Ένα Βενζινάδικο ...παιχνίδι

 Καλησπέρα φίλες και φίλοι αγαπημένοι,

Καλό Φθινόπωρο θα ευχηθώ σε όλες και όλους αν και πιστεύω ακόμα έχουμε δρόμο να διανήσουμε στο ύστερο καλοκαίρι μας.

Χαθήκαμε από εδώ όλον αυτόν τον καιρό αλλά είναι καιρός να επανέλθουμε. Η Δημιουργικότητα και η έμπνευση, ναι, ακολούθησε τη ραστώνη του καλοκαιριού αλλά όλο και κάτι ήταν αυτό που απασχόλησε τις κατασκευές μου.

Ο μικρούλης που κρατά ως νταντά η μεγάλη μου κόρη, μια υπέροχη σχέση μεταξύ τους, σε κάποια ανύποπτη στιγμή, πεθύμησε ένα βενζινάδικο για να παίζει με τα αυτοκινητάκια του. Ως έκπληξη καλά φυλασσόμενη, η κόρη μου, έδωσε εντολή στον ...."Τζεπέτο" (Αυτό είναι το παρατσούκλι μου λόγω ...κατασκευών) αν μπορούσα να εκπληρώσω το όνειρο του μικρού.

Ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόκληση θα έλεγα, η οποία δεν θα μπορούσε να μείνει χωρίς απάντηση. Γνωρίζοντας την ιδιαίτερη χαρά που θα έδινε στον μικρό μια αυθεντική ξύλινη κατασκευή, η αφεντιά μου έπιασε δουλειά αμέσως και η κατασκευή ξεκίνησε πάραυτα!


Εικόνα 1

Ξεκίνησα λοιπόν έχοντας στο αρχικό σχέδιο δύο χάρτινα κουτιά, πάνω στα οποία ξεκίνησε άμεσα η επεξεργασία τους και οι ξύλινες ενισχύσεις και επενδύσεις.


Εικόνα 2

Όπως βλέπουμε στην εικόνα 2, άρχισαν να ετοιμάζονται οι δύο βασικοί κλειστοί χώροι του βενζινάδικου. Αριστερά το κύριο κτίσμα και δεξιά το πλυντήριο. Τα χρώματα που επιλέχτηκαν είναι εδώ της εταιρείας:

Εικόνα 3

Εικόνα 4

Στην εικόνα 4, τα πράγματα έχουν προχωρήσει αρκετά. Έχουμε φτιάξει τα δύο κτίσματα. Την πρόσοψη από το κεντρικό κτίριο με τις γυάλινες πόρτες εισόδου στο μαγαζί, δεξιά η πτυσσόμενη πόρτα στο πλυντήριο. Τα φώτα και πίσω από το κεντρικό κτίριο η πλάτη. Εξυπακούεται ότι έχω τοποθετήσει όλα τα κτίσματα σε ξύλινη πλατφόρμα που αποτελεί το οικόπεδο του βενζινάδικου.


Εικόνα 5

Ήρθε η ώρα, για να φτιάξουμε τη βάση όπου θα τοποθετήσουμε τις αντλίες εφοδιασμού των αυτοκινήτων με καύσιμα. Αλλά μαζί με αυτές και το σχετικό υπόστεγο καθώς ο χώρος αυτός είναι σκεπαστός. Όλα αυτά τα βλέπουμε στην εικόνα 5


Εικόνα 6

Εδώ έχουμε δουλειά! Αυτός είναι ο μεγάλος πίνακας-στήλη που μπαίνει σε όλα τα βενζινάδικα για να αναγγείλει τις τιμές των καυσίμων. Οι ετικέτες επεξεργάστηκαν σε υπολογιστή στα κατάλληλα μεγέθη και χρώματα και κολλήθηκαν πάνω στον ξύλινο πίνακα. Η εικόνα 6 είναι παραστατική. Η στήλη είναι σχεδόν έτοιμη να αναρτηθεί και τοποθετηθεί.


Εικόνα 7

Για να δούμε τι έχω κάνει στην εικόνα 7. Η στήλη πίνακας έχει τοποθετηθεί και επίσης το υπόστεγο έχει ήδη ξεκινήσει να κατασκευάζεται.


Εικόνα 8

Εικόνα 9

Στις εικόνες 8,9 βλέπετε την επεξεργασία των πινάκων που έχει γίνει, πάνω στην στήλη και κάτω στις αντλίες. Οι αναφερόμενες τιμές, δυστυχώς είναι πλέον ...όνειρα θερινής νύχτας καθώς αυτές ίσχυαν αρχές καλοκαιριού που το ξεκίνησα. 


Εικόνα 10

Στην εικόνα 10, έχω προχωρήσει αρκετά όπως βλέπετε: Έχω τοποθετήσει 3 αντλίες βενζίνης, την πυροσβεστική φωλεά, τον κάδο με την άμμο, το σταντ με διάφορα π.χ. λάδια, υγρά κλπ


Εικόνα 11

Φίλες και φίλοι έχουμε την τελική εικόνα μπροστά σας. Το υπόστεγο, το εσωτερικό της πλατφόρμας, τα διάφορα εξαρτήματα και τέλος αυτό εδώ μπροστά είναι πτυσσόμενη ράμπα εξόδου των οχημάτων. Υπάρχει και η αντίστοιχη εισόδου στα δεξιά, την οποία θα σας δείξω παρακάτω.


Εικόνα 12

Στην εικόνα 12 βλέπουμε μια οπτική γωνία από τα πλάγια του βενζινάδικου για να δείτε την προοπτική του χώρου.


Εικόνα 13

Αυτό που σας υποσχέθηκα πριν. Εδώ βλέπουμε τη ράμπα εισόδου του βενζινάδικου, και αυτή πτυσσόμενη. Απομένουν μικρές ακόμα επεξεργασίες για το τελικό σχήμα.


Εικόνα 14

Ιδού λοιπόν, αγαπητοί φίλοι, η τελική εικόνα από το βενζινάδικό μας!

Πως το βλέπετε; Ο μικρός το πήρε στα χέρια του. Χάρηκε πάρα πολύ και του φάνηκε πολύ λειτουργικό καθώς έβαλε τα αυτοκινητάκια του για να παίξει. Μαζί με τη δική του χαρά γέμισε και η δική μας με χαμόγελα και αγάπη. Τόσο της κόρης μου όσο και η δική μου που, μπόρεσα να φτιάξω και να προσφέρω κάτι σε ένα μικρό παιδί που θα το χαρεί.

Τα χαμόγελά του είναι ανάσες δικές μας.

Ευχαριστώ που ήσασταν παρέα φιλαράκια μου γλυκά.

Συνεχίζουμε.



Σχόλια

  1. Γιάννη μου πραγματικά δεν έχω λόγια. Η μεθοδικότητα με την οποία δουλεύεις σε αυτές τις εκπληκτικές δημιουργίες είναι πράγματι αξιοθαύμαστη! Μου φέρνεις μνήμες από τις παλιές καλές μέρες στο γυμνάσιο που μας ζητούσαν τέτοιες κατασκευές! Φαντάζομαι τη χαρα που πρέπει να πήρε ο μικρούλης και ειλικρινά χαίρομαι για το μεράκι σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η χαρά του μικρούλη ήταν το καλύτερο δώρο για μένα Χριστίνα μου. Για αυτά τα χαμόγελα ζούμε και αυτά μας γεμίζουν με όμορφα συναισθήματα. Σε ευχαριστώ για τα ξεχωριστά ευαίσθητα λόγια σου καλή μου φίλη. Είναι σημαντικά για μένα.

      Διαγραφή
  2. Μπράβο για την τόσο όμορφη δημιουργία και φαντάζομαι τη χαρά του μικρού !!!!
    Πραγματικά άξιος συγχαρητηρίων γι αυτή την κίνηση....εύγε !!!
    Καλό αποκαλόκαιρο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω Ρένα μου, πόσο σε ευχαριστώ. Νιώθω την αύρα των λόγων σου ενθαρρυντική. Να είμαστε καλά να μοιραζόμαστε τέτοιες στιγμές.

      Διαγραφή
  3. Ωωωω ήθελα να είμαι ο μικρούλης που του έκαναν αυτό το δώρο έκπληξη!!
    Μπράβο Γιάννη μερακλής και δοτικός όπως πάντα
    Ωραία κατασκευή μελετημένη ως την μικρή λεπτομέρεια.
    Να σαι καλά να δημιουργείς
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου, χαχαχαχα, γελάω με τα αισθήματά σου καλή μου φίλη. Όμορφα όπως πάντα. Σε ευχαριστώ πολύ. Όμορφη Κυριακή να έχουμε.

      Διαγραφή
  4. Πάρα πολύ ωραία και πετυχημένη κατασκευή, Γιάννη μου!!!! Με όλες τις λεπτομέρειες να προδίδουν με πόση αγάπη και φροντίδα έφτιαξες αυτό το βενζινάδικο για τον μικρούλη φίλο σας!!!
    Μόλις είχα τις τιμές στην στήλη κατάλαβα ότι το είχες ξεκινήσει εδώ και καιρό...χα χα χα!!!!!
    Η εγγονούλα μου λατρεύει ήδη τα μικρά αυτοκινητάκια! Λες να μου ζητήσει κι εμένα κανένα βενζινάδικο ενώ εγώ μελετάω ακόμα τα επιπλάκια για τις κούκλες της? χα χα χα!!!!
    Καλό βράδυ, φίλε μου και καλή εβδομάδα να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, Μαριάννα μου, το είχα ξεκινήσει αρχές Άνοιξης. Απλά το ολοκλήρωσα αρκετά αργότερα. Όμως οι τιμές αποτυπώνουν παλιές ...αξέχαστες εποχές. Τώρα καταστροφή!
      Είναι όμορφο να ανταποκρίνεσαι σε τέτοια αιτήματα. Εσύ το γνωρίζεις καλύτερα, το έχεις κάνει, με επιτυχία, άπειρες φορές. Νιώθεις την αγάπη και τη χαρά του άλλου τόσο όμορφα.
      Καλή βδομάδα κορίτσι μου. Ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  5. Εεεε τόξερα οτι κάτι ετοίμαζες,σιγά μην καθόσουν άπρακτος! Οι παλιές αγάπες δεν ξεχνιούνται όσο κι αν παρεμβάλονται άλλα ενδιαφέροντα
    Γιάννη μου αγαπημένε,έκανε ςπάλι το θαύμα σου και φαντάζομαι τα μάτια του μικρούλη να σπιθίζουν απο χαρά με το που είδε το δημιουργημα για χάρη του! Πόσο ωραίο ειναι να δίνεις χαρά και πόσο γεμάτος νοιώθεις απο τη χαρά του άλλου!
    Φίλε μου αγαπημένε νάσαι γερός και να δημιουργείς με χέρια και μυαλό και να απολαμβάνουμε τους καρπούς και των δύο <3
    Την αγάπη μου και το θαυμασμό μου πάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου, καλή μου φίλη. Αφουγκράζομαι τα αισθήματά σου. Τα νιώθω. Ναι, είναι πολύ όμορφο να δίνεις χαρά και χαμόγελο στον άλλον. Πόσο περισσότερο αν μιλάμε για ένα μικρό παιδί. Αυτό που εισπράττεις είναι πολλαπλάσιο. Τι να κάνουμε βρε Χαρά. Προσπαθούμε να βαστάξουμε ένα επίπεδο δημιουργίας. Δεν έχω πλέον χώρο να τα βάζω τέτοια πράγματα Χαρά και έτσι φρέναρα κατά πολύ κάθε δημιουργία. Και με στενοχωρεί αυτό. Δεν έχουμε σπίτια παιδί μου!
      Ευχαριστώ για τα συναισθήματά σου. Φιλάκια καλή μου.

      Διαγραφή
  6. Δεν ρώτησα ποτέ αν έχεις παιδάκι όμως συμπεραίνω πως θα ε8ναι ευτυχισμένο με τέτοια δωράκια. Υπέροχη μακέτα φίλε μου, όσο πας και γίνεσαιμακετίστας κανονικός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου, έχουμε δύο κόρες αλλά είναι ...γυναίκες της παντριάς, χαχαχαχαχαχα! Όμως, ολόγυρά μας, έχουμε παιδάκια που μπορούμε να τους δώσουμε χαρά και χαμόγελα που αξίζουν. Γιατί η αντίδρασή τους, έστω και έμμεση, είναι πολύτιμη.
      Ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου φίλη. Καλή βδομάδα να έχεις.

      Διαγραφή
  7. Με τα έργα μας Γιάννη μου μετουσιώνουμε τα απωθημένα και τα κάνουμε πράξη. Θέλω να πω, πως πέρα από το πραγματικά ουσιώδες, τον πολύ όμορφο λόγο να δημιουργήσεις, βάζεις την ενέργεια και την ψυχή σου, έτσι που όχι μόνο δίνεις αλλά παίρνεις, με τη σκέψη πως τίποτα δεν μπορεί να εμποδίσει την εσωτερική δύναμη και ανάγκη να εκφράσεις αυτό που νιώθεις. Έτσι ο δημιουργικός χρόνος είναι και…προς όφελός σου. Τελειώνοντας το έργο δε νιώθεις μια πληρότητα;
    Πολύ όμορφο Γιάννη μου και γεια στα χέρια σου. (κράτα χαμηλά τις τιμές θα χρειαστούμε πετρέλαιο)
    Καλή εβδομάδα!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κρατήσω τις τιμές χαμηλά βρε Αννίκα μου, δεν βλέπεις τι γίνεται; Και φέτος θα καίμε τα ...έπιπλα για να ζεσταθούμε. Δεν ξέρω.
      Ναι, ύστερα από κάθε δημιουργία, νιώθεις μια πληρότητα στην καρδιά σου. Ένα τέτοιο αίσθημα σε γεμίζει. Ενθουσιασμός, χαρά, αγαλλίαση. Και ύστερα το μοίρασμα με την παρέα. Τα σχόλια, οι ματιές. Όλα τόσο όμορφα, τόσο ανθρώπινα.
      Ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη. Να είσαι καλά, γερή και υγιής.

      Διαγραφή
  8. Γεια σου Τζεπέτο!!!! Είμαι τόσο χαρούμενη με αυτή την ανάρτηση!!!
    Στο είπα; ναι στο ξαναλέω !!!
    Γεια σου Τζεπέτο !!!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχαχα, Μάνια μου, αφουγκράζομαι τη χαρά σου, το χαμόγελό σου. Το νιώθω, πηγαίο, αληθινό, όμορφο και ανθρώπινο. Σαν χάδι στην ψυχή μου. Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  9. Μπράβο Γιάννη που είσαι τόσο ανήσυχος, σαν έφηβος.
    Χαίρομαι πολύ την ανεξάντλητη ενέργειά σου και την όρεξή σου να δημιουργείς συνεχώς καινούργια πράγματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κάνουμε βρε Μαρία μου. Τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα και εξαιρετικά ψυχοφθόρα. Παράθυρα με ανάσες γυρεύουμε που θα μας δώσουν λίγο φως. Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου για τα όμορφα λόγια, την ενθάρρυνση πάντα και την παρουσία σου. Καλησπέρα κορίτσι μου.

      Διαγραφή
  10. Είσαι μεγάλος καλλιτέχνης φίλε μου, όντως Τζεπέτο, είναι ταιριαστό το όνομα που σου έδωσε η κόρη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχαχα, καλέ μου φίλε, λες να μου μείνει παρατσούκλι; Χαχαχαχαχαχαχα καλή φάση, μ' αρέσει, δεν λέω.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Να είμαστε καλά να προχωράμε.

      Διαγραφή
  11. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη χαρά από αυτήν που παίρνεις δίνοντας φίλε μου και μάλιστα κάτι που το έχεις δημιουργήσει μόνος σου ακόμα μεγαλύτερη όταν οι αποδέκτες είναι παιδιά...
    Σου εύχομαι να νιώθεις πάντα τόσο όμορφα συναισθήματα!!!
    καλύ συνέχεια σε ότι κάνεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι ευχές σου είναι γεμάτες από την αγάπη που έχεις στην καρδιά σου. Μαζί με την ανθρωπιά σου Ρούλα μου. Σε ευχαριστώ πολύ. Να ξέρεις με συγκινείς καλή μου φίλη.
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  12. Τι υπέροχα πράγματα φτιάχνεται κ.Γιάννη!!Εκτός από πολύ μεράκι, έχετε και πολύ ταλέντο!!Πάντα οι μικρογραφίες σας είναι υπέροχες!!Πιστεύω ο μικρός θα χάρηκε το υπέροχο παιχνίδι του!!Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα καλή μου φίλη. Σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη. Ναι, ο μικρός το χάρηκε το παιχνίδι και εγώ με τη σειρά μου τα δικά του χαμόγελα. Τι να πω για τα ζεστά σου λόγια, να είσαι καλά. Όμορφο Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου