Secret Santa 2019: Μυστική ανταλλαγή δώρων




Το μοίρασμα είναι ευλογία στους ανθρώπους. Τα δώρα καρδιάς είναι ένα στολίδι που παίρνει ένα ξέχωρο χρώμα και λάμψη ειδικά αυτές τις γιορτινές μέρες.
Η Μαριλένα μας μέσα από την "Μυστική ανταλλαγή" διοργάνωσε και φέτος ένα ζεστό και ανθρώπινο γαϊτανάκι που έδωσε την ευκαιρία σε κάποιους φίλους bloggers να ανταλλάξουν δώρα και να κάνουν καινούργιες γνωριμίες.

Ο Δικός μου "Μυστικός Άη-Βασίλης"


Με μεγάλη χαρά σήμερα, ο ταχυδρόμος έφερε το δώρο και μου αποκάλυψε τον "δικό" μου μυστικό Άη-Βασίλη. Έτσι είχα την ευκαιρία αλλά και τη μεγάλη χαρά να γνωρίσω την Ιωάννα μέσα από την "Μπισκοτούπολη"


Μπροστά στα μάτια μου ξετυλίχτηκε ένα γλυκύτατο πακέτο με τα καλούδια του. Πρώτα από όλα μια πανέμορφη Χριστουγεννιάτικη κάρτα. Το άνοιγμα και η ανάγνωση του περιεχόμενού της, τα λόγια της Ιωάννας αληθινά με συγκίνησαν πάρα πολύ. Γνώρισα έναν πολύ ζεστό άνθρωπο, φορτωμένο με ευγένεια, με συναισθήματα και με μια χαρακτηριστική ζεστασιά που δεν ξέρω γιατί αλλά με άγγιξε πάρα πολύ.

Τα λόγια της, οι επιθυμίες της, οι ευχές της. 


Μπροστά μου αποκαλύφτηκε ένα χειροποίητο "δίδυμο". Ένα απλό και όμορφο γούρι που με προετοιμάζει για την περιπέτεια που ξεκινά στην καινούργια χρονιά, το 2020.

Αλλά το πιο ζεστό, η μεγαλύτερη έκπληξη ήταν το χειροποίητο σπιτάκι που μου άνοιξε την αγκαλιά του να με υποδεχτεί. Και όπως λέει στην κάρτα της, είναι γεμάτο ευχές και φτιαγμένο με πολλή αγάπη.

Υγεία, Αγάπη, Ευτυχία, Χαμόγελα.

Ιωάννα μου, σε ευχαριστώ απ την καρδιά μου που η μυστική αυτή ανταλλαγή έφερε να γνωρίσω έναν πολύ ζεστό άνθρωπο, μια Μαννούλα καθώς λες και στο προσωπικό σου μπλογκ.

Σε ευχαριστώ απ την καρδιά μου! 

Καλή χρονιά σου εύχομαι ολόψυχα με κάθε τι καλό σε σένα και στην οικογένειά σου!


Σχόλια

  1. Όμορφα τα χειροποίητα δώρα σου, Γιάννη μου. Να τα χαρείς. Έχασα φέτος τη μυστική ανταλλαγή αλλά εύχομαι να τη δω εγκαίρως του χρόνου. Καλή Χρονιά, φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου, εδώ είμαστε δεν χανόμαστε κορίτσι μου. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου. Καλή χρονιά να έχεις.

      Διαγραφή
  2. Να τα χαρείς τα δώρα σου Γιάννη μου. Και του χρόνου με υγεία
    Καλή και ευλογημένη χρονιά να ευχηθώ
    Φιλιά ΄πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις χρειαζόμαστε όλοι τις ευχές σου Άννα μου! Πόσο μάλλον αν προέρχονται από μια καθαρή καρδιά σαν τη δική σου. Αντεύχομαι κοπέλα μου.

      Διαγραφή
  3. Ωραία Πράγματα κάνετε εκεί πέρα! Μπράβο, πάντα τέτοια, με το καλό η νέα χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε μου καλέ ευχαριστούμε. Το παλεύουμε, το προσπαθούμε. Καλή και εμπνευσμένη χρονιά να έχεις να σου ευχηθώ.

      Διαγραφή
  4. Πραγματικά αυτο το Αγιβασιλιατικο αυτο γαίτανακι ειναι απο τα ομορφα του μπλοκιν..γνωριζουμε και αλλους φιλους οπως λες Γιαννη ..να χαρεις τα δωρακια καρδιας της Ιωαννας.. και του χρονου να είσαι καλα .. εγω ημουν ο δικος της Αγιοβασιλης..χι..χι..
    Σαυτον τον χωρο ειχα καιρο να μπω και με θαυμασμό ειδα λιγο απο ατα που εχεις κανει
    Επιδη δεν εχω αυτον το καιρο χρονο θα ερθω ξανα με την υσιχια μου να τα απολαυσω..
    Καλή χρονια να εχεις να σου φερει τα καλυτερα με υγεια και αγαπη να περασεις ομορφα την Πρωτοχρονια με τους αγαπημενους σου..χαρονια πολλα.🎄✨

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου, σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη. Να είσαι καλά. Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και τον εαυτό σου.
      Ναι, είναι όμορφη όλη αυτή η ανταλλαγή γεμάτη συναισθήματα αλλά και νέους φίλους.
      Στέλνω φιλιά και ευχές.

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφα τα δώρα σου Γιάννη μου, να τα χαρείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ειρήνη μου να είσαι καλά. Καλή χρονιά να έχεις κοπέλα μου.

      Διαγραφή
  6. Χαίρομαι πολύ , που το δέμα έφτασε εγκαίρως , γιατί μόλις την παραμονή των Χριστουγέννων κατάφερα να το στείλω!!!Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια κ.Γιάννη, πολλές,πολλές ευχές για καλή χρονιά με υγεία και αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννα μου,
      είναι χαρά μου που σε γνωρίζω από εδώ. Η ψυχούλα σου, οι δημιουργίες σου φαίνονται, εκπέμπουν μια ανθρώπινη ζεστασία. Να είσαι καλά, να έχεις μια όμορφη πρωτοχρονιά και σε ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  7. Όμορφα τα χειροποίητα δώρα και ανεκτίμητα....να είστε καλά και του χρόνου και ότι καλύτερο για το νέο έτος !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σταθώ στα "ανεκτίμητα" Ράνια μου! Γιατί αυτό μετράει και αυτό ισχύει. Είναι δώρα ψυχής, καρδιάς. Και αυτό τα κάνει αναντικατάστατα.
      Καλή πρωτοχρονιά να έχεις Ράνια μου και σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  8. Χρόνια πολλά φίλε Γιάννη, καλή και δημιουργική χρονιά γεμάτη με υγεία αγάπη και χαρά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ αγαπητέ και δημιουργικέ μου φίλε. Να είσαι καλά. Να συνεχίσουμε να δημιουργούμε όσο μπορούμε. Τις ευχές μου.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου