Η κουζίνα του ...μικρού Θοδωρή

 Η κουζίνα του ...μικρού Θοδωρή


Χμμμ για το μικρό Θεοδωρή, έχουμε ξαναμιλήσει. Είναι ο μικρός, που "επιβλέπει" η μεγάλη μου κόρη. Μια μοναδική σχέση μεταξύ τους γεμάτη πολύ όμορφα συναισθήματα και δημιουργικότητα.

Πριν καιρό ο Θοδωρής είχε ζητήσει ένα "Βενζινάδικο". Και ο τρόπος, που το ζητάει μ' αυτό το γλυκό εκφραστικό βλέμμα, δεν είναι για να απορρίψεις το αίτημά του.

Το βενζινάδικο είχε γίνει προ πολλού, ακολούθησε με πολύ αγάπη και ένα μικρό μπάνιο . Όμως αν κάνεις ένα ....μπάνιο, δεν γίνεται να το αφήσεις μόνο του. Δεν θα κάνεις και μια κουζίνα; Θα κάνεις! 

Έπιασα λοιπόν δουλειά...

 
Ξεκίνησα λοιπόν με το τρισδιάστατο χώρο μας, στον οποίο και θα διαμορφώσουμε σταδιακά την κουζίνα του Θοδωρή. Τα ξύλα ασταρώθηκαν και βάφτηκαν ανάλογα.
 
 

 
Εδώ έχει ξεκινήσει η επεξεργασία του ενός τοίχου. Το παράθυρο στην κουζίνα είναι έτοιμο και σταδιακά, διαμορφώνεται και ο πάγκος με τις συσκευές της κουζίνας.
 
 

 
Στη θέση της ηλεκτρικής κουζίνας, ετοιμάζεται και ο απορροφητήρας για να δέσει ανάλογα με το σύνολο.
 
 
 

 
Τα ντουλάπια μας είναι έτοιμα μαζί με τον απορροφητήρα. Ντύθηκε ο τοίχος με πλακάκι και ετοιμάζεται ο νεροχύτης.
 
 


 
Η μία πλευρά του δωματίου είναι έτοιμη. Τα ντουλάπια, ο απορροφητήρας, νεροχύτης, ηλεκτρική κουζίνα και πάγκος. Στον πάγκο βλέπουμε το φούρνο μικροκυμάτων αλλά και διάφορα άλλα σκεύη.
 
Τι μάς λείπει; τι μάς λείπει; 


 

 

Μα φυσικά το ηλεκτρικό ψυγείο με τα ...διακοσμητικά του. Επεξεργάστηκα και το πάτωμα με πλακάκια.

Το σύνολό μας είναι έτοιμο. Η κουζίνα μας είναι έτοιμη για ...χρήση!

 

Ο μικρός Θοδωρής ευχαριστήθηκε πολύ και το χαμόγελο μαζί με τα ευγενικά του λογάκια, ήταν για μένα το καλύτερο δώρο. Οι στιγμές, που δίνεις χαρά στα παιδιά είναι μοναδική. Γιατί αυτό, που εισπράττεις είναι μοναδικό.

Καλό μήνα σε όλες και όλους.

Σχόλια

  1. Εξαιρετική δουλειά, πώς να μην το ευχαριστηθεί ο μικρός Θοδωρής !!!
    Άντε Θοδωρούλη καλά μαγειρέματα και καλό μήνα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου, αγαπητή μου φίλη, σε ευχαριστώ πολύ. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη χαρά από το να βλέπεις αυτά τα όμορφα μάτια χαρούμενα. Καλό μήνα κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  2. Oh my! What a beautiful kitchen!! Theodoris is so lucky, you have done a wonderful job, that kitchen has a lot of nice little details... I sense a doll house in the future!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Oh my dear Diana, I really thank you for this kind comment and your participation. I always love these doll houses, they are so cute!
      Thank you my friend. I wish you the best.

      Διαγραφή
  3. Ωωωω θα ήθελα πολύ να έβλεπα τα ματάκια του Θοδωρή όταν την πήρε! Πρέπει να καταχάρηκε έτσι;
    Πολύ καλή δουλειά Γιάννη μου. Το ψυγείο πώς το έφτιαξες;
    Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πω την αλήθεια, δεν ήμουν μπροστά εκείνη τη στιγμή. Όμως έμαθα για τη χαρά του και μετά, που τον είδα από κοντά, ακόμα καλύτερα.
      Το ψυγείο είναι ένα κομμάτι φελιζόλ, με ξύλινες επενδύσεις στις πλευρές του, έτσι φτιαγμένες που να σχηματίζονται και οι δύο πόρτες.
      Άννα μου, σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη για τα καλά σου λόγια. Καλό μήνα να έχουμε.

      Διαγραφή
  4. Ε είσαι τεχνίτης το είπαμε. Και καλά, τοίχους και ντουλάπια δεν εκπλήσσομαι, αλλά ψυγείο και φούρνο μικροκυμάτων; Είσαι φοβερός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα, φίλε μου καλέ, πόσο χαίρομαι με το σχόλιό σου. Τι να κάνω, έπρεπε κάπως να τα ...σοφιστώ και αυτά. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου σχόλια. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  5. Μα έκανες πολύ καλή δουλειά, Γιάννη μου! Φαντάζομαι την χαρά του μικρού Θοδωρή και τον θαυμασμό στα ματάκια του!!!! Το δίχως άλλο, θα συμπληρωθεί το κουκλόσπιτο και με δωμάτιο, είμαι σίγουρη!!!
    Καλό Δεκαπενταύγουστο και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου, καλησπέρα σου. Χαμογελώ με το σχόλιό σου, καλή μου φίλη. Ο μικρός χάρηκε ναι και η χαρά του δίνει και σε μάς μια όμορφη στιγμή.
      Καλό Δεκαπενταύγουστο κοπέλα μου και καλή συνέχεια στο καλοκαίρι σου.

      Διαγραφή
  6. Μου θύμισες παλιές εποχές φίλε τον καιρό που και ο δικός, μου ασχολούταν με τα δικά του σπιτάκια και όλες αυτές τις λεπτομέρειες και πράγματι η χαρά που παίρνεις όταν χαρίζεις κάτι που έχεις φτιάξει με τα χέρια σου δεν περιγράφεται.
    Και ναι η λεπτομέρειες είναι που κάνουν την διαφορά. Και επειδή ξέρω από κοντά την εργασία που γίνεται εκτιμώ δυο φορές την κουζίνα του Θοδωρή...μπράβο για στα χέρια σου!
    υ.γ Αρκετα καθυστερημένο το σχόλιό μου...δεν έχω λόγια σορυ. δεν μπαίνω τακτικά εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου, αγαπημένη μου φίλη, σε παρακαλώ, δεν θέλω να νιώθεις την παραμικρή "ενοχή", που δεν μπαίνεις εδώ ή όπου αλλού. Εγώ σε νιώθω πάντα κοντά μου με κάθε τρόπο. Να το ξέρεις.
      Ναι, γνωρίζω τα έργα του συζύγου σου και τα λατρεύω. Και επίσης τα δικά σου. Το μοίρασμα είναι το μεγαλύτερο δώρο σε όλα αυτά.
      Τα φιλιά μου, καλή μου.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου