Στην ερημιά του χρόνου (Ζωγραφική)

 Συνεχίζω τις πινελιές μου στην ερημιά του χρόνου. Στο αποτύπωμα της εγκατάλειψης. Στην ομίχλη, που αφήνουν πίσω τους οι μνήμες. Το πέρασμα των ανθρώπων, στιγμές από τη ζωή τους. Όλα αυτά ξεχασμένα και παραδομένα στη λήθη που επιβάλλει το παρελθόν. Φθαρμένοι τοίχοι, ραγισμένα και μουχλιασμένα πατώματα, σαρακοφαγωμένα έπιπλα. Πεταμένα χαρτιά και σκόρπια αντικείμενα.



Λες και δεν πέρασε ποτέ ζωή από ετούτα τα μέρη. Λες και δεν ακούστηκαν ποτέ γέλια, φωνές. Σαν αυτό το πορτατίφ να μη φώτισε ποτέ τα πρόσωπα εκείνα, που φιλοξένησε η πολυθρόνα με τα μικρά καθίσματα.

Αχ αυτή η ερημιά! Αυτός ο τρομερός ήχος της σιωπής, αυτό το κενό. Πόση μα πόση δύναμη έχει για να φορτίσει τα συναισθήματά μας.


Ακόμα ένα πίνακας ζωγραφικής, εμπνευσμένος από αυτού του είδους τα συναισθήματα. Συναισθήματα, που προκαλεί, η ματιά μας στις υπέροχες φωτογραφίες του φίλου Jean-Noel, από το σχετικό αφιέρωμά του στην κατηγορία Urbex. Όπως αυτή αποτυπώνεται στις πανέμορφες καλλιτεχνικές λήψεις του: "Urbex: The Myst hotel"

Kαι δύο από τα στάδια για να φτάσω στον τελικό πίνακα:




Για μια ακόμα φορά, να ευχαριστήσω από καρδιάς, τον εξαίρετο φίλο Jean-Noel, για την ευγενική του άδεια να επιχειρήσω να μεταφέρω σε έναν πίνακα ζωγραφικής, μία ακόμα φωτογραφία του, όπως τη βλέπουμε εδώ:



Ελπίζω να μπόρεσα να αποδώσω, στη ζωγραφική, την ποιότητα και την απαράμιλλη ατμόσφαιρα αυτής της φωτογραφίας.

Να ζείτε όμορφα κάθε σας στιγμή καθώς η πραγματική ευτυχία, προκύπτει ακριβώς μέσα από αυτό.


Σχόλια

  1. Φυσικά έχει τόσο δύναμη ο ήχος της σιωπής της ερημιάς! Ωραίο θέμα...ωραία το απέδωσες. Κι αυτά τα κομμάτια χαρτιά κάτω πεταμένα άναρχα σαν κομμάτια της ζωής που πέρασε και χάθηκε από το σαλόνι...Ωραίες φωτογραφίες πρέπει να έχει αυτό το μπλογκ. Καλή συνέχεια Γιάννη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμπληρώνεις με λογοτεχνικό, ποιητικό τρόπο τον πίνακα, Άννα μου. Και σε ευχαριστώ γι' αυτήν την όμορφη αύρα, που δίνεις. Ναι, αυτό το μπλογκ, έχει μεγάλη ποικιλία θεμάτων, ένας εξαίρετος φωτογράφος, καλλιτέχνης. Αν κάνεις αίτημα νομίζω θα σε δεχτεί.
      Εγώ σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το σχόλιο και την παρουσία.

      Διαγραφή
  2. Γιάννη, πρέπει να ασχοληθείς σοβαρά και με τη ζωγραφική και με τις μακέτες. Το'χεις, φίλε μου. Υπέροχος ο νέος σου πίνακας. Μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, Μία μου. Κάνω τις προσπάθειές μου, έχω και το μεράκι μου πάνω στη ζωγραφική, προσπαθώ να το βγάλω στην πράξη. Τα λόγια και η παρουσία σου, με βοηθούν με τον καλύτερο τρόπο και σε ευχαριστώ πολύ. Καλή βδομάδα να έχεις.

      Διαγραφή
  3. Otra pintura llena de encanto, en la que has sabido reflejar cada detalle.
    Me gusta mucho el resultado.
    BESOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. I love this theme, my dear friend. It's full of memory and nostalgia. I really thank you for your kind comments and your presence. Have a nice weekend.

      Διαγραφή
  4. Πανέμορφα Γιάννη μου! Είσαι τόσο ταλαντούχος!! Σε καμαρώνω να ξέρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειλικρινά σε ευχαριστώ πολύ, Κική μου. Νιώθω την παρουσία σου, καλή μου φίλη. Την καλησπέρα μου.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου