Πρόσοψη σπιτιού και Ζωγραφική

 Χριστούγεννα φίλες και φίλοι! Γιορτινές μέρες και παρά τις δυσκολίες που βιώνουμε, δεν λέμε μήτε να τα παρατήσουμε, μήτε να εγκαταλείψουμε το μεράκι για κατασκευή. Σήμερα λοιπόν σας έχω μερικά καλούδια που ...γεννήθηκαν αυτές τις μέρες σε μια προσπάθεια να αλλάξω διάθεση.

Ας ξεκινήσω λοιπόν την ...παράθεση έργων και αιτούμαι φυσικά, όπως πάντα, τη δική σας επιείκεια στην προσέγγιση.

Πίνακας ζωγραφικής

Έπιασα πάλι, μετά από καιρό, τα πινέλα μου! Και μαζί τα ακρυλικά μου χρώματα. Και ιδού το αποτέλεσμα:

Εικόνα 1

Ένα αφηρημένο γεωμετρικό σχέδιο μιας κατηγορίας ρυθμού abstract από μία ιδέα που πήρα από το διαδίκτυο. Εδώ η δική μου εκδοχή. Ξέρετε, μου αρέσουν πολύ οι γεωμετρικοί συνδυασμοί έντονων χρωμάτων που σβήνουν το ένα μέσα στο άλλο. Αν μάλιστα χρησιμοποιούσα και ελαιοχρώματα, τότε το αποτέλεσμα θα ήταν πολύ καλύτερο. Το λέω γιατί τα ακρυλικά χρώματα δεν "σβήνουν" καλά το ένα στο άλλο. Οι διαστάσεις του πίνακα είναι: 35 Χ 25 εκατοστά σε χαρτί ακουαρέλας.

Πρόσοψη σπιτιού

Πάλι το μεράκι και η διάθεση με πήγε στην έμπνευση και στην κατασκευή μιας ακόμα πρόσοψης παραδοσιακού σπιτιού. Για πάμε να δούμε:

Εικόνα 2

Ιδού λοιπόν εδώ το πρόπλασμα του αρχικού σχεδίου μου, όπως το βλέπετε στην εικόνα 2.


Εικόνα 3

Στην εικόνα 3 έχουμε την επένδυση του παράθυρου με την ανάλογη κουρτίνα και την επικάλυψή του. Επίσης ο σχεδιασμός για τον τοίχο της πρόσοψης.


Εικόνα 4

Στην εικόνα 4 έχω προχωρήσει αρκετά, με το "σοβάτισμα" της πρόσοψης και τη χάραξη των δομικών υλικών. Στη συνέχεια προχωρά ο χρωματισμός στην πόρτα και το παράθυρο.


Εικόνα 5

Τα πράγματα έχουν προχωρήσει σημαντικά, όπως βλέπουμε στην εικόνα 5. Έχει ολοκληρωθεί το παράθυρο και η πόρτα εισόδου στο σπίτι. Ελπίζω να σας αρέσει η συγκεκριμένη διχρωμία.


Εικόνα 6

Στην εικόνα 6 βλέπετε την κατασκευή του πατζουριού για το παράθυρό μας, με την ανάλογη διακόσμηση. 

Είμαστε σχεδόν έτοιμοι να δούμε την τελική εικόνα ναι;


Εικόνα 7



Εικόνα 8

Οι εικόνες 7 και 8 έχουν ολοκληρωμένο το έργο μου. Η πρόσοψη, έβδομη τον αριθμό στις κατασκευές μου, είναι έτοιμη, παραδομένη στην κριτική σας. Έχουν μπει και οι τελευταίες πινελιές. 


Ελπίζω να σας άρεσαν αγαπημένοι μου φίλοι και φίλες. Στέλνω τις ευχές μου για:

Καλές γιορτές 

Θα επανέλθω σύντομα με άλλα γιορτινά καλούδια



Σχόλια

  1. Αχ Γιάννη μου χαίρομαι να βλέπω τις δημιουργίες σου ,δείχνεις πόση φλόγα έχεις μέσα σου για να ζωγραφίσεις, να κατασκευάσεις, να δώσεις ζωη σε άψυχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ Γεωργία μου! Μου δίνετε όλοι σας στήριξη, έμπνευση και βοήθεια με την παρουσία σας και την αγάπη σας. Σε ευχαριστώ ειλικρινά καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  2. Χαίρομαι τόσο όταν βλέπω κατασκευές σου και ζωγραφική σου. Είναι θεραπεία τελικά. Πολύ μου αρέσουν τα αφηρημένα σου γεωμετρικά και η πρόσοψη επίσης. Τα χρώματα θαυμάσια
    7η ε; Και............χμ χμ πού θα μπει είπαμε;;;;;;;
    Φιλιά πολλά και καλές δημιουργίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου έχεις δίκιο και το βιώνεις πολύ καλά. Όλη αυτή η διαδικασία είναι γεμάτη ζωή. Είναι καθαρή ψυχοθεραπεία για όλους μας. Τη ζούμε, την απολαμβάνουμε. Και σαν έχουμε και τη δεδομένη, καλή ώρα, αγάπη των φίλων, τότε όλο αυτό είναι πραγματικά λύτρωση.
      Σε ευχαριστώ καλή μου. Που θα μπει ε; Κοίτα, οι προσόψεις είναι βολικές. Δεν πιάνουν όγκο μεγάλο μήτε χώρο. Τις κρεμάς κάπου και όλα είναι στην εντέλεια. Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  3. Γιάννη εξαιρετικό το αποτέλεσμα πραγματικά.
    Λάτρεψα τη διακόσμηση στο παράθυρο, γιατί νιώθω (ταπεινή μου γνώμη) πως δίνει ιδιαίτερο χαρακτήρα στην κατασκευή!
    Σε φιλώ! Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα.
    Και εύχομαι πάντα τόσο δημιουργικός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω καλή μου, σού άρεσε; Το παράθυρο ε; Αχ ευχαριστώ πολύ Μαρίνα μου, να είσαι καλά κορίτσι μου. Προχωράμε προσπαθώντας να νιώθουμε όμορφα και ωραία.
      Καλό βράδυ ψυχή μου. Φιλιά.

      Διαγραφή
  4. Υπέροχο! Αυτές τις δύσκολες εποχές που ζούμε η δημιουργία είναι ένα ισχυρό όπλο αισιοδοξίας, όπως λες κι εσύ Ψυχοθεραπεία κανονική. Και ότι κάνεις κάτι, δεν σταματάς. Συγχαρητήρια Γιάννη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κάνουμε βρε Μαίρη μου. Προσπαθούμε να σταθούμε όρθιοι, ζωντανοί με θετική ψυχολογία. Όλα βοηθούν αρκεί να αγαπάμε κάθε μας δραστηριότητα. Καλησπέρα καλή μου και στέλνω τις ευχές και το ευχαριστώ μου.

      Διαγραφή
  5. Και πού να ζωγράφιζες με λάδια! Άλλη ποιότητα
    και απόδοση!
    Γιάννη μου, εξαιρετικός σε όλα σου!
    Μπράβο σου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, καμία σχέση Αριστέα μου η ζωγραφική με ελαιόχρωμα. Θυμάμαι τη μητέρα μου και έχω άποψη πλήρη για τη δυνατότητα και τη χρήση τους. Αλλά, δεν υπάρχουν μήτε χρήματα μήτε και χώρος που απαιτείται ειδικός καθώς τα λάδια λερώνουν άσχημα και μυρίζουν.
      Ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη. Δεν κάνω τίποτα. Ταπεινά πράγματα έτσι να γεμίζουμε λίγη ομορφιά τις ώρες μας. Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα Γιάννη μου, πολύ μου άρεσε το πινακάκι σου με το αφηρημένο γεωμετρικό σχέδιο.
    Όσο για την πρόσοψη, πολύ χαίρομαι που συνεχίζεις και ασχολείσαι με τις κατασκευές και περνάς τις ελεύθερες ώρες σου όμορφα και δημιουργικά.
    Φαντάζομαι πως θα έχεις κάνει και κάτι πιό Χριστουγεννιάτικο!
    Καλό σου απόγευμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Μαριάννα, την καλή μου φίλη.
      Ναι κοπέλα μου, κάτι έχω κάνει εποχιακό, πιστεύω να το δούμε, να το ανεβάσω. Χαίρομαι που σου άρεσαν οι ταπεινές δημιουργίες. Να μας κρατούν ζωντανούς και σε καλή διάθεση, το κυριότερο κορίτσι μου.
      Καλησπέρα να σου στείλω.

      Διαγραφή
    2. Και χτυπώ την πόρτα και λέω, να τα πούμε; Είναι λίγο νωρίς αλλά ο οικοδεσπότης θα με κεράσει μελομακάρονα!
      Το δεντράκι στη γωνία αν μαντεύω σωστά είναι από Χριστουγεννιάτικο Δένδρο;
      Και βέβαια μου αρέσει το σπιτάκι αυτό!
      Καλές γιορτές φίλε μου.

      Διαγραφή
    3. Καλώς τον φίλο μου! Φυσικά και θα τα πεις, εννοείται! Και κόπιασε και μέσα στο σπιτάκι Γουίλ! Να κεράσω κουραμπιέδες και γλυκά! Και να πούμε και του χρόνου φίλε μου καλέ, εδώ πάλι.
      Ναι, το δεντράκι εκεί στη γωνιά, καλά είπες, είναι κομμάτι από χριστουγεννιάτικο δέντρο.
      Καλές γιορτές φίλε μου καλέ με όλες μου τις ευχές.

      Διαγραφή
  7. εγώ λέω Γιάννη μου να μην βγάζεις τους πίνακές μας γιατί θα σε ανακάλύψουν και θα σου ζητήσουν να τους αγοράσουν. Τουλάχιστον μέχρι αύριο που θα κερδίσω το τζόκερ και επιτέλους θα τους αγοράσω όλους!!!! χαχαχα
    Πανέμορφα όλα
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ψυχή μου χαχαχαχαχαχα, κέρδισε εσύ το λόττο και τα βρίσκουμε τα υπόλοιπα. Σε ευχαριστώ να το ξέρεις κορίτσι μου. Φιλιά.

      Διαγραφή
  8. Ακόμη ένα υπέροχο έργο φίλε μου, υγειά στα χέρια σου και καλή συνέχεια σε ότι κάνεις !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλιο μου, σε ευχαριστώ πολύ για το πέρασμα, το σχόλιο και τα συναισθήματά σου. Να είσαι καλά φίλε μου.

      Διαγραφή
  9. Γιάννη χαίρομαι που ανακάλυψα το blog σου φίλε μου. Πολύ όμορφη η ζωγραφική σου , ειδικά τα ζωντανά σου χρώματα, που εκπέμπουν χαρά και ζωντάνια!! Επίσης και η κατασκευή σου υπέροχη, φαίνεται ότι είσαι πολύπλευρο ταλέντο!! Τα λάδια ναι είναι ευκολότερα, γιατί έχεις τον χρόνο να τα επεξεργαστείς περισσότερη ώρα, και δεν στεγνώνουν γρήγορα όπως τα ακρυλικά... αλλά νομίζω ότι είναι πολύ ανθυγιεινά.. γιαυτό τα ξεχνάμε... καλό καλοκαίρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανή, καλησπέρα σου. Μεγάλη χαρά μου και τιμή η παρουσία σου εδώ σε τούτο το ταπεινό δημιουργικό σπιτικό μου. Σε ευχαριστώ για τα καλά και ενθαρρυντικά σου λόγια και το χρόνο σου να δεις κάποια δημιουργήματα. Η κρίση σου για μένα σημαντική.
      Ναι, τα λάδια είναι άριστα στη χρήση, τα καλύτερα αλλά πανάκριβα και θέλουν το δικό τους χώρο.
      Καλό καλοκαίρι Φανή να έχουμε.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου