Χριστουγεννιάτικο...

 Γιορτινές μέρες...

Ας πάρουμε λίγο από το φως τους. Ανθρωπιά, αλληλεγγύη, αγάπη, δικαιοσύνη, ειρήνη.

Οι τρισδιάστατες πλέον διακοσμητικές κατασκευές, έχουν περιοριστεί στο απόλυτο. Έλλειψη χώρου γαρ! Δεν έχω καθόλου χώρο στο σπίτι! Έτσι, έχω περιοριστεί στη ζωγραφική, όπου οι πίνακες είναι εύκολα διαχειρίσιμοι στο χώρο.

Παρ' όλα αυτά, έκανα και φέτος τη μικρή, ταπεινή μου δημιουργία, έτσι για το καλό. 

Ξεκίνησα από κάτι, που ήταν κατεστραμμένο και έμενε "ζωντανή" και αξιοποιήσιμη μόνο η βάση του. Στη λογική των φίλων, "δεν πετάμε τίποτα", την κράτησα έχοντας κατά νου να της δώσω μια νέα ζωή.



Εικόνα 1

Ιδού λοιπόν η ανάγλυφη βάση πάνω στην οποία κάποτε έστεκε μια κρυστάλλινη σφαίρα με υγρό. Ένα μοτεράκι ανακάτευε το υγρό δημιουργώντας μια πολύ όμορφη εικόνα. Όμως η σφαίρα έσπασε και έμεινε, σκουριασμένη, η βάση.


Εικόνα 2

Εικόνα 3

Στις εικόνες 2 και 3 βλέπουμε την επεξεργασία της βάσης, η οποία καθαρίστηκε από τα υπόλοιπα σπασμένων γυαλιών. Στοκαρίστηκε, βάφτηκε και ευθυγραμμίστηκε για να υποδεχτεί το νέο της περιεχόμενο.


Εικόνα 4

Μια νέα ξύλινη βάση δημιουργήθηκε, με την ανάλογη επεξεργασία για να τοποθετηθεί πάνω στην παλιά ανάγλυφη μορφή.


Εικόνα 5

Εδώ είμαστε έτοιμοι, με τη νέα μας βάση, κολλημένη και βαμμένη.


Εικόνα 6

Ένα έτοιμο μικρό δεντράκι της αγοράς, κολλήθηκε πάνω στη βάση μας για να αποτελέσει την πρώτη προσθήκη.


Ιδού μετά το τελικό αποτέλεσμα:


Εικόνα 7



Εικόνα 8


Στην ξύλινη βάση μπήκαν διακοσμητικά στοιχεία και μια έτοιμη μικρή μινιατούρα φωτιζόμενη ενός σπιτιού, δίνοντας την τελική μορφή στη Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση.


Φίλες και φίλοι, να ευχηθώ, με την καρδιά μου, σε όλες και όλους:

Καλές γιορτές και Καλά Χριστούγεννα

💏💏💏💏💏💏

Σχόλια

  1. Γιάννη μου νομίζω ότι η όμορφη παρέμβαση που έκανες "στο τίποτα δεν πάει χαμένο" θα σκορπίσει χριστουγεννιάτικη λάμψη στη διακόσμηση του σπιτιού σου.
    Με το καλό να γιορτάσουμε και φέτος τα Χριστούγεννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το καλό, Ελένη μου. Να έχουμε υγεία, γαλήνη, ειρήνη. Και να ελπίσουμε σε όμορφες ανθρώπινες οικογενειακές στιγμές. Ευχαριστώ πολύ, καλή μου φίλη για τις ευχές σου.

      Διαγραφή
  2. ΩΩΩΩΩΩΩ!! Πανέμορφο! Μπράβο Γιάννη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλά πολλά ευχαριστώ, Μαρία μου. Δεν είναι τίποτα σπουδαίο, δα. Έτσι για το καλό. Την καλησπέρα μου, καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  3. Έμαθες και εσύ να δίνεις δεύτερη ευκαιρία έτσι; Και καλά έκανες. Πολύ όμορφη παρέμβαση φίλε μου. Να σαι καλά και του χρόνου. Το αποτέλεσμα να το καμαρώνεις, σε δικαίωσε. Καλές γιορτές να έρθουν με ανθρώπινο πρόσωπο που τόσο μας λείπει
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το ανθρώπινο πρόσωπο προσδοκούμε όλοι, Άννα μου. Και τη ζεστή ατμόσφαιρα ενώ ολόγυρά μας γίνεται χαμός. Κάτι ταπεινό έτσι για το καλό.
      Στέλνω τα φιλιά και την αγάπη μου.

      Διαγραφή
  4. I just love the new creation you have made recycling that old ornament. The results are clever and beautiful, I really liked the idea of the wooden base on top with new embellishments, it's so great you gave it a new life!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Diana, my dear friend. First of all, I want to apologize for my delayed reply to your comment. It's caused under technical reasons.
      Thank you, Diana for you kind words and your attention. My best regards to you for the next days.

      Διαγραφή
  5. Qué bonito detalle navideño ‼️
    Perfecto para espacios pequeños 👏🏻👏🏻👏🏻
    Te felicito por su originalidad.
    BESOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you very much, my friend. I'm very glad you liked it. Yes it's suitable for little places. You have my best wishes!

      Διαγραφή
  6. Δεν είναι μόνο ότι πιάνουν τα χέρια σου, φίλε μου. Είναι και ότι έχεις τις φοβερές ιδέες του τι μπορείς να πετύχεις με το κάθε τι! Και το αποτέλεσμα είναι όπως πάντα φανταστικό!
    Δεν σου λέω ακόμα τις ευχές, θα μιλήσουμε ξανά ως τότε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιχάλη μου, ευχαριστώ πολύ, φίλε μου. Πάντα η ευγένεια και η αγάπη σου σημαντική. Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου. Ναι, θα μιλήσουμε για ευχές ξανά, να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  7. Πάντα υπέροχα να μικροσκοπικά σου καλλιτεχνήματα καλές γιορτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νατάσσα μου, ευχαριστώ πολύ. Καλές γιορτές, καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  8. Να μία ακόμη υπέροχη ανακύκλωση!!!!! Τί ωραία που το σκέφθηκες Γιάννη, να εκμεταλλευτείς την βάση της σπασμένης γυάλινης σφαίρας δημιουργώντας έτσι μιά όμορφη Χριστουγεννιάτικη σκηνή με το φωτισμένο σπιτάκι! Μπράβο και γι αυτή την δημιουργία σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μού έδωσε ξαφνικά ιδέα. Είδες άμα συναναστρέφομαι με εσάς εδώ μέσα; Χαχαχαχαχα, με έχετε μάθει ένα σωρό πράγματα αλλά και μού έχετε μεταδώσει την αγάπη και το μεράκι, Μαριάννα μου. Ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου