Καλοκαιρινές φωτογραφικές απεικονίσεις: Μαρίνα Φλοίσβου

 Φίλες και φίλοι,

Η Φωτογραφία είναι μια αγαπημένη μου ερασιτεχνική ενασχόληση. Πιστεύω όχι μόνο δική μου αλλά και δική σας. Ποιος εδώ στη δικτυακή μας γειτονιά δεν αγαπά την αποτύπωση όμορφων στιγμών σε ψηφιακή φωτογραφική απεικόνιση. Όλα γύρω μας έχουν τη δική του ομορφιά και το ξεχωριστό τους στίγμα. Μέσα από μια φωτογραφία αυτές οι στιγμές μένουν κοντά μας για πάντα αποτυπωμένες στη μνήμη και στην νοσταλγία μας.

Εγκαινιάζω σήμερα μια στήλη εδώ στο "ΤΕΧΝΟΣΠΙΤΟ" με θέμα φωτογραφικές στιγμές από το προσωπικό μου ερασιτεχνικό αρχείο. Στιγμές ατάκτως επιλεγμένες από εποχιακές ματιές και διάφορους χώρους. Να μοιραστούμε μαζί όσα όμορφα εκείνες κλείνουν μέσα στα δικά τους κάδρα και pixels.


Σήμερα λέω να σας πάω μια όμορφη βόλτα στην Μαρίνα Φλοίσβου, η οποία βρίσκεται στο παλιό Τροκαντερό στο Παλαιό Φάληρο στην Αθήνα.
Ένα εξαιρετικά γραφικό όμορφο μέρος που, όμως "φιλοξενεί" τη χλιδή και τον πλούτο σε μάλιστα ακραία του μορφή καθώς είναι ιδιωτική μαρίνα υπερ-πολυτελών θαλαμηγών.
Βέβαια αποτελεί και τόπο περιπάτου και αναψυχής και των λοιπών ημών απλών ...θνητών που μπορούμε να έχουμε όμορφες εικόνες.

Πάμε λοιπόν να δούμε κάποιες από αυτές από επισκέψεις ενός καλοκαιρινού δειλινού πίσω στα 2011


Ένας ουρανός με αρκετά γκρίζα σύννεφα σε ένα καλοκαιρινό σούρουπο. Στον απέναντι ντόκο, ο ουρανός έχει πάρε το χρώμα του ήλιου της φωτιάς που δύει κάνοντας αντίστοιχες αντανακλάσεις και στο νερό.



Τα κτίσματα στον ένα ντόκο της μαρίνας έχουν πολύ γλυκό χρώμα. Αρμονικά δεμένα με το χρώμα του δειλινού που πέφτει χαλαρά.



Γεμάτη σκάφη, μικρά-μεγάλα η μαρίνα στο φόντο του συννεφιασμένου ουρανού.
Στο βάθος αριστερά βλέπουμε τα τρία μεγάλα φουγάρα από το ιστορικό θωρηκτό "Αβέρωφ". Τον θρύλο του Αιγαίου. Στέκει στο διπλανό λιμάνι μαζί με το επίσης θρυλικό Αντιτορπιλλικό "Βέλος" με τη γνωστή αντιχουντική του ιστορία.



Μια καλλιτεχνική λήψη του δειλινού σε κεκλιμένη ομπλικ πόζα σύμφωνα με την κινηματογραφική ορολογία.  Στο βάθος πέρα στη Δύση, αριστερά, διακρίνεται ο λόφος της Καστέλλας στον Πειραιά.




Τελευταία εικόνα για ...σήμερα. Ο ήλιος έχει δύσει για τα καλά. Το κόκκινο χρώμα έχει γλυκάνει πολύ χρωματίζοντας ανάλογα και τη θάλασσα. Αποχαιρετούμε την μαρίνα του Φλοίσβου στην αγκαλιά μιας όμορφης καλοκαιρινής νύχτας.






Σχόλια

  1. Πολύ όμορφες γλυκό του κουταλιού της δύσης :)
    Κάτσε όμως να βρω και το δικό μου ναι? ααα το βρήκα "κεκλιμένη ομπλικ πόζα" με τέτοια θέλω να με βγάλεις και μένα φωτογραφία, μη σου πω όσες φωτογραφίες έχεις με αυτή την πόζα είναι δικές μου Γιάννη μου χαχαχαχα
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν Μάνια ξέρεις ε; Αυτή η πόζα, αντιγραφή από σκηνοθετικά πλάνα, είναι από τις αγαπημένες μου. Ναι! Συνήθως χρησιμοποιείται για πρόσωπα για να δείξει την παράξενη και μυστηριακή-αλλόκοτη ένταξή τους στο χώρο αλλά και πράγματα για τον ίδιο λόγο. Στα τοπία δεν πολυσυνηθίζεται αλλά εμάς τι μας νοιάζει; Το εφαρμόσαμε! Χαχαχαχαχα.
      Ευχαριστώ για την παρεούλα. Στέλνω φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  2. Έχω μεγάλη αγάπη για τη φωτογραφία, Γιάννη μου. Κι εγώ ερασιτεχνικά ασχολούμαι αλλά σκέφτομαι να παρακολουθήσω μαθήματα για να έχω καλύτερες λήψεις. Απόλαυσα τη βόλτα στο Φλοίσβο, φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μοιραζόμαστε την ίδια αγάπη Μία μου. Η Φωτογραφία είναι μια υπέροχη ενασχόληση. Να το κάνεις να ασχοληθείς και να χαρούμε τις δημιουργίες σου. Καλησπέρα καλή μου φίλη, ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  3. επειδή κι εγώ ασχολούμαι ερασιτεχνικά βεβαίως με το ταπεινό μου κινητό με την φωτογραφία
    και γω αυτό δείχνω στο ταπεινό μου μπλογκ τις φωτογραφίες μου
    μου άρεσε πολλά αυτή η στήλη
    και εύχομαι καλή αρχή και καλή επιτυχία

    ευκαιρία να γνωρίσω και τόπους από την δεύτερη μου πατρίδα την Ελλάδα που δεν ξέρω , σαν τούτο που δείχνεις σήμερα ούτε το ξανάκουσα ούτε το ξαναείδα
    ή και να δω και αυτούς που ξέρω και πήγα

    πολύ ωραίες οι φωτογραφίες σου και σε κατάλληλη στιγμή βγαλμένες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια και την συντροφιά. Το φωτογραφικό σου μεράκι το ξέρω και το απολαμβάνω και εγώ και όλοι μας φυσικά.
      Ετούτες οι φωτογραφίες είναι από την Αθήνα, από προάστειο της Αθήνας κάτω στο Π. Φάληρο. Έχει στην παράλια ζώνη η Αθήνα πολλές ομορφιές.
      Να είσαι καλά και θα τα λέμε πάλι.

      Διαγραφή
  4. ΚΑΙ φωτογράφος!!! Εσύ παιδάκι μου είσαι ένα ..πακέτο καλλιτεχνικό από μόνο του! Χωρίς ψεύτικες φιλοφρονήσεις οι φωτογραφίες όλες..μα όλες υπέροχες. Μου άρεσε ιδιαίτερα εκείνη με τα ξαραβια , τα χρώματα της λες και είναι παλιά καρτ ποστάλ. Δυστυχώς δεν είμαι καλή στη φωτογραφία, έκανα κοπάνες όταν μας παρέδιδαν μαθήματα, μου έφτιαχνε άλλος με ανταλλαγή τις εργασίες και τώρα που μου αρέσει και θέλω να ασχοληθώ το χέρι μου δεν είναι σταθερό ούτε στο σπέσιαλ κινητό μου. Θα σου συνηστούσα να ασχοληθείς και να μας κάνεις και έκθεση. Η φωτογραφία όπως μας έλεγε τότε ο καθηγητής (όταν τύχαινε να δηλώσω παρουσία..) είναι η απεικόνηση του υποσυνείδητου που εκφράζεται με τη ματιά του φακού.Δηλαδή έλεγε εκφράζουμε με το φακό μας αυτό που όλη την ημέρα κρύβουμε στα εσώψυχα μας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου,
      ευχαριστώ για τη φιλοφρόνηση αλλά φωτογράφος δεν είμαι μήτε κατά διάνοια. Απλά φωτογραφίζω. Μέχρι εκεί. Είτε με ένα κινητό όπως όλοι μας είτε με μια μηχανή ψηφιακή που έχω μέτρια, την οποία τελευταία έχω αφήσει γιατί δεν έχω τις δέουσες μπαταρίες. Εντάξει έχω ωραία θέματα ή φαντασία, αν θέλεις, στα κάδρα, αλλά μέχρι εκεί.
      Πάντως θα "εκθέσω" εδώ τις φωτογραφίες έτσι σκόρπια, περισσότερο για την ομορφιά της νοσταλγίας παρά για την τέχνη.
      Λατρεύω που είσαι γυναίκα της τέχνης. Καταλαβαίνεις, κατανοείς και ακολουθείς. Αυτό είναι μεγάλο θέμα. Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη για όλα σου.

      Διαγραφή
  5. Ωραίες φωτογραφίες και η στήλη η νέα μου αρέσει πολύ. Ξέρεις πόσο μου αρέσουν οι φωτογραφίες οπότε θα πω ένα μεγάλο μπράβο για τη αγάπη σου στη φωτογραφία και επίσης μπράβο για την εγκαινίαση της νέας στήλης.
    Αυτό το λογότυπο με το όνομά σου πώς το έβαλες πάνω στις φώτο;
    Περιμένω κι άλλες
    Φιλιά πολλά και νησιώτικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμμμ μοσχοβόλησε νησιώτικη αύρα. Αχ Άννα μου καλώς όρισες με το καλοκαιρινό σου μαντήλι. Μου αρέσει η φωτογραφία, σε ποιον άλλωστε δεν αρέσει. Ας χαιρόμαστε λοιπόν λίγες όμορφες στιγμές.
      Το λογότυπο έγινε ως εξής: Στο πρόγραμμα ipiccy.com σε on line διαδικασία, μπορείς να κάνεις διάφορα. Έκανα λοιπόν ένα κολλαζ από επιλεγμένες φωτογραφίες και πάνω στο "κενό" έγραψα με τον κειμενογράφο τον τίτλο με λίγη επεξεργασία. Ότι θέλεις να σου φτιάξω εδώ είμαι, μην διστάσεις.
      Να περνάς καλά Άννα μου, χάρηκα πάρα πολύ που είδα το σχόλιό σου.
      Στέλνω φιλιά καλοκαιρινά!

      Διαγραφή
    2. Α κάτσε τώρα γιατί άλλο κατάλαβα για το λογότυπο! Λοιπόν, το λογότυπο μέσα σε κάθε φωτογραφία το έβαλα ως εξής:
      Μέσα από το Photoshop επεξεργάστηκα μια εικόνα διαφάνειας με μόνο τον λογότυπο που βλέπεις. Μετά το έκανα edit/define pattern και μπαίνει στα πινέλα ζωγραφικής το οποίο χρησιμοποιείς σαν pattern.
      Αυτό Άννα μου.

      Διαγραφή
  6. Ειδυλλιακές φωτογραφίες μ’ έναν ορίζοντα που σου κλείνει το μάτι. Ερωτεύεσαι τη σιωπή, το χρώμα, το λίκνισμα των καραβιών, τα χνάρια και τα σημάδια της νύχτας που καθρεφτίζεται στο νερό χωρίς να μετράς το χρόνο που δεν έχει καμιά σημασία πια. Απλά απολαμβάνεις τη στιγμή.
    Μια φωτογραφία, ένα λιθαράκι αλήθειας γι αυτόν που πιστεύει πως η ομορφιά δεν χάθηκε ακόμα. Φωτογραφίες της φύσης μοναδικές, απ' αυτές που ταξιδεύουν το νου και την ψυχή. Υπέροχες!
    Σ' ευχαριστούμε Γιάννη που τις μοιράστηκες μαζί μας.
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθε εικόνα έχει τη δική της δυναμική μέσα μας. Τις δικές της επιρροές και τα ξεχωριστά της μηνύματα. Τα χρώματα της φύσης στο δειλινό είναι μια πανδαισία. Λες και στήνουν γιορτή Αννίκα μου.
      Ευχαριστώ καλή μου φίλη, όμορφο Σαββατοκύριακο να έχεις.

      Διαγραφή
  7. Γιάννη μου είναι υπέροχες, ειδυλλιακές, σαν καρτ ποστάλ.
    Είναι από τις φωτογραφίες που σε κάνουν να ονειρεύεσαι.
    Καλή συνέχεια στην καινούργια στήλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου καλησπέρα κοπέλα μου. Ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου. Έτσι να έχουμε να νοσταλγούμε στιγμές και μνήμες. Καλό Σαββατοκύριακο φίλη μου.

      Διαγραφή
  8. Μπορούμε δηλαδή να ξεφυλλίζουμε ελεύθερα το άλμπουμ με τις φωτογραφίες σου!
    Το καλύτερό μου! Σε κάθε επίσκεψη στα σπίτια φίλων ή συγγενών, το πρώτο πράγμα που ζητάω είναι να μου δώσουν να δω το άλμπουμ με τις φωτογραφίες. Έχω γίνει γραφική πλέον. Τώρα πια, το βρίσκω πάνω στο τραπεζάκι του σαλονιού, έτοιμο, να με περιμένει :)
    Υπέροχες οι δικές σου Γιάννη. Μου αρέσει ο τρόπος που "κοιτάζεις" τα πράγματα γύρω σου.
    Κάθε φωτογραφία και μια βόλτα.
    Θα γίνει το στέκι μου εδώ. Να το ξέρεις :)
    Φιλιά πολλά φίλε μου, Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και μπορείτε Μαρία μου. Για αυτό είναι εδώ το άλμπουμ, για να το ξεφυλλίζουμε. Μα, δεν υπάρχει άνθρωπος πιστεύω που, δεν απολαμβάνει το ταξίδι μέσα από μια φωτογραφία.
      Χαίρομαι ειλικρινά για την παρατήρησή σου σχετικά με το "φωτογραφικό μάτι" Μαρία. Παρατηρείς τα πράγματα με ζηλευτή προσοχή και νιώθεις τον άλλο.
      Σε ευχαριστώ κορίτσι μου. Καλό σου Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  9. Ωωω πραγματικά πανέμορφες!!!
    Την έχω κάνει κι εγώ αυτή η βόλτα και επειδή λατρεύω να τραβάω φωτογραφίες, θα ευχαριστηθώ πολύ αυτή τη νέα στήλη !!!! Καλή συνέχεια και καλή φωτογραφική εβδομάδα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου καλησπέρα και καλώς όρισες. Ελπίζω να είσαι καλά και να περνάς όμορφα και καλοκαιρινά. Ναι, οι φωτογραφικές στιγμές είναι εξαίρετες και μας γεμίζουν όλους. Θα έχουμε την ευκαιρία να χαρούμε αυτές τις διαδρομές καλή μου φίλη.
      Καλή σου βδομάδα και ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  10. Γιάννη σευχαριστω που με γύρισες πίσω μισό αιώνα, τότε που σαυτα τα μέρη με καλη παρέα διασκέδαζα και απολάμβανα την θάλασσα. Να είσαι πάντα καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Νάμαι κι εγωωωω!!!!'ηρθα ν αναπληρώσω το χαμένο καιρό,γιατί εχω πολλά χάσει όπως βλέπω.Και μεταμελούμαι και ζητώ συγχώρεση
    Αγαπημενε μου φίλε Γιάννη, φέτος το Καλοκαίρι,τη μοναδική φορά που μετά φόβου πίστεως και αγάπης προσήλθα στην Πρωτεύουσα,ενα απόγευμα ο δρόμος των επαφών μου μ έφερε στο Φλοίσβο,εδώ ακριβώς! . Παλιότερα είχα πάει κάποιες φορές στο Τροκαντερό,αλλά εδώ πρώτη φορά και εντυπωσιάστηκα πώς εχει αναπτυχθεί! Ομολογώ είδα το πλήθος των πολυτελών σκαφών αλλά πιότερο μ εντυπωσίασε μία ροζ Δύση που φώτιζε σαν ευχετήρια κάρτα νιοπαντρου ζευγαριού την Καστέλλα κι ολα γύρω του χλώμιασαν! Οση ώρα μείναμε και μείναμε αρκετά ,τα σκάφη δεν αιχμαλώτισαν καθόλου τη ματιά μου,απλά ενοιωθα τόσο τυχερή που έζησα ενα τόσο τρυφερό απόγευμα σ ένα τόσο ομορφο χώρο δίπλα στη θάλασσα κι ας ήταν περιτριγυρισμένη απο ένα μεταλλικό τείχος. Τυχεροί τουλάχιστον οι Νότιοι που έχουν το προνόμιο της επισκεψιμότητας. Σ ευχαριστώ γιατί με ξαναταξίδεψες σ έναν αλησμόνητο χώρο!Την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου