Ζωγραφομαχίες ΙΙΙ

Καλησπέρα αγαπημένες μου φίλες και φίλοι,
αν, πέρυσι, έλεγες σε κάποιον, ότι φέτος το Πάσχα θα γιορταστεί παντελώς έρημο και περιορισμένο, σίγουρα θα σε έστελνε σε ψυχίατρο. Αυτό σημαίνει ότι τίποτα στη ζωή δεν είναι δεδομένο. 
Να γιατί οφείλουμε να δείξουμε πολύ μεγάλη σημασία στην αξία της στιγμής. Ποτέ δεν ξέρουμε το αύριο. 

Ως "ελεύθεροι πολιορκημένοι" λοιπόν συνεχίζουμε, ακόμα πιο δυνατά, να δημιουργούμε πάνω σε κάθε τι, που ο καθένας μας αγαπά.

Συνεχίζω σήμερα με τους νέους πίνακες ζωγραφικής μου σε ακρυλικά πάντα χρώματα. Σας είχα την προηγούμενη φορά ότι είχα ξεκινήσει ένα θέμα πάνω στα εγκαταλειμμένα σπίτια, κτίρια ακόμα και εσωτερικούς χώρους. Ασκούν τη δική τους γοητεία. Έχουν το ιδιαίτερο μυστήριό τους και κουβαλούν μια αδιόρατη θλίψη για τις μνήμες και το παρελθόν. Πάμε λοιπόν να δείτε δύο νέους πίνακες που έχω ήδη ολοκληρώσει.

Πίνακες ζωγραφικής σε ακρυλικά χρώματα

Θέμα:  Εγκατάλειψη

Πίνακας 1:  Εγκαταλειμμένο σπίτι


Ανέκαθεν τα εγκαταλειμμένα σπίτια μου τραβούσαν την προσοχή. Είναι γεμάτα αναμνήσεις, έντονη συναισθηματική φόρτιση και πιθανά μυστήριο. Το μυαλό σου τρέχει πίσω στα χρόνια και σε ένα παρελθόν όπου στο χώρο επικρατούσε ζωή και κίνηση. Τώρα στέκει εκεί αφημένο, συντροφιά με τις στιγμές και τις αναμνήσεις του.


Πίνακας 2: Εγκατάλειψη στο φως της λίμνης

Το εγκαταλειμμένο δωμάτιο ενός παλιού σπιτιού. Τυλιγμένο στις σκιές αλλά συνάμα λουσμένο και στο φως της λίμνης. Πόσες αναμνήσεις άραγε κρύβει αυτή η πολυθρόνα. Πόσα βλέμματα να ταξίδεψαν από αυτό το μπαλκόνι.



Συνεχίζουμε να δημιουργούμε και να δίνουμε νόημα στις στιγμές με τα αγαπημένα μας πρόσωπα. Σε χαλεπούς καιρούς χρειάζεται να επιστρατεύσουμε κάθε τι το όμορφο.

Έχω να σας προτείνω για τις ώρες της καραντίνας σας:

"Ποιος φοβάται την Βιρτζίνια Γουλφ"   Διαβάστε στο CINEFIL, (να ευλογήσουμε και τα ...γένια μας), αφιέρωμα στην συγκλονιστική κινηματογραφική μεταφορά του θρυλικού έργου του Έντουαρντ Άλμπη.

Για τους εραστές του θεάτρου σας έχω τα εξής αριστουργήματα που άκουσα του μεγάλου δραματουργού Αλεχάντρο Κασόνα



,



Μιλάμε για τρεις μοναδικές ραδιοφωνικές θεατρικές παραστάσεις με θρυλικές ερμηνείες από το Ελληνικό δραματολόγιο.

Καλή δύναμη να έχετε όλοι σας και να θυμάστε:

ΜΕΝΟΥΜΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ, ΜΕΝΟΥΜΕ ΔΥΝΑΤΟΙ


Σχόλια

  1. Απαντήσεις
    1. Θεοπούλα, καλή μου φίλη. Μεγάλη μου τιμή τα λόγια σου. Ευχαριστώ πολύ απ την καρδιά μου.

      Διαγραφή
  2. Γιάννη μου τέλειοι οι πίνακες σου. Εκπέμπουν δυνατό συναίσθημα! Θα τους χαρακτήριζα ατμοσφαιρικούς!
    Καλό απόγευμα και συνέχισε να εκφράζεις την δημιουργικότητα σου! Σε καμαρώνουμε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το κορίτσι μας! Μαρίνα μου χάρηκα που σου άρεσαν. Ναι, νομίζω το θέμα είναι από μόνο του συναισθηματικά φορτισμένο και αναμένεται στο κατά πόσο μπορώ να το εκφράσω. Σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου. Δύναμη να έχεις.

      Διαγραφή
  3. Τώρα αυτή τη θέα από την πολυθρόνα την ήθελα και εγώ και ας ήμουν καραντίνα...Τι; όχι εσύ;
    Μ'αρέσουν πολύ τα έργα σου ειδικά το δωμάτιο. Οι σκιές, η πολυθρόνα έρημη αφημένη στην γωνιά.Θαυμάσια Γιάννη μου μπράβο.
    Καλή συνέχεια ελεύθερε πολιορκημένε αν και εσύ βγαίνεις δυο τρεις φορές εξω, ναι; Αλί σε μας!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου, ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου για τα λόγια σου. Σου άρεσε ναι; Έχω δρόμο ακόμα μεγάλο. Απλά προσπαθούμε. Αχ ναι, αυτή η θέα είναι μοναδική. Αν έπαιρνε δε και ζωή το δωμάτιο ακόμα καλύτερα. Εντάξει 2 φορές τη μέρα βγαίνω έξω και σύντομα. Με προσοχή. Στέλνω φιλιά και ευχές.

      Διαγραφή
  4. Hola.
    Hermosos dibujos. Una bella representación de la soledad.
    Saludos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hola Ysnelda!
      Thank you very much dear friend for your kind comment. My best wishes to you. Saludos.

      Διαγραφή
  5. Γιάννη μου όσο πας και γίνεσαι καλύτερος. Το θέμα καταπληκτικό και τα χρώματα. Πρέπει να σου πω πως έχουμε και κάτι ακόμη κοινό. Επι χρόνια φίλε μου στο εργαστήρι κεραμικής που είχαμε με τον άνδρα μου ζωγράφιζα ..σπίτια παλιά συνήθως από καταγεγραμμένα αρχεία σπιτιών που έχω μία τεράστια συλλογή αυθεντικων σπιτιών .Τα στέλναμε στα περισσότερα μέρη της Ελλάδος που συνεργαζόμασταν.Γι'αυτό αγαπω πολύ τέτοια θέματα, τα ζωγράφιζα χρόνια βέβαια εμπορικη δουλεια. Θα σου στείλω κάποια στιγμη να τα δεις από εκθέσεις που έκανα όσα έχω σε φωτογραφίες. Βλέπεις εκείνα τα χρόνια δεν ήμασταν με κινητά και κάμερες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου,
      σαν ανοίγεις το φάκελο με τα έργα σου με πιάνει ένα θετικό δέος. Ξέρω ότι η συνομιλήτριά μου είναι μια φτασμένη ζωγράφος, μια καλλιτέχνιδα με διαδρομή, έργα και παρουσία σε ανοιχτούς χώρους. Η παρουσία σου για μένα είναι ενισχυτική, βοηθητική να με βοηθά να βελτιώνομαι και να ενθαρρύνομαι.
      Ειλικρινά σε ευχαριστώ και φυσικά περιμένω εικόνες από τη δουλειά σου με προσμονή.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
    2. Είναι εντυπωσιακής οι αντιθέσεις των δύο πινάκων. Στο ένα υπάρχει βουνό, στο άλλο νερό (λίμνη). Το ένα επικεντρώνεται στο έξω, το αλλο στο μέσα. Στη πρωτη περίπτωση τα χρώματα του σπιτιού είναι αυτά της θαλασσας και το τοπίο έχει τα χρώματα του βουνού. Στη δεύτερη περίπτωση, συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Είναι πολύ όμορφα!

      Διαγραφή
    3. Ειρήνη με αφήνεις έκπληκτο από το μέγεθος και την ποιότητα της παρατήρησής σου. Μια παρατήρηση γεμάτη συναισθήματα. Η διάθεσή σου με συγκινεί αλήθεια. Σε ευχαριστώ καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  6. Γιάννη μου, οι πίνακές σου, ένας προς ένας, εκπληκτικοί!
    Ακόμη ένα σου μεγάλο ταλέντο! Συγχαρητήρια!
    Ευχαριστουμε για τις προτασεις σου!
    Θα τις δω αμεσα!
    Να εισαι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω Κική μου σε ευχαριστώ πολύ. Χαίρομαι ιδιαίτερα που σου άρεσαν. Να είσαι καλά κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  7. Υπέροχοι και πάλι οι πίνακες σου φίλε Γιάννη. Η ατμόσφαιρα και η εικόνα της εγκατάλειψης είναι εμφανής μέσα από τα χρώματα, τις γραμμές και φως των έργων σου !!! Ευχαριστούμε για την συμπαράσταση και τα αισιόδοξα μηνύματα που μας δίνεις καθώς επίσης και για τις ποιοτικές προτάσεις για την αντιμετώπιση του αναγκαστικού μας εγκλεισμού. Καλή δύναμη και καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλιο μου στέλνω την καλησπέρα μου αγαπητέ φίλε. Η γνώμη σου για μένα μετράει ιδιαίτερα και το ξέρεις. Και την αποζητώ. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και την ενθάρρυνση. Καλή συνέχεια φίλε και δύναμη δημιουργίας αυτές τις μέρες.

      Διαγραφή
  8. καλά καλά ... δεν θα σε πετύχω να κοιμάσαι βαθιά βαθιά... κρυφά θα πάρω το πινέλο και θα προσθέσω φιγούρες ανθρώπων στα παραθυράκια και και ένα δύο παιδάκια έξω και στον δεύτερο θα ζωγραφίσω εμένα ζζ να διαβάζω το παραμύθι τα τρία γουρουνάκια και κάτω στο πατωμα να κάθονται τρία τέσσερα παιδάκια χιχιχιχι
    Ωραίες προτάσεις
    σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουάου! Το ζω αυτό! Είναι εξαίρετες εικόνες. Σκέψου ξαφνικά ένας εγκαταλειμμένος χώρος να παίρνει ζωή και να γεμίζει χαρά, χαμόγελα, κίνηση και φωνούλες. Πόσο όμορφη σκέψη.
      Λοιπόν κλείνω τα μάτια στην πολυθρόνα, κάνω πως κοιμάμαι και ξυπνώ να δω όλον αυτόν τον κόσμο μπροστά μου.
      Στέλνω φιλιά με τα ωραία σου ξόρκια.
      Φιλιά πολλά.Σε ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  9. Φίλε Γιάννη οι πινακές σου εξαιρετικοί!!Κι εμένα με γοητεύουν τα εγκαταλειμένα σπίτια και πάντα μου τραβούν την προσοχή όπου κι αν τα συναντήσω...μου άρεσε που χρησιμοποίησες το έντονο γαλάζιο σε αντίθεση με το μουντό καφέ και στους δυο πινακές σου!!Να σαι καλά να δημιουργείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινά μου σε ευχαριστώ πολύ! Τα λόγια μιας γυναίκας που αγαπά την τέχνη για μένα λειτουργούν σημαντικά και σαν διδαχή με τις παρατηρήσεις σου. Το προσπαθώ όσο μπορώ. Να είσαι καλά. Καλή Μεγαλοβδομάδα να έχουμε.

      Διαγραφή
  10. Τα εγκαταλελειμμένα σπίτια τραβούσαν και τη δική μου προσοχή φίλε μου. Το 1999 που υπηρέτησα στη Σάμο βρέθηκα στα Σεβαστέικα, ένα χωριό που έχει εγκαταλειφθεί από το 1977. Έχουν απομείνει λίγα παλιά σπιτάκια, θυμάμαι ένα με στρωμένο το τραπέζι. Ποιος ξέρει για ποιο γεύμα και τι απέγιναν εκείνοι που θα το έτρωγαν. Θα είχες πολλά να ζωγραφίσεις εκεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι λες τώρα Γουίλ! Πιστεύω ότι αυτή η εκπληκτική εικόνα που περιγράφεις θα αποτέλεσε για σένα έμπνευση μυθιστορήματος από εκείνα που ξέρεις τόσο να γράφεις. Φαίνεται άλλωστε ότι αυτό το θέμα σε συγκινεί αγαπητέ φίλε.
      Να είσαι καλά και σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  11. Γιάννη μου,γιαννη μου,τάξε μου!!!!Ω ΝΑΙΙΙΙΙΙ κέρδισες εκτός απο την εκτίμηση και το θαυμασμό μου και το δωράκι της κλήρωσης για τα 10χρονα! Σου ευχομαι απο καρδιάς να είσαι τόσο δημιουργικός πάντα,σ όλα τα επίπεδα που δραστηριοποιείσαι(ακόμα και γι αυτό σε θαυμάζω),να παραμένεις ρομαντικός και ευαίσθητος και να ονειρέυεσαι!!!!Στείλε μου σ ε παρακαλώ στο μέιλ μου τη διεύθυνση και το τηλέφωνό σου(το ζητά πάντα η κουριερ) να προλάβω να το στείλω πριν τις αργίες.Με πολύ αγάπη και χαρά ΧΑΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουάαααααου τι λες τώρα!!! Κοίτα να δεις! Πόσο όμορφο μου ακούγεται αυτό! Χαρά μου να είσαι καλά, σπεύδω να ανταποκριθώ καλή μου φίλη. Και ειλικρινά σε ευχαριστώ. Φιλιά. Κάνω σαν παιδί.

      Διαγραφή
  12. Υπέροχοι πίνακες!!!Ας συνεχίζουμε να κάνουμε πράγματα που μας ευχαριστούν και να δίνουμε αξία στις στιγμές μας!!!Καλό απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι αυτό είναι το καλύτερο και το πιο γόνιμο. Όμορφες στιγμές στη ζωή μας, απλές, καθημερινές. Σε ευχαριστώ μια ακόμα φορά καλή μου φίλη για την παρουσία σου και τα τόσο ζεστά σου λόγια.

      Διαγραφή
  13. Ωωωω! Υπέροχο, συναισθηματικό μου καρκινάκι. Η εγκατάλειψη αγγίζει βαθιά την καρδιά σου και αυτό φαίνεται στα έργα σου. Αποτυπώνεται στα θέματα που ζωγραφίζεις, που γίνονται κάτι περισσότερο από μια ζωγραφισμένη εικόνα. Πανέμορφοι οι πίνακές σου Γιάννη μου. Κάθε πινελιά, κάθε λεπτομέρεια, σου δημιουργεί τόσα συναισθήματα. Στον δεύτερο, ο τρόπος που έχεις απλώσει τα χρώματα στους τοίχους, με έκαναν να συμπονέσω το εγκαταλελειμμένο δωμάτιο. Μεγάλο ταλέντο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω Κατερίνα μου, καλώς όρισες καλή μου φίλη και εδώ στο ταπεινό μου εργαστήρι. Σου άρεσαν κορίτσι μου; Ναι, η εγκατάλειψη και ό,τι αυτή αφήνει πίσω της, ειδικά σε κτίρια, είναι κάτι που πάντα με εμπνέει και με συγκινεί. Το έπιασες απόλυτα με την καρδιά σου. Καρκινάκι κλασικό ναι! Σε ευχαριστώ ψυχή μου, να είσαι καλά.
      Την αγάπη μου.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου