Μια Βικτωριανή Κατοικία... (Μέρος 1ο)

Αγαπητές Φίλες και Φίλοι,
συνεχίζω τις δημιουργίες στο χώρο των Ξυλουργημάτων διακόσμησης.
Αγαπημένος χώρος η κατασκευή κατοικιών.
Καιρό τώρα γυροφέρνει στη σκέψη μου μια 

@@ Βικτωριανή Κατοικία @@

Αγαπημένη μου βλέπετε, για την ομορφιά της και την επιβλητικότητά της.
Γιατί όχι λοιπόν.

ΤΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ

Θα κατασκευάσω μια Βικτωριανή κατοικία που θα αποτελείται από:
  • Υπερυψωμένο Ισόγειο με σκάλα κεντρικής εισόδου
  • Πρώτος όροφος με πλαϊνό μπαλκόνι
  • Δώμα
  • Αύλιος χώρος
Έτσι λοιπόν ξεκινάμε την κατασκευή μας, η οποία μόνο εύκολη ή γρήγορη δεν θα είναι.
Πάμε λοιπόν σήμερα να σας παρουσιάσω τι έχω κάνει μέχρι στιγμής

Μέρος 1ο:  Το Ισόγειο

Εν αρχή ήν το Σχέδιο...!

Χωρίς σχέδιο δεν πάμε πουθενά.

Εικόνα 1 Κάτοψη Βάσης
Εδώ, όπως βλέπετε ξεκινάμε το σχεδιασμό της κάτοψης της Βάσης της κατοικίας μας

Εικόνα 2 Η Όψη

Στην Εικόνα 2 βλέπουμε το σχέδιο της Όψης του Ισογείου

Εικόνα 3 Όψη της Σκάλας Εισόδου
Στην Εικόνα 3 έχουμε σχεδιάσει την όψη της σκαλας εισόδου καθώς το ισόγειο είναι υπερυψωμένο όπως θα δούμε και στην κατασκευή μας

Η Βάση κατασκευής

Εικόνα 4 Η Βάση κατασκευής
Εδώ ξεκινάμε να περνάμε στο "χτίσιμο"
Μια Μελαμίνη πάνω στην οποία θα χτιστεί η Κατοικία μας.
Στα δεξιά της θα μείνει κενός χώρος για να κατασκευαστεί αργότερα ο αύλιος χώρος

Η Κατασκευή του Σκελετού Ισογείου

Εικόνα 5
Ώρα για ...δράση: Χτίζουμε τον σκελετό. Τα μικρά ξύλινα δοκαράκια αποτελούν τις "κολόνες" του ισογείου και πατάνε πάνω στο σχέδιό μας.

Εικόνα 6

Εδώ έχουμε κάνει και την κατασκευή των "τοίχων" χρησιμοποιώντας κόντρα πλακέ από MDF.
Όλα είναι έτοιμα και για την στέγη

Εικόνα 7
Στην Εικόνα 7 βλέπουμε όλο το Ισόγειο τμήμα με την υπερύψωσή του σύμφωνα με το σχέδιό μας.
Είναι ώρα για την επένδυση των τοίχων.

Η Κατασκευή της Επένδυσης των τοίχων

Εικόνα 8
Εδώ έχουμε ξεκινήσει το μοντάρισμα της πρόσοψης με τα μικρά ξύλινα κυβάκια και τα ξύλινα sticks. Τα βλέπουμε στην αρχική του μορφή.

Εικόνα 9
Στην Εικόνα 9 έχουμε ξεκινήσει την κατασκευή της Σκάλας Κεντρικής εισόδου.

Εικόνα 10
Στην εικόνα 10 βλέπουμε πως ακριβώς δομείται η υπερυψωμένη σκάλα εισόδου

Εικόνα 11
Είμαστε έτοιμοι σχεδόν με την Σκάλα εισόδου

ΧΡΩΜΑ-ΜΟΝΤΑΡΙΣΜΑ-ΦΙΝΙΡΙΣΜΑ

Εδώ ξεκινάει ο χρωματισμός και το τελικό μοντάρισμα-φινίρισμα του ισογείου.
Επιλογή χρωμάτων, μικρό "στοκάρισμα" με σιλικόνες και τελική επικάλυψη με γυαλιστικό βερνίκι ξύλου.

Εικόνα 12
Στην Εικόνα 12 βλέπουμε την πρώτη μας δουλειά. Στην πρόσοψη της υπερυψωμένης σκάλας κάνουμε επίστρωση με γυάλινες ψηφίδες

Εικόνα 13
Στην Εικόνα 13 έχουμε προχωρήσει ακόμα πιο πολύ στις λεπτομέρειες του μονταρίσματος και της διακόσμησης


Η ΤΕΛΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ


Εικόνα 14
Αυτή είναι η τελική μας εικόνα της πρόσοψης του Ισογείου, με όλες τις λεπτομέρειες διακόσμησης.
Εδώ κλείνει η κατασκευή του Ισογείου.

Στο 2ο Μέρος θα δούμε την κατασκευή του πρώτου ορόφου.


Σχόλια

  1. Πολλά υποσχόμενο το ισόγειο!
    Για να δούμε και τη συνέχεια...
    Καλή εβδομάδα και καλό απόγευμα Γιάννη μου :)
    Φιλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου χαίρομαι που σου άρεσε. Άντε να δούμε τη συνέχεια. Καλή βδομάδα κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  2. Πω πω πω Γιάννη θα γίνει υπέροχο!!! σκέφτηκες να ντύσεις κάποιους τοίχους με ψηφίδες? υπάρχουν από πολλά υλικά , όπως μάρμαρο , πηλό , γυαλί και πολλά πολλά άλλα . Είναι οικονομικά και ελαφριά , για ψάξε το λιγάκι . Ανυπομονώ να το δω ολοκληρωμένο !!! καλή δημιουργική εβδομάδα φίλε μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενά μου, ναι, έχω ψηφίδες. Συνήθως χρησιμοποιώ γυάλινες όπως αυτές που βλέπεις στη μάσκα της υπερύψωσης της σκάλας. Είναι υπέροχο υλικό. Λες να ντύσω όλους τους τοίχους τους πλαινούς γιατί η φάτσα δεν παίρνει θαρρώ άλλους.
      Σε ευχαριστώ πολύ για την παρέμβαση και τις σκέψεις.
      Καλή βδομάδα μάτια μου.

      Διαγραφή
    2. Σίγουρα εσύ είσαι ο δημιουργούς αυτού του όμορφου έργου αλλά νομίζω πως θα ήταν καλό να έβαζες και στους πλαϊνούς και όχι απαραίτητα γυαλοψηφίδες . Δες το , εσύ ξέρεις καλύτερα Γιάννη μου!!! φιλιάααα

      Διαγραφή
    3. Με έβαλες σε σκέψη Έλενα. Να σου πω την αλήθεια τα άλλα υλικά που αναφέρεις δεν τα έχω δει, δεν τα έχω δουλέψει. Π.χ. λες μάρμαρο. Άραγε που, πως το βρίσκω ; έχεις πηγή ;
      Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα σου Λυγερή μου, καλή βδομάδα και ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  4. Μου εξαπτεις το ενδιαφέρον τόσο πολύ που γίνομαι ανυπόμονη. Πολύ όμορφα εξελίσσεται. Και το σχέδιο μου αρέσει.Μπήκαν και τα φωτάκια...θα μας τρελάνεις.Έχεις κάποιο σχέδιο που κοιτάς;
    Καλή συνέχεια και μην την αργείς...Αδημονούμε
    Καλό σου βράδυ Γιάννη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα Άννα μου....!
      ναι, έχω το σχέδιο πρότυπο από μια φωτογραφία. Για να παίρνω κατευθύνσεις. Ε δεν είμαι και αρχιτέκτονας να σχεδιάζω κιόλας.
      Η Βίλλα Τομαζίνα είναι απόλυτα δικής μου σχεδιάσης.
      Ευχαριστώ πολύ και σε φιλώ κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  5. Γεια σου Γιάννη. Σχέδιο, κολόνες, ...
    Επαγγελματική δουλειά, well done!
    Ευτυχώς που δεν έχεις κάποιον μεγάλο 3D εκτυπωτή
    (https://www.youtube.com/watch?v=DQ5Elbvvr1M)
    διότι θα στα έπαιρνε όλα ο ΕΝΦΙΑ :)
    Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιάννη μου,
    χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα σε χαίρομαι φίλε μου πάντα με το χιούμορ σου. Να είσαι καλά σε ότι κάνεις.
    Εξαιρετικό το βίντεο που μου έστειλες, κοίτα τώρα να δεις πράγματα....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα
    Μόλις μου είπες ότι έχεις κι άλλα μπλογκόσπιτα ,ήρτα τρέχοντας
    ευτυχώς που μου το είπες ,γιατί δε το πρόσεξα ότι έχεις κι άλλα μπλογκς
    όμορφη η βικτωριανή κατοικία σου
    θα δω και τις παλιότερες αναρτήσεις σου

    δεν βρήκα αναγνώστες θα σε βάλω στα μπλογκ που διαβάζω

    ευχαριστώ
    καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου,
      τιμή μου να είσαι και εδώ κορίτσι μου. Θα κοιτάξω να δώ και εδώ την "παρακολούθηση".
      Πάρε το χρόνο σου, χωρίς άγχος.
      Σε ευχαριστώ για όλα.

      Διαγραφή
  8. Καλα τι μου κανεις τωρα ? τα ματια μου τρεχουν απο τη νυστα αυριο που ειναι Δευτερα θα σηκωθω στις 6 το πρωι να παω στη δουλεια και ανακαλυπτω εδω θησαυρους ! επιφυλασσομαι να γυρισω να τους εξερευνησω εναν προς ενα ! καλο ξημερωμα δημιουργικε φιλε μας Γιαννη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολυμπία ευχαριστώ πολύ. Χαίρομαι αν κάτι σου άρεσε από όλα αυτά. Τι να κάνουμε μεράκι....!
      Και σου έκανα και ζημιά με το προχωρημένο της ώρας.
      Καλή βδομάδα να ευχηθώ. Πάρε το χρόνο σου και την κριτική σου.
      Ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  9. Γιάννη μου με συναρπάζεις αφού συνέχεια ανακαλύπτω νέα πράγματα για σένα. Δεν είμαι σαΐνι στους υπολογιστές και που μπήκα στις παρακολουθήσεις με το πραγματικό μου όνομα έγινε κατ΄σ..λάθος!! Αχτίδα ήμουν τόσα χρόνια.Λοιπόν πατώντας εδώ και εκεί κουμπιά βρήκα και αυτή τη πλευρά σου και ελπίζω η έρμη να θυμηθώ την επόμενη φορά πως να...ξαναμπώ αφού αυτός ο τρόπος με την google+ δεν μου έχει γίνει κατανοητή και γι΄αυτό δεν τολμώ να μπω στη παρακολούθηση και ίσως έτσι γίνομαι αγενής.Λοιπόν στη Σχολή σε πληροφορώ ήμουν πρώτη σε γραμμικό σχέδιο και..τελευταία σε εργασίες μακέτα! Το πονηρό θηλυκό έκαμνε ανταλλαγή με συνάδελφο.Του έφτιαχνα εγώ όλες τις εργασίες σε γραμμικά και εκείνος τις κατόψεις. Τώρα πια δεν βλέπω έτσι καλά μα λατρεύω ακόμη τα σχέδια και έχω υπομονή...γαϊδουρίσια για να τα φτιάχνω.Γιάννη μου ευλογημένος άνθρωπος έχεις όλες τις καλλιτεχνικές πλευρές μέσα σου.Καλημέρα όλη μέρα θα σου πω. (Πως πήγε το Σπινθηρογράφημα;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μακέτες ήθελα να πω..στις κατόψεις ήμουν σαΐνι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου,
      κατ αρχήν να σε ευχαριστήσω απ την καρδιά μου για τα καλά σου λόγια που για μένα είναι τιμή.
      Παρακολουθώ διακριτικά την τέχνη σου και διαισθάνομαι με τι άνθρωπο έχω να κάνω.
      Καταλαβαίνω ευαισθησίες και έμπνευση ψυχής.
      Ναι, τούτη εδώ η γωνιά, παρουσιάζει τα ...χειροτεχνήματά μου.
      Αν θέλεις να την βρίσκεις για ...επίσκεψη, υπάρχει το εικονίδιο σε όλα τα άλλα μου μπλογκ, που σε παραπέμπει εδώ ή και στα άλλα.
      Το σπινθιρογράφημα θα γίνει αύριο με το καλό. Μπαίνω σε ...καραντίνα.
      Καλή σου συνέχεια και ότι όμορφο στη ζωή σου.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου