Θέα από το παράθυρο (Ζωγραφική)

 Αγαπημένες φίλες και φίλοι μου,

συνεχίζω το ταξίδι στις απόπειρες ζωγραφικής και σάς παρουσιάζω τον τελευταίο πίνακα, που ζωγράφισα.

Ένα φως αναμμένο, ένα βιβλίο ανοιχτό προσμένει τον αναγνώστη του για να τον οδηγήσει στους κόσμους των ηρώων του και στα δικά τους ταξίδια. Η κούπα περιμένει δυο χείλη να συνεχίσουν να γεύονται, τα βιβλία στέκουν σιωπηρή μα πιστή συντροφιά.

Και η θέα από το παράθυρο. Θολή, απροσδιόριστη, ομιχλώδης. Σαν όλα εκείνα που είναι να έρθουν.

Πίνακας ζωγραφικής σε διαστάσεις: 29 Χ 33 εκατοστά

Ακρυλικά χρώματα

Φίλες και φίλοι, είμαι πάντα εδώ. Συνεχίζουμε να δημιουργούμε και να εμπνεόμαστε. Την αγάπη μου σε όλους. 




Σχόλια

  1. Απροσδιόριστη η θεά...ομιχλώδης...σαν όλα εκείνα που ναι να ρθουν!!!!!!!!!!Κοίτα που κάτι έχεις πάθει σήμερα και με μελαγχολείς, ή μήπως έπαθα εγώ;
    Ωραίος πίνακας. τα βιβλία τα λάτρεψα σαν αληθινά. Γενικά ο πίνακάς σου μοιάζει με φωτογραφία. Μπράβο.
    Καλό βράδυ Γιαννάκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι δεν θέλω καθόλου να σε κάνω να μελαγχολήσεις, Άννα μου. Αρκετή κατάθλιψη κουβαλάμε. Ας δούμε την εικόνα περισσότερο ρομαντική, πιο ατμοσφαιρική. Να ζεστάνει λίγο την ψυχή μας, όπως τα βιβλία και το γλυκό φως από τη λάμπα. Ναι, τα βιβλία μου, είναι αδυναμία, Άννα μου.
      Σε ευχαριστώ με την καρδιά μου.

      Διαγραφή
  2. Αξιοποιώντας την ενέργεια της αγάπης για δημιουργία, αυτό που σε ελκύει, σε παθιάζει, αγγίζει τις αισθήσεις, σε βάζει σε κίνηση, δεν μπορεί παρά να είναι υπέροχο! Και η "θέα απ' το παράθυρο" έστω απροσδιόριστη και θολή, την βρίσκω υπέροχη. Αυτό είναι ζωή.....η συγκίνηση γι αυτό που καταφέρνεις! "Φτάσε, όπου δεν μπορείς" Πιστεύω σε σένα! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τέτοια σχόλια, σαν τα δικά σας, να διαβάζω και αρκεί να ανοίξω τα φτερά μου στον ουρανό της δημιουργίας, Αννίκα μου. Το έχεις αυτό να το δίνεις. Πόσο ζεστή η ψυχή σου. Το κρατώ ως ίαμα της ημέρας και σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  3. Πειράζει που εγώ πριν την θέα πρόσεξα τα βιβλία και την κούπα με τη ζεστή σοκολάτα (ποιητική αδέια, δεν μας είπες τι έχει μέσα εξάλλου!); Το ανοιχτό βιβλίο με το σελιδοδείκτη μου θύμισε το ημερολόγιό μου. Θα μου άρεσε ένα τέτοιο μέρος για να γράφω.
    Έκανες όπως πάντα εξαιρετική δουλειά φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιχάλη, με συγκινεί πολύ η σκέψη και οι παρατηρήσεις σου. Σε νιώθω αγαπητέ φίλε. Το μεράκι σου της συγγραφής, οι κόσμοι σου, οι ήρωές σου, γυρεύουν έναν τέτοιο χώρο για να γεννηθούν και να περπατήσουν κοντά μας. Η κούπα μπορείς να φανταστείς να έχει ότι επιθυμείς στη δεδομένη στιγμή.
      Σε ευχαριστώ πολύ, φίλε μου για το σχόλιό σου.

      Διαγραφή
  4. Από μικρή ονειρευόμουν να είχα ένα γραφείο μπροστά σε παράθυρο για να βλέπω την θέα, γράφοντας ή ζωγραφίζοντας! Δεν τα κατάφερα! Πάντα όμως το γραφείο μου ακουμπούσε σε τοίχο με εταζέρα για βιβλία και έτσι ο πίνακάς σου μου φάνηκε σαν μιά πολύ γνώριμη γωνιά!
    Συγχαρητήρια, Γιάννη μου και γι αυτό το ωραίο έργο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ξύνεις ...πληγές, Μαριάννα μου. Και εγώ ποθούσα και ποθώ ένα τέτοιο χώρο αλλά... Ξέρεις τα "αλλά". Τι να κάνουμε. Πορευόμαστε με ότι έχουμε και στη φαντασία μας πλάθουμε το ποθητό.
      Merci beaucoup de mon coeur, chère amie pour ton commentaire.

      Διαγραφή
    2. J'aime beaucoup quand tu me réponds en français, tu sais!!!! Bon Dimanche, cher ami!!!!

      Διαγραφή
    3. Oh merci beaucoup Marie-Anne ! J'en suis heureux aussi, ma chère amie. Je te souhaite également un bon dimanche.

      Διαγραφή
  5. I really like your painting, the desk with the window is so inviting, I love reading spots and your painting has captured that perfectly!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. My dear Diana! Thank you my friend for your comment and your visit here. How are you? I hope being well. Thank you for your words and feelings.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου