Διακοσμητική Άγκυρα


Καλησπέρα αγαπητές φίλες και φίλοι,
η δημιουργική διάθεση, αισίως, συνεχίζεται. Αυτή τη φορά σκέφτηκα να φτιάξω κάτι διαφορετικό. Ένα διακοσμητικό τοίχου εν είδη κορνίζας αλλά αυτή τη φορά με μια παράσταση-αντικείμενο που δεν είχα κάνει στο παρελθόν.
Πάμε να την δούμε στη γέννησή της.

Διακοσμητική Άγκυρα

Τα αντικείμενα της θάλασσας ανέκαθεν τα αγαπούσα πολύ. Κάθε τι που σχετίζεται με αυτή, παίρνει την ψυχή μου και την ταξιδεύει στην αγκαλιά της. Αυτή τη φορά διάλεξα μια άγκυρα, που αναρτάται, εν είδη κάδρου, σε τοίχο, ώστε να συνοδεύει τις ναυτικές και θαλασσινές σας αναμνήσεις.

Εικόνα 1

Μια ξύλινη βάση με διαστάσεις 14 Χ 21 εκατοστά θα αποτελέσει τον "καμβά" μας πάνω στον οποίο και θα εργαστούμε.


Εικόνα 2

Αφού την ασταρώσουμε με λευκό χρώμα στη συνέχεια κάνουμε επικάλυψη με πάστα άμμου ώστε να της δώσουμε την υφή ενός τοίχου. Για τη συνέχεια παίρνω γυάλινες πέρλες διακόσμησης και ξεκινώ την επικόλληση ώστε να σχηματίσουμε την άγκυρά μας.


Εικόνα 3

Στην εικόνα 3 η άγκυρα είναι έτοιμη αφού έχουμε δουλέψει πάνω σε χαραγμένο σχέδιο. Το επόμενο στάδιο αφορά την διακόσμησή της.


Εικόνα 4

Στην εικόνα 4 έχουμε προσθέσει το διακοσμητικό κορδόνι.

ΤΕΛΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ


Εικόνα 5

Εδώ, όπως βλέπετε, έχουμε την τελική εικόνα του μικρού αυτού διακοσμητικού.

Εικόνα 6


Στην εικόνα 6 βλέπουμε μια διαφορετική εκδοχή στην τελική μορφή, όπου έχει επιλεγεί μια διαφορετική διακόσμηση στην κορνίζα.

Ελπίζω να σας αρέσει. 

Σχόλια

  1. Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου, σε ευχαριστώ πολύ. Καλή Μεγαλοβδομάδα να έχουμε.

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα καλέ μου φίλε. Μόλις γύρισα το παλιοσουρτούκι από το κτήμα και μπήκα για ...σουλατσάρισμα. Η άγκυρα σου εντυπωσιακή και το χρώμα της το μπλε υπέροχο.Η αγάπη για την θάλασσα μάλλον κοινή, πολλές φορές με οδηγεί να ζωγραφίζω μόνο θάλασσα! Εύχομαι ολόψυχα Καλό Πάσχα με υγεία, αγάπη και Ανάσταση ψυχής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γεωργία μου,
      ναι, η θάλασσα είναι και δικό μου μεράκι. Δική μου αγάπη. Θαλασσογραφίες λοιπόν; Μπράβο.
      Να ευχηθώ ολόψυχα Καλό Πάσχα Γεωργία μου γεμάτο φως για όλους σας.

      Διαγραφή
  3. Πρωτότυπο έργο Γιάννη. Πολύ όμορφο!
    Μπράβο σου! Να σαι καλά να δημιουργείς και να σε θαυμάζουμε.
    Καλό Πάσχα εύχομαι
    Με χαμόγελα και όμορφα όνειρα που θα τα δείτε να πραγματοποιούνται
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου,
      κάτι διαφορετικό, σεμνό και ταπεινό. Έτσι για να μυρίσουμε λίγο ...θάλασσα!
      Χάρηκα καλή μου φίλη που σου άρεσε. Να είσαι καλά μάτια μου. Καλό Πάσχα για όλους σας απ την καρδιά μου.

      Διαγραφή
  4. Εύκολη, όμορφη και εμπνευσμένη κατασκευή. Μπράβο, Γιάννη μου. Καλό Πάσχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ήταν εύκολη σχετικά Μία μου! και βολεύει πράγματι στην κατασκευή της. Σε ευχαριστώ πολύ. Να είσαι καλά και να έχεις καλό Πάσχα κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  5. Αααα μα αυτό είναι εξαιρετικό για το μπαλκόνι, καλοκαιρινή διακόσμηση αχμμμ και χωρίς την μπλε κορνίζα μου αρέσει:)
    Τέλειο και δικό μου και αυτό φυσικά χαχαχα
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου άρεσε Μάνια μου; χαίρομαι ιδιαίτερα.
      Ε η μπλε κορνίζα δίνει έναν πρόσθετο τόνο με το περίγραμμά της.
      Και αυτό δικό σου; καταχωρείται.
      Καλό Πάσχα κορίτσι μου, φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  6. Μπράβο Γιάννη πολύ όμορφο και αυτό το έργο σου, θαλασσινό και ταξιδιάρικο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια αγαπητέ φίλε. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  7. Μπράβο Γιάννη!!! Είδες τι μπορείς να φτιάξεις από το τίποτα φαντασία και καλή διάθεση να υπάρχει μόνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια ταπεινή έμπνευση Ρένα μου με καλή διάθεση. Ναι, θα συμφωνήσω μαζί σου καλή μου φίλη. Ευχαριστώ για τα λόγια σου. Χρόνια σου πολλά.

      Διαγραφή
  8. Αυτά παθαίνει κανείς όταν αργεί.
    Τόσο όμορφες δημιουργίες και σχεδόν όλες κατοχυρωμένες στην Μανιούσκα...
    ας πρόσεχα.
    Καλησπέρα Γιάννη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα Βιργινία μου, μην αγχώνεσαι. Φυσικά όλα υπάρχουν και για σένα. Ότι θελήσεις και σου αρέσει. Αλήθεια το λέω. Να είσαι καλά, σε ευχαριστώ πολύ καλή μου.

      Διαγραφή
    2. Και μόνο ο λόγο σου με χόρτασε Γιάννη μου.
      Καλό ξημέρωμα εύχομαι!!

      Διαγραφή
    3. Βιργινία μου,
      να είσαι καλά κορίτσι μου, ότι όμορφο στη ζωή σου να ευχηθώ. Φιλιά πολλά, καλό Σάββατο.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου