Villa Tomasina: Τα ...Εγκαίνια



Να λοιπόν που φτάσαμε στο τέλος της Κατασκευής της Villa Tomasina. Μια δουλειά που ξεκίνησε στις 20 Δεκέμβρη του 2016 και ολοκληρώνεται σήμερα, έτοιμη για να κάνουμε τα δικά της ...Εγκαίνια.
Θέλω να σας ευχαριστήσω που όλοι, παρέα, είδατε τα τέσσερα προηγούμενα στάδια στα οποία προστίθεται και το παρόν τελευταίο και ολοκληρωμένο.

Θα ξεκινήσω σήμερα την παρουσίαση, παίρνοντας τη σκυτάλη ακριβώς εκεί που την είχα αφήσει στο προηγούμενο 4ο μέρος. Στην ολοκλήρωση δηλαδή των εργασιών της στέγης.

Ξεκινάμε λοιπόν Φίλες και Φίλοι την ...Πορεία προς το Τέλος:

ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ στην ΑΥΛΗ

Εικόνα 1

Εδώ ξεκινάει το πρώτο βήμα της διαμόρφωσης της αυλής με το Σκαλάκι στο επόμενο επίπεδο και την επίστρωση με τα μάρμαρα διακόσμησης.

Εικόνα 2
 Εδώ φαίνεται η προσθήκη ενός ακόμα επιπέδου στην Αυλή  που προστέθηκε για την επέκτασή της.


Εικόνα 3


Οι εργασίες στο επάνω τμήμα της αυλής προχωρούν και ήδη μπαίνουν οι βάσεις για τη δημιουργία ΠΕΡΓΚΟΛΑΣ. 


Εικόνα 4
Η πέργκολα είναι έτοιμη.....!

Εικόνα 5

Δεν θα ήταν δυνατόν να λείψει από την αυλή μας μια μικρή όμορφη Λιμνούλα, της οποίας παρακολουθούμε την κατασκευή.
 
Εικόνα 6

Εδώ την βλέπουμε ήδη έτοιμη και ξεκινάει η κατασκευή μιας μικρής γεφυρούλας. Να ...περπατάμε από πάνω της να την απολαμβάνουμε.

Εικόνα 7

Έτοιμο και το γεφυράκι και γενικά η Λιμνούλα μας είναι έτοιμη για περαιτέρω χρήση.

Η ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ της ΠΕΡΙΦΡΑΞΗΣ

Είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε την κατασκευή της εξωτερικής περίφραξης και της εξωτερικής κεντρικής εισόδου. 

Εικόνα 8

Εικόνα 9

Στην εικόνα 9 βλέπουμε τις εργασίες βαψίματος και διαμόρφωσης του εξωτερικού φράχτη

Εικόνα 10
 Έτοιμη η εξωτερική μας περίφραξη όπως φαίνεται στην εικόνα 10.

Εικόνα 11

Εδώ βλέπουμε τις εργασίες πλακόστρωσης της αυλής με τα ανάλογα σχέδια. Το ίδιο και στην Εικόνα 12.

Εικόνα 12

Εικόνα 13

Στην Εικόνα 13 η εξωτερική κεντρική είσοδος σε ...προχωρημένο στάδιο. Μένουν ακόμα κάποιες λεπτομέρειες.

ΔΕΝΤΡΑ και ΠΡΑΣΙΝΟ στην VILLA TOMASINA

Πάμε τώρα στο σχεδόν τελικό στάδιο, που είναι το Πράσινο στην κατοικία μας. Ειδικοί διαμορφωμένοι χώροι τόσο ψηλά όσο και στην αυλή είναι έτοιμοι να υποδεχτούν τα δέντρα και τα φυτά μας.

Εικόνα 14

Η Πέργκολα έτοιμη με το πράσινό της.

Εικόνα 15

Στην Εικόνα 15, η εξωτερική είσοδος είναι έτοιμη, με την Ταμπέλα της, τα φώτα της και τη διακόσμησή της.
Εικόνα 16

Στην εικόνα 16, η Λιμνούλα είναι έτοιμη με τις δύο μικρές Πάπιες....

Εικόνα 17

Το πράσινο στα παρτέρια του πάνω ορόφου.

Εικόνα 18

Τα δέντρα ήδη έχουν ξεκινήσει να τοποθετούνται.

Εικόνα 19 Η Κεντρική εξωτερική είσοδος

Εικόνα 20:  Η Κεντρική εσωτερική είσοδος από το φράχτη


Εικόνα 21: Μια άλλη όψη


Εικόνα 22: Συνολική άποψη

Εικόνα 23: Η Κεντρική εξωτερική είσοδος

ΤΟ ΑΝΕΜΟΛΟΓΙΟ

Μια μικρή όμορφη έκπληξη μας περιμένει εδώ. Μια έμπνευση της τελευταίας στιγμής που ήρθε στο μυαλό μου. Στην κεντρική Βικτωριανή κορυφή της στέγης, ένα κλασικό ΑΝΕΜΟΛΟΓΙΟ. Το βλέπουμε στις εικόνες 24 και 25.

Εικόνα 24


Εικόνα 25
 Οι διαστάσεις της Ξύλινης κατασκευής είναι: 57 εκ. μήκος, 40 εκ. πλάτος και 60 εκ. τελικό ύψος. Το δε βάρος της περίπου στα 15 κιλά.
Η ΤΕΛΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ-ΤΑ ...ΕΓΚΑΙΝΙΑ 

Έτοιμοι λοιπόν....! Είστε όλοι προσκεκλημένοι....! Πάμε λοιπόν ....10...9...8...  ...3...2...1 Φώτα....!!!


Εικόνα 26:  Μια θέα στον Κήπο

Εικόνα 27

Εικόνα 28

Εικόνα 29

Εικόνα 30

Εικόνα 31

Εικόνα 32

Εικόνα 33

 Αυτή λοιπόν Φίλες και Φίλοι είναι η VILLA TOMASINA. Μια κατασκευή από καρδιάς πραγματικά, από ξύλο που αντανακλά έμπνευση, όνειρο, μνήμες, προσδοκίες και πολύ αγάπη. Και φυσικά τη δική σας Αγάπη και παρουσία που την "συνοδέψατε" όλον αυτόν τον καιρό της κατασκευής της. Θα είναι εδώ να φεγγοβολεί τις ονειρικές νύχτες των προσδοκιών και των συναισθημάτων.


Σας ευχαριστώ........









Σχόλια

  1. Καλά απίθανη η βίλα Τομασίνα!!! Πολλά μπράβο..πόσο καιρό πήρε η ολοκλήρωσή της;; έχει αρκετές λεπτομέρειες! Τα φώτα φοβερή ιδέα..νομίζω η πέργκολα και η λιμνούλα με το γεφυράκι την απογείωσαν...ωραθο κ το αμάξι απέξω! :) Πολλά συγχαρητήρια γιατί ξέρω πως μια τέτοια κατασκευή θέλει πολύ υπομονή και μεράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύη μου σε ευχαριστώ θερμά για τα ζεστά σου λόγια. Ναι, όπως τα λες, θέλει υπομονή, έμπνευση, το μεράκι το έχουμε αλήθεια είναι.
      Σου άρεσε η πέργκολα έτσι ; χχαχαχαχαχα και η λιμνούλα με το παπάκι. Μικρά όμορφα στολίδια.
      Καλό βράδυ καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  2. Σε κάθε φωτογραφία χαμογελούσα όλο και πιο πολύ και πιο πολύ!! Είναι η πιο όμορφη δουλειά σου μέχρι σήμερα... ναι... νομίζω ... έγινες μάστορας σωστός :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάνια μου θεωρώ και εγώ ότι είναι μακράν η πληρέστερη και η πιο συγκροτημένη. Κάθε φορά βελτιωνόμαστε και αν η έμπνευση είναι σε συναισθηματικά στηρίγματα τότε όλα είναι πανέμορφα.
      Σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  3. Έχω ένα πελώριο χαμόγελο που οφείλεται στα εγκαίνια μιας πανέμορφης κατασκευής Γιάννη μου. Ειδικά η φώτο 29 από την μεριά που τραβήχτηκε δεν ξεχώριζα αν επρόκειτο για αληθινή βίλα ή δικής σου φαντασίας.
    Μου αρέσει πολύ πολύ Και τα αμάξια απέξω χμ χμχμ....τελείως καπιταλιστικά χιχιχιχιχιχ Η λίμνη, η πέργκολα, η κεντρική είσοδος τι να πω; Υπέροχη υπέροχη μπράβο σου Χίλια μπράβο.
    Πάω να τη χαζέψω άλλη μια φορά
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου καλοδεχούμενη.....! σου άρεσε κοπέλα μου ; ναι τα αυτοκίνητα (μοντέλα), ήταν έμπνευση της τελευταίας στιγμής για να τα "αξιοποιήσω" φωτογραφικά. Νομίζω έδωσαν το πολυτελές τους στίγμα μιας παλιάς εποχής.
      Σε ευχαριστώ κοπέλα μου μέσα απ την καρδιά μου. Η Χαρά σου είναι και δική μου πραγματικά.
      Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  4. Μπραβο καλλιτεχνη φιλε μου!
    Αληθεια σε ποσες ωρες ή μερες κατασκευαζεις κατι τετοιο με ολες του τις λεπτομερειες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα σου Στέλλα μου....! το ξεκίνησα από τις 20 Δεκέμβρη. Κάθε μέρα το δούλευα τουλάχιστον κατά μέσο όρο ένα 2ωρο. Επίσης χρόνο θέλει για την αναζήτηση, επιλογή, αγορά υλικών γιατί τα βρίσκεις σε εξεζητημένα καταστήματα.
      Επίσης και μια σειρά από εργαλεία.
      Χαίρομαι ειλικρινά που σου άρεσε. Ομολογώ το ευχαριστήθηκα και εγώ.
      Πολλά φιλιά να έχεις και θα ...συνεχίσουμε

      Διαγραφή
  5. Καταπληκτικό!!!!! Μπράβο Γιάννη μου!!! είναι υπέροχο το ταξίδι της δημιουργίας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενά μου σε ευχαριστώ.....! σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου. Βλέπω στο μπλογκ σου τα σκίτσα σου.....! εξαιρετικά....! γιατί δεν το συνεχίζεις ;
      Ειλικρινά να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  6. Τομασίνα ε; Εξαιρετική δουλειά, καταλαβαίνω και την επιλογή του ονόματος!
    Γιάννη μου νιώθω τη χαρά και την περηφάνια σου!
    Να'σαι πάντα καλά και να δημιουργείς :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου ναι.....! ξέρω ότι νιώθεις....! και σε ευχαριστώ. Η Σημειολογία αυτής της δημιουργίας ήταν για μένα έντονα φορτισμένη και μου έβγαλε πολύ έμπνευση, υπομονή και μεράκι που ομολογώ δεν την διαθέτω κιόλας.
      Σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου. Καλή σου συνέχεια.
      Τελικά η φλόγα σου είδες ότι παρακινεί και άλλο κόσμο έτσι ;

      Διαγραφή
  7. Η βίλα είναι υπέροχη!!! Έχεις προσέξει και την παραμικρή λεπτομέρεια. Ποιος δεν θα ήθελε να μείνει σε ένα τόσο όμορφο σπίτι που έχει φτιαχτεί με τόση αγάπη, έστω να φωλιάσει τα όνειρά του...
    Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου που κορίτσι μου ; που τέτοια ....δυνατότητα ; αλλά το όνειρο και η φαντασία είναι λεύτερη και συλλογική. Δεν έχει μολυνθεί από την ατομική ιδιοκτησία. Την αγγίζουμε όλοι, πλούσιοι και φτωχοί.
      Ευχαριστώ ειλικρινά και εύχομαι τα καλύτερα.

      Διαγραφή
  8. Αχ, επιτέλους!!! Δεν ξέρεις πόσο περίεργη ήμουν για το τελικό αποτέλεσμα. Είναι εκπληκτικό, Γιάννη!!! Δεν μπορούσα να το φανταστώ τόσο... ΤΕΛΕΙΟ.
    Μπράβο! Και για την υπομονή σου και για το μεράκι σου.
    Ξετρελάθηκα εννοείται με το αυτοκίνητο και τα φώτα.
    Θα καμαρώνεις και καλά κάνεις!!!
    Έρχομαι για καφεδάκι, να βγάλουμε και μια φωτογραφία στη γεφυρούλα.
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κόπιασε Αλεξάνδρα μου.....! να πάρεις ανάσες με περαστικά πολλά, να απολαύσουμε καφεδάκι πρωινό στη λιμνούλα και ποτάκι στα μπαλκόνια και στις σοφίτες το βραδάκι.
      Το αυτοκίνητο ήταν παρόρμηση της τελευταίας στιγμής.
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς, να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  9. Έλα ρε Γιάννη... τι φαντασία και οίστρος!
    Είσαι μεγάλος αρχιτέκτονας -μεταξύ όλων των άλλων-
    Καλορίζικη η βίλα σου Γιάννη μου και γεια στα χεράκια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου κόπιασε για καφεδάκι και ποτό. Κερνάω.
      Σε ευχαριστώ για τα ζεστά σου λόγια κορίτσι μου. Ομολογώ ότι ήταν ένα έργο συγκινησιακό.
      Καλό βράδυ να έχεις.

      Διαγραφή
  10. Υπέροχο το αποτέλεσμα. Απίστευτες οι λεπτομέρειες! Πολλά μπράβο για όλο αυτό που πέτυχες Γιάννη, το οποίο είναι μοναδικό! Να είσαι πάντα καλά, να δημιουργείς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαρίνα μου καλησπέρα σου καλό μου κορίτσι. Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα ευγενικά σου σχόλια. Παλεύουμε πάντα για το καλύτερο. Να έχεις όμορφο βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Απίστευτα πράγματα !

    Καταφύγιο ονείρων το δημιουργημά Σου.

    Θα σε θυμάμαι Γιάννη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Λυγερή μου. Και για μένα έτσι λειτούργησε και λειτουργεί....! αυτό το όνειρο μου έδωσε την έμπνευση και το πρόσωπο με το όνομα. Ειλικρινά σε ευχαριστώ από καρδιάς. Φιλιά πολλά να έχεις.

      Διαγραφή
  13. Ουάου! Κι έχασα τα εγκαίνια; Μου άρεσε πολύ και ειδικά,
    το ανεμολόγιο! Πάντα τέτοια Γιάννη (και χωρίς φόρους!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χαχαχαχαχαχαχα Πέτρα μου, θα τους ...καταργήσουμε τους φόρους εδώ....! να απολαμβάνουμε τα όνειρά μας ανέξοδα. Το ανεμολόγιο ήταν έμπνευση της τελευταίας στιγμής. Χαίρομαι κορίτσι μου που σου άρεσε. Ευχαριστώ πολύ, κέρασα ποτάκι στη λιμνούλα. Καλή βδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Και τι δεν θα έδινα να έμενα στη Villa Tomasina σου, Γιάννη!! Και λιμνούλα! Και ανεμολόγιο! Και πλακόστρωτο! Και δέντρα! Ένα βάλεις και μια γάτα να περιδιαβαίνει, φτιάχνω... βαλίτσες και μετακομίζω!!
    Ειλικρινά, είναι όνειρο! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου καλησπέρα σου. Γατούλα δεν έβαλα, έβαλα όμως σκύλο κατά ...προτεραιότητα. Σε προσμένω με τιμή και χαρά καλή μου και δεν ξέρεις πόσο χάρηκα που σου άρεσε.
      Τώρα ετοιμάζω το επόμενο.
      Ευχαριστώ για το σχόλιό σου.
      Καλό απόγευμα.

      Διαγραφή
  16. Έχω μείνει άφωνη πραγματικά!!
    Τι έφτιαξες;; Σας θαυμάζω όσους έχετε τόσο ταλέντο και υπομονή να δημιουργείτε με τα χέρια, το μεράκι και την φαντασία σας τέτοια αριστουργήματα. Και εις άλλα..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου τα λόγια σου με τιμούν. Με τιμούν αλλά και με γεμίζουν συναισθήματα όμορφα. Είναι πολύ ζεστό να γεμίζεις όμορφες παραστάσεις τους ανθρώπους γύρω σου. Γιατί θέλεις να εισπράξεις και τη δική τους αύρα. Κουβαλάμε ο καθένας το μεράκι του. Καθένας στο είδος του. Όλοι έχουμε να δώσουμε και να πάρουμε σε μια όμορφη συλλογικότητα.
      Καλή συνέχεια να έχεις και ευχαριστώ μια ακόμα φορά.

      Διαγραφή
  17. Καλορίζικη η βίλα Τομασίνα ..μπορεί να έχασα τα εγκαίνια αλλά απόλαυσα όλη την διαδικασια χάρι στις φωτογραφίες που εβγαζες σε κάθε σταδιο των εργασιών της..!!!
    Ξερω από πρωτο χέρι τι ώρες.. τι χρόνος.. τι κόπος.. αλλά κα τι μεράκι χρειάζεται να τελειώσεις κάτι που το έχεις βάλει στόχο..!!ένα μεγάλο μπράβο και σε αλλα με το καλό.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου ξέρω ότι ...ξέρεις...! Ξέρω τα δικά σου βιώματα όπως ξέρω και τη δική σου φωτιά και λάμψη της δημιουργίας.
      Καθένας μας έχει μια μικρή φλόγα μέσα του που τον συντηρεί. Κόπιασε για καφεδάκι στη λιμνούλα.
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς για τα λόγια και την παρουσία σου.
      Φιλιά πολλά να έχεις.

      Διαγραφή
  18. Εκπληκτική κατασκευή, ονειρική!
    Κι έχασα τα εγκαίνια...πόσο απαράδεκτη είμαι!
    Αυτό που λάτρεψα κυριολεκτικά είναι οι λεπτομέρειες που κάνουν το έργο να αποκτά βαρύτητα και να γίνεται ακόμα πιο όμορφο!
    Μπράβο Γιάννη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα σου Μαρία μου. Κόπιασε καλή μου να σε κεράσω καφεδάκι στη λιμνούλα....! Οι λεπτομέρειες ναι βγήκαν μετά προς το τέλος Μαρία μου με συνεχείς εμπνεύσεις και αλλαγές.
      Ειλικρινά σε ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου και την παρουσία σου.
      Φιλιά και Καλά Κούλουμα να έχεις.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου