Διακοσμητική Πρόσοψη Σπιτιού

Εδώ είμαστε και πάλι φίλες και φίλοι.
Οι δημιουργικές εμπνεύσεις δεν σταματούν, το κέφι και το μεράκι της δημιουργίας είναι πάντα παρόντα. Έτσι για να έχουμε και λίγο μια όμορφη ψυχολογία μέσα μας.

Σήμερα θα σας παρουσιάσω μια ακόμα Ξυλουργική Δημιουργία Διακόσμησης σε ένα καινούργιο μοντέλο διακόσμησης. Ξεκινάω μια καινούργια κατηγορία κατασκευών, αυτήν των διακοσμητικών τοίχου.

Εικόνα 1

ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΗ ΚΡΕΜΑΣΤΗ ΠΡΟΣΟΨΗ ΤΟΙΧΟΥ


Πάμε να δούμε τα στάδια κατασκευής.

Εικόνα 2

Στην Εικόνα 2 βλέπουμε την αρχική ξύλινη βάση πάνω στην οποία θα απλώσουμε όλη μας τη δημιουργία.

Εικόνα 3

Στην Εικόνα 3 έχουμε ξεκινήσει την κατασκευή μας, που λειτουργεί προσθετικά σαν επένδυση στην αρχική ξύλινη βάση.

Εικόνα 4

Εδώ στην Εικόνα 4 βλέπουμε την κατασκευή να έχει προχωρήσει και τα πρώτα στοιχεία χρώματος να έχουν αρχίσει να εφαρμόζονται.

Εικόνα 5

Εδώ έχουμε ολοκληρώσει την βασική σχεδίαση. Έχει ήδη μπει ο "Σοβάς", με τη χρήση πάστας άμμου και το πρώτο βασικό χρώμα.

Εικόνα 6

Στην Εικόνα 6, έχουμε ολοκληρώσει και τη μικρή σκεπή στο πάνω μέρος.

Εικόνα 7

Και στην Εικόνα 7, έχουμε την τελική μορφή στην κατασκευή μας. Όλα πλέον είναι έτοιμα για να βάλουμε και την αλυσίδα ανάρτησης και να τοποθετηθεί στο μέρος που του πρέπει.

Οι διαστάσεις του είναι:  18 Χ 21 εκατοστά.


Σχόλια

  1. Τι καταπληκτική δημιουργία!
    Μου θυμίζει το παλιό μας σπίτι, τότε που καθόμασταν σε μονοκατοικία .
    Πριν 45 χρόνια. 😂😂🤣🤣
    Γεια στα χέρια σου.
    Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου,
      χαίρομαι ειλικρινά που σου φέρνει τέτοιες όμορφες αναμνήσεις. Να σε ευχαριστήσω θερμά για τα καλά σου λόγια. Τα φιλιά μου και όμορφη συνέχεια να έχεις.

      Διαγραφή
  2. Πολύ μου άρεσε!!Και μια και είπες ότι ξεκινάς τις κατασκευές διακοσμητικών τοίχων σκέφτομαι πόσες ομορφιές ακόμη θα δω.
    Μου άρεσε πολύ και σαν ιδέα...και σας εφαρμογή.
    Είναι βαρύ;
    Χαίρομαι Γιάννη μου γιατί βλέπω ότι η εξέλιξή σου είναι ραγδαία. Και εντυπωσιάζει. Να κάνεις και με μπαλκονάκι πάνω από την πόρτα ενα δίπατο δηλ.
    Μπράβο σου πολύ μου άρεσε και σκέψου ότι γίνεται και κρεμάστρα έτσι δεν είναι;
    Υπέροχο!
    Καλό σου βράδυ. Εδώ έχουμε δροσιά και αέρα....
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου καλησπέρα,
      κατ' αρχήν χαίρομαι πάρα πολύ που έχετε δροσιά και παίρνετε ανάσες. Εύχομαι να περνάτε καλά.
      Κατά δεύτερον όχι δεν είναι βαρύ. Κρεμιέται άνετα δηλαδή από τον τοίχο. Φυσικά τέτοιες κατασκευές μπορείς να τις κάνεις κρεμάστρες διακριτικά σε κάτι ελαφρύ. Οι προτάσεις σου είναι όλες στα υπόψη για τις επόμενες κατασκευές τέτοιου τύπου.
      Το επόμενο θα είναι κάτι επίσης εντελώς διαφορετικό, καθώς ήδη το έχω ξεκινήσει. Χαχαχαχαχα, έκπληξη.
      Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Χρωστάω πολλά στη βοήθειά σου και στην τεχνική σου στήριξη με τις συμβουλές σου.
      Να είσαι καλά και πάντα με χαμόγελο.

      Διαγραφή
  3. εκπληκτικο αποτελεσμα
    και οδος ερωτα;
    τελειο!
    μπραβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου, σου άρεσε ;
      χαίρομαι καρδιά μου. Να είσαι καλά.
      Σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  4. Ενός δρόμου που τον ονομάζουν ΕΡΩΤΑ δεν θα άξιζε τίποτα λιγότερο από μια τέτοια πρόσοψη!Συγχαρητήρια για την έμπνευση και την εκτέλεσή της.
    Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου Γιάννη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Παρατήρησή σου Μαρία μου, επικεντρώνει την τιμή που μου κάνει το σχόλιό σου. Σε ευχαριστώ από καρδιάς.
      Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  5. πολλά όμορφο το σπιτάκι σου
    και τα χρώματα του και όλα
    μου άρεσε και η ονομασία της οδού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου σε ευχαριστώ πολύ για τα συναισθήματά σου. Να είσαι καλά κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  6. 'Εχω συλλογή από διακοσμητικά κρεμαστά (και όχι) σπιτάκια, άλλα κεραμικά, άλλα γύψινα, που τα κουβαλούσα από διάφορά μέρη και ξένες χώρες που επισκεπτόμουν.
    Οπότε, Γιάννη μου, καταλαβαίνεις πόσο μου αρέσει να βλέπω αντίστοιχες αλλά χειροποίητες κατασκευές!
    Συγχαρητήρια για το όμορφο σπιτάκι σου στης Οδό Έρωτα!
    Και καλή συνέχεια...γιατι υποψιάζομαι πως σιγά-σιγά, θα φτιάξεις μια γειτονίτσα!
    Να έχεις ένα καλό Σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαρί Άνν μου....!
    θαρρώ πως έχεις ένα δίκιο. Αυτές οι "γειτονιές"που, όπως λες, απλώνονται στους τοίχους και τους ομορφαίνουν, είναι υπέροχες. Ναι, το έχω κατά νου.
    Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη για τα καλά σου λόγια.
    Επίσης να ευχηθώ να περνάς όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οι διαστάσεις του είναι αυτές και και και φυσικά και αυτό είναι δικό μου !!!
    Η εξέλιξή σου κυρίως στην επιλογή υλικών καλπάζει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα Μάνια μου ναι.
      Ομολογώ ότι τα καινούργια υλικά ανοίγουν μεγάλες δυνατότητες στην κατασκευή αλλά συνάμα και στη διάθεση.
      Η Προσομείωση πλέον με την πραγματικότητα είναι εντυπωσιακή.
      Θα το δεις και στην επόμενη δημιουργία.
      Σε φιλώ και ειλικρινά σε ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  9. Καλέ τι βίλα είναι αυτή! Ουάου! Αχ πώς φαίνονται τα λεφτά! Χα, χα. Μπράβο, φίλε Γιάννη. Το'χεις για πολιτικός μηχανικός!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου, γελάω χαχαχαχαχα.
      Ευχαριστώ κορίτσι μου πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Μακάρι να ήμουνα μηχανικός.
      Καλώς όρισες κορίτσι μου.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου