Χωριάτικο σπίτι στο Aspremont της Γαλλίας... (Ζωγραφική)

 Φίλες και φίλοι,

συνεχίζοντας τα έργα ζωγραφικής, σήμερα θα "ταξιδέψουμε" στη Γαλλία. Πιο συγκεκριμένα στην περιοχή των χωριών των Alpes-Maritimes, στην Ν.Α. Γαλλία. Στην περιοχή, που δεσπόζει η Νίκαια. Σίγουρα θα αναρωτηθείτε την πηγή της έμπνευσή μου. Φυσικά και θα σάς την πω, με ιδιαίτερη μάλιστα χαρά.

Η πηγή μου βρίσκεται στο μπλογκ του αγαπητού Γάλλου φίλου Phil στη συγκεκριμένη του ανάρτηση εδώ: Χωριά των Alpes-Maritimes Εξαίρετος φωτογράφος, καλλιτέχνης στο είδος ο Phil, έχει μια σειρά από πανέμορφες φωτογραφίες στα χωριά της περιοχής. Μία από αυτές αφορούσε αυτό το πανέμορφο χωριάτικο σπίτι στο Aspremont. Τη συγκεκριμένη φωτογραφία, την αγάπησα με τη πρώτη ματιά και ζήτησα από τον αγαπητό φίλο την άδεια να προσπαθήσω να μεταφέρω σε πίνακα ζωγραφικής αυτήν την εικόνα. Πράγμα που έκανα και ιδού το τελικό αποτέλεσμα στην κεντρική εικόνα.

Εικόνα 1: Τελική ολοκληρωμένη


Μπορείτε να δείτε τα διάφορα στάδια δημιουργίας του πίνακα, στις παρακάτω εικόνες:

Εικόνα 2: Αρχικό στάδιο χρωματισμού

Εικόνα 3: Δεύτερο στάδιο χρωματισμού


Εικόνα 4: Προχωρημένο στάδιο 


Λεπτομέρειες:

Ακρυλικά χρώματα, διαστάσεις καμβά: 42 Χ 30 εκατοστά, Καμβάς από χαρτί bristol 250gr/m2

Θέλω να ευχαριστήσω, με την καρδιά μου, τον αγαπητό φίλο Phil τόσο για την άδειά του να ζωγραφίσω τη φωτογραφία του αλλά και για τη συνολική ποιότητα της τέχνης του, την οποία μπορείτε να ακολουθείτε στο blog του εδώ: Filimages

Να ευχηθώ σε όλες και όλους, καλά Χριστούγεννα!


Σχόλια

  1. Καλά σήμερα το είδα στο Ανθολόγιο. Και σου γράφω πόσο μπέρδεψα τη φωτογραφία και τον πίνακα. Βέβαια αν κοιτάξεις καλά βλέπεις οτι είναι ζωγραφική και μάλιστα πολύ καλή, αλλά απέδωσες την φωτο του φίλου Phil θαυμάσια και ολοζώντανα
    Καλές γιορτές Γιάννη μου
    Να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η γνώμη σου, για μένα πολύτιμη σαν ματιά και άποψη, Άννα μου. Χαίρομαι πολύ, που σού άρεσε. Ευχαριστώ. Καλές γιορτινές μέρες να έχουμε, καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφες οι φωτογραφίες του φίλου σου, Γιάννη, αλλά και η ζωγραφική σου ΕΚ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΗ!!! Χίλια μπράβο, φίλε μου. Είσαι πραγματικά πολύ καλός. Να το εξελίξεις. Μπορείς. Εύχομαι Καλά Χριστούγεννα και Καλή Χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου, πόσο σε ευχαριστώ, αγαπημένη μου φίλη. Να είσαι καλά. Τα λόγια σου, μού δίνουν ενθάρρυνση και στήριξη. Καλές και όμορφες γιορτινές μέρες να έχετε με υγεία, κοπέλα μου.

      Διαγραφή
  3. Your painting is beautiful Giannis! Merry Christmas and a Happy New Year for you and your loved ones!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Diana, my dear friend. I really thank you under my heart for your kind wishes. Merry Christmas and Happy new year, my dear. Kisses.

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα Γιάννη μου, καλή χρονιά!!! Ήμουν αρκετό καιρό με καμμένη την οθόνη του υπολογιστή μου και μέχρι να την αλλάξω έχασα πολλές αναρτήσεις. Προσπαθούσα από το κινητό μου αλλά δυσκολεύομαι πολύ να γράφω σχόλια από εκεί. Είχα δεί τον πίνακά σου και μου άρεσε πολύ. Ακολουθώντας τον σύνδεσμο επισκέφθηκα και τον φίλο σου τον Phil στα υπέροχα χωριά των Alpes Maritimes ( ξέρεις, είναι μία από τις αγαπημένες μου περιοχές της Γαλλίας, αφού από εκεί έλκω την γαλλική καταγωγή μου -για την ακρίβεια από την Μασσαλία-, και την έχω επισκεφθεί πολλές φορές). Χάζεψα λοιπόν τις φωτογραφίες και ξέχασα προφανώς να επιστρέψω σε σένα και να σχολιάσω τον πίνακά σου!
    Υπέροχη η απόδοσή σου της φωτογραφίας!!! Συγχαρητήρια, φίλε μου, όπως και για τα γαλλικά σου...δεν μου τα είχες φανερώσει μέχρι προσφάτως!!!! Bonne soirée, mon ami!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Bonjour chère amie. Bonne semaine. J'espère que tu vas
      bien. J'aime beaucoup la langue française et j'essaye encore d'apprendre des leçons seul.
      ....
      Το παλεύω, Μαριάννα μου. Φυσικά θα ανεχθείς τα λάθη μου ναι; Χαχαχαχαχα. Πολύ όμορφη περιοχή απ' ότι είδα και στις φωτογραφίες του φίλου, τράβηξαν αμέσως το ενδιαφέρον μου.
      Σε ευχαριστώ για το σχόλιο, καλή μου φίλη. Τις καλύτερες ευχές μου.

      Διαγραφή
    2. Cela me fait grand plaisir d'apprendre que tu aimes tellement le français et que tu as des amis en France. Δεν πειράζει και να κάνεις λάθη, σημασία έχει που προσπαθείς. Καλή συνέχεια!!!!

      Διαγραφή
    3. Je te remercie, Marie-Anne, pour tes mots. Nous continuons. Bonne soiree, mon amie.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου