και το ωραίο του επιβλητικό τζάκι! Και δέντρο, και Αϊ Βασίλης, και στολίδια, και λαμπιόνια...τίποτα δεν του λείπει !! Μου αρέσει που έντυσες και εξωτερικά τους τοίχους!! Το μόνο που μου με 'χαλάει' λιγάκι είναι το κουτί με τις μπαταρίες...μήπως χωράει πίσω από το δέντρο, ή κάτω από τον καναπέ?
    Καλές γιορτές, καλέ μου φίλε! Να περάσεις όμορφα με την οικογένειά σου, με υγεία και αγάπη!
    ΥΓ να χαρείς και το όμορφο δωράκι της Μίας μας, όπως χάρηκα κι εγώ πολύ με το δικό μου όμορφο πλεκτό πουλάκι. Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ μωρέ Μαριάννα μου, το μόνιμο πρόβλημά μου, αυτό το κουτί με τις μπαταρίες. Και εγώ φταίω ναι! Γιατί κόλλησα τα καλώδια και μετά άφησα τελευταίο το κουτί. Αποτέλεσμα ήταν να μείνει να πάει μόνο εκεί. Έπρεπε να ξεκινήσω ανάποδα, πρώτα το κουτί έξω και ύστερα τα άλλα. Είδες; Κάθε φορά μαθαίνουμε από λάθη μας.
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και τη ματιά σου καλή μου φίλη. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  6. Εντάξει!
    Τι να πει κανείς!
    Πραγματικά δεν υπάρχουν λόγια!
    Πολλα πολλα συγχαρητηρια!
    Το καμαρωνω πολυ να ξερεις!
    Να χαρεις το δωρακι σου!

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κική μου για τη ματιά και τις ευχές σου. Και τα δύο ζεσταίνουν την καρδιά μου. Να είσαι καλά, να περνάς όμορφες μέρες. Στέλνω τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
    2. Άναψε το τζάκι και έρχομαι! Μελομακάρονα και κουραμπιέδες για να μας κάνουν παρέα και να τα πούμε δίπλα στη φωτιά!
      Ωραία δουλειά, φίλε μου.
      Καλά Χριστούγεννα!

      Διαγραφή
    3. Πωπω φίλε μου τι μου λες τώρα! Με φτιάχνεις! Αχ οι μικρές όμορφες στιγμές ας είναι και στα όνειρά μας. Στέλνω την καλησπέρα μου και τις ευχές μου.

      Διαγραφή
  7. Τι υπέροχο το δωματιάκι του Τεχνόσπιτου!!! Καλά Χριστούγεννα Γιάννη μου και καλές γιορτές με υγεία και αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου φίλη, Χρόνια σου Πολλά. Πολλές ευχές για σένα και την οικογένειά σου. Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου. Να περάσεις όμορφα.

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα Γιάννη μου!! Χρόνια πολλά σου εύχομαι!! Καλά Χριστούγεννα να χεις, να περάσεις πολύ πολύ όμορφα με τους αγαπημένους σου!!🎄🎅
    Πόσο όμορφο και κουκλίστικο το σπιτάκι που έφτιαξες!! Μπορώ να φανταστώ πόση λεπτομέρεια κι υπομονή θέλει να δημιουργήσεις τέτοιο αριστούργημα! Γεια στα χέρια σου!!
    Να σαι καλά και καλή δημιουργική συνέχεια να χεις!! Σε φιλώ!🌹

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλένα μου, καλή μου φίλη, καλησπέρα. Χρόνια πολλά κορίτσι μου και Καλά Χριστούγεννα. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα γλυκά σου λόγια, τη δύναμη που μεταφέρουν. Σε ευχαριστώ για τις γλυκές σου ευχές.
      Να είσαι καλά και να ονειρεύεσαι πάντα το καλύτερο. Χρόνια πολλά.

      Διαγραφή
  9. Χρόνια πολλά!!!
    Πανέμορφο το Χριστουγενιατικο σπιτάκι σου!!!
    Καλή Πρωτοχρονιά!!!?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου ευχαριστώ κορίτσι μου. Χρόνια πολλά για τις γιορτινές μέρες. Ευχαριστώ για τις ευχές σου καλή μου φίλη. Να έχουμε καλή χρονιά.

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφη, ζεστή και γιορτινή η ατμόσφαιρα στο ωραίο σαλόνι σου φίλε Γιάννη, εδώ θα ήθελα να περάσω όλες τις γιορτές. Οι υπέροχες δημιουργίες σου κάθε φορά μας αφήνουν άφωνους, δεν μπορώ να μην θαυμάσω όλες αυτές τις λεπτομέρειες που αποδεικνύουν την μεγάλη υπομονή, το ταλέντο και την αγάπη στην τέχνη αυτή !!!
    Εύχομαι Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά γεμάτη υγεία, χαρά και πολλές πολλές δημιουργίες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλιο μου, να είσαι καλά. Σε ευχαριστώ πολύ. Προσπαθώ όσο μπορώ να εκτονώνω δημιουργικά αυτό που φωλιάζει μέσα μας, αυτό που μας παρακινεί. Καταλαβαίνεις.
      Ειλικρινά σε ευχαριστώ από καρδιάς. Να είσαι καλά φίλε για τη συμμετοχή σου. Προχωράμε. Καλή χρονιά από καρδιάς.

      Διαγραφή
  11. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΓΙΑΝΝΗ ΜΟΥΥΥΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕ!!!Ευχομαι τουτη η χρονιά ν αλλάξει κάθε τι προηγουμενο, το μόνο σταθερό που θα μένει η διάθεση για δημιουργία και ΥΓΕΙΑΑΑΑΑ!
    Λοιπόν θα σου εξομολογηθώ οτι ακολουθώ την πορεία σου ;) .Αλλά βρε αθεόφοβε 20Χ20;;;;Εγω σ ε πολύ πιο ευρύχωρες διαστάσεις και πάλι μου ειναι δύσκολο να πιάσω όλ αυτά τα μικρούτσικα γι α να συντεθούν. Τλπ θα το παλέψω με οδηγό εσένα κάθε που θα νευριάζω και θα τα παρατάω.Προς το παρόν εχω έτοιμο άλλο δωμάτιο που θα δέιτε άμεσα.
    Χαίρομαι και στο εχω ξαναπεί να βλέπω τέτοιες ευαίσθητες δημιουργίες απο έναν άντρα!
    Σου ευχομαι πάντα ναναι γιορτινό το σπιτικό σου και νάχεις υγεία να το απολαμβάνεις έστω και χωρίς τζακι! Ξέωρ πόσο δύσκολες ειναι οι συνθήκες στις πολυκατοικίες,εγω απέκτησα οταν ήρθαμε Ζάκυνθο.Τωρα πάω να τ ανάψω για λογαριασμό σου και να σου στείλω θετική ενέργεια
    Την αγάπη μου πάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πωπω ομορφιές! Πωπω συναισθήματα, πωπω ανοιχτές καρδιές γεμάτες χαμόγελα.
      Καλή χρονιά Χαρά μου! Καλή και ευλογημένη. Με υγεία καλή μου φίλη. Και με κρυφά όνειρα. Η αλήθεια είναι ότι με τη δουλειά σε μικρή κλίμακα δεν το είχα. Χοντρόχερος ήμουνα, με την έννοια ότι φοβόμουν να μπω σε τέτοιες μικρές κλίμακες. Όμως είδα την τεχνική και έκανα αυτές τις απόπειρες.
      Τώρα κάνω μινιατούρες έπιπλα σε ...προειδοποιώ! Χαχαχαχαχαχαχα Ευελπιστώ να σου αρέσουν. Και σου δίνω και ιδέα. Δούλεψε με σπιρτόκουτα και κουτιά από ...χάπια. Ας αποκτήσουν και άλλη ιδιότητα. Αν δουλευτούν περαιτέρω κάνεις θαύματα. Θα δεις.
      Τώρα για χώρο, δεν έχουμε. Σε ένα κλουβί μένουμε οπότε....Τέλος πάντων.
      Τζάκι ε; Άναψέ το για χάρη μας βρε Χαρά μου και σε ευχαριστώ για τη θετική σου αύρα καλή μου.
      Να είσαι καλά ειλικρινά.

      Υ.Γ. Α, έχω και κάτι άλλο νεώτερο εδώ
      https://giannispitarokilis.wordpress.com/
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου