Χριστουγεννιάτικα δώρα

 Χριστούγεννα φίλες και φίλοι μου,

οι καρδιές ανοίγουν, τα συναισθήματα ανθίζουν, οι αγκαλιές δέχονται, η αγάπη μοιράζεται.

Ένας από τους λόγους, που λατρεύω αυτές τις μέρες είναι και η δοτικότητα των ανθρώπων. Δοτικότητα και μοίρασμα, που εκδηλώνεται με πολλούς τρόπους. Ένας απ' αυτούς είναι και τα Χριστουγεννιάτικα δώρα .

Είχα την ευλογία και τη μεγάλη χαρά να δεχτώ τέτοια δώρα από δύο αγαπημένες φίλες εδώ στη δικτυακή γειτονιά. Έχω τη χαρά να τα μοιραστώ μαζί σας:

Χαρά Θεοδωρίτση

"Κάντο μ' αγάπη"


Το δέμα αγάπης από τη Χαρά, έφτασε με ένα όμορφο κουτί, το άνοιγμα του οποίου, έφερε κοντά μου, εκτός απ' την αγάπη της, και μια σειρά καλούδια από τα χεράκια της.



Η κάρτα με τις γλυκές Χριστουγεννιάτικες ευχές της, συνόδευε ένα πανέμορφο χιονισμένο παράθυρο φορτωμένο με στολίδια και διακόσμηση



Δεν θα μπορούσαν να λείπουν από το Χριστουγεννιάτικο κουτί, τι άλλο; Μα σοκολατάκια! Ω ναι, αυτές οι ...δολερές λιχουδιές με τη δελεαστική γεύση. Και πιο δίπλα ένα από τα δύο πανέμορφα αλογάκια, στολισμένα και αυτά με τα κουδουνάκια τους, δια χειρός Χαράς.



Να το και το δεύτερο! Έτοιμο με το κουδουνάκι του να αναγγείλει τον ερχομό της μεγάλης νύχτας.

Χαρά μου, σε ευχαριστώ πολύ, αγαπημένη μου φίλη για τις γλυκές σου ευχές και τα όμορφα δωράκια σου. Πολύχρονη κιόλας καλή μας φίλη για τα γενέθλιά σου! Καλά Χριστούγεννα και σε σένα με ευχές καρδιάς.


Μία


Η αγαπημένη φίλη μας, Μία, πάντα μετατρέπει τα γενέθλιά της σε μια γιορτή δώρων. Πάγια ιστορία εδώ και χρόνια, επαναλήφθηκε και φέτος για το καλό και τη χαρά της μοιρασιάς.
Έτσι λοιπόν, στα γενέθλιά της, μοίρασε δωράκια με κλήρωση. 
Ήμουν ένας από τους τυχερούς και ιδού το αποτέλεσμα!



Οι συλλογές δώρων της Μίας, πάντα είναι απλόχερες και χρήσιμες για όσους έχουν τη ...λόξα της καλλιτεχνίας και διακόσμησης.
Ιδού λοιπόν :



Πέραν από την ιδιόχειρη καρτούλα με τις ευχές της, η αποστολή του δώρου της ήταν μια εξαίρετη συλλογή από μια σειρά καλούδια, χρήσιμα για μια σειρά διακοσμητικές κατασκευές.



Μία μου, σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη. Πολύχρονη και πάλι. Να είσαι καλά, γερή, δυνατή, δημιουργική και να μάς χαρίζεις πάντα τη δοτικότητα της καρδιάς σου.


Φίλες και φίλοι

Καλά Χριστούγεννα εύχομαι!

Ανοίξτε τις καρδιές σας, δώστε αγάπη, μοιραστείτε στιγμές, σταθείτε αλληλέγγυοι με κάθε αδύναμο άνθρωπο και πλάσμα.


Σχόλια

  1. Να χαρείς τα όμορφα δώρα και Καλά Χριστούγεννα !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου, σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη. Καλά Χριστούγεννα και σε σένα.

      Διαγραφή
    2. Τί υπέροχα δώρα που πήρες από τις φίλες μας , Γιάννη!
      Αυτά είναι τα ωραία.
      Να είσαι γερός και να χαίρεσαι την οικογένειά σου.
      Καλά Χριστούγεννα.

      Διαγραφή
    3. Ρένα μου, σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη. Να είσαι καλά, γερή και δυνατή. Καλά Χριστούγεννα.

      Διαγραφή
  2. Καλά Χριστούγεννα φίλε μου, να είσαι καλά με την οικογένειά σου και πάντα τυχερός στις κληρώσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά Χριστούγεννα Μιχάλη! Τις ευχές μου καλέ μου φίλε και ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  3. Να τα χαρείς τα δώρα σου Γιάννη μου από τις Αι Βασιλίτσες σου! Με κέφι και χαρά να υποδεχθείς το νέο χρόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω να είσαι καλά, Άννα μου! Γλυκύτατες οι ευχές σου, καλή μου φίλη. Μακάρι να έχουμε μια καλή χρονιά.

      Διαγραφή
  4. Que bonitos todos tus regalos! Que ademas de bonitos seguramente te seran muy utiles. Espero que hayas pasado una feliz navidad y te deseo lo mejor para el 2023!
    Saludos!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Merry Christmas, my dear Diana! Yoy have my best wishes for a happy new year. My best regards to you.

      Διαγραφή
  5. Να τα χαρείς τα δώρα σου, φίλε Γιάννη. Πανέμορφα τα δώρα της Χαράς.
    Είμαι χαρούμενη που έλαβες και το δικό μου πακετάκι τόσο σύντομα. Είμαι σίγουρη ότι θα τα αξιοποιήσεις όλα στις υπέροχες χειροτεχνίες σου. Καλές Γιορτές, φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mία μου, καλή μας φίλη, χρόνια σου πολλά! Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου. Πάντα δοτική η καρδιά σου, πάντα ανοιχτή η αγάπη σου για όλους. Να είσαι καλά και του χρόνου να είμαστε καλύτερα. Καλή χρονιά να έχεις.

      Διαγραφή
  6. Μ ΕΧΕΙς ΚΑΤΑΣΥΓΚΙΝΉΣΕΙ. ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η θετική αύρα της παρουσίας σου, Χαρά μου! Την εισπράττουμε όλοι. Ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου. Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  7. Εκείνα που προσφέρονται απ' το περίσσευμα της ψυχής είναι τα πιο σημαντικά, είναι Αγάπη!
    Να τα χαρείς τα δώρα σου Γιάννη μου! Υγεία, περισσότερα χαμόγελα και αγάπη να σου φέρει ο καινούργιος χρόνος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλη η συντροφιά εδώ, Αννίκα μου, με ανοιχτές αγκαλιές. Δίνουμε, παίρνουμε. Όμορφες στιγμές και συναισθήματα. Σε ευχαριστώ πολύ, Αννίκα μου. Καλή χρονιά να έχεις καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  8. Καλή Χρονιά Γιάννη μου!!! Ευχομαι: Υγεία, αγάπη, χαρά και κάθε ευλογία!!!
    Να χαρείς τα όμορφα δώρα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτεινή μου, καλή μου φίλη, σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου για τις γλυκές σου ευχές και την παρουσία σου. Καλή χρονιά να έχεις.

      Διαγραφή
  9. Καλή χρονιά με υγεία Γιάννη! Τα δώρα σου υπέροχα. Να τα χαρείς και να δημιουργείς έτσι όπως εσύ ξέρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλά ευχαριστώ για τις γλυκές σου ευχές καλή μου φίλη και την παρουσία σου. Να είσαι και να πορεύεσαι καλά. Την καλησπέρα μου και ευχές για καλή χρονιά.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου