Παραδοσιακό Σπίτι με μύλους


Πολλές και όμορφες καλησπέρες σε όλες τις φίλες και του φίλους της δικτυακής γειτονιάς. Εύχομαι σε όλους καλό Φθινόπωρο μιας και ζυγώνει αλλά στους πλέον τολμηρούς, καλό ύστερο καλοκαίρι, καθώς υπάρχουν άνθρωποι που περνούν τώρα τις διακοπές τους.

Συνεχίζοντας τις κατασκευές μου πάνω στο ξύλο, σήμερα θα σας παρουσιάσω ένα ολοκληρωμένο αγροτικό οίκημα της παλιάς παραδοσιακής εποχής.

Παραδοσιακό Αγροτικό σπίτι με μύλους

Πάμε λοιπόν σιγά-σιγά να δούμε τον σχεδιασμό και την κατασκευή του. Εν αρχή ην εδώ, η εικόνα 1

Εικόνα 1




Εικόνα 2

Εδώ, στην εικόνα 2, ξεκινάει η αρχική κατασκευή της αγροικίας. Στα αριστερά θα προηγηθεί η κατασκευή του ανεμόμυλου.


Εικόνα 3


Εικόνα 4

Στη συνέχεια προχωράμε στη κατασκευή του σκελετού της Αγροικίας.

Εικόνα 5

Στην εικόνα 5 έχουμε την διαμόρφωση των χώρων της αγροικίας. 


Εικόνα 6
Στην εικόνα 6 έχουμε μια πληρέστερη μορφή στο σχήμα και στη μορφή της.


Εικόνα 7

Στην εικόνα 7 βλέπουμε την διαμόρφωση της κεντρικής εισόδου δίπλα στο κτίριο του ανεμόμυλου.


Εικόνα 8

Η Εικόνα 8 μας δείχνει πλέον την εξωτερική διαμόρφωση, "σοβάτισμα" των τοίχων με εικόνα παραδοσιακής ανάγλυφης λευκής υφής.


Εικόνα 9

Παράλληλα στην εικόνα 9 βλέπουμε και τις άλλες όψεις της αγροικίας και την πρώτη διαμόρφωση εισόδων και παραθύρων.


Εικόνα 10

Στην Εικόνα 10, ήδη έχει ξεκινήσει η κατασκευή της στέγης, έχει ολοκληρωθεί και έχουν βαφτεί.


Εικόνα 11

Στην εικόνα 11-12-13 έχουμε ξεκινήσει την διαμόρφωση στις εισόδους και στα παράθυρα.


Εικόνα 12


Εικόνα 13


Εικόνα 14

Στην εικόνα 14 έχουμε ξεκινήσει να κατασκευάζουμε τη βάση για τον δεύτερο μύλο της αγροικίας.


Η Φτερωτή του δεύτερου μύλου


Εικόνα 15


Ξεκινάμε, όπως φαίνεται στην εικόνα 15, την κατασκευή της φτερωτής του δεύτερου μύλου.

Εικόνα 16

Στην εικόνα 16 βλέπουμε τον δεύτερο μύλο μας, έτοιμο για να τοποθετηθεί στη βάση στήριξης, όπου και θα περιστρέφεται.

Εικόνα 17

Στην εικόνα 17, η βάση στήριξης είναι σχεδόν έτοιμη να υποδεχτεί τη φτερωτή του δεύτερου μύλου.

Εικόνα 18


Εικόνα 19

Εικόνα 20

Εικόνες 18-19-20. Ο Δεύτερος μύλος μας, στο πλάι της αγροικίας, είναι έτοιμος, τοποθετημένος, αφαιρούμενος και σε κανονική λειτουργία.


Η Κατασκευή της φτερωτής του Ανεμόμυλου


Είναι ώρα να πάμε στο τελευταίο στάδιο, που είναι η φάση της κατασκευής της μεγάλης φτερωτής και του μηχανισμού περιστροφής του ανεμόμυλου. Πάμε λοιπόν.


Εικόνα 21

Εδώ ξεκινάμε με την κοπή των δύο συμμετρικών δίσκων.

Εικόνα 22

Στην εικόνα 22, ξεκίνησε η κατασκευή των "φτερών" με τις ακτίνες τους.


Εικόνα 23
 Εδώ, στην εικόνα 23, έχουμε όλα τα τόξα έτοιμα στην μία πρόσοψη.

Εικόνα 24

Στην εικόνα 24, η φτερωτή του ανεμόμυλου είναι έτοιμη αλλά πρέπει να κατασκευαστεί ο άξονας περιστροφής.


Εικόνα 25

Στην εικόνα 25, έχουμε το τελικό σχήμα της φτερωτής του ανεμόμυλου. Όλα έτοιμα για την πλήρη τοποθέτηση.

Η ΤΕΛΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ

Είμαστε πλέον έτοιμοι να δούμε το έργο στην τελική του εικόνα φίλες και φίλοι.
Πάμε λοιπόν στην τελική του ματιά.
Η Αγροικία μας με τους μύλους, βαμμένη, λουστραρισμένη, σε πλήρη λειτουργία

Εικόνα 26



Εικόνα 27



Εικόνα 28



Εικόνα 29



Εικόνα 30



Εικόνα 31



Ετοιμοπαράδοτο για την κριτική σας.......


Σχόλια

  1. Πολύ ωραία δουλειά. Πιστεύω η πιο επαγγελματική δουλειά σου ως τώρα. Φανταστικό σχέδιο. Ωραιότατο...
    Μπράβο Γιάννη
    Τα συγχαρητήριά μου και τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου, ευχαριστώ πολύ. Πιστεύω έχω τελειοποιήσει τη χρήση πολλών υλικών, έχω ανακαλύψει καινούργια και αφήνω την αγάπη μου για το σχέδιο να βρει πεδίο εφαρμογής. Ειλικρινά σε ευχαριστώ που πάντα είσαι παρούσα στην ενίσχυση αυτής της προσπάθειας.

      Διαγραφή
  2. Μπράβο και πάλι μπράβό! Έίδες τι " αρρώστια" είναι τέτοιου είδους κατασκευές;Μου έχει γίνει μανία να μαζεύω υλικά τέτοια για κατασκευές. Πάνε σε όχθη ποταμού να βρεις τιςπιο όμορφες πέτρες για κατασκευές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε Γεωργία μου έχεις δίκιο. Συλλέκτες υλικών βρε θα γίνουμε. Κοίτα, εμείς εδώ στην Αθήνα, πρόσβαση σε τέτοια υλικά και περιοχές δεν έχουμε. Αλλά μην νομίζεις ότι τα μάτια δεν είναι ανοιχτά στο οτιδήποτε. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια καλή μου φίλη.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  3. Γιάννη μου, φαντάζομαι το σπιτάκι μέσα σε δάσος δίπλα στο ποτάμι. Αχ πολύ θα ήθελα να περάσω εκεί ένα ανοιξιάτικο/φθινοπωρινό Σαββατοκύριακο. Πότε θα με... καλέσεις? Χα, χα. Πανέμορφη η κατασκευή σου, φίλε μου. Πολλά φιλιά, αρχιτέκτονα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου,
      ξέρεις ότι πάντα είσαι καλοδεχούμενη καλή μου φίλη. Αχ και εγώ ακριβώς αυτή τη σκέψη έκανα. Να είχαμε αυτό το σπιτάκι σε κάποια εξοχή και να ζούσαμε εκεί υπέροχα. Όμορφα τα όνειρα.
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα κορίτσι μου. Φιλάκια.

      Διαγραφή
  4. πωπωπωπω τι λες τωρα
    τι υπεροχη τεχνοκατασκευη ειναι αυτη;
    εξαιρετικη
    και παρακολουθωντας τα βηματα νιωθω πως ειναι τοσο δυσκολο αλλα εσυ το κανεις να φαινεται τοσο ευκολο
    ρεει μεσα σου
    εξαιρετικο
    συγχαρητηρια αγαπημενε μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω Κική μου τι να πω για τα όμορφα και ενθαρρυντικά σου λόγια. Σε ευχαριστώ από καρδιάς. Είναι όμορφο να παλεύουμε να δημιουργήσουμε ότι μπορούμε. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  5. Είναι υπέροχο! Τα σκούρα χρώματα και το ξύλο προσδίδουν ζεστασιά. Πανέμορφη κατασκευή που δείχνει μεράκι. Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου ευχαριστώ πολύ. Χαίρομαι που σου άρεσε καλή μου φίλη. Να είσαι καλά.Όμορφα να περνάς. Νιώθω πάντα τα αισθήματά σου.

      Διαγραφή
  6. πολύ όμορφο και ξεχωριστά το κάθε κομμάτι και ως σύνολο
    μου αρέσουν πολλά οι μινιατούρες -νομίζω το ξαναέγραψα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Δελφινάκι μου! Σε ευχαριστώ που είσαι πάντα εδώ με κάθε καλό σου συναίσθημα να με συνοδεύει. Να είσαι καλά καλή μου φίλη και πάντα απολαμβάνω τις ευχές σου.

      Διαγραφή
  7. Είδα ετοιμοπαράδοτο και τρόμαξα!!!!
    Τέλος πάντων για αυτή μας το συγκεκριμένο ακίνητο ξέρεις πως σου έχω γκρινιάξει που μου έβαλες τον δεύτερο μύλο κοντά στο παράθυρό ... αλλά τέλος πάντων μου αρέσει ο ήχος του νερού έτσι όπως κελαηδάει :)
    Αγκαλίτσα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα Μάνια ακόμα γελάω! Αφού σου είπα ο ήχος του νερού ισοσταθμίζει κάθε πρόβλημα με το κελάρισμά του. Δεν με άκουγες και γκρίνιαζες! Τι να σε κάνω.
      Ελπίζω τώρα όλα καλά.
      Καλό βράδυ να έχεις τρελή νεράιδα. Καλή βδομάδα.

      Διαγραφή
  8. Εξαιρετική κατασκευή, άψογο αποτέλεσμα....Θαυμάζω την έμπνευση αλλά και την κατασκευαστική αρτιότητα Γιάννη μου. Καταπιάνεσαι με ξεχωριστό μεράκι και αυτό φαίνεται στο αποτέλεσμα....είναι υπέροχο το συναίσθημα της ικανοποίησης που εισπράττει κανείς από τα έργα των χεριών του... την επιλογή των υλικών, τη συναρμολόγηση, τα χρώματα, τα πινέλα, τις κόλλες, τα ξύλα, τα μέταλλα.Το σπιτάκι σου με τους μύλους, μπορεί να στεγάσει πολλά χειροτεχνικά όνειρα και να εμπνεύσει πολλές νέες δημιουργίες. Μην σταματάς να δημιουργείς λοιπόν γεμίζοντας την ψυχή σου και χαρίζοντάς μας την χαρά του θαυμασμού των έργων σου. Καλημέρα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το μήνυμα δεν είναι σπαμ!
    Μπαίνω τυχαία σε μπλόγκ που βρίσκω από φίλους. Έχω δύο βιβλία σε pdf σχετικά με την υγεία που θα σας φανούν πολύ χρήσιμα. Στείλε μου ένα μήνυμα εδώ mihkour@hotmail.com
    Θα τα στείλω ΦΥΣΙΚΑ χωρίς καμία δική σου υποχρέωση ΕΚΤΟΣ από το να τα δώσεις στους γνωστούς σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γιάννη μα την αλήθεια εντελώς τυχαία μπήκα.....και έμεινα η γυναίκα.
    Ανόητη είχα μια απορία γιατί στα σχόλια σε αποκαλούν αρχιτέκτονα. Δεν ξέρω για πτυχίο αλλά ένα ντοκτορά από μένα το 'χεις.
    Φανταστικό με όλη τη σημασία!
    Μπράβο βρε Γιάννη! Και μπράβο, και μπράβο και γεια στα χέρια σου!
    Αααα τώρα που σε βρήκα θα σε ξεφυλλίσω και θα τα πούμε να εισαι σίγουρος
    φιλιά πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουάααααου Αννίκα μου!
      Καλώς όρισες και στο εδώ ...κατασκευαστικό σπιτικό μου.
      Προφανώς κάποιο κατασκευαστικό απωθημένο με πολλά στοιχεία αρχιτεκτονικής, σχεδίου και ζωγραφικής δημιούργησε το "Τεχνόσπιτο".
      Είναι χαρά μου να είσαι εδώ ειλικρινά και θα χαρώ ακόμα περισσότερο να δεις και τις άλλες δημιουργίες με την ησυχία σου, δεν μας πιέζει κανείς.
      Πολλά φιλιά και ένα ακόμα μεγάλο ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  11. Ειναι τελειοοοο!!! Πολύ καλή δουλειά όσο πας και ανεβαινεις επίπεδο μπράβο και για την υπομονή σου!!!
    Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα Ρένα μου!
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε καλή μου φίλη. Εδώ παρέα προσπαθούμε για το καλύτερο. Όμορφη συνέχεια να έχεις και σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  12. Αγαπητέ μου φίλε Γιάννη καταρχήν σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια στην σημερινή μου ανάρτηση και παράλληλα σε συγχαίρω για την υπέροχη δουλειά σου. Είναι σίγουρα ωραίο το συναίσθημα να συναντάς άτομα με τα ίδια ενδιαφέροντα. Εκτιμώ ιδιαίτερα το ταλέντο σου αλλά και την γενναιοδωρία να μοιράζεσαι μαζί μας όλα τα στάδια της δημιουργίας σου. Σε ευχαριστούμε και καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ μου φίλε καλησπέρα.
      Ναι πράγματι συμφωνώ ότι άνθρωποι με αγάπη στην τέχνη και στο μεράκι μπορούν να "παντρέψουν" αυτά τα συναισθήματα με πολύ όμορφο και δόκιμο τρόπο. Είναι μια εποικοδομητική διέξοδος όλο αυτό και μας γεμίζει γαλήνη.
      Σε ευχαριστώ πάντα για την παρουσία σου.

      Διαγραφή
  13. καλοφτιαγμένο το σπιτάκι σου, φτιαγμένο με πολύ μεράκι μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω Νατάσα μου σε ευχαριστώ πολύ! Χαίρομαι που σου άρεσε. Να είσαι καλά και όμορφη συνέχεια να έχεις.

      Διαγραφή
  14. Καλά όταν αποφασίζεις να χτίσεις εσύ, βάζεις όλο το μεράκι σου! Μπράβο βρε Γιάννη μου θαυμάζω το κουράγιο σου! Πολύ ωραίο! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου!
      Σε ευχαριστώ κορίτσι μου πολύ. Παίρνω θάρρος απ τα λόγια και τα συναισθήματά σου. Χαίρομαι που σου άρεσε. Προχωράμε.
      Καλή βδομάδα να έχεις.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου