Κουκλόσπιτο (Dollhouse)

 Αγαπημένοι μου φίλες και φίλοι,

αν ανατρέξετε στις αναρτήσεις του μπλογκ με την ετικέτα "κουκλόσπιτο", θα βρείτε επτά (7) σχετικές αναρτήσεις, οι οποίες αφορούν τη διαδικασία και την παρουσίαση κατασκευής των επί μέρους δωματίων του ξύλινου κουκλόσπιτου, που κατασκεύαζα σταδιακά. 

Ήρθε όμως η στιγμή να σάς παρουσιάσω, συναρμολογημένο, σε πλήρη διάταξη το Κουκλόσπιτο, στην τελική του μορφή. Εδώ δεν έχω πλέον να σάς δείξω τη διαδικασία της κατασκευής, αυτήν την έχετε δει. Εδώ έχω να σάς παρουσιάσω ενιαία την όλη κατασκευή.

Για πάμε λοιπόν να κάνουμε την περιήγησή μας. Σάς καλωσορίζω.

Εικόνα 1

Ξεκινώ, φίλες και φίλοι, στην εικόνα 1, με μια γενική άποψη του Κουκλόσπιτου, που αναπτύσσεται σε δύο επίπεδα. Σε πρώτο πλάνο, αριστερά βλέπουμε την είσοδο. Το μικρό αίθριο, το οποίο οδηγεί στο σαλόνι. Στο δεύτερο πλάνο έχουμε τα δύο επίπεδα. Στα πάνω επίπεδα έχουμε την κρεβατοκάμαρα, το χολ και το μπάνιο.


Εικόνα 2

Εδώ στην εικόνα 2, σάς δίνω μια πιο κοντινή λήψη της πύλης εισόδου του σπιτιού, όπως την περιέγραψα πριν. 

Ακολουθεί μια σειρά εικόνων, από την εικόνα 3 μέχρι και την εικόνα 7, στις οποίες διακρίνουμε λήψεις από την είσοδο του σπιτιού.


Εικόνα 3

Στην εικόνα 3 βλέπουμε το αίθριο


Εικόνα 4

Στην εικόνα 4, βλέπουμε μια πολύ συγκεκριμένη γωνία λήψης. Το αίθριο, το σαλόνι στα αριστερά. Στο κέντρο διακρίνεται το Χολ του ισογείου και η κουζίνα.





Εικόνα 5

Στην εικόνα 5, μια άλλη γωνία λήψης του αίθριου και του σαλονιού στο βάθος.


Εικόνα 6


Στην εικόνα 6 έχουμε, εκτός από το αίθριο, όψη στο πάνω πάτωμα, στην τραπεζαρία και το μπάνιο.

Εικόνα 7



Εικόνα 8

Στην εικόνα 8, έχουμε μια κοντινή λήψη στο Χολ πριν την Κουζίνα μας.


Εικόνα 9

Ενώ εδώ, στην εικόνα 9, έχουμε μια γενική κάτοψη τόσο του Αίθριου όσο και του σαλονιού, όπως αυτό φαίνεται από το γυάλινο τμήμα της στέγης του.


Εικόνα 10

Στην εικόνα 10, έχουμε το κλιμακοστάσιο, το οποίο και μάς οδηγεί στο πάνω μέρος του σπιτιού μας.



Εικόνα 11

Το ισόγειο κλείνει την παρουσίασή του, με μια ματιά στην κρεβατοκάμαρά μας.

Είμαστε έτοιμοι τώρα να ...ανεβούμε στον πάνω όροφο, για να δούμε το υπόλοιπο σπίτι. Πάμε λοιπόν:


Εικόνα 12

Νάμαστε λοιπόν. Εδώ έχουμε εικόνα στον πρώτο όροφο. Βλέπουμε το κλιμακοστάσιο. Την είσοδο σε ένα Χολ και φυσικά τα δύο δωμάτια, την τραπεζαρία και το μπάνιο


Εικόνα 13

Στην εικόνα 13 βλέπουμε το καθιστικό του πάνω ορόφου, αμέσως μετά το μεγάλο Χολ.



Εικόνα 14

Η είσοδος του μπάνιου, όπως φαίνεται στην εικόνα 14.


Εικόνα 15

Μια κάτοψη των δύο δωματίων του πρώτου ορόφου. Του καθιστικού και του μπάνιου μας.


Εικόνα 16

Η ίδια ακριβώς κάτοψη και στην εικόνα 16.


Φίλες και φίλοι μου. Αυτό ήταν το δικό μου κουκλόσπιτο στο σύνολό του. Μια δουλειά, που κράτησε μήνες ολάκερους για να σχεδιαστεί και να κατασκευαστεί. Όπως επίσης και να διακοσμηθεί. Ξέρω ότι έχει άπειρες ατέλειες αλλά είναι μια συνολική κατασκευή βγαλμένη με πολύ μεράκι και διάθεση. Είναι δύσκολη κατασκευή καθώς είναι απόλυτα ξύλινη. Είναι και μεγάλη σε όγκο. Δύσκολα μπορεί να μείνει έτσι μονταρισμένη σε ένα ενιαίο χώρο.

Την παραδίνω στην κρίση και στη ματιά σας. Πέρα από κάθε κριτική, για μένα ήταν ένα έργο, που αγάπησα, που έγινε με μεγάλη χαρά και αγωνία να "στεγάσει" τη φαντασία και την καλή διάθεση. 

Είμαστε εδώ, δημιουργούμε, προσέχουμε την υγεία μας, παλεύουμε τα δικαιώματά μας. Όμορφες καλοκαιρινές στιγμές εύχομαι σε όλες και όλους σας και ευχαριστώ θερμά για το χρόνο σας.





Σχόλια

  1. Τί λες τώρα φίλε μου!
    Το σπίτι των ονείρων μου!
    Τόσες λεπτομέρειες, αδίκησε, έπρεπε να γίνεις αρχιτέκτονας.
    Πάντως όταν με το καλό αποκτήσεις εγγονός, θα παίζεις μαζί τους σπιτάκια.
    Εύχομαι γρήγορα.
    Γειά στα χέρια σου.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Ρένα μου, πόσο γλυκές είναι και ηχούν οι ευχές σου. Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη απ' την καρδιά μου, να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  2. Τι εκπληκτική δουλειά έχεις κάνει εδώ αγαπημένε μου φίλε. Εντυπωσιάστηκα! Είναι πανέμορφο το κουκλόσπιτο. Οι λεπτομέρειες όπως πάντα είναι αυτές που κάνουν τη διαφορά και δείχνουν την αγάπη και το ταλέντο σου. Μα δεν υπάρχει τίποτα να του λείπει. Όλοι οι χώροι φροντισμένοι, τα δωμάτια εξοπλισμένα με ότι χρειάζεται. Είναι απίστευτο πώς έχεις καταφέρει και έχεις δώσει τόση ζεστασιά σε ψεύτικους χώρους. Είναι ένα σπιτάκι αξιολάτρευτο, που θα ήθελα να ζήσω μέσα. Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, στο γλυκό σου σχόλιο, ακουμπάς την καρδιά σου και σε ευχαριστώ πολύ. Θα είναι ψέμματα αν δεν έλεγα ότι με συνεπήρε και μένα η κατασκευή και η συναρμολόγησή του. Έζησα με τη φαντασία μου μέσα από αυτό με πολλές εικόνες.
      Ας είναι, ας το ζούμε έστω και έτσι. Στέλνω την καλησπέρα μου με την αγάπη μου.

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφο συνολικά το κουκλόσπιτο.Και ήθελα να το δω ολοκληρωμένο. Δεν έχει σημασία αν έχει ατέλειες. Η αγάπη, το μεράκι και η διάθεση δημιουγίας είναι ολοφάνερες. Μπράβο. Είναι υπέροχο τι κάνουν τα χέρια σου. Και το ότι είναι όλο ξύλινο δείχνει τι δουλειά έχει γίνει.
    Μπράβο ξανά Γιάννη μου
    Καλή σου μέρα όλη μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου, καλώς όρισες. Χαίρομαι τόσο που σού άρεσε καλή μου φίλη. Σίγουρα οι ατέλειες είναι πολλές, δεν το συζητάμε. Όμως η αγάπη ναι είναι παρούσα σε όλο αυτό το έργο, που κράτησε μήνες για να ολοκληρωθεί.
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου σχόλια και τα συναισθήματα.

      Διαγραφή
  4. Πόσο όμορφο !!!!!!!
    Δεν ξέρω τι ατέλειες βλέπεις που δεν διακρίνω, πάντως είναι εκπληκτική δημιουργία !!!!! Μπράβο, γεια στα χέρια σου και είμαι βέβαιη ότι θα στηθεί κάπου προς χάρμα οφθαλμών και εύχομαι παιχνιδιού !!!!!!
    Εύγε !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου, εντάξει, έχει ατέλειες ως προς το σχεδιασμό και την εμφάνιση. Κρατώ όμως απόλυτα τα καλά σου λόγια και τα πολύ ζεστά σου συναισθήματα. Αχ, μακάρι να υπήρχε ο κατάλληλος χώρος να παραμείνει συναρμολογημένο, Ράνια μου. Θέλει πολύ χώρο. Όμως κατά καιρούς, κάτι μπορεί να γίνεται. Την καλησπέρα μου καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  5. Έχει κάτι λεπτομέρειες που με τρελαίνουν !!!
    Να σαι καλά Γιάννη μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ...τολμήσω να πω ότι ...ισχύει, Μάνια μου; Ναι, αυτές οι λεπτομέρειες είναι που δίνουν το κάτι διαφορετικό στο μάτι. Είναι η ειδική ομορφιά του. Χαίρομαι που ήσουν εδώ κορίτσι μου. Σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  6. Υπέροχο το κουκλόσπιτο σου Γιάννη προσεγμένο με καταπληκτικές λεπτομέρειες
    Μπράβο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη. Τα λόγια σου ηχούν όμορφα και υποστηρικτικά. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  7. Γιάννη καταπληκτικό. Το φαντάζομαι ότι πήρε μήνες γιατί έχει πολύ λεπτομέρεια και λεπτοδουλειά. Μπράβο σου! Για την υπομονή, το μεράκι, το ταλέντο σου.
    Το αποτέλεσμα είναι υπέροχο, και αποζημιώνει πλήρως τον χρόνο που αφιέρωσες.
    Πάντα δημιουργικός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, Μαρίνα μου. Μήνες πήρε όλη αυτή η δημιουργία των επί μέρους δωματίων. Όμως το αποτέλεσμα ήταν για μένα, ψυχολογικά, το καλύτερο. Ένιωσα πολύ όμορφα μέσα από όλη αυτή τη διαδικασία. Με λίγα λόγια το χάρηκα κορίτσι μου.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και την ενθάρρυνση. Πάντα παρούσα. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου