Ζωγραφίζοντας... (2)

 Εδώ είμαστε πάλι, αγαπημένες φίλες και φίλοι.

Με ζωγραφική αυτή τη φορά, μέσα στην κάψα του καλοκαιριού. Ενός καλοκαιριού με προβλήματα και θλιβερά συμβάντα σχετικά με τη φύση μας. Οι προσωπικές μας ενασχολήσεις είναι μία από τις απαντήσεις μας να δώσουμε αύρα δημιουργίας και ανάσας στην καθημερινότητά μας.

Σας δίνω δύο  πίνακες ζωγραφικής μου, με εντελώς διαφορετικό θέμα μεταξύ τους, προϊόν της έμπνευσης και της δουλειάς μου αυτές τις μέρες:


Ένα θέμα καθαρά αφηρημένης ζωγραφικής. Ένα μάτι, που είναι συνάμα και ρολόι αναφοράς στο χρόνο. Ένα μάτι ανάμεσα σε γη και ουρανό, στο γαλάζιο και στο γήινο.

Δίνω την προσέγγιση, που έδωσε η αγαπητή μου φίλη Beatrice, από τη Γαλλία για αυτό το θέμα με ένα μικρό της ποίημα:

"Στο βάθος του Ωκεανού, αντανακλάται ένα βλέμμα,

και το ρολόι στέκει εκεί χωρίς να ταράζεται από τίποτα,

μήτε απ' το χρόνο, μήτε απ' το χώρο.

Βλέπω ακόμα ένα ψάρι καλοπροαίρετο, που μάς δείχνει

με ένα από τα δύο του μάτια προσεκτικά,

ενώ το άλλο είναι κρυμμένο στα βάθη και μάς μιλάει μυστικά"



Ο δεύτερος πίνακας είναι ένα κλασικό θέμα από τη λαϊκή αρχιτεκτονική των νησιών της πατρίδας μας. Σε χρώματα της γης, του ουρανού και της θάλασσας. Η πρόσοψη ενός όμορφου σπιτιού, από εκείνα, που μας γεμίζουν ομορφιά, χάρη μέσα στην απλότητά τους.


Ευχαριστώ, που είστε εδώ!

Ευχαριστώ για το θετικό σας βλέμμα και σκέψη!

Καλή συνέχεια καλοκαιριού!


Σχόλια

  1. Μπραβο σου!!!Και αφηρημένη τέχνη!!!! Με νοήματα πολλά. Πιτλι οπως Νταλί!!!! Το σπιτι ομορφο γεννα νοσταλγία . Να σαι καλά Γιαννη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου, σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και τη ματιά σου. Χαίρομαι, που σού άρεσε κορίτσι μου. Πολλές καλησπέρες και να περνάτε όμορφα με την καρδιά μου.

      Διαγραφή
  2. Όμορφα και τα δύο και με ωραία χρώματα !!!
    Καλό υπόλοιπο Καλοκαιριού !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ράνια μου. Χαίρομαι που σού άρεσαν, καλή μου φίλη. Να σου ευχηθώ επίσης όμορφη συνέχεια καλοκαιριού.

      Διαγραφή
  3. Δυστυχώς, ένα πολύ δύσκολο καλοκαίρι και φέτος, όπως λές, και μάλιστα πάλι με τις φωτιές και κοντά μας, να τις βλέπουμε από το σπίτι και να είμαστε σε ετοιμότητα!!!
    Από την άλλη, τα μελτέμια έσπασαν χθες ένα μεγάλο σφενδάμι στον κήπο μας. το οποίο, πέφτοντας, κατέστρεψε και άλλα μικρότερα!!!! Αυτή την στιγμή, ο σύζυγός μου είναι με το αλυσοπρίονο, και κόβει τον κορμό σε κούτσουρα!!!!
    Δεν το έχω καθόλου με την αφηρημένη ζωγραφική, αλλά ο δεύτερος πίνακάς σου μου αρέσει πολύ!!!!!
    Καλό Δεκαπενταύγουστο, Γιάννη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου, τι λες τώρα, κοπέλα μου. Ζημιά ε; Τελικά μια μέση λύση στη φύση δεν μπορέσαμε να αφήσουμε. Τα ρημάξαμε όλα. Τι να πω. Χαίρομαι, που σου άρεσαν οι πίνακες καλή μου φίλη. Να σου ευχηθώ όμορφη συνέχεια και καλή Παναγιά.

      Διαγραφή
  4. Very nice Paintings made with LOVE. My prefered one is the first, the eye with the clock seeing the time. It is fantástic.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καιρό έχω να έρθω από εδώ φίλε μας...η ζωγραφική είναι έμπνευση είτε μοντέρνα είναι κλασική πάντα θα γοητεύει όσους την αγαπούν .
    Τα έργα σου ενώ είναι τόσο αντίθετα μεταξύ τους έχουν την δική σου σφραγίδα. Αυτό δείχνει ότι κάλλιστα μπορεί να ζωγραφίζεις ανάλογα με την έμπνευση σου...εξαιρετικά είναι και τα δύο.
    Εύχομαι καλό αποκαλόκαιρο και καλές ζωγραφικές εμπνευσεις.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία ευχή, Ρούλα μου. Καλό αποκαλόκαιρο. Μού αρέσει να την ακούω. Και σε ευχαριστώ. Ναι, αυτήν την εποχή, δουλεύω με τη ζωγραφική μου καθώς ο χώρος πλέον μού απαγορεύει κάθε άλλη καλλιτεχνική δραστηριότητα. Φιλιά καλή μου.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου