Μινιατούρα βαρκάκι από βότσαλο

 Υπάρχει ένα απόφθεγμα, που λέει ότι "τα πιο δυνατά αρώματα κρύβονται στα μικρά μπουκαλάκια". Δεν νομίζω να έχουν άδικο όσοι το λένε. Η γοητεία της μινιατούρας είναι πάντα αδιαπραγμάτευτη. 

Πόσο μάλλον αν το πρωτογενές υλικό της προέρχεται άμεσα από τη φύση.

Τα βότσαλα στην ακτή ανέκαθεν κέρδιζαν την προσοχή μου. Οι άπειρες, αμέτρητες αυτές στρογγυλεμένες πέτρες της ακτής, μικρές η μεγάλες, συγκροτούν ένα αξιοθαύμαστο παζλ λίγο πριν το γαλάζιο της θάλασσας τις κλείσει στην αγκαλιά του.

Το μάτι μου έπεσε σε ένα μικρό βότσαλο, με μήκος-μετρημένο, στα 4 μόλις εκατοστά. Το σχήμα του έφερνε σε βάρκα καθώς ήταν υπερυψωμένη στις άκρες και είχε μια μικρή τρύπα στο κέντρο της.

Και εδώ έρχεται η ώρα της έμπνευσης και της φαντασίας.


Το βότσαλο λοιπόν βάφτηκε κατ' αρχήν. Στη συνέχεια, στο κέντρο του μπήκε το μεγάλο μεσιανό κατάρτι μαζί με τα δύο μικρότερα. Ένα στην πλώρη και ένα στην πρύμνη. Έγιναν εγκοπές και μπήκαν και τα σχοινιά.

Η μικρή βαρκούλα με τα ανοιχτά της πανιά, πήρε την  οριστική της μορφή.


Έτοιμη, στη γλυκιά μας φαντασία, να ριχτεί στο νερό και να ζέψει τα κύματα και τους ανέμους του πελάγους.

Αφήστε την έμπνευσή σας να κινηθεί λεύτερα, άναρχα, χωρίς περιορισμούς ή ταμπού. Το αποτέλεσμα θα είναι λυτρωτικό, δεν χωράει αμφιβολία. 
Το ζητούμενο είναι να νιώσουμε λίγο όμορφα και να ομορφαίνουμε τις στιγμές μας.

Καλή συνέχεια καλοκαιριού, φιλαράκια μου/



Σχόλια

  1. Τα βότσαλα είναι η αγάπη μου. Ξέρεις ότι εδώ στο χωριό έχω κάνει διάφορες παραστάσεις στον τοίχο της τουαλέτας με βότσαλα;
    Ωραία η βαρκούλα σου καλοταξιδη
    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου, τι λες τώρα, τρελαίνομαι. Βγάλε καμία φωτογραφία καλή μου να τη χαρούμε. Λατρεύω τα βότσαλα ναι, είναι υπέροχα για ένα σωρό χρήσεις. Ευχαριστώ για τις γλυκές σου ευχές, καλή μου. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  2. Γιάννη μου, ειναι πανεμορφη η δημιουργια σου!
    Να πλεει σε ουριους ανεμους

    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου γλυκιά μου φίλη, σε ευχαριστώ με την καρδιά μου. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  3. Γιάννη, η βαρκούλα με το βότσαλο είναι πανέμορφη! Συμφωνώ με όσα γράφεις, αν αφήσουμε τη φαντασία και την έμπνευσή μας να κινηθεί ελεύθερα, το αποτέλεσμα θα είναι λυτρωτικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου