Ζωγραφομαχίες IV

Καλησπέρα και πάλι από εδώ φίλες και φίλοι μου.
Πως πάει το καλοκαίρι μας; Ιδιαίτερο έτσι; Θα το έλεγε κανείς παράξενο, αντιφατικό, προβληματικό. Αλλά, βρε αδέλφια, δεν παύει να είναι καλοκαίρι. Και σαν τέτοιο να αφήσετε όλο σας το "είναι" να το χαρεί και να το απολαύσει με όλες σας τις αισθήσεις.

Εντάξει, έχουμε καταλάβει ότι έχουμε να κάνουμε με μια εξουσία αλλοπρόσαλλη, αυταρχική και στο βάθος επικίνδυνη. Αλλά έχουμε τα αντίμετρα να τους ξεπεράσουμε.

Πάμε λοιπόν να δούμε τι σας έχω σήμερα. Η αλήθεια είναι ότι είχα καιρό να κάνω κάτι. Οι ξυλοκατασκευές μου έχουν μείνει πιο πίσω καθώς πλέον έχω ζήτημα στο που να τις βάλω. Δεν υπάρχει χώρος. Συνεπώς συνεχίζω με τη ζωγραφική πάντα σε ακρυλικά χρώματα.

ΖΩΓΡΑΦΟΜΑΧΙΕΣ IV

Σήμερα, στο 4ο μέρος των ζωγραφο-δημιουργιών μου, σας έχω δύο πίνακες. Για πάμε λοιπόν να σας τους παρουσιάσω:



Εγκαταλειμμένο Σπίτι

Ο Πίνακας ανήκει στην θεματική κατηγορία "Εγκατάλειψη" 


Και στη συνέχεια ο δεύτερος πίνακας
Εδώ θα αλλάξουμε θέμα και κατηγορία και θα πάμε σε άρωμα καλοκαιριού με ένα παραδοσιακό ελληνικό σπίτι.




Δύο λοιπόν ταπεινές δημιουργίες, για να δώσουμε λίγο άρωμα ζωγραφικής τόσο στο χώρο μας όσο και στην ψυχική μας διάθεση.

Συνεχίζουμε. Δεν ξέρω με τι. Θα το δούμε. Υπάρχουν σκέψεις για τις επιλογές παρακάτω.

Καλό καλοκαίρι να έχετε όλες και όλοι


Και για να ...ευλογήσουμε τα γένια μας, για τις ξέγνοιαστες ώρες στην παραλία, κοντά στο tablet η κινητό σας μπορείτε να διαβάστε σε e-book το:


Διατίθεται εδώ:


Και η 


σε ειδική τιμή έκπτωσης μέχρι 31/7






Σχόλια

  1. Γιάννη μου, οι πίνακες αυτοί δεν είναι καθόλου ταπεινοί. Είναι υπέροχοι! Λατρεμένοι! Το εγκαταλειμμένο σπίτι φαίνεται σε άριστη κατάσταση. Και επειδή μου αρέσει πολύ, λέω να... εγκατασταθώ! Χα, χα, πραγματικά υπέροχος. Στο παραδοσιακό ελληνικό σπίτι μπορεί κάλλιστα να εγκατασταθεί κάποια μορφή του Θεόφιλου! Το αγαπώ! Μπράβο, φίλε μου.
    Όσο για τις ξύλινες δημιουργίες σου, μη σταματάς γιατί έχεις μεγάλο ταλέντο σε αυτό. Αν δεν έχεις πού να τις βάλεις, κάνε απλά αυτό: χάρισέ τις σε φίλους ή σε παζάρια για καλό σκοπό. Οποιοσδήποτε έχει κάτι τόσο όμορφο από εσένα θα ενθουσιαστεί. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου ευχαριστώ πολύ για την ενθάρρυνση και τα καλά σου λόγια. Και τα δύο σπίτια κρύβουν πόθους να εγκατασταθεί κάποιος. Και όμορφα όνειρα.
      Η πρότασή σου για τις ξύλινες κατασκευές είναι καλή και θα την έχω στα υπόψη καθώς είναι μια πρόταση συλλογικής προσφοράς.
      Καλησπέρα κορίτσι μου και όμορφη βδομάδα.

      Διαγραφή
    2. Καλή εβδομάδα, φίλε μου. Να είσαι πάντα καλά.

      Διαγραφή
    3. Και εσύ αγαπημένη μου φίλη και σε ευχαριστώ πάντα που είσαι εδώ.

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα φίλε Γιάννη!
    Μού αρέσουν πάρα πολύ καί οι δύο πίνακες καί περισσότερο αυτός πού απεικονίζει τό Ελληνικό παραδοσιακό σπίτι !Υπέροχη δουλειά!!! Μπράβο!!! Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρα ευχαριστώ καλή μου φίλη. Τα λόγια σας μετράνε για μένα καθώς έχετε και άποψη και εμπειρία και λόγο. Σε ευχαριστώ πολύ και όμορφη βδομάδα να έχουμε.

      Διαγραφή
  3. Υπέροχοι οι πίνακες σου, Γιάννη μου και δεν περίμενα τίποτα λιγότερο. Το παραδοσιακό σπίτι μου άρεσε περισσότερο, ίσως γιατί είναι καιρός για διακοπές (άσχετο αν εμείς δεν ξέρουμε τι σημαίνει αυτό) και θυμίζει κάτι από νησί, κάτι από Ελλάδα. Φιλιά πολλά καλέ μου φίλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς πολύ σωστά το είπες Ειρήνη. Θυμίζει Ελλάδα, νησί και διακοπές. Κάτι που έχουμε ξεχάσει εδώ και πάρα πολλά χρόνια η αλήθεια. Σε ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου για τα καλά σου λόγια. Την καλησπέρα σου.

      Διαγραφή
  4. Είπα και εγώ δεν κατασκευάζουμε τπτ για το Τεχνόσπιτο; Και ότι το σκεφτόμουν.Να λοιπόν δυο θέματα, δυο κατασκευές που είναι πολύ όμορφες και μ'αρέσει πολύ το εγκαταλειμμένο σπίτι. Και το καλοκαιρινό μου αρέσει αλλά έχω μια αδυναμία στα εγκαταλειμμένα.
    Μπράβο Γιάννη.
    Πολύ καλά
    Καλή συνέχεια φίλε μου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Αννούλα μου. Καιρό είχαμε να δούμε κάτι στο Τεχνόσπιτο. Μας έχουν προλάβει άλλες δραστηριότητες. Σου αρέσουν τα εγκαταλειμμένα ε; Χμμμμ έχουμε μια αδυναμία εκεί. Χαίρομαι που σου άρεσαν Άννα μου. Στέλνω καλησπέρα με φιλιά.

      Διαγραφή
  5. Μπράβο σου, Γιάννη μου, που ζωγραφίζεις! Πολύ καλά κάνεις! Παρ'όλο που η πρώτη σου φωτογραφία είναι λιγάκι κουνημένη και αδικεί λίγο το έργο σου, πολύ μου αρέσει αυτό το σπίτι που έχει κάτι το μυστηριώδες! Από πού άραγε να εμπνεύστηκες γι αυτό;
    Και το παραδοσιακό είναι πολύ καλό, αλλά εμένα με 'τραβάει' το πρώτο περισσότερο.
    Καλή συνέχεια και καλό καλοκαίρι, καλέ μου φίλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι μωρέ Μαριάννα μου, η πρώτη είναι κουνημένη και έχει θόλωμα στο τέλος. Η Πηγή έμπνευσής της Μαριάννα μου είναι από μια φωτογραφία. Μου τράβηξε την προσοχή και έτσι μπήκε στο πρόγραμμα της ζωγραφικής. Εντάξει, το παλεύουμε καλή μου φίλη να ξεχνιόμαστε λίγο. Σε ευχαριστώ και στέλνω την αγάπη μου.

      Διαγραφή
  6. Αυτή η ερημιά Γιάννη μου, η μοναχικότητα, έχει μια ομορφιά, μια μοναδική διαφορετικότητα όπου αφήνει το νου να κυριαρχείται από το απόλυτα φυσικό τοπίο. Κι όσο κι αν η πραγματικότητα κρύβει φόβους και ανησυχίες εμένα με γαληνεύει. Και αλήθεια, μπήκα στον πειρασμό να κάνω συνειρμούς για τους ενοίκους του και την ζωή τους. Δέκα μέτρησα τουλάχιστον και όχι πες μου αν αυτό δεν είναι το ζητούμενο. Όχι απλά να στέκεται μπροστά σ΄ένα πίνακα, αλλά να γίνεσαι μέρος του, να νιώθεις μέσα απ’ τα χρώματα, πίσω απ’ τον καμβά, τη σκέψη του καλλιτέχνη. Το βρίσκω υπέροχο και με συγκίνησες Γιάννη! Πολλά-πολλά συγχαρητήρια για τα έργα σου, ειλικρινά!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίκα, μέχρι τώρα ήξερα ότι ένα έργο τέχνης, ας μου επιτρέψεις να χρησιμοποιήσω κολακευτικά, αυτόν τον όρο για τους πίνακες αυτούς, μπορεί να εμπνεύσει έναν που θα τον δει. Όμως αυτό που έκανες εδώ σήμερα, με ξεπερνάει. Με συγκλονίζει και συγκινεί σαν άνθρωπο και σαν φίλο.
      Αν λέω αν κατάφερα και κάτι τέτοιο τότε νιώθω άπειρα συναισθήματα να περνάνε απ την καρδιά μου. Πολλές φορές, ένας πίνακας, μια εικόνα, ξυπνούν στο θυμικό μας αναμνήσεις. Εύχομαι να είναι ευλογημένο ότι και να σου θύμισα αγαπημένη μου φίλη.
      Πάντα με σεβασμό δίπλα σου και ένα μεγάλο ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  7. Τα θέματα που αγαπώ ιδιαίτερα και λυπάμαι που για κάποιο λόγο δεν μπορώ να τα δω όλα. Βλέπω μόνο το ωραίο κόκκινο σπίτι, πραγματικά είναι υπέροχο και τόσο ατμοσφαιρικό, σαν να βγαίνει μέσα από λογοτεχνικό. μυθιστόρημα !!! Εύχομαι καλό υπόλοιπο καλοκαιριού και καλή συνέχεια !!!(σίγουρα θα ξαναπεράσω, ίσος λυθεί το πρόβλημα και εμφανιστούν και τα υπόλοιπα έργα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμμ Στέλιο μου καλησπέρα. Ενημέρωσέ με αγαπητέ φίλε αν εξακολουθεί να υπάρχει το πρόβλημα που αναφέρεις. Ειλικρινά σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και θα προσπαθήσω να δω τι συμβαίνει. Να είσαι καλά.
      Καλή συνέχεια καλοκαιριού.

      Διαγραφή
  8. Δεν καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις Γιάννη μου. Πως επειδή έχω κρατήσει όλες τις κατασκευές σου δικές μου έχουν μαζευτεί πολλές και δεν έχεις χώρο????? Πολύ καλά, σε αφήνω να αρχίσεις να τις δίνεις... Ναι το εννοώ, σου δίνω την άδεια να τις δώσεις ... Εξάλλου εγώ τώρα ενδιαφέρομαι να τους πίνακες... Ο πρώτος φυσικά είναι δικός μου !!!! Ποια εγκατάλειψη? αχμμ λίγο άνοιγμα τα παντζούρια χρειάζεται, για να μπει φρέσκος αέρος στο σπίτι :) Να προλάβουμε όμως πριν πιάσει βροχή γιατί βλέπω ο ουρανός έτοιμος είναι για βροχούλα ...
    Πάμε Γιάννη μου να ανοίξουμε τα παράθυρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι Μάνια μου ότι με ένα δύο μερεμέτια το σπίτι είναι μια χαρά! Και θα γίνει υπέροχο μάλιστα αν το επισκευάσουμε λίγο. Για το δεύτερο δεν μου λες τίποτα. Άραγε να το βλέπεις; ή έχεις και εσύ το ίδιο θέμα με τον Στέλιο.
      Ευχαριστώ κορίτσι μου πολύ για τα λόγια σου. Μου τα επιστρέφεις ε; τα έργα. Χαχαχαχαχαχα και σου δίνω τους πίνακες.
      Καλή βδομάδα.

      Διαγραφή
  9. Από ότι βλέπω περνάς πολύ δημιουργικά το χρόνο σου!!!
    Όμορφες οι ζωγραφιές σου!!! Δεν ήξερα ότι γράφεις κι ολας μπράβο όλο εκπλήξεις είσαι!!!
    Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου σε ευχαριστώ αγαπητή μου φίλη για τα καλά σου λόγια και την ενθάρρυνσή σου. Ναι το παλεύω σε όσες δραστηριότητες μπορώ. Ο χρόνος πρέπει να είναι γεμάτος θετικές σκέψεις. Καλό καλοκαίρι να έχεις Ρένα μου.

      Διαγραφή
  10. Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι

    ο δεύτερος πίνακας μου άρεσε πολλά , ακριβώς για το θέμα του , άρωμα καλοκαιριού με ένα παραδοσιακό ελληνικό σπίτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ το Ελληνικό καλοκαίρι Δελφινάκι μου. Ευλογημένο από τους Θεούς και την ιστορία.
      Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη για την παρουσία και το σχόλιο. Να περνάτε καλά εύχομαι.

      Διαγραφή
    2. Ευλογημενες χώρες και η Ελλάδα και η Κύπρος και ως χώρες, τοποθεσία, αξιοθέατα και το καλοκαίρι τους φυσικά

      Διαγραφή
    3. Ακριβώς όπως το λες καλή μου φίλη. Το νησί της Αφροδίτης άλλωστε, μην το ξεχνάμε για την Κύπρο. Καλό βράδυ Δελφινάκι μου.

      Διαγραφή
    4. το νησί της Αφροδίτης και το νησί των Αγίων

      καλό βράδυ κ.Γιάννη

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφα ακόμα μία φορά τα δημιουργήματά σου. Θέλει μεράκι για να τα κάνεις αυτά τα πράγματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νατάσα μου σε ευχαριστώ από καρδιάς για τα τόσο ζεστά σου λόγια. Ειλικρινά μου δίνεις δύναμη. Στέλνω τα φιλιά και τις ευχές μου να περνάτε καλά.

      Διαγραφή
  12. Καλλιτέχνη μου αγαπημένε, δεν έχω λόγια πραγματικά. Τι λεπτομέρεια είναι αυτή; Τι απεικόνιση; Μπορώ να διακρίνω τα άνθη της βουκαμβίλιας μπροστά στο παραδοσιακό σπίτι. Αλλά και τα διακοσμητικά ακροκέραμα δεξιά και αριστερά από την πόρτα. Όσο για το εγκαταλελειμμένο σπίτι, άνετα το βάζεις σαν θέμα ανάπτυξης σε ένα από τα νουάρ έργα σου. Το ξεχασμένο σπίτι στην κορυφή του λόφου, ή κάτι τέτοιο. Υπέροχα Γιάννη μου, όπως ο δημιουργός τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τα δύο είδη θεμάτων τα αγαπώ Κατερίνα μου και χαίρομαι που τα ακολουθείς. Και το παραδοσιακό σπίτι με τις ομορφιές του αλλά και το εγκαταλελειμμένο με ότι αυτό κουβαλάει στην ιστορία του. Ναι, είναι θέμα για φιλμ νουαρ ή και αφηγηματική ανάπτυξη και το κρατώ. Δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι που σου άρεσε καλή μου. Στέλνω τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  13. Υπέροχοι οι πίνακες, το εγκαταλειμμένο σπίτι μου αρέσει πολύ!!Γράφετε και βιβλία? Είστε 100 % καλλιτέχνης σε πολλούς τομείς!!Καλές δημιουργίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα καλή μου φίλη. Ναι γράφω διάφορα. Δεν έχουν εκδοθεί αλλά αν θέλεις να έχεις μια επαφή με το συγγραφικό μου έργο, μπορείς να ακολουθείς το μπλογκ εδώ:
      https://giannispitarokilis.wordpress.com/
      Χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσαν οι πίνακες της ζωγραφικής. Εύχομαι το καλύτερο για σένα.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου