Καλά Χριστούγεννα μέσα στο ...κουτί (Merry Christmas in a box...)

 Καλησπέρα φίλες μου και φίλοι,

τι συνήθως λέτε εσείς οι πιο ειδήμονες στην διακόσμηση και στις κατασκευές; "Δεν πετάμε τίποτα".

Και πολύ καλά το λέτε! Και να που το πήρα και εγώ ως πράξη εφαρμογής γιατί αλήθεια αξίζει. Και μιας και είμαστε μπροστά στα Χριστούγεννα είπα και εγώ να ...μεταμορφώσω ένα παλιό κουτί που είχα και να του δώσω εορταστική και εποχιακή χρήση. Για πάμε να δούμε λοιπόν τι έκανα:

Εικόνα 1

Αυτό εδώ λοιπόν, όπως βλέπετε, είναι ένα κουτί που χρονολογούνταν από την εποχή ενός τάμπλετ της κόρης μου. (Πού πια τέτοιες εποχές!). Μπορούμε να αφήσουμε λοιπόν ένα τέτοιο όμορφο και ποιοτικό κουτί να πεταχτεί σε έναν κάδο ανακύκλωσης; Κρίμα δεν είναι; 

Να λοιπόν που το ...πνεύμα των Χριστουγέννων θα έρθει για να το μεταμορφώσει στην κυριολεξία. Για να δούμε.

Ξεκίνησα φυσικά από το εσωτερικό του τμήμα για να το στολίσω και να το διακοσμήσω ανάλογα. Το αποτέλεσμα το βλέπετε στις εικόνες 2 και 3.


Εικόνα 2




,

Εικόνα 3


Προχωρώ τώρα στο εξωτερικό τμήμα του κουτιού.

Εικόνα 4

Το επεξεργάστηκα με αστάρι λευκό που το οδήγησε στο αποτέλεσμα της εικόνας 4. Και στη συνέχεια έγινε η διακόσμηση και η επεξεργασία του με ντεκουπάζ και διάφορα άλλα γκλίτερ και γυαλιστικό. Έτσι έχουμε το τελικό αποτέλεσμα, έτοιμο στα μάτια και στην κρίση σας.


Εικόνα 5

Στην εικόνες 5 και 6, έχουμε την πάνω όψη του κουτιού.


Εικόνα 6


Στην εικόνα 7 έχουμε την πίσω όψη του.



Εικόνα 7


Και στις εικόνες 8 και 9 έχουμε την τελική του εικόνα και εξωτερικά και εσωτερικά.




Εικόνα 8




Εικόνα 9


Φυσικά και έχει ατέλειες αλλά κουβαλάει πολύ αγάπη και τις ευχές του για να έχετε όλοι

Καλά Χριστούγεννα

Με την αγάπη μου. Διώξτε το φόβο και την παραίτηση. Διεκδικείστε τη ζωή και τις στιγμές σας. Απαιτείστε το δίκιο, παλέψτε για το όνειρο και έναν κόσμο που μας ανήκει και θα σεβαστεί το μόχθο των ανθρώπων που τον παράγουν.



Σχόλια

  1. Φίλε μου εσύ δεν είσαι καλλιτέχνης, είσαι μάγος! Παίρνεις ένα συνηθισμένο κουτί και φτιάχνεις μια υπέροχη Χριστουγεννιάτικη θήκη! Εγώ αυτό όχι δεν θα μπορούσα να το φτιάξω, ούτε καν να το σκεφτώ.
    Καλά κάνεις και δεν πετάς τίποτα αφού μπορείς να το μεταμορφώσεις έτσι!
    Καλά Χριστούγεννα φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γουίλ, καλέ μου φίλε, ευχαριστώ για τα ζεστά σου λόγια. Να είσαι καλά. Εντάξει δεν είναι και τίποτα το ιδιαίτερο. Απλά να δώσουμε μια δεύτερη ζωή σε πράγματα γύρω μας που αξίζουν δεύτερη ευκαιρία και μπορεί να μας φανούν χρήσιμα.
      Να ζεστάνουμε λίγο τη ζωή μας. Καλησπέρα φίλε μου, καλά Χριστούγεννα να έχουμε.

      Διαγραφή
  2. Απέχουμε πολύ από την εποχή που οι παππούδες ή και οι γονείς μας παλεύοντας ανάμεσα στην ανάγκη και στη δυνατότητα να φτιάξουν το «παλιό, καινούργιο» έδιναν μια δεύτερη ευκαιρία στα πράγματα. Εμείς άξια τέκνα της υπερκατανάλωσης, τρέχουμε να αντικαταστήσουμε ότι έχει φθαρεί. Κι όμως υπάρχει εναλλακτική όταν τα πράγματα είναι «επιδιορθώσιμα» Η απόφαση να ασχοληθούμε μαζί τους είναι το πρώτο βήμα. Άλλωστε και η γνώση και η μάθηση, βελτιώνει την ποιότητα ζωής μας. Θέλω να αναφερθώ στο Χριστουγεννιάτικο κουτί. Η αξία είναι στις στιγμές που ασχολήθηκες μαζί του. Η χαρά να βλέπεις να μεταμορφώνεται βήμα-βήμα, η έμπνευση, το συναίσθημα να εκδηλώνεις τον εσωτερικό σου κόσμο και πάνω απ’ όλα η πεποίθηση πως θα τα καταφέρεις. Γιάννη να σου πω, πως το Χριστουγεννιάτικο κουτί έγινε πολύ όμορφο, γιατί έχει ένα μέρος απ’ την ψυχή σου. Να το χαρείς!
    Καλό βράδυ και καλή Χριστουγεννιάτικη εβδομάδα φίλε Γιάννη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις τι μου αρέσει σ' αυτό που λες ε Αννίκα; Ο τρόπος, το βήμα, η αίσθηση, η απόλαυση. Κρατάς στο χέρι σου κάτι μεταχειρισμένο. Κάτι λογικά "άχρηστο". Κι όμως... Η φαντασία, η αγάπη στο υλικό, στο στόλισμά του, στη μεταμόρφωσή του, σε οδηγεί σε νέα μονοπάτια. Να δοκιμάσεις, να το αλλάξεις, να το ντύσεις με κάτι άλλο και να του δώσεις μια δεύτερη ζωή. Αυτό είναι θησαυρός.
      Και να που οι καρδιές μας χτυπούν σε κοινό ρυθμό πάνω στο θέμα
      Ευχαριστώ πολύ Αννίκα μου. Καλή βδομάδα γλυκιά μου.

      Διαγραφή
  3. Μπράβο Γιαννάκη!! Είδες οι ''κακές παρέες'';; Έμαθες και την ανακύκλωση! Και ποιος σε πιάνει τώρα. Πολύ ωραίο Γιάννη μου και τα χρώματα επίσης. Η ικανοποίηση ότι έγινε ένα όμορφο χρήσιμο αντικείμενο ενώ ήταν για πέταμα είναι μεγαλύτερη
    Καλές γιορτές Γιαννάκη. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου, είχα και έχω την τύχη να είμαι και να επικοινωνώ μαζί σας. Να διδάσκομαι από σας, να μαθαίνω τις τέχνες σας, να μεταλαμπαδεύω το πάθος, το μεράκι και την αγάπη σας. Κοίτα πόσα πράματα μου δείξατε, με διδάξατε, μου μάθατε. Όλα τούτα τα χρωστάω στις ...κακές αυτές παρέες που αναφέρεις. Και είμαι αποφασισμένος να τις συνεχίσω καλή μου.
      Χαίρομαι που σου άρεσε. Σε ευχαριστώ πολύ. Καλές γιορτές καρδιά μου.

      Διαγραφή
  4. Γιάννη απίστευτο το αποτέλεσμα. Προσωπικά δε βλέπω ατέλειες, αλλά εγώ δεν ξέρω απ' αυτά.
    Είναι μια πανέμορφη αλλαγή, αξιοποίηση ενός μονότονου κουτιού που μετατράπηκε σε ένα χριστουγεννιάτικο θαύμα.
    Μπράβο σου!
    Καλές γιορτές με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε καλή μου φίλη. Ειλικρινά κορίτσι μου. Αυτές οι μεταμορφώσεις, μάς είναι αναγκαίες να δώσουμε ομορφιά, ζωή και χρηστικότητα σε πράγματα που μπορούν να μάς προσφέρουν. Εύχομαι με την καρδιά μου να περάσεις όμορφη Χριστουγεννιάτικη βδομάδα.

      Διαγραφή
  5. Είδες πόση χαρά σου δίνει η δημιουργία ενός όμορφου και χρηστικού αντικειμένου από ένα κουτί που κάποιος άλλος θα έβαζε στην ανακύκλωση, ή, ακόμα χειρότερα, θα το πετούσε στα σκουπίδια; Πολύ χαίρομαι που το μεταμόρφωσες Γιάννη μου! Είσαι κι εσύ πλέον μέλος της ομάδας των δημιουργικών "ανακυκλωτών" (άν υπάρχει τέτοιος όρος!).
    Καλές γιορτές, σου εύχομαι, με υγεία, αγάπη και χαρά στην οικογένειά σου!Καλά να περάσετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου, είδες; Η συντροφιά μαζί σας, με εκλεκτούς φίλους και φίλες που αγαπούν τη δημιουργία και τις μεταμορφώσεις των αντικειμένων, με ώθησε, με παρακίνησε να προσπαθήσω και εγώ με τις ταπεινές μου δυνατότητες σε τέτοιες προσπάθειες. Σε ευχαριστώ που πάντα με μαθαίνεις πράγματα καλή μου.
      Την καλησπέρα μου με ευχές για καλές γιορτές.
      Υ.Γ. Ξεκίνησα να διαβάζω πάλι τα ξεχασμένα Γαλλικά μου! Ναι, στο λέω.

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφο το αποτέλεσμα και βέβαια προκειμένου να πεταχτεί, αξιοποιήθηκε τέλεια και είναι και χρήσιμο !!. Χαρούμενες γιορτές !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου, καλή μου φίλη, σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου. Να είσαι καλά! Καλές γιορτές να ευχηθώ με την καρδιά μου.

      Διαγραφή
  7. Τι λες τώρα; Τι υπέροχη μεταμόρφωση είναι αυτή; Πώς τα κάνεις αυτά αγαπημένε μου; Πήρες ένα απλό κουτί και το μεταμόρφωσες σε μία υπέροχη γιορτινή θήκη. Είμαι εντυπωσιασμένη από την φαντασία σου, την καλαισθησία και την τέχνη σου. Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω Κατερίνα μου, καλώς όρισες! Σου άρεσε κορίτσι μου; Ναι, του δώσαμε άλλη ζωή του κουτιού. Έκλεισε τον κύκλο του για το τάμπλετ και τώρα μας κάνει συντροφιά δίπλα στο δέντρο για να χωρέσει διάφορα πράγματα στο εσωτερικό του.
      Σε ευχαριστώ γλυκιά μου για τα συναισθήματα και την παρουσία, να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  8. Με όποιον δάσκαλο θα κάτσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις φίλε μου 😊 και στην προκειμένη περίπτωση είναι η τέχνη του ντεκουπάζ και εσύ φαίνεται πως ήσουν ένας πολύ καλός μαθητής.
    Γι αυτό παίρνεις άριστα μπράβο...και για το ντεκουπάζ και για την δεύτερη ευκαιρία που έδωσες στο ταπεινό κουτί, να το κάνεις πανέμορφο!
    Και η επιλογή σου στο θέμα μέσα στο γιορτινό πνεύμα.
    Καλά Χριστούγεννα να περάσεις όμορφα καλό βράδυ... 🎄✨

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου, καλά που έχω και εσάς εδώ τις φίλες μου, που μου δώσατε το κίνητρο, τη μάθηση, την έμπνευση να προσπαθώ να καλλιτεχνώ. Σε σας το χρωστώ όλο αυτό καλή μου να το ξέρεις. Και σας ευχαριστώ με την καρδιά μου. Την αγάπη μου και καλά Χριστούγεννα.

      Διαγραφή
  9. Εξαιρετική ιδέα 🎄✨
    Καλά Χριστούγεννα Γιάννη μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάνια μου, ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου! Να είσαι καλά και επίσης με κάθε μου ευχή.

      Διαγραφή
  10. Οι κακές παρέες, που είπαν οι φίλες πιο πάνω, σε παρέσυραν φίλε Γιάννη.
    Έχω να πω ένα μεγάλο μπράβο πάντως.
    Έκανες πολλή καλή δουλειά.
    Λατρεύω ΚΑΙ τα κουτάκια, αλλά πόσα να κρύψω.
    Συνέχισε άξιο τέκνο της ανακύκλωσης.
    Δεν έχει βρεθεί ακόμα εμβόλιο γιαυτη την κολλητική συνήθεια.
    Καλές γιορτές με υγεία και ευτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου, είσαι μία από εκείνες τις πηγές που με παρέσυρες σε αυτόν τον όμορφο κόσμο της δημιουργίας και της καλλιτεχνίας. Και σε ευχαριστώ για αυτό, το ξέρεις, το έχω πει πολλές φορές. Να είσαι καλά. Να δημιουργούμε κορίτσι μου. Χαίρομαι που σου άρεσε. Να είσαι καλά. Καλές γιορτές να έχουμε.

      Διαγραφή
  11. Πόσο όμορφα αξιοποιησες τα κουτιά!!! μπράβο όλα σου του έργα είναι άψογα!! έφτιαξα και εγώ ένα παράθυρο χριστουγεννιάτικο και σε σκεφτόμουν !!! Εύχομαι καλά Χριστούγεννα με υγεία!!!! Χρόνια πολλά και δημιουργικά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το είδα το παράθυρό σου Μεταξία μου και το λάτρεψα. Είναι υπέροχο σε όλα του. Τι να κάνουμε, προσπαθούμε να ομορφύνουμε τα πράγματα γύρω μας. Σε ευχαριστώ πολύ. Χρόνια πολλά κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  12. Μπράβο φίλε Γιάννη κατάφερες και πάλι να δημιουργήσεις με την φαντασία και το ταλέντο σου κάτι πολύ όμορφο και χρήσιμο !!!
    Χρόνια πολλά και καλή Χρονιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλιο αγαπητέ φίλε, σε ευχαριστώ πολύ μία ακόμα φορά. Προσπάθησα να του δώσω ζωή και ομορφιά, να το έχουμε κοντά μας. Να είσαι καλά για τα ζεστά σου λόγια. Καλή χρονιά φίλε μου ολόψυχα.

      Διαγραφή
  13. Πήρες ένα απλό κουτί και το μεταμόρφωσες σε ένα τέλειο τεχνούργημα! Συγχαρητήρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω Νατάσσα μου, σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη για το σχόλιο. Χαίρομαι που σου άρεσε. Καλή χρονιά να έχετε.

      Διαγραφή
  14. Love the way you have recycled and transformed that box, looks wonderful now! I hope you had happy holidays and wish you the very best for 2022!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Diana, my dear friend, your wellcome to my "Arthouse".
      I want to thank you for you kind wishes and for your commend here. My best wishes to you for a happy new year.

      Διαγραφή
  15. Στο χω πει επανειλημμένα και δε θα κουραστώ να το επαναλαμβάνω οτι χαίρομαι πολύ τους άντρες που δεν σνομπάρουν τις "γυναικείες" χειροτεχνίες. Εσυ εκτός απ αυτό αποδεικνύεις Γιάννη μου οτι έχει και γουστο και έμπνευση και ευαισθησίες πολλές και δίνεις πολλές ευκαιρίες ξανανοιώματος σ ό,τι άλλοι θα είχαν πετάξει χωρίς δεύτερη σκέψη. Συνέχισε λοιπόν να μας εκπλήσσεις ευχάριστα και τη νέα χρονιά που εύχομαι επιτέλους να μας επιστραφεί χωρίς όρους η ΥΓΕΙΑ!
    Την αγάπη μου πάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου, να δηλώσω, μία ακόμα φορά ότι δεν έχω τέτοια προβλήματα. Δεν θεωρώ ότι υπάρχει διαχωρισμός ή στερεότυπο σε αντρική/γυναικεία τέχνη. Και ας με ...παρεξηγήσουν οι δήθεν "πούροι" άντρες. Η τέχνη δεν έχει φύλο και ορισμούς. Σε ευχαριστώ πολύ πάντα για την ενθάρρυνση καλή μου φίλη. Με ευγνωμοσύνη.

      Διαγραφή
  16. Γιάννη μου έρχομαι αργά.. μα ξέρω πως δεν μου κρατάς κακία, σπάνια πια κάθομαι υπολογιστή, ευλογημένο το τάμπλετ μου ( !!!!!) . Δεν έχω λόγια να πω για τις δημιουργίες , σε θαυμάζω την πολυτάλαντη προσωπικότητα σου και ξέρεις ελπίζω πως δεν λέω ψέμματα και κολακίες ποτέ. Φίλε μου εύχομαι μία χρονιά γεμάτη με ότι σε κάνει ευτυχισμένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα με ενδιαφέρει που σε νιώθω κοντά μου Γεωργία μου! Τώρα, αν έρχεσαι γρήγορα ή αργά αυτό είναι επουσιώδες. Σημασία έχει που είσαι πάντα κοντά μας, εδώ δίπλα μας. Μας ενθαρρύνεις, μας ενισχύεις και ειλικρινά σε ευχαριστώ για αυτό.
      Την αγάπη μου καλή μου φίλη.

      Διαγραφή
  17. Γιάννη μου , καλή χρόνια και από εδώ μαγεύτηκα με το έργο σου . Η γιαγιά μου που τα κατάφερνε τέλεια με όλα αυτά θα το έλεγε αξία μεταποίηση . Μπράβο σου , λοιπόν το σκέφτομαι ξανά και ξανά μήπως τώρα που τελείωσαν οι γιορτές να ενεργοποιήσω το χριστουγεννιάτικο σπιτικό μου και να το στολίζω με τα διαμάντια που φτιάξατε όλοι οι φίλοι στις γιορτές . Σε φιλώ Αξιε μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτια μου καλή μου φίλη, σε ευχαριστώ και για τις γλυκές σου ευχές και για τα όμορφα λόγια σου. Θα ήταν μεγάλη μας χαρά και τιμή καλή μου φίλη να φτιάξεις πάλι το "σπιτικό" σου. Κάθε τι που ομορφαίνει τη ζωή μας αξίζει.
      Στέλνω τα φιλιά μου και ένα ακόμα ευχαριστώ για τη δύναμη που μού δίνεις.

      Διαγραφή
  18. Ανακύκλωση και δημιουργία ο τέλειος συνδυασμός!!Ένα κουτί δώρου, που είναι δώρο από μόνο του!!Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς κορίτσι μου! Ένα κουτί δώρου που αλλάζει μορφή για να πάρει μια άλλη όμορφη χρήση. Ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου για κάθε όμορφη κουβέντα σου. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου